kijk vid dan, daarna oordelenquote:
Neequote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:59 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
kijk vid dan, daarna oordelen
Lekker nummertje
ik hoop dat de bradge jou vindt en zijn domme kracht op je uitoefentquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:59 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
kijk vid dan, daarna oordelen
Lekker nummertje
doe ik gewoon een topic kaap over de lapo heen en noem ik het #2quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:07 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoe snel kunnen we dit topic volkrijgen zodat we onszelf kunnen verlossen van deze matige TT?
hoeveel filmpjes kan sprokkelaar uploaden in 1 week?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:07 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoe snel kunnen we dit topic volkrijgen zodat we onszelf kunnen verlossen van deze matige TT?
Ander klimaatjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:23 schreef Fcu030 het volgende:
Enige onderscheid tussen de hemel en de hel is ook maar de omgeving.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:57 schreef Solotovski het volgende:
Je boy Solo is op weg naar zn examen
Duim voor mij
Hij zit niet eens op fok dus moet gewoon kunnenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:57 schreef RedFever007 het volgende:
Ik had net een briljant topic gemaakt, alleen kenners en fans weten over wie het gaat. helaas had Ama het door, die is natuurlijk ook een groot fan van degene over wie het ging, dus helaas is het gesloten
KLB / Figuur zit tegen zichzelf te lullen in de auto
te obvious, volgende keer een topic maken over een mooie slanke blonde vrouw die tegen zichzelf praatquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:57 schreef RedFever007 het volgende:
Ik had net een briljant topic gemaakt, alleen kenners en fans weten over wie het gaat. helaas had Ama het door, die is natuurlijk ook een groot fan van degene over wie het ging, dus helaas is het gesloten
Heb jij toevallig een 118i? Volgens mij stalk jij deze Clioquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:57 schreef RedFever007 het volgende:
Ik zie niksquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:11 schreef RedFever007 het volgende:
Zojuist een mooie meme gemaakt (al zeg ik het zelf)
[ afbeelding ]
Lekker nummer, grappige band ookquote:
Er hangt ook een naar luchtje in die pit.quote:
Je had het er veel minder dik (hihi) boven op moeten leggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:57 schreef RedFever007 het volgende:
Vertel hier meer over plsquote:
Een vlaardinger eet haring zonder uitjes.quote:
Tegenwoordig willen we in KLB SC er een review van.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:01 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik ga er straks wat gemengde sla en eiersalade bij maken en wat toast.
Onversheid jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Een vlaardinger eet haring zonder uitjes.Uitjes zitten er vaak bij om onversheid te maskeren.
Vrijwillig door kanaleneiland lopenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef Solotovski het volgende:
Oeii kanaleneiland. Ff laptoptas goed vasthouden
Voel me onveilig
Dan vraag je dat toch gewoon aan die bolle?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:03 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Tegenwoordig willen we in KLB SC er een review van.
Ik zit in de tram, dat scheeltquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:04 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Vrijwillig door kanaleneiland lopen
Ook daar kan je je onveilig voelen met een Gökmen in de buurtquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:58 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat betekent ‘vriend’? Is dat net zoiets als habibo?
Je halve kont staat openquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook daar kan je je onveilig voelen met een Gökmen in de buurt
Doe hem ff dicht danquote:
Wat is daar gek aan? Lijkt me vrij logisch dat je het eerst met de instantie zelf gaat oplossen.quote:
beetje raar als je in een rechtsstaat je naam en gegevens moet onthullen aan de politie (de organisatie die het geweldsmonopolie bezit) om een klacht over hun functioneren in te dienen (zeker bij iets heftigs als overmatig geweld bij een arrestatie o.i.d.). verder kan een klein kind nog bedenken dat dit leidt tot doofpotaffaires of onverschilligheid; "ga maar naar de ombudsman", etc. waarom zou de organisatie die macht, gezag en competentie uit moet stralen toegeven dat ze een fout heeft gemaakt die mogelijk tot imagoschade kan leiden?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Lijkt me vrij logisch dat je het eerst met de instantie zelf gaat oplossen.
hij maakt het spannendquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:59 schreef Sheffield het volgende:
Wat zou er vandaag bij de foodcourt gehaald worden?
Kutzooi jij bent drie minuten eerderquote:
#1xperweekfastfoodquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:13 schreef Modus het volgende:
#onbeperkttoppings
#35cm
#campvlnt
#benjerrys
#blikjecola
#tyfusmoddervet
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef Boze_Eend het volgende:
bij 1 minuut 20 even voor het UWV dat meekijkt zeggen dat hij futloos is geen energie heeft en zo wat een habibo deze braddie
is geloof ik de 23ste habibo tenzij weekend op de 23ste isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hij vertelde laatst in de stream dat de 20e wajongpayday is. Vandaar dat na de 20e altijd een bezorg/afhaalstreak volgt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Lijkt me vrij logisch dat je het eerst met de instantie zelf gaat oplossen.
Ik had laatst een klacht over bol.com en ze zeiden dat ik die maar bij Coolblue moest indienenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
beetje raar als je in een rechtsstaat je naam en gegevens moet onthullen aan de politie (de organisatie die het geweldsmonopolie bezit) om een klacht over hun functioneren in te dienen (zeker bij iets heftigs als overmatig geweld bij een arrestatie o.i.d.). verder kan een klein kind nog bedenken dat dit leidt tot doofpotaffaires of onverschilligheid; "ga maar naar de ombudsman", etc. waarom zou de organisatie die macht, gezag en competentie uit moet stralen toegeven dat ze een fout heeft gemaakt die mogelijk tot imagoschade kan leiden?
Godver een 35cm pizza is genoeg voor 3 personenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kutzooi jij bent drie minuten eerder
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is geloof ik de 23ste habibo tenzij weekend op de 23ste is
ik heb helaas geen uitkering maar ik ken wel iemand met een wajong. die heeft het altijd over 23ste maar die gaat ook op dezelfde manier met geld om als de bradge die krijgt betaald en dan bam al uitgegevenquote:
Pizza timequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Nee normaal doet hij drie kleintjes van 25cmquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Hij heeft niet eerder zo'n grote op toch? 35cm teringjantje
Wie zegt dat hij de hele pizza opeetquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
hij eet voor 10-15 euro per week dus hij moet deze week en volgende week van 6 euro leven. vind ik knapquote:
Hij eet gewoon voor 100-150 euro per week hoor. Als het niet meer isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:29 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
hij eet voor 10-15 euro per week dus hij moet deze week en volgende week van 6 euro leven. vind ik knap
Altijd vol van vertrouwen die mortiequote:
Lekker toch? Ben & Jerry’s en colaatje erbij, helemaal prima. Het is toch maar één keer per week.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:26 schreef Fok-it het volgende:
Echte grote bestelling is 1x per maand want hij eet niet vaak fastfoodquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Lekker toch? Ben & Jerry’s en colaatje erbij, helemaal prima. Het is toch maar één keer per week.
quote:Zou je denken gast waarom zo kneiterveel, ik ben ook kneiterveel. En ik heb mezelf beperkt tot 1x in de maand vette hap en dan doe ik het 1x in die maand ook direct goed.
Cheatweek uhh day bedoel ikquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Lekker toch? Ben & Jerry’s en colaatje erbij, helemaal prima. Het is toch maar één keer per week.
Van CAMP VLNT krijg je honger.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Echte grote bestelling is 1x per maand want hij eet niet vaak fastfood
[..]
volgens mij was het 23 of zo nog wat en zei hij 24 maar ik weet het niet zeker habiboquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Als uitkeringstrekkers fooi kunnen geven op een bestelling van 24 euro dan weet je dat ze te hoog zijn
Gewoon fooi geven aan de Lidl cassiere tochquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
Als uitkeringstrekkers fooi kunnen geven op een bestelling van 24 euro dan weet je dat ze te hoog zijn
als je zo flink bent telt elke gram en die muntjes wegen veelquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon fooi geven aan de Lidl cassiere toch![]()
How about zwart geld erbij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef datismijnmening het volgende:
maar waar zou hij zwart mee verdienen zijn youtube kanaal? ik denk dat hij al zijn youtube geld in eten stopt of zo.quote:
Hij is ons grote voorbeeldquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Allemaal jaloers dat die vent zijn eigen leven leeft
Rodney van Damquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:46 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Er is trouwens nog een vlogger die Uncle Dani’s onbeperkte toppings heeft gereviewd. Even kijken wat die ervan vindt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |