Wil je er over praten?quote:Op donderdag 17 juni 2021 23:56 schreef TDS0198 het volgende:
Nou ik hoop toch echt dat die zure visgleuven hier wegblijven
Nee hij is homo en had stiiekem gehoopt dat niet Viva maar jongerenpuntveldhoven opgeheven zou worden en er een toestroom van biseksuele grootgeschapen herders naar FOK zouden komen.quote:
Ach die arme jongen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Nee hij is homo en had stiiekem gehoopt dat niet Viva maar jongerenpuntveldhoven opgeheven zou worden en er een toestroom van biseksuele grootgeschapen herders naar FOK zouden komen.
Bijna goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:45 schreef Inbox het volgende:
Binnenkort op Fok!: een subforum 'De zure sloot'. Exclusief voor ex-viva forumleden.
Geloof me, Vivavrouwen komen zich hier écht niet massaal aanmelden hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:07 schreef Bitlord het volgende:
Nu het Viva-forum ophoudt ben ik ontzettend bang dat alle leden daar massaal lid worden van Fok! en vervolgens de Klaagbaak gaan vervuilen met irrelevante topics. Net nu het niveau hier op een intellectueel hoogtepunt is. Ik denk dat we dat moeten tegenhouden. Is het een idee om de Algemene Voorwaarden te wijzigen zodat het niet toegestaan is voor ex-Vivaleden om de Klaagbaak te gaan vervuilen?
Dat zou slecht nieuws zijn voor de incels hier...quote:Op maandag 21 juni 2021 09:22 schreef -Ferb- het volgende:
Geloof me, Vivavrouwen komen zich hier écht niet massaal aanmelden hoor.
Daar is net al de eerste censuur gepleegdquote:Op maandag 21 juni 2021 08:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Bijna goed!
Het VIVA-stekje op FOK! is er, dus KLB is gered!
Link naar het subforum: Viva Forever!
Voortaan op 21 Juni vieren we het feit dat jij hoogstpersoonlijk KLB hebt gered. De Viv-dag.quote:Op maandag 21 juni 2021 08:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Bijna goed!
Het VIVA-stekje op FOK! is er, dus KLB is gered!
Link naar het subforum: Viva Forever!
Viva vrouwen hebben natuurlijk veel ervaring op sociaal gebied.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zou slecht nieuws zijn voor de incels hier...
In ieder geval wel de sociale skills om een vent binnen te hengelen. Want ondertussen, op het Viva forum...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:38 schreef spleeh het volgende:
Viva vrouwen hebben natuurlijk veel ervaring op sociaal gebied.
Vriend heeft geen foto van ons op facebookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
In ieder geval wel de sociale skills om een vent binnen te hengelen. Want ondertussen, op het Viva forum...
IK VERTROUW ME VRIEND NIET
ALARM: De buurvrouw negeert mijn baby
Waarom geeft hij mij geld?
Verveling in de vagina? Gynaecoloog heeft geen idee
Vriend heeft geen foto van ons op Facebook. Raar?
Vriend wil niet dat ik minder ga werken
Mijn vriend bewaart foto’s van zijn exen
Of deze klassieker:quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
In ieder geval wel de sociale skills om een vent binnen te hengelen. Want ondertussen, op het Viva forum...
Die staat er ook tussenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:55 schreef JochemSjakie het volgende:
Of deze klassieker:
https://forum.viva.nl/rel(...)st_messages/274491/3
gelezenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
oh daarom zie ik je vaker
niet gelezen
posten
Echt hequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |