Omdat jij altijd weigert te keepen als ik je dat vraag, inderdaad.quote:
Oh zou kunnen, misschien is het dan handig om het een ander te vragenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat jij altijd weigert te keepen als ik je dat vraag, inderdaad.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:34 schreef GGMM het volgende:
Scrummie keepte gisteren nog.
Ik weet dit, omdat ik hem gepasseerd heb(ik zat in zijn team)
Haha "zou kunnen"quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, misschien is het dan handig om het een ander te vragen.
(of gewoon blijven keepen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze sneaky move van @Coco danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén van mijn beste rambogoals ooit dit, teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha "zou kunnen"
Misschien is het een idee om zoals ik eerder al heb verteld gewoon je plek te kennen in een team, zodat je eens zou winnen nadat je 60 pogingen op doel heb gemist.
Maar omdat jij zo'n vreselijke rancuneuze kutmentaliteit hebt zal je dat voorlopig niet bereiken.
Ik zal nooit keepen als ik bij jou in het team zit.![]()
Dus jij wil blijkbaar niet winnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal nooit keepen als ik bij jou in het team zit.
Omdat je een ongelofelijk loser bent waarschijnlijk. Prima hoor. Maar je blijft dus liever een loser dan een winnaar, jij je zin.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ongelofelijk woestquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus jij wil blijkbaar niet winnen.
Omdat je een ongelofelijk loser bent waarschijnlijk. Prima hoor. Maar je blijft dus liever een loser dan een winnaar, jij je zin.![]()
![]()
Wat lach je nou joh, met je losersmentaliteit.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat een boosheid zeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat lach je nou joh, met je losersmentaliteit.
@GGMM vroeg toch of we het gezellig willen houden, luister daar eens naar.
Straks krijgt hij weer de schuld.![]()
Als Nederland morgen wint doe ik volgende week weer een potje mee!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
Kom op jongens, laten we het gezellig houden
Straks geeft Toto mij weer de schuld
Nou, als dat geen goed nieuws is.![]()
![]()
Neem gewoon eens een voorbeeld aan mij, als mij het niet lukt voorin ga ik ook gewoon keepen, en als het dan wel lukt is het alleen maar goed, want je hebt een grotere kans om te winnen als je gaat schuiven met posities.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hou jij je mening maar voor je. Je doet niet eens mee en bent niks gevraagd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is altijd een 'weerlegging' gevolgd door een jij-bak. Lijkt mij lastig in het dagelijks leven.![]()
Dit is feitelijk onjuist en daarnaast is dit een openbaar forum dus dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hou jij je mening maar voor je. Je doet niet eens mee en bent niks gevraagd.![]()
Klopt, daarom moet je het veld in 4 fictieve zones verdelen en daarmee dynamisch wisselen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Neem gewoon eens een voorbeeld aan mij, als mij het niet lukt voorin ga ik ook gewoon keepen, en als het dan wel lukt is het alleen maar goed, want je hebt een grotere kans om te winnen als je gaat schuiven met posities.
De keeper doet daarin trouwens niet mee, dus dan kan jij gewoon in je goal blijven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 15:09:21 ]![]()
Is dat je favoriete term? Je komt net kijken maar doet uit de hoogte alsof je de wijsheid in pacht hebt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer een jij-bak erin gefietst, keurig.![]()
Als ik hem kan gebruiken zal ik het niet laten nee. Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat je favoriete term? Je komt net kijken maar doet uit de hoogte alsof je de wijsheid in pacht hebt.![]()
![]()
Pijnlijk dat jij zo trots bent op je eigen domheid. Maar ik verwacht ook niet anders van je.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je het veld in 4 fictieve zones verdelen en daarmee dynamisch wisselen.
De keeper doet daarin trouwens niet mee, dus dan kan jij gewoon in je goal blijven.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Overigens ben ik wel een fan van 'laatste man keept' ja, ipv een vaste keeper.
Maar dan moeten de mensen die achterin staan wel goed opletten en degene die laatste man staat niet zomaar weglopen zonder dat dit kan.
Maar als je met een paar goede spelers speelt is dit zeer effectief![]()
![]()
Weet je wat pijnlijk is?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pijnlijk dat jij zo trots bent op je eigen domheid. Maar ik verwacht ook niet anders van je.
Je moeder's kont na vanavond.![]()
In de gloriedagen van het duo GGMM en Scrummie (ik dus) ging dit wel aardig.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
Maar dan moeten de mensen die achterin staan wel goed opletten en degene die laatste man staat niet zomaar weglopen zonder dat dit kan.
Maar als je met een paar goede spelers speelt is dit zeer effectief![]()
Vaste keeper is ook wel prima, maar als ik een mogelijkheid zie om even te counteren wil ik wel op de laatste man op dat moment kunnen rekenen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef GGMM het volgende:
Maar als je met een paar goede spelers speelt is dit zeer effectiefGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Elke seconde dat ik keep is een seconde dat ik niet kan aanvallen, ongelofelijke mega opportunity-costs dus.
Daarom ben ik liever voorstopper als Gert keeptGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mimimimimimiquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:57 schreef Scrummie het volgende:
Als je alleen maar gaat lopen zaniken flikker dan maar op met je haxball.![]()
Koekoekquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet je wat pijnlijk is?
Je moeder's kont na vanavond.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wie is emmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=MWA0m5NRmJwquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V
Gaat het alweer een beetje, @ChevyCaprice?![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 01:14 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KoekerdekoekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v
Gaat het alweer een beetje, @:chevycaprice?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals beloofd @Dj_Day-V
(gelukkig maakte je het later goed, mede door, hoe kan het ook anders, een mokerblunder van @ChevyCaprice)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 01:14 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die 2de was een eigen goal heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v
Gaat het alweer een beetje, @:chevycaprice?![]()
![]()
Klopt, en bij die eerste lette ik niet opquote:
Dus ja, gefeliciteerd met niks
Moderator DIG
quote:Op zondag 27 juni 2021 01:19 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zoals beloofd @:dj_day-v
(gelukkig maakte je het later goed, mede door, hoe kan het ook anders, een mokerblunder van @:chevycaprice)Merk ook op hoe ik alsnog die bal ga proberen te redden voor het geval Davy weer mistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moderator DIG
Hiermee verdedig je me eigenlijkquote:
Nee maat, gewoon goed ingeschoten en prima actiesJe hebt me echt compleet voor lul gezet, waarvoor hulde.
Moderator DIG
Kijk, dit siert jequote:Op zondag 27 juni 2021 01:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hiermee verdedig je me eigenlijk
Nee maat, gewoon goed ingeschoten en prima actiesJe hebt me echt compleet voor lul gezet, waarvoor hulde.
Zo kan het dus ook
@3rr0r![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
Jouwquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ja
Wat een dom gezeik
en @:oriente hou je dikke plofkop eens dicht met dat gestook van je. Zodra er iemand tussen jouw en je enige hobby inkomt begin je vals te worden.
Nee, dit kan niet.
@ChevyCaprice![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap dat het moeilijk is voor te stellen, maar ik heb ook een leven buiten haxball.quote:Op zondag 27 juni 2021 00:30 schreef Scrummie het volgende:
@:MC-M
@:T3hTommay
@:Firefox1
@:-jos-
waar zijn jullie stelletje afhakersWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Actquote:Op zondag 27 juni 2021 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk is voor te stellen, maar ik heb ook een leven buiten haxball.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik snap dat het moeilijk is voor te stellen, maar ik heb ook een leven buiten haxball.![]()
![]()
Je liep gewoon in de weg debielquote:Op zondag 27 juni 2021 22:03 schreef Scrummie het volgende:
Bedankt @:GGMM
Ze zouden je de titel 'beste haxballer' af moeten nemen.![]()
Ja oke, nu ik 'm terug zie is het een klein foutje van mij.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
Hier
[ afbeelding ]
Waar had je die bal heen willen "tikken" dan? Als je hem schiet schiet je recht op toto
Als jij niet in de weg was gaan lopen had ik de hoek ingeschoten.
Gewoon jouw domme fout.
Kan gebeuren!![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja oke, nu ik 'm terug zie is het een klein foutje van mij.
Kan gebeuren!
Vergeven en vergeten maat![]()
Als Scrummie daar niet liep dan schiet tralala die bal inquote:Op zondag 27 juni 2021 22:06 schreef GGMM het volgende:
Hier
[ afbeelding ]
Waar had je die bal heen willen "tikken" dan? Als je hem schiet schiet je recht op toto
Als jij niet in de weg was gaan lopen had ik de hoek ingeschoten.
Gewoon jouw domme fout.
Dus dat is helemaal niet Scrummie zijn fout, maar van de laatste manGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja want trlalala wint wel eens een duel van mijquote:Op zondag 27 juni 2021 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als Scrummie daar niet liep dan schiet tralala die bal in![]()
![]()
Inderdaadquote:
Hij probeerde nog enigszins zijwaarts van het doel de bal te benaderen en ggmm denderde als een blind paard de bal het eigen doel in.![]()
Nee, ik had Tralala meer moeten blokken ipv ook voor de bal gaan (want dat was wel mijn intentie anders roep ik niet 'ik kon 'm zo wegtikken'). Als ik meer blokte, had GGMM net wat meer ruimte gehad en was die bal niet via mij de goal ingevlogen. Mijn fout, zaak gesloten.![]()
Je bent een veel te lieve jongen. :Squote:Op zondag 27 juni 2021 22:14 schreef Scrummie het volgende:
Nee, ik had Tralala meer moeten blokken ipv ook voor de bal gaan (want dat was wel mijn intentie anders roep ik niet 'ik kon 'm zo wegtikken'). Als ik meer blokte, had GGMM net wat meer ruimte gehad en was die bal niet via mij de goal ingevlogen. Mijn fout, zaak gesloten.![]()
En in mijn beleving was het goed gegaan als GGMM daar niet gelopen had, dan had ik de bal dus achter Toto langs naar onderen kunnen tikken.
Maar ja, GGMM liep er wel.![]()
Ach jij geeft één man altijd de schuldquote:Op zondag 27 juni 2021 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want trlalala wint wel eens een duel van mij
Terwijl die goal gewoon te wijten was aan het collectieve incompetente verdedigen van team blauw
Moderator DIG
Maar goed, de assist op de 0-1 in dat potje was wel erg lekker. En prima afgemaakt/ingetikt/gelopen door @Coco![]()
En ik kon ook niet meer weg.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:15 schreef Scrummie het volgende:
En in mijn beleving was het goed gegaan als GGMM daar niet gelopen had, dan had ik de bal dus achter Toto langs naar onderen kunnen tikken.
Maar ja, GGMM liep er wel.Is prima Chevyquote:Op zondag 27 juni 2021 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach jij geeft één man altijd de schuld
Terwijl die goal gewoon te wijten was aan het collectieve incompetente verdedigen van team blauw![]()
Oh ja, daar maak ik nog wel even een gifje vanquote:Op zondag 27 juni 2021 22:16 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, de assist op de 0-1 in dat potje was wel erg lekker. En prima afgemaakt/ingetikt/gelopen door @:Coco![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:18 schreef GGMM het volgende:
Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco![]()
![]()
En hier nog even de mooiste goal van de avondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:22 schreef GGMM het volgende:
En hier nog even de mooiste goal van de avondKeurig gedaan maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://forum-fok.digidip(...)ni-21-00.html%23livequote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=ov8wufMbOwYquote:![]()
RingbewonerGodquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
https://forum-fok.digidip(...)ni-21-00.html%23live
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Link staat boven![]()
Je stond prima vrij maatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens, dan hier die megamisser van mij
[ afbeelding ]![]()
Ja, ik deed tenminste nog iets goedquote:
(lol)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zie dat user @Wazaaaaa zijn namen act nog steeds niet opgegeven heeftquote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens, dan hier die megamisser van mij
[ afbeelding ]![]()
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is woensdag en er is geen EK
Helaas!![]()
Ook wel weer even zin in een leuke, gezellige sessie. (Als GGMM meedoet hoop ik dat hij goed gemutst is!)quote:
Maar dan wel pas na 21.00 of zo want ik ga uit eten![]()
Er is maar 1 iemand met macht hier en dat is tophost Coco (quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wow kalm maat.
We zien het vanavond wel.
), niet GGMM.
(nou ja en een aantal mensen die mee willen doen is ook wel handig)![]()
Eet smakelijk alvast!quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ook wel weer even zin in een leuke, gezellige sessie. (Als GGMM meedoet hoop ik dat hij goed gemutst is!)
Maar dan wel pas na 21.00 of zo want ik ga uit eten
Ik stem voor een starttijd van 22:00 tot aan VI, en dan in de reclame een afsluitpotje zodat we het niet te laat maken.![]()
Dank je maat!quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eet smakelijk alvast!
Ik stem voor een starttijd van 22:00 tot aan VI, en dan in de reclame een afsluitpotje zodat we het niet te laat maken.
Wat een top idee.![]()
Oh vorige keer zei je nog dat ik de schuldige wasquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:28 schreef Oriente het volgende:
Er is maar 1 iemand met macht hier en dat is tophost Coco ( ), niet GGMM.![]()
Mijn haat-liefde verhouding met jou is heel intens, dat moet je na zeven jaar toch eens wetenquote:Op woensdag 30 juni 2021 14:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh vorige keer zei je nog dat ik de schuldige was![]()
Ik vind jou maar een raar mannetjequote:Op woensdag 30 juni 2021 15:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn haat-liefde verhouding met jou is heel intens, dat moet je na zeven jaar toch eens weten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: