Had GOA gelijk, alleen limoen is idd zuur jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben misschien zuur, maar zo zuur dan ook weer niet, het is galiameloen, ik heb er wel limoensap door gedaan. Morgen weten we meer.
Ik heb geen vacature gezienquote:
Je moet niet alles geloven wat ze hier zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen vacature gezien
Ik las het hier dat ik dat ging doen, en ik dacht dat dat met mijn knekties wel goed zou komen
Dat blijkt maar weerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze hier zeggen
Lekkerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste
En de eerste 2 op yoghurtbasis
De tijd heelt alle wondenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
Ik probeer de teleurstelling te verwerken nu
Ik voel met je mee en hoop dat je snel weer bovenop komt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:49 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer
Ik probeer de teleurstelling te verwerken nu
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Kijk naar buiten.... Dat duurt nog wel ff eer die rijp zijn
Ik heb de eerste rijpe aardbijen en sinds gister ook al frambozen... Dus..quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]Dan posten wij ondertussen wel jaloers makende foto's.
eh...D.?
Dan hoop ik dat het goed komt met D.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar... tijd bestaat helemaal niet...
Het is altijd NU
Ja Deisyy? Wil je met mij foto's maken om GoA jaloers te maken?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]Dan posten wij ondertussen wel jaloers makende foto's.
eh...D.?
Volgens mij is het al goed met D. Hij is gewoon wat bescheiden.quote:
Ik wacht op de ijsjesfoto'squote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb de eerste rijpe aardbijen en sinds gister ook al frambozen... Dus..
Tot hij groen ziet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ja Deisyy? Wil je met mij foto's maken om GoA jaloers te maken?
Ze zijn leuk hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Volgens mij is het al goed met D. Hij is gewoon wat bescheiden.
Kom op D. Ga naar dat forum en EIS een plekje.. je kunt ons als referentie op geven
Alsof we ijs nodig hebben om GoA jaloers te makenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot hij groen ziet.
Nee, ik heb geen foto's van jouw ijsjes gezien
Ik denk dat je dan een hele goede kans maakt ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien als ik hier 25 jaar zit dat ze me een poging gunnen?
Passeren doe je met soepquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nu helemaal niets aan, ik ben gepasseerd
Dat is mooi, ik zou zeggen bekijk het VF forum eensquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:03 schreef MCH het volgende:
Vrienden, ik kan na een half jaar eindelijk weer op Fok
Doen jullie nog steeds 40+ proeverijen?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:04 schreef D. het volgende:
Over uit de hand lopen gesproken
De helft van de genomineerde biertjes zijn niet op voorraad
Ik ben geen vrouwquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik zou zeggen bekijk het VF forum eens
Voetbal hier zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |