Wha! Daar moest ik ook aan denken toen ik het typte.. maar heeft die er niet 6?quote:
Star Trek vind ik echt geen zak aan, William Shatner ken ik wel, van Rescue 911quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben een Star Trek fan, heb ze allemaal gezien behalve de allereerste (met William Shatner). Die heb ik overgeslagen.
Dat is zo, een equivalent van hem is Riker. Die kreeg ook alle vrouwen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Kirk ruled them all
Kreeg echt altijd alle spacechickies
Eindelijk iemand die het snaptquote:
D. , op het feit dat ik mijn haar heb gewassenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En wie moet er nu aloers worden op wat ?
Haar of Nagels... ? Dat turquoise krabte zo lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt![]()
Ik heb dezelfde kleur vandaag, en de komende 3 weken
Detailsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wha! Daar moest ik ook aan denken toen ik het typte.. maar heeft die er niet 6?
ik geef niks om voetbal.....quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt![]()
Ik heb dezelfde kleur vandaag, en de komende 3 weken
Ik was altijd al in de veronderstelling dat je een ST fan was, zoals eerder geschreven wist ik niet dat zij ook in Orange is the new black speelde.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Star Trek vind ik echt geen zak aan, William Shatner ken ik wel, van Rescue 911
Waarom doen jullie dat dan ook?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Allemaal leuk en aardig... maar nu hebben we dat Viva dingetje weer weggejaagd..
Rood krabt altijd beter.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Haar of Nagels... ? Dat turquoise krabte zo lekker
Ik ben van mening dat het door Deisyy komt, die haalde plots haar vijltje tevoorschijn. En anders bied ik mijn excuses aan voor eenieder die aanstoot aan 1 van mijn berichten nam.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik deed niks, small talk ..Echt waar
![]()
Het was Rock solidHij was het
Tof!quote:
Ik ook niet, al vind ik het wel leuk als ze winnen, maar ik heb er weinig lol aan om een wedstrijd helemaal te kijken, al is het samen met FOK! wel leukquote:
Ik had geen flauw idee wie capt. Janeway wasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:46 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik was altijd al in de veronderstelling dat je een ST fan was, zoals eerder geschreven wist ik niet dat zij ook in Orange is the new black speelde.
Ah jammerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef D. het volgende:
[..]
De jouwe was helaas niet op voorraad/verkrijgbaar bij onze vrienden van Mr. Hop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |