Omdat jij altijd weigert te keepen als ik je dat vraag, inderdaad.quote:
Oh zou kunnen, misschien is het dan handig om het een ander te vragenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat jij altijd weigert te keepen als ik je dat vraag, inderdaad.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:34 schreef GGMM het volgende:
Scrummie keepte gisteren nog.
Ik weet dit, omdat ik hem gepasseerd heb(ik zat in zijn team)
Haha "zou kunnen"quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zou kunnen, misschien is het dan handig om het een ander te vragen.
(of gewoon blijven keepen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Check deze sneaky move van @Coco danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eén van mijn beste rambogoals ooit dit, teringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haha "zou kunnen"
Misschien is het een idee om zoals ik eerder al heb verteld gewoon je plek te kennen in een team, zodat je eens zou winnen nadat je 60 pogingen op doel heb gemist.
Maar omdat jij zo'n vreselijke rancuneuze kutmentaliteit hebt zal je dat voorlopig niet bereiken.
Ik zal nooit keepen als ik bij jou in het team zit.![]()
Dus jij wil blijkbaar niet winnen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal nooit keepen als ik bij jou in het team zit.
Omdat je een ongelofelijk loser bent waarschijnlijk. Prima hoor. Maar je blijft dus liever een loser dan een winnaar, jij je zin.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Ongelofelijk woestquote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus jij wil blijkbaar niet winnen.
Omdat je een ongelofelijk loser bent waarschijnlijk. Prima hoor. Maar je blijft dus liever een loser dan een winnaar, jij je zin.![]()
![]()
Wat lach je nou joh, met je losersmentaliteit.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Wat een boosheid zeg.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat lach je nou joh, met je losersmentaliteit.
@GGMM vroeg toch of we het gezellig willen houden, luister daar eens naar.
Straks krijgt hij weer de schuld.![]()
Als Nederland morgen wint doe ik volgende week weer een potje mee!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
Kom op jongens, laten we het gezellig houden
Straks geeft Toto mij weer de schuld
Nou, als dat geen goed nieuws is.![]()
![]()
Neem gewoon eens een voorbeeld aan mij, als mij het niet lukt voorin ga ik ook gewoon keepen, en als het dan wel lukt is het alleen maar goed, want je hebt een grotere kans om te winnen als je gaat schuiven met posities.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Hou jij je mening maar voor je. Je doet niet eens mee en bent niks gevraagd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is altijd een 'weerlegging' gevolgd door een jij-bak. Lijkt mij lastig in het dagelijks leven.![]()
Dit is feitelijk onjuist en daarnaast is dit een openbaar forum dus dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hou jij je mening maar voor je. Je doet niet eens mee en bent niks gevraagd.![]()
Klopt, daarom moet je het veld in 4 fictieve zones verdelen en daarmee dynamisch wisselen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Neem gewoon eens een voorbeeld aan mij, als mij het niet lukt voorin ga ik ook gewoon keepen, en als het dan wel lukt is het alleen maar goed, want je hebt een grotere kans om te winnen als je gaat schuiven met posities.
De keeper doet daarin trouwens niet mee, dus dan kan jij gewoon in je goal blijven.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2021 15:09:21 ]![]()
Is dat je favoriete term? Je komt net kijken maar doet uit de hoogte alsof je de wijsheid in pacht hebt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Wel weer een jij-bak erin gefietst, keurig.![]()
Als ik hem kan gebruiken zal ik het niet laten nee. Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is dat je favoriete term? Je komt net kijken maar doet uit de hoogte alsof je de wijsheid in pacht hebt.![]()
![]()
Pijnlijk dat jij zo trots bent op je eigen domheid. Maar ik verwacht ook niet anders van je.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet je het veld in 4 fictieve zones verdelen en daarmee dynamisch wisselen.
De keeper doet daarin trouwens niet mee, dus dan kan jij gewoon in je goal blijven.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Overigens ben ik wel een fan van 'laatste man keept' ja, ipv een vaste keeper.
Maar dan moeten de mensen die achterin staan wel goed opletten en degene die laatste man staat niet zomaar weglopen zonder dat dit kan.
Maar als je met een paar goede spelers speelt is dit zeer effectief![]()
![]()
Weet je wat pijnlijk is?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pijnlijk dat jij zo trots bent op je eigen domheid. Maar ik verwacht ook niet anders van je.
Je moeder's kont na vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |