Wat is daar gek aan? Lijkt me vrij logisch dat je het eerst met de instantie zelf gaat oplossen.quote:
beetje raar als je in een rechtsstaat je naam en gegevens moet onthullen aan de politie (de organisatie die het geweldsmonopolie bezit) om een klacht over hun functioneren in te dienen (zeker bij iets heftigs als overmatig geweld bij een arrestatie o.i.d.). verder kan een klein kind nog bedenken dat dit leidt tot doofpotaffaires of onverschilligheid; "ga maar naar de ombudsman", etc. waarom zou de organisatie die macht, gezag en competentie uit moet stralen toegeven dat ze een fout heeft gemaakt die mogelijk tot imagoschade kan leiden?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Lijkt me vrij logisch dat je het eerst met de instantie zelf gaat oplossen.
hij maakt het spannendquote:Op dinsdag 22 juni 2021 18:59 schreef Sheffield het volgende:
Wat zou er vandaag bij de foodcourt gehaald worden?
Kutzooi jij bent drie minuten eerderquote:
#1xperweekfastfoodquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:13 schreef Modus het volgende:
#onbeperkttoppings
#35cm
#campvlnt
#benjerrys
#blikjecola
#tyfusmoddervet
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef Boze_Eend het volgende:
bij 1 minuut 20 even voor het UWV dat meekijkt zeggen dat hij futloos is geen energie heeft en zo wat een habibo deze braddie
is geloof ik de 23ste habibo tenzij weekend op de 23ste isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Hij vertelde laatst in de stream dat de 20e wajongpayday is. Vandaar dat na de 20e altijd een bezorg/afhaalstreak volgt.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:10 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Wat is daar gek aan? Lijkt me vrij logisch dat je het eerst met de instantie zelf gaat oplossen.
Ik had laatst een klacht over bol.com en ze zeiden dat ik die maar bij Coolblue moest indienenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:19 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
beetje raar als je in een rechtsstaat je naam en gegevens moet onthullen aan de politie (de organisatie die het geweldsmonopolie bezit) om een klacht over hun functioneren in te dienen (zeker bij iets heftigs als overmatig geweld bij een arrestatie o.i.d.). verder kan een klein kind nog bedenken dat dit leidt tot doofpotaffaires of onverschilligheid; "ga maar naar de ombudsman", etc. waarom zou de organisatie die macht, gezag en competentie uit moet stralen toegeven dat ze een fout heeft gemaakt die mogelijk tot imagoschade kan leiden?
Godver een 35cm pizza is genoeg voor 3 personenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:12 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kutzooi jij bent drie minuten eerder
Ervaringsdeskundige gespot.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
is geloof ik de 23ste habibo tenzij weekend op de 23ste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |