abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 1 juli 2021 @ 14:58:21 #251
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200156330
quote:
88s.gif Op donderdag 1 juli 2021 12:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Iedereen is hier gewoon user met een mening ik heb helemaal geen grote rol, maar ik denk dat je de rolverdeling sowieso een beetje overschat. Dit is een community (maar geen gated community als we toch engels praten) daarin is er gewoon niet zo heel veel hiërarchie, we hebben hier zelfs een iedereen is moderator forum gehad waar iedereen mod knopjes had. Danny is de baas die heeft de servers gekocht en probeert de boel in de lucht te houden samen met 4 andere rooien. De rest is de community, danny heeft hier zijn mening al duidelijk laten horen maar voor de rest is het toch heel erg community driven. Jouw denkwijze in powers that be en overlords past gewoon niet zo goed bij FOK!
^O^
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200156380
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:51 schreef Danny het volgende:

[..]

FOK! biedt al ruim 21 jaar een plek aan mensen die zich normaal kunnen gedragen. Daarbij hanteren we ook al sinds toen het principe dat het beter is om een fout in het voordeel van de user te maken. Dus net als in de echte wereld is het beter om 10 'schuldige' mensen vrij te hebben rondlopen, dan 1 onschuldig iemand te straffen.
[..]

Ik zeg volgens mij nergens dat getroll wenselijk is (sterker; volgens mij heb ik eerder zelfs al gezegd dat getroll NIET wenselijk is in serieuze topics). Wat ik wel zeg is dat jouw definitie van getroll kan verschillen van die van een willekeurige andere user, en zelfs kan verschillen van die van de crew. Het is dan ook aan de crew om te beoordelen of iemand wel of niet trollt en daarop in te grijpen.
[..]

-----------------
Is dit - in een topic met Seks met een transgender- als titel iets wat de powers that be van fok een acceptabel topicverloop vinden in een serieus (denk ik dan? PI maakt het lastig, mocht dat het niet blijken te zijn, moet het topic dan überhaupt blijven staan in een serieus subforum?) topic?

Want als men als adminteam zegt "Ja, dit is eigenlijk precies waar we als fok voor staan, wat we als fok willen zijn en uitdragen, of waar we iig niet tegen willen en zullen optreden." dan weten VIVA instromers ook gelijk waar ze zijn beland en hoef ik geen TR's meer te plaatsen.
Ik heb daarop in posts #202 gereageerd met
"Het lijkt me vrij duidelijk dat dat niet het soort posts is waar we op zitten te wachten. Ik kan me ook niet voorstellen dat de moderators op SEX dit bewust zouden laten staan eerlijk gezegd..."
[..]

Die modetermen zeggen mij niet zoveel, omdat de betekenis ervan inmiddels dusdanig verwaterd is dat vrijwel alles onder een of meer van deze vakjes kan worden geschaard. We kijken dus gewoon naar de posts en leggen onze policy ernaast en kijken naar context.
Wat de een misogyn noemt noemt de ander een mop. Om maar iets te noemen. Wat NIET is toegestaan is racisme, om maar iets te noemen. Maar dat betekent niet dat er geen enkel negatief geluid meer gehoord mag worden over wie dan ook. Zouden we dat verbieden zou het ook meteen afgelopen moeten zijn met de wittemannen posts, om maar iets te noemen. Er moet een balans zijn tussen vrije meningsuiting enerzijds en strafbare en policyoverschrijdende posts anderzijds. Dat heeft niets te maken met views, maar met het ideaal waarmee FOK! is ontstaan. Een verscheidenheid aan meningen. Op het moment dat je fatsoenlijk verwoorde meningen gaat verwijderen kan en zal dat gaan slaan op ALLE meningen. Ook de jouwe wellicht. Alles wordt dan ook op context bekeken en beoordeeld.
[..]

Wederom, zie post #202 waarin ik zeg "Het lijkt me vrij duidelijk dat dat niet het soort posts is waar we op zitten te wachten. Ik kan me ook niet voorstellen dat de moderators op SEX dit bewust zouden laten staan eerlijk gezegd..."
[..]

Zwarte Piet is vanwege bedreigingen aan mijzelf en mijn gezin verdwenen. Sterker; heel sinterklaas doen we niets meer mee. Deden we afgelopen december ook al niet. Sinterklaas met zwarte pieten vier ik thuis. Het is me niet de veiligheid van m'n gezin waard daarmee door te gaan. Vraag je het mij PERSOONLIJK? Ja, voor mij is zwarte piet zwarte piet en heeft helemaal niets met racisme te maken. Mensen als minder zien omwille van hun kleurtje, mensen minderwaardig behandelen vanwege hun kleurtje, ze uitschelden vanwege hun kleurtje etc. Dát is racisme. En door elk dingetje van een bepaald kapsel tot een bepaalde kledingstijl tot een kinderfeest onder diezelfde noemer te plaatsen maak je eigenlijk - in mijn ogen - dat het woord alle lading verliest en doe je imo tekort aan mensen die werkelijk gebukt gaan onder ECHT racisme: mensen die je haten om je kleurtje.
[..]

Bij deze ook deze vraag beantwoord. Niet ook deze over het hoofd zien he?
[/quote]

Bedankt, helder! This is Fok *O*

Je kunt doen of je mijn vraag wel beantwoord had, maar dat had je slechts ter dele, het minst relevante deel imo ook nog. En dan ook nog eens vooral ingaan op een door mij aangedragen voorbeeld, niet het grotere probleem wat ik daar mee probeerde inzichtelijk te maken.

Met je antwoord en ook met het mij ietwat afzeiken, terwijl je zelf makkelijke helicopter-antwoorden geeft, die voorbij gaan aan de hoofdpunten van een vraag -In een topic wat je zelf hebt geopend en de suggestie wekt dat je het belangrijk lijkt te vinden wat de VIVA gasten belangrijk vinden- geef je de VIVA-zwermers denk ik een heel goed beeld van wat ze kunnen verwachten op en van Fok.

Dus nogmaals, bedankt dat je de tijd hebt genomen voor een antwoord op mijn vraag :Y

Veel plezier op Fok Viva gasten! Ik wens jullie alle missende smileys en veel plezier O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200156405
Dat was geloof ik teveel quote in quote :D Dus even onder spoiler voor de leesbaarheid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O GURL NAH!

Ik dacht dat ik klaar was, maar als je dat affront van een pride logo er bij gaat halen, terwijl homofoob vitriool hier dagelijks gespuwd kan worden EN blijft staan, toch niet :D. Sorry, maar nee, dan toch nog een reactie om even het verschil tussen talking the talk en walking the walk te benoemen.

Aan de andere kant, ja, ook dat is Fok dus geeft een goed beeld van wat de VIVAzwerm van Fok kan en mag verwachten :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Admin donderdag 1 juli 2021 @ 15:04:17 #254
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200156418
quote:
87s.gif Op donderdag 1 juli 2021 14:58 schreef Boze_Eend het volgende:

maar waar trek je de harde lijn? ik vind negerseks tt's bv zwaar beledigend maar de admins doen daar lekker aan mee
Neger is hoe mijn beste vriend wil worden genoemd. Nou ja, eigenlijk is het Ashok, maar als verwijzing is hij neger. Het is dus maar net wie je het vraagt. Het woord neger werd tot kort geleden nog op heel veel plekken gebruikt door heel veel mensen. Neger/negerin. Of iets beledigend is zou moeten afhangen van de intentie, niet van de volgorde van letters. Als de intentie is om mensen te kwetsen dan is het niet acceptabel. Een harde grens geven is onmogelijk, simpelweg omdat context altijd meespeelt.

quote:
dan kan je wel maken witmansx hihihih maar witman heeft niet zo'n negatieve context als het woord neger. ik ben oprecht benieuwd waar de grens getrokken wordt met racisme en zo
Voor jou misschien niet. Voor mij wel zeker. En dan rijst de vraag waarom jij wel beledigd mag zijn door 'neger', maar ik niet door 'witte'.

quote:
ik vind het namelijk altijd wel verevelend fok in regenboog kleur te zien maar dan ondertussen wel gewoon steeds negersex te lezen her en der vooral wanneer gebruikers van een bepaald subforum 'on tour' gaan wordt daar weinig aan gedaan.
negersex is een running gag die niets met racisme te maken heeft.

quote:
Ik zou graag zien dat er harder tegen zulke tt's werd opgetreden buiten vbl bv.
buiten vbl/onz/klb zou ik daar ook geen probleem mee hebben hoor. Maar ik kan me zo ook geen context bedenken waarin in andere forums zo'n topictitel relevant zou zijn. Daar mag dus wmb gewoon op worden ingegrepen.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200156447
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:04 schreef Danny het volgende:
negersex is een running gag die niets met racisme te maken heeft.
moest even opzoeken wat running gag is. Niet iedereen gaat dat weten.
Maar het is fijn dat er tegen mag worden opgetreden buiten klb/vbl/onz alleen mag is niet moet
dus als ik het goed begrijp kan ik wel tr zetten maar als er niks gedaan wordt is dat gewoon dat?

bedankt voor je reactie wel :)
  Admin donderdag 1 juli 2021 @ 15:09:52 #256
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200156494
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat was geloof ik teveel quote in quote :D Dus even onder spoiler voor de leesbaarheid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O GURL NAH!

Ik dacht dat ik klaar was, maar als je dat affront van een pride logo er bij gaat halen, terwijl homofoob vitriool hier dagelijks gespuwd kan worden EN blijft staan, toch niet :D. Sorry, maar nee, dan toch nog een reactie om even het verschil tussen talking the talk en walking the walk te benoemen.

Aan de andere kant, ja, ook dat is Fok dus geeft een goed beeld van wat de VIVAzwerm van Fok kan en mag verwachten :Y
Ik vraag me af wat je doel hier is? Je probeert mensen hier actief weg te houden of??
Prima hoor, dat mag, maar is dat niet veel eenvoudiger te doen op viva zelf? Daar kun je ze al tegen houden voordat ze hierheen komen. Is veel makkelijker om je doel te bereiken. Gratis pro-tip van mij :)

Verder herhaal ik wat ik eerder heb gezegd richting de mensen van Viva. Ik zou het leuk vinden (en niet alleen ik overigens) als je hierheen zou komen en hier je nieuwe plekje zou kunnen vinden. Lukt dat niet of vind je FOK! stom en ga je liever ergens anders heen? Prima. Belangrijkste is dat je een mooie nieuwe plek vindt om je thuis te voelen. Als iemand die 21 jaar niet anders heeft gedaan dan leven op FOK! kan ik me prima voorstellen in welke kutsituatie je zit als die hangplek opeens verdwijnt. Dus; kom je hierheen? Wees vooral welkom! Zo niet, vind dan een plekje waar je alsnog blij kan worden!
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 1 juli 2021 @ 15:11:40 #257
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_200156516
quote:
87s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:06 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

moest even opzoeken wat running gag is. Niet iedereen gaat dat weten.
Maar het is fijn dat er tegen mag worden opgetreden buiten klb/vbl/onz alleen mag is niet moet
dus als ik het goed begrijp kan ik wel tr zetten maar als er niks gedaan wordt is dat gewoon dat?

bedankt voor je reactie wel :)
Als met een tr niets gedaan wordt (of eigenlijk; als de moderator niet vindt dat er iets mis was - een tr is niets meer dan 'oy moderator, kijk hier eens naar?') en je bent het daar niet mee eens kun je altijd mailen naar forum@fok.nl
Die komt aan bij alle forum-admins en die kunnen er dan eens naar kijken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_200156559
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ze zeker niet weghouden. Mijn eerste gedachte bij het openen van het topic was eerlijk gezegd "for realsies, wel vragen aan mogelijk nieuwe klanten die je binnen kunt harken, terwijl ik me niet kan herinneren deze vraag recent te hebben gezien aan de mensen die al jaren op fok rondhangen, terwijl fok volgens mij wel leegloopt en niemand naar de oorzaak daarvan lijkt te kijken.

Toen ik topic eenmaal had geopend kwam direct de vraag bij me op "Denken "ze" nu echt, dat ontbrekende smileys en achtergrondkleurtjes uitmaken voor waar je je thuisvoelt? Zou je niet een beter beeld moeten schetsen van wat Fok is, zodat deze zwerm een geïnformeerde beslissing kan maken."

En dat heb je zojuist gedaan, dus beunooo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  PR en moderator donderdag 1 juli 2021 @ 15:35:15 #259
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200156840
Wow dat werd toch nog vilein, jammer. Je maakte een paar goede punten.

Maarja, dan kan het nu weer ontopic ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 01-07-2021 15:46:40 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_200156894
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:04 schreef Danny het volgende:

[..]

Neger is hoe mijn beste vriend wil worden genoemd. Nou ja, eigenlijk is het Ashok, maar als verwijzing is hij neger. Het is dus maar net wie je het vraagt. Het woord neger werd tot kort geleden nog op heel veel plekken gebruikt door heel veel mensen. Neger/negerin. Of iets beledigend is zou moeten afhangen van de intentie, niet van de volgorde van letters. Als de intentie is om mensen te kwetsen dan is het niet acceptabel. Een harde grens geven is onmogelijk, simpelweg omdat context altijd meespeelt.
[..]

Voor jou misschien niet. Voor mij wel zeker. En dan rijst de vraag waarom jij wel beledigd mag zijn door 'neger', maar ik niet door 'witte'.
[..]

negersex is een running gag die niets met racisme te maken heeft.
[..]

buiten vbl/onz/klb zou ik daar ook geen probleem mee hebben hoor. Maar ik kan me zo ook geen context bedenken waarin in andere forums zo'n topictitel relevant zou zijn. Daar mag dus wmb gewoon op worden ingegrepen.
En als jouw dochter ergens komt waar er als running gag aan haar pussy wordt geknepen. Heeft dat dan ook niks met aanranding te maken? Ik vind het ergerlijk en niet grappig die tt. Ook al is niemand uit dat topic een racist, toch kun je ervoor kiezen niet zo'n TT te accepteren.

Dat is ook wat dancingphoebe bedoelt. Wat draag je naar buiten uit.

Fok! Gaat in veel dingen verder dan sommige andere fora. Ik bedoel het zonder oordeel. Hierdoor kan je regelmatig grappen of opmerkingen vinden die niet voor gevoelige mensen zijn. Wees je daarvan bewust. Dit trekt bepaalde mensen aan en stoot weer anderen af.
pi_200156897
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:35 schreef Moira het volgende:
Wow dat werd toch nog vilijn, jammer. Je maakte een paar goede punten.

Maarja, dan kan het nu weer ontopic ^O^
Tevreden? Kun je nu de inhoudelijke kritiek sans gene naast je neerleggen, omdat er in jouw ogen toch wat venijn bij kwam kijken?

Hoe je het in je hoofd haalt om mijn zorgvuldig geformuleerde woorden wel als venijn weg te zetten in een topic waar iemand sans gene het "mijn beste vriend is een neger" argument gebruikt, zonder daar op in te gaan zegt opnieuw weer iets over het DNA van Fok, dus ook met deze post doe je de VIVAzwerm een groot plezier :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  PR en moderator donderdag 1 juli 2021 @ 15:42:32 #262
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200156926
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Tevreden? Kun je nu de inhoudelijke kritiek sans gene naast je neerleggen, omdat er in jouw ogen toch wat venijn bij kwam kijken?

Hoe je het in je hoofd haalt om mijn zorgvuldig geformuleerde woorden wel als venijn weg te zitten in een topic waar iemand sans gene het "mijn beste vriend is een neger" argument gebruikt, zonder daar op in te gaan zegt opnieuw weer iets over het DNA van Fok, dus ook met deze post doe je de VIVAzwerm een groot plezier :Y
Hoe je nou tegen mij doet terwijl ik nota bene zeg dat je goede punten hebt gemaakt zegt voor mij ook genoeg hoor. Lees anders je laatste paar posts nog eens terug; dat is vilein.
Alles zo negatief invullen is niet goed voor je FOK!plezier hoor.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Admin donderdag 1 juli 2021 @ 15:44:20 #263
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200156947
Een ding, anders ga ik gillen :')

Het is FOK!

Dank jullie.
Ontopic zou ook best fijn zijn :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 1 juli 2021 @ 15:45:03 #264
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_200156959
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik wil ze zeker niet weghouden. Mijn eerste gedachte bij het openen van het topic was eerlijk gezegd "for realsies, wel vragen aan mogelijk nieuwe klanten die je binnen kunt harken, terwijl ik me niet kan herinneren deze vraag recent te hebben gezien aan de mensen die al jaren op fok rondhangen, terwijl fok volgens mij wel leegloopt en niemand naar de oorzaak daarvan lijkt te kijken.
Dit ja.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_200156982
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:42 schreef Moira het volgende:

[..]

Hoe je nou tegen mij doet terwijl ik nota bene zeg dat je goede punten hebt gemaakt zegt voor mij ook genoeg hoor. Lees anders je laatste paar posts nog eens terug; dat is vilijn.
Alles zo negatief invullen is niet goed voor je FOK!plezier hoor.
Je had -in dit topic- kunnen lezen, dat ik mijn fokplezier al heel wat jaren uit een hele beperkte MyAT haal. En dat ik me elke keer wanneer ik me er buiten waag een hoedje schrik over hoe fok zich niet beweegt met de tijdsgeest. Daar vind ik ook wat van.

Maar nee, lekker hakken op de toon van iemand die het duidelijk niet met je eens is. Again, ook weer goed voor dit topic, want het geeft weer wat mensen van fok kunnen verwachten.

Het siert je niet op mijn toon te zeiken terwijl je de inhoud grotendeels negeert, maar als een soort nageboorte onder je punt van mijn vileiniteit te noemen dat ik wellicht ook inhoudelijk wat goede punten maakte.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  PR en moderator donderdag 1 juli 2021 @ 15:55:26 #266
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200157074
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je had -in dit topic- kunnen lezen, dat ik mijn fokplezier al heel wat jaren uit een hele beperkte MyAT haal. En dat ik me elke keer wanneer ik me er buiten waag een hoedje schrik over hoe fok zich niet beweegt met de tijdsgeest. Daar vind ik ook wat van.

Maar nee, lekker hakken op de toon van iemand die het duidelijk niet met je is. Again, ook weer goed voor dit topic, want het geeft weer wat mensen van fok kunnen verwachten.

Het siert je niet op mijn toon te zeiken terwijl je de inhoud grotendeels negeert, maar als een soort nageboorte onder je punt van mijn vileiniteit te noemen dat ik wellicht ook inhoudelijk wat goede punten maakte.
Ik kán toch niet reageren op je inhoudelijke punten? Eerst heb je zelf al meermaals aangegeven dat antwoorden van mods niet goed genoeg zijn en je ze van beleidsmakers wil hebben, en daarnaast kúnnen we als mod gewoon veel dingen niet zeggen omdat sommige dingen achter de schermen spelen.
Dus ja, ook als ik vind dat je een paar goede punten maakt kan ik hier voor de schermen niet breed uitweiden over waarom dat goede punten zijn en waar het eventueel mis gaat.
Wat ik alleen zonde vind, is als een topic al zo lang offtopic gaat met iets dat inhoudelijk op zich niet zo’n slecht gesprek is, dan tóch eindigt met chagrijnigheid en negatieve ondertoon en onderwater steken. Je bent daarmee dan toch ook zelf aan het doen waarvan je vindt dat het anderen afschrikt.

Maar goed, ik vind ook van alles een hoop en heb ook al aangegeven een tijdje wat minder breed te FOK!ken want redenen. Ik blijf me echter wel inzetten voor ‘mijn’ positieve hoekjes van FOK!, dat kan ook gewoon he.
Laten we dit er op z’n minst toch ook een houden, ipv dat FOK!kers gal gaan zitten spuwen in een topic waar om meningen van Viva’ers wordt gevraagd.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_200157159
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 15:55 schreef Moira het volgende:

[..]

Ik kán toch niet reageren op je inhoudelijke punten? Eerst heb je zelf al meermaals aangegeven dat antwoorden van mods niet goed genoeg zijn en je ze van beleidsmakers wil hebben, en daarnaast kúnnen we als mod gewoon veel dingen niet zeggen omdat sommige dingen achter de schermen spelen.
Dus ja, ook als ik vind dat je een paar goede punten maakt kan ik hier voor de schermen niet breed uitweiden over waarom dat goede punten zijn en waar het eventueel mis gaat.
Wat ik alleen zonde vind, is als een topic al zo lang offtopic gaat met iets dat inhoudelijk op zich niet zo’n slecht gesprek is, dan tóch eindigt met chagrijnigheid en negatieve ondertoon en onderwater steken. Je bent daarmee dan toch ook zelf aan het doen waarvan je vindt dat het anderen afschrikt.

Maar goed, ik vind ook van alles een hoop en heb ook al aangegeven een tijdje wat minder breed te FOK!ken want redenen. Ik blijf me echter wel inzetten voor ‘mijn’ positieve hoekjes van FOK!, dat kan ook gewoon he.
Laten we dit er op z’n minst toch ook een houden, ipv dat FOK!kers gal gaan zitten spuwen in een topic waar om meningen van Viva’ers wordt gevraagd.
Dus omdat je (nu ineens?) niet inhoudelijk kunt reageren, dan maar de toon aanvallen? Die, naast dat ik dingen blijkbaar anders zie dan jij, uitermate inhoudelijk en beleefd is geformuleerd? Omdat jij er -op de valreep- toch nog wat vilein (?) inziet...

Mijn vragen zijn gerelateerd aan de vraag in de OP, dus ontopic. Als je vindt van niet, meet je ernstig met twee maten wanneer je tegelijkertijd het hihahopostgedrag als "des foks" blijft verdedigen :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 16:22:16 #268
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_200157379
Maar wat is het doel van deze hele, in mijn ogen, offtopic discussie nog? Want dit lijkt me vooral neer te komen op het laatste woord willen hebben.
Breitling - Instruments for Professionals
  PR en moderator donderdag 1 juli 2021 @ 16:24:04 #269
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_200157414
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dus omdat je (nu ineens?) niet inhoudelijk kunt reageren, dan maar de toon aanvallen? Die, naast dat ik dingen blijkbaar anders zie dan jij, uitermate inhoudelijk en beleefd is geformuleerd? Omdat jij er -op de valreep- toch nog wat vilein (?) inziet...

Mijn vragen zijn gerelateerd aan de vraag in de OP, dus ontopic. Als je vindt van niet, meet je ernstig met twee maten wanneer je tegelijkertijd het hihahopostgedrag als "des foks" blijft verdedigen :?
Je zit echt allemaal random shit gewoon voor me in te vullen en ja, het is offtopic.

Ik vind ‘t ook wel mooi geweest nu hoor. We hebben hier een heel forum voor ingericht waar je terecht kan: Feedback
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 16:25:02 #270
382129 crew  Donna
pi_200157430
Ik heb dat negerseks in die topictitel vorige week of de week ervoor ook aangehaald. En iets met Russische hoerenthee ofzo. Was beide een alom bekend grapje hier, dus mond houden. Daar kwam het op neer. Dat een wildvreemde (of in mijn geval een forumlid van bijna 10 jaar) die grap niet kent boeit schijnbaar niet.

Als zulke titels je de eerste indruk van een forum geven dan snap ik dat nieuwe aanwas een probleem is. Ik heb dit ook een paar maanden terug aangehaald toen het over donaties en crowd funding en dat hele issue ging (in FB), maar toen kwam er ook niet echt een fatsoenlijke reactie op.

Wat er in de inhoud van sommige topics in bepaalde subfora gebeurt boeit me eigenlijk echt niet, maar dat de eerste indruk van FOK! zo is en dat schijnbaar prima is vind ik wel erg jammer.
pi_200157464
Nou om ontopic te blijven. Wat ik mis van het Viva forum is strengere moderatie :+
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 16:33:49 #272
184769 crew  Deisyy
pi_200157549
Ontopic dus.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Admin donderdag 1 juli 2021 @ 16:47:25 #273
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_200157677
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:25 schreef Donna het volgende:
Ik heb dat negerseks in die topictitel vorige week of de week ervoor ook aangehaald. En iets met Russische hoerenthee ofzo. Was beide een alom bekend grapje hier, dus mond houden. Daar kwam het op neer. Dat een wildvreemde (of in mijn geval een forumlid van bijna 10 jaar) die grap niet kent boeit schijnbaar niet.

Als zulke titels je de eerste indruk van een forum geven dan snap ik dat nieuwe aanwas een probleem is. Ik heb dit ook een paar maanden terug aangehaald toen het over donaties en crowd funding en dat hele issue ging (in FB), maar toen kwam er ook niet echt een fatsoenlijke reactie op.

Wat er in de inhoud van sommige topics in bepaalde subfora gebeurt boeit me eigenlijk echt niet, maar dat de eerste indruk van FOK! zo is en dat schijnbaar prima is vind ik wel erg jammer.
Hoi Donna :)

Sorry Deisyy, nog even deze :)

Ik heb niet teruggelezen, maar ik kwam bij afsluiten nog op deze post terecht.
En ik reageer ook alleen maar op "negerseks"
Ja jeetje, dat is al jaren een running gag in notabene VBL,er wordt ook verder niks over gepost, alleen de TT, die hebben al 20 jaar een afwijkende TT in hun slowchat.
Moeten we dat nou gaan verbieden?
Ik weet dat ik na maanden afwezigheid in VBL ging kijken, in de slowchat want daar kom ik graag ( kleedkamerhumor :') ) en heb daarna ook het volgende topic geopend met "negerseks"
Omdat ik weet dat er al 8765544 delen zijn met negerseks en ik de pubertijd ook nog steeds niet ontgroeid ben :@
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 16:49:14 #274
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_200157702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:27 schreef potjecreme het volgende:
Nou om ontopic te blijven. Wat ik mis van het Viva forum is strengere moderatie :+
En toch zou het je verbazen wat er op een dag weggeveegd, gesloten en genote wordt.

Althans dat deed het mij wel toen ik crew werd.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 16:56:46 #275
382129 crew  Donna
pi_200157785
quote:
17s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:47 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hoi Donna :)

Sorry Deisyy, nog even deze :)

Ik heb niet teruggelezen, maar ik kwam bij afsluiten nog op deze post terecht.
En ik reageer ook alleen maar op "negerseks"
Ja jeetje, dat is al jaren een running gag in notabene VBL,er wordt ook verder niks over gepost, alleen de TT, die hebben al 20 jaar een afwijkende TT in hun slowchat.
Moeten we dat nou gaan verbieden?
Ik weet dat ik na maanden afwezigheid in VBL ging kijken, in de slowchat want daar kom ik graag ( kleedkamerhumor :') ) en heb daarna ook het volgende topic geopend met "negerseks"
Omdat ik weet dat er al 8765544 delen zijn met negerseks en ik de pubertijd ook nog steeds niet ontgroeid ben :@
Hoi bedankt voor je reactie. Aangezien er een vraag in staat zal ik nog even kort daarop reageren.

Of je (jullie) dat moeten verbieden is niet aan mij, maar het is wel de vraag of dat is wat je wilt uitstralen met je platform. Zulke titels houden het negatieve beeld wat over FOK! bestaat in stand.

That's all.
  Moderator donderdag 1 juli 2021 @ 17:35:33 #276
184769 crew  Deisyy
pi_200158412
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 16:33 schreef Deisyy het volgende:
Ontopic dus.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_200171997
Op Viva werd je gewoon geband als je te lastig was. Maar dat missen we niet. Hier op Fok praten Mods gewoon met users. Top!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 juli 2021 @ 20:21:37 #278
22592 crew  Ole
pi_200174150
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 18:18 schreef Himmelhoch het volgende:
Op Viva werd je gewoon geband als je te lastig was. Maar dat missen we niet. Hier op Fok praten Mods gewoon met users. Top!
jaaaa.. wel de bedoeling! Eerst overleggen, en echte idioten vliegen er alsnog wel af
Zoals static O+ en anderen vaak zeggen:"doe normaal"
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 juli 2021 @ 20:27:15 #279
22592 crew  Ole
pi_200174305
static :'(
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 22:11 schreef static het volgende:
De oude huisregeltjes zijn dramatisch verouderd en niet helemaal relevant meer, dus vandaar een nieuwe.

Hoofdpunten:

• Als je post houd dan wel rekening met de algemene policy die uiteraard ook hier van kracht is.
• Doe gewoon en normaal. Iedereen blij.

Have fun. :)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200175173
Het was al klaar

[ Bericht 98% gewijzigd door Deisyy op 02-07-2021 21:04:15 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 2 juli 2021 @ 21:05:42 #281
269689 crew  Viv
pi_200175345
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 20:27 schreef Ole het volgende:
static :'(
[..]

Ter verduidelijking voor de VIVA-aanwas: @static was een zeer gewaardeerde moderator hier, en is ongeveer een half jaar geleden onverwacht overleden. ;(

Jullie hebben SHO aan hem te danken. O+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 juli 2021 @ 21:24:58 #282
22592 crew  Ole
pi_200175842
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:05 schreef Viv het volgende:

[..]

Ter verduidelijking voor de VIVA-aanwas: @:static was een zeer gewaardeerde moderator hier, en is ongeveer een half jaar geleden onverwacht overleden. ;(

Jullie hebben SHO aan hem te danken. O+
ja! vanwege SHO ben ik blijven hangen, en ook al járenlang mod O+
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 juli 2021 @ 21:43:54 #283
22592 crew  Ole
pi_200176460
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200178943
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 21:05 schreef Viv het volgende:

[..]

Ter verduidelijking voor de VIVA-aanwas: @:static was een zeer gewaardeerde moderator hier, en is ongeveer een half jaar geleden onverwacht overleden. ;(

Jullie hebben SHO aan hem te danken. O+
Gecondoleerd
pi_200181446
-- Commentaar op moderatie graag hier aanleveren: VF / [Feedback] Vragen en opmerkingen voor moderators --

[ Bericht 50% gewijzigd door Viv op 03-07-2021 09:35:59 ]
pi_200181451
-- Zie bericht hierboven. Laat dit topic waar het voor bedoeld is: VIVA-forummers die functionaliteiten willen aandragen die FOK! eventueel kan overnemen. --

[ Bericht 87% gewijzigd door Viv op 03-07-2021 09:39:40 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200181475
Ik vond het punt van dat iets running gag is het niet goed praat wel goed.

-- Dat punt namen we al ter harte, daarom was het 'klaar' en kon het hier weer on-topic. :) --


[ Bericht 43% gewijzigd door Viv op 03-07-2021 09:43:26 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')