Wha! Daar moest ik ook aan denken toen ik het typte.. maar heeft die er niet 6?quote:
Star Trek vind ik echt geen zak aan, William Shatner ken ik wel, van Rescue 911quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben een Star Trek fan, heb ze allemaal gezien behalve de allereerste (met William Shatner). Die heb ik overgeslagen.
Dat is zo, een equivalent van hem is Riker. Die kreeg ook alle vrouwen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Kirk ruled them all
Kreeg echt altijd alle spacechickies
Eindelijk iemand die het snaptquote:
D. , op het feit dat ik mijn haar heb gewassenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wie moet er nu aloers worden op wat ?
Haar of Nagels... ? Dat turquoise krabte zo lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt![]()
Ik heb dezelfde kleur vandaag, en de komende 3 weken
Detailsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Daar moest ik ook aan denken toen ik het typte.. maar heeft die er niet 6?
ik geef niks om voetbal.....quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt![]()
Ik heb dezelfde kleur vandaag, en de komende 3 weken
Ik was altijd al in de veronderstelling dat je een ST fan was, zoals eerder geschreven wist ik niet dat zij ook in Orange is the new black speelde.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Star Trek vind ik echt geen zak aan, William Shatner ken ik wel, van Rescue 911
Waarom doen jullie dat dan ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Allemaal leuk en aardig... maar nu hebben we dat Viva dingetje weer weggejaagd..
Rood krabt altijd beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haar of Nagels... ? Dat turquoise krabte zo lekker
Ik ben van mening dat het door Deisyy komt, die haalde plots haar vijltje tevoorschijn. En anders bied ik mijn excuses aan voor eenieder die aanstoot aan 1 van mijn berichten nam.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik deed niks, small talk ..Echt waar
![]()
Het was Rock solidHij was het
Tof!quote:
Ik ook niet, al vind ik het wel leuk als ze winnen, maar ik heb er weinig lol aan om een wedstrijd helemaal te kijken, al is het samen met FOK! wel leukquote:
Ik had geen flauw idee wie capt. Janeway wasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was altijd al in de veronderstelling dat je een ST fan was, zoals eerder geschreven wist ik niet dat zij ook in Orange is the new black speelde.
Ah jammerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
De jouwe was helaas niet op voorraad/verkrijgbaar bij onze vrienden van Mr. Hop
Solid was juist zo rutsig vandaagquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik deed niks, small talk ..Echt waar
![]()
Het was Rock solidHij was het
Ja dat was een strengequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef FANNN het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kathryn_Janeway
[ afbeelding ]
Daar gaat het misquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah jammer
ik had hem weer bij die slijter aan de overkant gescoord
Welk viva dingetje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Allemaal leuk en aardig... maar nu hebben we dat Viva dingetje weer weggejaagd..
quote:
Yep, maar ik had al een tijdje tevergeefs naar beestenbiertjes gezocht en kwam toen die tegenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef FANNN het volgende:
[..]![]()
ja die zou zo je post weghalen als je niet op let
Oh dat is grappig. Ik denk dat zij het meest bekend is om haar rol als Captain Janeway.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee wie capt. Janeway was
Volgende keer de Mr. Hop website proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, maar ik had al een tijdje tevergeefs naar beestenbiertjes gezocht en kwam toen die tegen
Die heb ik lang niet allemaal gezien. Zelfs niet de oorspronkelijke trilogiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik vind Star Trek ook leuk maar ik hou toch meer van Star Wars.
De nieuwe kon ik niet volgen, de trilogie heb ik allemaal minstens 10 keer gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet allemaal gezien. Zelfs niet de oorspronkelijke trilogie
😲😲quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet allemaal gezien. Zelfs niet de oorspronkelijke trilogie
😲 😲quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
De nieuwe kon ik niet volgen, de trilogie heb ik allemaal minstens 10 keer gezien
Ik heb mijn vijl inmiddels opgeruimd, misschien moet ik er niet zo mee te koop lopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het door Deisyy komt, die haalde plots haar vijltje tevoorschijn. En anders bied ik mijn excuses aan voor eenieder die aanstoot aan 1 van mijn berichten nam.
Dat kan hier allemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ben even emoji's aan het testen
🎃🤣🎉
Her en der stukjes, af en toe het begin, dan weer juist het einde.quote:
Prima hoor.. het houd sommigen wat op Afstandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn vijl inmiddels opgeruimd, misschien moet ik er niet zo mee te koop lopen.
Ineens mee verrassen, en dan tussen de ogen, dat werktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn vijl inmiddels opgeruimd, misschien moet ik er niet zo mee te koop lopen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ben even emoji's aan het testen
🎃🤣🎉
Ik heb de DVD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |