1`, 2 of 3 ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:23 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Dat is waar....
Maar weet je wat er ook op tv komt?
Die Hard
Heb je al besloten wat je met de kersenvlaai gaat doen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:23 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Dat is waar....
Die Hard
Nee. Zou je dat graag willen?quote:
Best lastige keuze.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ga je Tsjechie-Engeland kijken of Schotland-Kroatie?
Captain Janeway, van Star Trek Voyager.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:20 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
@:Deisyy, wie is jouw avatar? Ze komt me zo bekend voor!
hahahahaha, ik kan de helft al bij iemand kwijt. De andere helft eet ik maar bij ontbijt, lunch en avondeten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je al besloten wat je met de kersenvlaai gaat doen?
Hier liep ook alles ff vast.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef D. het volgende:
Fok doet het weer
Of mijn internet, dat kan ook
Ik moet iedere keer aan Orange is the new black denken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Captain Janeway, van Star Trek Voyager.
Gedeelde smartquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier liep ook alles ff vast.
Dank je!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Eigenlijk wel een beetje..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zit ff te denken.. zijn dat geen kerst films?
Verhip !quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is ook een prima optiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:23 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Dat is waar....
Die Hard
Ik begin met Tsjechie-Engelandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ga je Tsjechie-Engeland kijken of Schotland-Kroatie?
Ik kan haar alleen daarvanquote:
Ik wist niet dat ze ook daarin speelde, ik heb OITNB nooit gezien. Ik vind haar een goede actrice.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik moet iedere keer aan Orange is the new black denken.
Prima actrice inderdaad, maar een wat matige mod welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook daarin speelde, ik heb OITNB nooit gezien. Ik vind haar een goede actrice.
Wel scherpe nagels ondertussenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Prima actrice inderdaad, maar een wat matige mod wel
Ik reageer graag inhoudelijk hierop over 3,5 uren wanneer mijn onder-de-loep tijd voorbij is.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik had haar niet herkend... dacht gewoon een of ander oud omatje met een vijl
Ik val vast in herhaling maar ook hierop wil ik graag reageren over 3,5 uur.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Red, van Orange is the New Blackquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:20 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
@:Deisyy, wie is jouw avatar? Ze komt me zo bekend voor!
Misschien notepad openen... dit ga je nooit allemaal onthouden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:35 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik val vast in herhaling maar ook hierop wil ik graag reageren over 3,5 uur.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Aanrader wel. Goede serie ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze ook daarin speelde, ik heb OITNB nooit gezien. Ik vind haar een goede actrice.
Ik verbaas me er over hoe als de kippen ze er weer bij isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh Ships... ze is er wel
Zou ze gadgets hebben? .. Trillende oorbel ofzo?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over hoe als de kippen ze er weer bij is
Ik ben een Star Trek fan, heb ze allemaal gezien behalve de allereerste (met William Shatner). Die heb ik overgeslagen.quote:
Niets van gemerkt, ik was mijn haar aan het wassenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef D. het volgende:
Fok doet het weer
Of mijn internet, dat kan ook
klopt...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Kirk ruled them allquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben een Star Trek fan, heb ze allemaal gezien behalve de allereerste (met William Shatner). Die heb ik overgeslagen.
En wie moet er nu aloers worden op wat ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets van gemerkt, ik was mijn haar aan het wassen![]()
#aloersmaakpost
No!quote:
Neequote:
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ook haar hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
#aloersmaakpost
Je ziekt daar alleen kale mannen meequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
#aloersmaakpost
Ik weet vrij zeker dat ze iets heeft dat kan trillen maar of dat aan haar oor hangt betwijfel ik. Vast wel zo en nu dan tegen haar oor aan maar dat is dan ook alles wat haar oor betreft.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zou ze gadgets hebben? .. Trillende oorbel ofzo?
FOK! jou, Gast_op_Afstand_GOAquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh, heerlijk als je zo doet... kun je nog ff krabben... iets naar links graagquote:
U verwart mij met Lambikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zit ff te kijken.. drie sprieten op je hoofd en de rest op je rug
Er is DIe Hard en voetbal op tv, wat moet ik andersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over hoe als de kippen ze er weer bij is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |