abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:35:41 #226
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_200020525
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 22:07 schreef intellectuele_user het volgende:

[..]

Toch zijn er veel homo's die zich moslim noemen. Het is nu eenmaal een aantrekkelijke religie.
Religie is aantrekkelijk voor onzekere types die niet zelf na kunnen/durven denken
  woensdag 23 juni 2021 @ 09:53:41 #227
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_200020817
Geen bewindspersonen aanwezig bij wedstrijd Nederland-Hongarije.

quote:
"bron:nu.nl Bij de wedstrijd van zondag zullen geen Nederlandse bewindspersonen of leden van het Koninklijk Huis aanwezig zijn. Dat heeft volgens demissionair premier Mark Rutte niets te maken met de antihomowet. "Het was gewoon niet gepland", aldus de premier dinsdag in de Tweede Kamer."
Was gewoon niet gepland :') .... en maar geen ballen hebben om een statement te maken als het gaat om vertrapte vrijheden in eigen (EU) gelederen.

Disclaimer: ik heb helemaal niet met het LGBTQ2S+ gedoe, laat staan het policor voetbalspel; maar stoort mij vooral dat individuen niet zichzelf te mogen zijn zoals men zich voelt; dat verder ook geen schade toebrengt aan anderen. En nee, een overtuiging die vrijheden limiteert; ter discussie stellen, is nooit een bedreiging.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_200021021
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:34 schreef SicSicSics het volgende:
Wat ik wel verwacht is dat we op macro-niveau volgens/ in dezelfde eerlijkheid worden beoordeeld. Wanneer je op school al gaat vertellen dat alleen heteroseks normaal is, dan voldoe je daar niet aan. In mijn beleving. Dan zet je gelijk een hele groep mensen buiten spel die dan denken dat ze niet normaal zijn.
Gaat dit overal ijverig op scholen worden verteld? Interessant. Volgens mij betreft dit meer een aanname van jouw kant.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:34 schreef SicSicSics het volgende:
Nee hoor, praten over homoseksualiteit kan niet meer. Sterker nog. Er wordt een extra stigma'tje op gedrukt. Het is niet normaal. Het is wel degelijk verboden om les te geven over 'niet traditionele' seksuele relaties.
Waarom moeten kinderen les krijgen over dit soort zaken? Ik denk dat iedereen zelf op een bepaald moment heel goed weet hoe je een seksuele relatie moet hebben, ongeacht de seksuele voorkeur.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:34 schreef SicSicSics het volgende:
Natuurlijk. Excuseer. Jij bent de expert. :D
Dat zul je mij niet zien stellen.
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:34 schreef SicSicSics het volgende:
Dat doe ik wel. Dus? Waar zou jij beginnen met preventie? Het gesprek normaliseren? Aangeven dat "Homo!" geen scheldwoord is?
Zelf ben ik een groot voorstander van daadwerkelijke normalisatie. Kortom: geen vlaggetjes, geen hyperseksuele parades, geen stereotypen aanwakkeren in de media. Maar homoseksualiteit net zo behandelen als dat heteroseksualiteit wordt behandeld. Het is simpelweg één doodnormale en natuurlijke seksuele voorkeur, net zoals biseksualiteit en heteroseksualiteit. Ik denk ook dat er zo veel meer mogelijk is qua wereldwijde acceptatie.
quote:
6s.gif Op woensdag 23 juni 2021 02:42 schreef Kijkertje het volgende:
Dan komt er nog bij dat omgevingsfactoren (opvoeding, vriendenkring, geloof, cultuur etc) natuurlijk ook nog eens een rol spelen die het zelfbeeld gaan bepalen dat mensen ontwikkelen naarmate ze ouder worden. Tja en dan krijg je dus het probleem dat we al eeuwen mensen hebben onderverdeeld in mannen en vrouwen terwijl het in werkelijkheid veel complexer is en er dus allerlei variaties kunnen voorkomen en dat botst dan met aloude vastgeroeste overtuigingen. Vooral ouderen en/of conservatieven en/of gelovigen hebben daar de grootste moeite mee.
Ehm, nee. Je hebt simpelweg twee geslachten: mannen en vrouwen. Dat is verre van complex. Wat een bizarre post is dit eigenlijk zeg, jeetje. En dit geloof je zeker ook nog oprecht hè? Schrikbarend. En dan ook nog "het probleem" proberen te projecteren op ouderen, conservatisme en religieuzen, haha, jij durft.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Religie is aantrekkelijk voor onzekere types die niet zelf na kunnen/durven denken
Ah, onzekerheid speelt weer een rol. 'Mensen die mijn progressieve denkbeelden niet delen zijn onzeker, dan wel dom'. Het zijn wel altijd dezelfde kaarten die je speelt, helaas voor jou ook elke keer weinig overtuigend.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:16:50 #229
117098 Hathor
Effe niet
pi_200021139
Wijnaldum gaat een statement maken namens Nederland door een fleurige aanvoerdersband te dragen tijdens de wedstrijd in Boedapest. Dat zal ze leren die Hongaren.

:')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200021444
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 08:34 schreef SicSicSics het volgende:
Gaan we gewoon nog een dagje door! :D Top!

Het zou behoorlijk saai zijn zonder al de users met een afwijkende mening . Zijn we igg daar over eens O+

Maar ik wil je iets vragen . Je blijft erop hameren dat ' gelijkheid', wat het ook mag betekenen in jouw wereldbeeld , nog steeds niet bereikt is . En dat we nog een lange weg hebben te gaan om dit doel te bereiken

In mijn bescheiden mening zijn we gelijkheid voorbijstreven en begint het vormen te nemen van aanbidding en adoratie . Maar mijn mening doet er even niet toe . Wil vooral weten hoe jij het zou aanpakken .

We plegen een Coup d'état en vanaf heden heeft Sic het voor het zeggen . Jij bepaalt hoe Hongarije hiermee omgaat. Hoe pak je het aan ?

Hoe ver ben je bereid te gaan om je doel van gelijkheid, acceptatie , tolerantie te bereiken ? In deze thought experiment is werkelijk alles geoorloofd , je mag boetes uitdelen, mensen in de gevangenis gooien en als dat niet voldoende is mag je ze zelfs trakteren op een neckshot

Welke stappen zou je ondernemen om de utopie van ' perfecte gelijkheid ' te verwezenlijken ? Hoe ziet die einddoel eruit?
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:42:32 #231
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200021486
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:08 schreef Dejannn het volgende:
Gaat dit overal ijverig op scholen worden verteld? Interessant. Volgens mij betreft dit meer een aanname van jouw kant.
"Zo verbiedt deze wet het tonen van homo’s of transgenders in reclames en homoseksuele personages in films, series en boeken. Ook krijgen scholen een boete als ze voorlichting geven over homoseksualiteit of geslachtsverandering."

https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:
Waarom moeten kinderen les krijgen over dit soort zaken? Ik denk dat iedereen zelf op een bepaald moment heel goed weet hoe je een seksuele relatie moet hebben, ongeacht de seksuele voorkeur.
Die discussie was toch ergens in de jaren 50 wel geslecht toch? Gaan we die echt weer voeren? :o
Nog even en je roept nog dat we kinderen vooral niet met voorbehoedsmiddelen om moeten leren gaan, omdat ze die toch niet nodig hebben. Want ze hebben geen seks.
quote:
Dat zul je mij niet zien stellen.
Mooi trucje dus weer? :D
quote:
Zelf ben ik een groot voorstander van daadwerkelijke normalisatie.
Dus netjes in films en in reclames, en in boeken, en in het dagelijks leven en tijdens voorlichting op school. Waarom ben je dan niet kritischer tegen deze Hongaarse wet?
quote:
Kortom: geen vlaggetjes, geen hyperseksuele parades, geen stereotypen aanwakkeren in de media. Maar homoseksualiteit net zo behandelen als dat heteroseksualiteit wordt behandeld. Het is simpelweg één doodnormale en natuurlijke seksuele voorkeur, net zoals biseksualiteit en heteroseksualiteit. Ik denk ook dat er zo veel meer mogelijk is qua wereldwijde acceptatie.
We verschillen helemaal niet zoveel van standpunt. :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_200021503
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:16 schreef Hathor het volgende:
Wijnaldum gaat een statement maken namens Nederland door een fleurige aanvoerdersband te dragen tijdens de wedstrijd in Boedapest. Dat zal ze leren die Hongaren.

:')
Verrast me positief dat hij ook nog een statement kan maken zonder dat het iets met black lives te maken heeft.

Maar goed, desondanks zou het EK niet om politiek moeten gaan. Ik verwacht nu natuurlijk wel dat hij die band ook in Qatar gaat dragen.
pi_200021528
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:16 schreef Hathor het volgende:
Wijnaldum gaat een statement maken namens Nederland door een fleurige aanvoerdersband te dragen tijdens de wedstrijd in Boedapest. Dat zal ze leren die Hongaren.

:')
Zonder een gay orgie op het veld stelt die statement werkelijk niets voor
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:48:13 #234
168739 Red_85
'echt wel'
pi_200021560
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:16 schreef Hathor het volgende:
Wijnaldum gaat een statement maken namens Nederland door een fleurige aanvoerdersband te dragen tijdens de wedstrijd in Boedapest. Dat zal ze leren die Hongaren.

:')
Symbolische onzin inderdaad.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_200021567
quote:
13s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:46 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Zonder een gay orgie op het veld stelt die statement werkelijk niets voor
Ach laten we het positief bekijken. Blijkbaar kunnen ze in vreemd land een statement maken zonder black lives matter gedoe er in te betrekken.

Misschien kunnen ze hun visie nog iets verder verbreden en straks in qatar een breed statement maken tegen slavenarbeid anno nu, en duizenden mensen die omgekomen zijn om dat WK te realiseren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 10:49:05 ]
  woensdag 23 juni 2021 @ 10:48:58 #236
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_200021576
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:39 schreef Ali_boo het volgende:
Het zou behoorlijk saai zijn zonder al de users met een afwijkende mening . Zijn we igg daar over eens O+
Ook wij hebben best wel eens common ground hoor. :D :*
quote:
Maar ik wil je iets vragen . Je blijft erop hameren dat ' gelijkheid', wat het ook mag betekenen in jouw wereldbeeld , nog steeds niet bereikt is . En dat we nog een lange weg hebben te gaan om dit doel te bereiken.
Dat zeg ik. We hebben gelijkheid bereikt als iedereen mag zijn wie hij/ zij is en niet beoordeeld wordt op dat zijn, maar op zijn/ haar kunnen.
quote:
In mijn bescheiden mening zijn we gelijkheid voorbijstreven en begint het vormen te nemen van aanbidding en adoratie . Maar mijn mening doet er even niet toe . Wil vooral weten hoe jij het zou aanpakken .
Ook jouw mening doet er toe in mijn gelijke wereld.
Ook jouw mening telt.
quote:
We plegen een Coup d'état en vanaf heden heeft Sic het voor het zeggen . Jij bepaalt hoe Hongarije hiermee omgaat. Hoe pak je het aan ?

Hoe ver ben je bereid te gaan om je doel van gelijkheid, acceptatie , tolerantie te bereiken ? In deze thought experiment is werkelijk alles geoorloofd , je mag boetes uitdelen, mensen in de gevangenis gooien en als dat niet voldoende is mag je ze zelfs trakteren op een neckshot

Welke stappen zou je ondernemen om de utopie van ' perfecte gelijkheid ' te verwezenlijken ? Hoe ziet die einddoel eruit?
Langs de bestaande normen en waarden mijn beste. Langs de lijn van de verschillende verdragen voor de Rechten van de Mens: het EVRM en het UVRM.
Langs gelijke rechtspraak.
Langs wetgeving die voor iedereen gelijk gelden en niemand uitsluit.
Zo spannend is het allemaal niet hoor. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_200021917
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ach laten we het positief bekijken. Blijkbaar kunnen ze in vreemd land een statement maken zonder black lives matter gedoe er in te betrekken.

Misschien kunnen ze hun visie nog iets verder verbreden en straks in qatar een breed statement maken tegen slavenarbeid anno nu, en duizenden mensen die omgekomen zijn om dat WK te realiseren.
Als we nou Gerard Joling sturen om de rechten van de lgbt crew in Qatar te verdedigen? Just a thought :+ Maar ik vrees dat zelfs een statement maken tegen de slavenarbeid teveel gevraagd is

Zo zie je maar weer hoe hypocriet ze zijn . Lekker de rebel uithangen in een christelijk land, waar je niet hoeft te vrezen voor je leven . maar als ze werkelijk zou begaand zijn met het lot van de lgbt zouden ze al lang in SA en Qatar sancties opleggen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 23 juni 2021 @ 11:16:30 #238
117098 Hathor
Effe niet
pi_200021938
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:48 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Ach laten we het positief bekijken. Blijkbaar kunnen ze in vreemd land een statement maken zonder black lives matter gedoe er in te betrekken.

Misschien kunnen ze hun visie nog iets verder verbreden en straks in qatar een breed statement maken tegen slavenarbeid anno nu, en duizenden mensen die omgekomen zijn om dat WK te realiseren.
Met BLM ga je in Hongarije geen bonuspunten scoren, ik heb Ajax ooit eens een wedstrijd zien spelen in Boedapest, en telkens als er een donkere speler de bal had zaten er 50000 Hongaren apengeluiden te maken.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  woensdag 23 juni 2021 @ 11:24:05 #239
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_200022052
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 09:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Religie is aantrekkelijk voor onzekere types die niet zelf na kunnen/durven denken
Aldus Hexagon, volger van de linkse kerk.
pi_200022483
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:16 schreef Hathor het volgende:

[..]

Met BLM ga je in Hongarije geen bonuspunten scoren, ik heb Ajax ooit eens een wedstrijd zien spelen in Boedapest, en telkens als er een donkere speler de bal had zaten er 50000 Hongaren apengeluiden te maken.
Dat vind ik wel zeer kwalijk gedrag. Ik neem aan dat ze voldoende voorzorgsmaatregelen hebben genomen om dit te voorkomen. Tijden veranderen ook.

Ik kan me de jaren negentig nog herinneren. Toen was er een voorzitter van een Spaanse voetbalclub die tegen ajax moest spelen, die in de pers openlijk allerlei van dat soort opmerkingen maakte over de donkere spelers van Ajax. Dat is nu ondenkbaar.
pi_200022709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:14 schreef Ali_boo het volgende:
Zo zie je maar weer hoe hypocriet ze zijn . Lekker de rebel uithangen in een christelijk land, waar je niet hoeft te vrezen voor je leven . maar als ze werkelijk zou begaand zijn met het lot van de lgbt zouden ze al lang in SA en Qatar sancties opleggen
Het speelt hier mee hoe men eigenlijk tegen bepaalde volkeren en culturen aankijkt. Men is énorm aan het schuimbekken over de situatie in Hongarije, omdat het achterliggende idee is dat de Westerse maatschappij verheven is boven de rest van de wereld. Daarom is het gênant als een land als Hongarije probeert voort te borduren op traditie.

Terwijl als je een gemiddeld Islamitisch land neemt in het Midden-Oosten, daar kunnen we natuurlijk eigenlijk weinig beters van verwachten. Dat is nu eenmaal erg primitief. Oké, soms worden er (vermeende) homo's van daken gegooid en dat is natuurlijk niet goed, maar het is ook wel onderdeel van de cultuur en die moet je respecten natuurlijk.

Kortom, 'the soft bigotry of low expectations' viert weer eens hoogtijdagen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2021 12:05:46 ]
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:17:05 #242
117098 Hathor
Effe niet
pi_200022899
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:52 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Dat vind ik wel zeer kwalijk gedrag. Ik neem aan dat ze voldoende voorzorgsmaatregelen hebben genomen om dit te voorkomen. Tijden veranderen ook.

Ik kan me de jaren negentig nog herinneren. Toen was er een voorzitter van een Spaanse voetbalclub die tegen ajax moest spelen, die in de pers openlijk allerlei van dat soort opmerkingen maakte over de donkere spelers van Ajax. Dat is nu ondenkbaar.
Dat zal dan wel Jesus Gil y Gil zijn geweest, die was inderdaad rijp voor het gesticht.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200022938
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:17 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zal dan wel Jesus Gil y Gil zijn geweest, die was inderdaad rijp voor het gesticht.
Was zijn naam even kwijt, maar dat was hem. 100%
En soort Berlusconi in het kwadraat.
pi_200022955
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:05 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Het speelt hier mee hoe men eigenlijk tegen bepaalde volkeren en culturen aankijkt. Men is énorm aan het schuimbekken over de situatie in Hongarije, omdat het achterliggende idee is dat de Westerse maatschappij verheven is boven de rest van de wereld. Daarom is het gênant als een land als Hongarije probeert voort te borduren op traditie.

Terwijl als je een gemiddeld Islamitisch land neemt in het Midden-Oosten, daar kunnen we natuurlijk eigenlijk weinig beters van verwachten. Dat is nu eenmaal erg primitief. Oké, soms worden er (vermeende) homo's van daken gegooid en dat is natuurlijk niet goed, maar het is ook wel onderdeel van de cultuur en die moet je respecten natuurlijk.

Kortom, 'the soft bigotry of low expectations' viert weer eens hoogtijdagen.
Komt vooral doordat Hongarije lid is van de EU en onze belastingcenten opstrijkt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_200023166
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 23:17 schreef Tanatos het volgende:

[..]

Ah, zo.
Het lijkt me ook best een lastige inschatting, of een maatschappij daar klaar voor is.
Dat lijkt mij ook lastig voor de Hongaarse maatschappij en de ideologie dat je kinderen moet leren dat ze zich altijd kunnen laten ombouwen als ze wat in de war zijn, en dan voor de rest van hun leven genitaal verminkt zijn en afhankelijk van medicijnen.

Hoeveel diversiteit aan inzichten mag er tussen lidstaten zijn? Moeten wij ook voetbaltoernooien, we hebben notabene tegen communistische en fascistische dictaturen en totalitaire theocratien gesport zonder protesten want zo werkt internationale sport, gaan gebruiken om te protesteren tegen de Duitse homofobe wetgeving? En hoe zit het nou eigenlijk met de diversiteit aan opvattingen binnen een lidstaat?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 23 juni 2021 @ 12:51:44 #246
117098 Hathor
Effe niet
pi_200023436
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 12:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook lastig voor de Hongaarse maatschappij en de ideologie dat je kinderen moet leren dat ze zich altijd kunnen laten ombouwen als ze wat in de war zijn, en dan voor de rest van hun leven genitaal verminkt zijn en afhankelijk van medicijnen.

Hoeveel diversiteit aan inzichten mag er tussen lidstaten zijn? Moeten wij ook voetbaltoernooien, we hebben notabene tegen communistische en fascistische dictaturen en totalitaire theocratien gesport zonder protesten want zo werkt internationale sport, gaan gebruiken om te protesteren tegen de Duitse homofobe wetgeving? En hoe zit het nou eigenlijk met de diversiteit aan opvattingen binnen een lidstaat?
Zoveel vragen....... :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_200023933
twitter
pi_200023940
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:08 schreef Dejannn het volgende:

Ehm, nee. Je hebt simpelweg twee geslachten: mannen en vrouwen. Dat is verre van complex. Wat een bizarre post is dit eigenlijk zeg, jeetje. En dit geloof je zeker ook nog oprecht hè? Schrikbarend. En dan ook nog "het probleem" proberen te projecteren op ouderen, conservatisme en religieuzen, haha, jij durft.

[..]

Ah, onzekerheid speelt weer een rol. 'Mensen die mijn progressieve denkbeelden niet delen zijn onzeker, dan wel dom'. Het zijn wel altijd dezelfde kaarten die je speelt, helaas voor jou ook elke keer weinig overtuigend.
Bizar, indeed.
pi_200024188
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 10:16 schreef Hathor het volgende:
Wijnaldum gaat een statement maken namens Nederland door een fleurige aanvoerdersband te dragen tijdens de wedstrijd in Boedapest. Dat zal ze leren die Hongaren.

:')
Is Wijnaldum dan homoseksueel?
pi_200024275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef HeatWave het volgende:
Ander voorbeeld van mijn standpunt.

Ik heb niets tegen transgenders, als iemand daar gelukkig van wordt, more power to you. Alleen kan je nu, zonder dat de ouders er iets van mogen weten, met je 12de naar een Planned Parenthood gaan voor hormonenblockers in bijv Washington, dat vind ik een voorbeeld van doorslaan....
Als de ouders van een kind daar niet aan willen meewerken vind ik dat niet zo raar.
Met pubertijdsremmers kan gewoon gestopt worden.
Het hele proces van transitie vergt veel meer en ook uitgebreide psychologische begeleiding.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')