Ik kwam er door mijn stamboomdingetjes dus achter dat Rennie een roepnaam is voor de volledige naam 'Rendeltje', waar ik eveneens nog nooit van had gehoordquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:29 schreef Fred_B het volgende:
Is Rennie een goede naam voor een fiets?
Zo heet de nieuwe baas van het AD. Geen idee wat er door de ouders heen ging toen ze die voornaam bedachten.
Er zijn mensen die klagen over namen als Bloem, maar vroeger waren er ook vreemde namen bij zegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kwam er door mijn stamboomdingetjes dus achter dat Rennie een roepnaam is voor de volledige naam 'Rendeltje', waar ik eveneens nog nooit van had gehoord
Ik geloof dat Duitsland aan de UEFA gevraagd heeft of ze het stadion regenboog mogen kleuren bij die wedstrijd tegen Hongarijequote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
En vele andere stations kleuren wél regenboog die dag.
Vond deze ook wel tof. Gewoon doen. Alsnog. De wereld crowdfundt de boete wel.
[ twitter ]
Rendeltje klinkt wel liefquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik kwam er door mijn stamboomdingetjes dus achter dat Rennie een roepnaam is voor de volledige naam 'Rendeltje', waar ik eveneens nog nooit van had gehoord
Rendeltje? Nee, dat zegt mij ook nietsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat Vivatopic "Afschuwelijke Kindernamen" is hier ook echt een guilty pleasurequote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die klagen over namen als Bloem, maar vroeger waren er ook vreemde namen bij zeg
Een oud-oud-tante van mij heette Tietje. Dan denk je ook echt...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Er zijn mensen die klagen over namen als Bloem, maar vroeger waren er ook vreemde namen bij zeg
Ja ineens vind je namen als Johannes en Cornelis zo gek niet meerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een oud-oud-tante van mij heette Tietje. Dan denk je ook echt...![]()
Eigenlijk zouden ze gewoon de pareltjes uit dat soort reeksen moeten copy/pasten naar een nieuwe reeks hier in VFquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat Vivatopic "Afschuwelijke Kindernamen" is hier ook echt een guilty pleasureWat je daar soms voorbij ziet komen...
Huhquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Ik kende wel een echtpaar Bep en Gerrie, waarbij Bep de man was en Gerrie de vrouw.
Een docente van mij van vroeger heette Jos en haar man ookquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]![]()
Ik kende wel een echtpaar Bep en Gerrie, waarbij Bep de man was en Gerrie de vrouw.
Nee, krijgen ze nietquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:20 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik geloof dat Duitsland aan de UEFA gevraagd heeft of ze het stadion regenboog mogen kleuren bij die wedstrijd tegen HongarijeGeen idee of ze daar al groen licht voor hebben, die regenboog-captainsband mocht wel van de UEFA iig.
Jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon de pareltjes uit dat soort reeksen moeten copy/pasten naar een nieuwe reeks hier in VFIk wil ook wel genieten maar ga dat niet allemaal snel in een maand nog lezen
Geen idee, misschien vernoemd naar Bep van Klaverenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:25 schreef Moira het volgende:
[..]
HuhHeette die Bep dan eigenlijk Bert ofzo? Want ik ken een vrouwelijke Bep wiens doopnaam dan Elisabeth is (dus beth > bep)
Dan ben je ook wel gezjost, zouden ze in Vlaanderen zeggenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een docente van mij van vroeger heette Jos en haar man ook
Niet slecht getroffen Greg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:26 schreef Cyan9 het volgende:
Je zou maar (bijna) dezelfde voornaam hebben als een zeer succesvolle Belgische wielrenner..
Dan begrijpen we wel waarom die altijd onderweg is. Die hele afstand op de fiets.quote:
Huh wat backwardsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, krijgen ze niet
https://sporza.be/nl/2021(...)nchen~1624351146609/
Over die regenboog captainsband zeiden ze nog "staat signaal voor diversiteit en tolerantie en we staan ook de respect campagne om die reden toe", terwijl je die net zo goed als statement tegen Hongarije kan zienquote:De Europese voetbalbond (UEFA) wees die vraag van de stad München af, omdat het om een politieke boodschap gaat tegen een Hongaarse wet. De regenboogkleuren zijn een signaal voor diversiteit en tolerantie.
Ik dacht Edward.quote:
Zus. Nee serieus Zus als naam.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een oud-oud-tante van mij heette Tietje. Dan denk je ook echt...![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:16 schreef Moira het volgende:
[..]
Het is nu 4 om 4. Zou je haar niet gewoon "Sieneke de Vrijmibike" noemen @:Arizona ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |