Solid was juist zo rutsig vandaagquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik deed niks, small talk ..Echt waar
![]()
Het was Rock solidHij was het
Ja dat was een strengequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef FANNN het volgende:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kathryn_Janeway
[ afbeelding ]
Daar gaat het misquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah jammer
ik had hem weer bij die slijter aan de overkant gescoord
Welk viva dingetje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Allemaal leuk en aardig... maar nu hebben we dat Viva dingetje weer weggejaagd..
quote:
Yep, maar ik had al een tijdje tevergeefs naar beestenbiertjes gezocht en kwam toen die tegenquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef FANNN het volgende:
[..]![]()
ja die zou zo je post weghalen als je niet op let
Oh dat is grappig. Ik denk dat zij het meest bekend is om haar rol als Captain Janeway.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had geen flauw idee wie capt. Janeway was
Volgende keer de Mr. Hop website proberenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, maar ik had al een tijdje tevergeefs naar beestenbiertjes gezocht en kwam toen die tegen
Die heb ik lang niet allemaal gezien. Zelfs niet de oorspronkelijke trilogiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik vind Star Trek ook leuk maar ik hou toch meer van Star Wars.
De nieuwe kon ik niet volgen, de trilogie heb ik allemaal minstens 10 keer gezienquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet allemaal gezien. Zelfs niet de oorspronkelijke trilogie
😲😲quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Die heb ik lang niet allemaal gezien. Zelfs niet de oorspronkelijke trilogie
😲 😲quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
De nieuwe kon ik niet volgen, de trilogie heb ik allemaal minstens 10 keer gezien
Ik heb mijn vijl inmiddels opgeruimd, misschien moet ik er niet zo mee te koop lopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het door Deisyy komt, die haalde plots haar vijltje tevoorschijn. En anders bied ik mijn excuses aan voor eenieder die aanstoot aan 1 van mijn berichten nam.
Dat kan hier allemaalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ben even emoji's aan het testen
🎃🤣🎉
Her en der stukjes, af en toe het begin, dan weer juist het einde.quote:
Prima hoor.. het houd sommigen wat op Afstandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn vijl inmiddels opgeruimd, misschien moet ik er niet zo mee te koop lopen.
Ineens mee verrassen, en dan tussen de ogen, dat werktquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn vijl inmiddels opgeruimd, misschien moet ik er niet zo mee te koop lopen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik ben even emoji's aan het testen
🎃🤣🎉
Ik heb de DVD.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |