abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2021 @ 17:53:26 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199993170
.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199993224
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 17:29 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik ben doodeng jeweets :7
Niet angstaanjagende CS.
Angstaanjagend dichtbij!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 21 juni 2021 @ 17:57:50 #3
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199993254
Gehaktballetjes zo ook maken :9
pi_199994119
ooooh, Clubsoda's kint! :o Wat is nederland toch fijn klein O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199994289
AUUUUU
Net bij het opscheppen een klodder dikke bloemkoolsoep recht uit de pan midden in mijn handpalm.
Kommetje neerzetten, soep wegwapperen van mijn hand, soep bleef plakken, kraan aan, au.
Palm rood.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199994330
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Vanyel het volgende:
AUUUUU
Net bij het opscheppen een klodder dikke bloemkoolsoep recht uit de pan midden in mijn handpalm.
Kommetje neerzetten, soep wegwapperen van mijn hand, soep bleef plakken, kraan aan, au.
Palm rood.
Kokend water veroorzaakt nare brandwonden :X Goed blijven koelen met lauw water.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199994351
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Kokend water veroorzaakt nare brandwonden :X Goed blijven koelen met lauw water.
Was het maar water. Gepureerde bloemkool en aardappel met een beetje vocht.
pi_199994369
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:35 schreef Vanyel het volgende:

Was het maar water. Gepureerde bloemkool en aardappel met een beetje vocht.
Qua branden is dat als water. Water dat blijft plakken op de plek waar het terecht komt :X
pi_199994522
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:32 schreef Vanyel het volgende:
AUUUUU
Palm rood.
Facepalm :{w

quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef sigme het volgende:
En zo stond ze er zojuist bij. Ik slaakte van schik een gilletje. En dat doe ik niet vaak :')

[ afbeelding ]
:o

Parasiteee overflakkeeee
pi_199994542
Clubyel versmelting in de klas O+
pi_199994549
Bijgelezen :%
pi_199994576
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:44 schreef Blues het volgende:
Clubyel versmelting in de klas O+
:o
Laat het de vrouwen niet horen zeg.
pi_199994581
Ik moet geloof ik even teruglezen. @fietsie die een vegan OP maakt...dan is er iets aan de hand :D
pi_199994639
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet geloof ik even teruglezen. @:fietsie die een vegan OP maakt...dan is er iets aan de hand :D
Ja.

Geen enkele relatie met vorige topic. Ik zeg het maar alvast. Anders blijf je zoeken.
pi_199994659
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:45 schreef Candaasje het volgende:
Ik moet geloof ik even teruglezen. @:fietsie die een vegan OP maakt...dan is er iets aan de hand :D
Iets met redditballetjes geloof ik.
Met een rijk sausje van support voor Tele en Lonaa ^O^
pi_199994676
En Kaatje die het bedrijf een loepie gaat laten reuken :Y)
pi_199994694
Poepie ruiken ook oO<
pi_199994763
Ik haalde dus dit weekend van wat versere en luxere magnetronmaaltijden op via TGTG. Zit meteen in de auto van 'joh, voor deze prijs leuk, maar de normale prijs zou ik er nooit voor betalen. Dan kun je beter normale thuisbezorgd doen.'

Dus ik probeer net beide maaltijden. En plaats meteen een bestelling. :')

Ik ben zo zwak. :')
pi_199994818
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja.

Geen enkele relatie met vorige topic. Ik zeg het maar alvast. Anders blijf je zoeken.
:D

quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:48 schreef Blues het volgende:

[..]

Iets met redditballetjes geloof ik.
Met een rijk sausje van support voor Tele en Lonaa ^O^
Ik snap er nog de ballen van :P Ga eens even lezen!
pi_199995213
Enerverende namiddag.

Het goede nieuws: Capabel lijkende sportpodotherapeut. Onderzoeken gedaan, probleem gedestilleerd, moet te verhelpen zijn met zolen. Mijn Peroneus brevis is boos. Al een jaar. En dat gaat niet echt over omdat mijn voet wat naar binnen klapt. Dat is het idee iig. Kan wel zijn dat het een wat langer traject wordt dan we beide zouden willen maar 'we gaan dit varkentje wassen' (Wanneer heeft 1 van jullie iemand dat voor het laatst hardop horen zeggen? :') :D )
Over 3 weken zijn ze klaar.

Het slechte nieuws: Mijn vader voelt zich al een week of 2 niet heel denderend en dat werd significant erger, vrijdag. Zo erg dat hij een afspraak maakte bij de huisarts (dat 'een jaar lang doorlopen met klachten' heb ik niet van een vreemde). Hij kon namelijk amper nog wat en had best wel helse pijnen bij het hoesten (en dat doet ie best want zware van nelle roken) en diep inademen en bij het liggen.
Bij de huisarts geweest, bloed afgenomen, direct naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gestuurd, CT-scan en hij heeft vijf (5!!!!!!) longembolien.
Needless to say dat ie de komende dagen aan de medicijnen in het ziekenhuis ligt.

5 stuks. 5. Laat het even op je inwerken. :') Niet "een dubbele", maar 5.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 21 juni 2021 @ 19:11:18 #21
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199995246
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:50 schreef Blues het volgende:
Poepie ruiken ook oO<
Oh ja, ik moest nog *O* doen voor Kaatjes zakelijke OnlyFarts.
Spoilers!
  maandag 21 juni 2021 @ 19:12:54 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199995287
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Enerverende namiddag.

Het goede nieuws: Capabel lijkende sportpodotherapeut. Onderzoeken gedaan, probleem gedestilleerd, moet te verhelpen zijn met zolen. Kan wel zijn dat het een wat langer traject wordt dan we beide zouden willen maar 'we gaan dit varkentje wassen' (Wanneer heeft 1 van jullie iemand dat voor het laatst hardop horen zeggen? :') :D )

Het slechte nieuws: Mijn vader voelt zich al een week of 2 niet heel denderend en dat werd significant erger, vrijdag. Zo erg dat hij een afspraak maakte bij de huisarts (dat 'een jaar lang doorlopen met klachten' heb ik niet van een vreemde). Hij kon namelijk amper nog wat en had best wel helse pijnen bij het hoesten (en dat doet ie best want zware van nelle roken) en diep inademen en bij het liggen.
Bij de huisarts geweest, bloed afgenomen, direct naar de spoedafdeling van het ziekenhuis gestuurd, CT-scan en hij heeft vijf (5!!!!!!) longembolien.
Needless to say dat ie de komende dagen aan de medicijnen in het ziekenhuis ligt.

Ja holy crap man. Dat is echt idioot veel.
Spoilers!
pi_199995362
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja holy crap man. Dat is echt idioot veel.
Het zijn er zoveel dat ik daadwerkelijk :') gedaan heb aan de telefoon.

GO BIG OR GO HOME.

Ik heb heel veel niet van een vreemde. :')
pi_199995490
Goeiedag dan, 5. Best wel overdreven, 1 is al teveel

Fijn van het te wassen varkentje. En wat is dat peronus ding? (Geen zin om op te zoeken)
We have far more in common than that which devides us..
pi_199995498
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:10 schreef Lonaa het volgende:
Enerverende namiddag.

Het goede nieuws: Capabel lijkende sportpodotherapeut. Onderzoeken gedaan, probleem gedestilleerd, moet te verhelpen zijn met zolen. Mijn Peroneus brevis is boos. Al een jaar. En dat gaat niet echt over omdat mijn voet wat naar binnen klapt. Dat is het idee iig. Kan wel zijn dat het een wat langer traject wordt dan we beide zouden willen maar 'we gaan dit varkentje wassen' (Wanneer heeft 1 van jullie iemand dat voor het laatst hardop horen zeggen? :') :D )

Ik stopte hier even met lezen voor een voorlopige diagnose…
quote:

Demmit! Ik had nog gelijk ook ;(
Ik heb net zo’n vader, al deed die er ‘maar’ een week over om naar de huisarts te gaan en had hij ‘maar’ drie embolieën.

Sterkte ermee! Ze kunnen in ieder geval niet doorschieten zijn lijf in en met wat ferme bloedverdunners was het leed vrij snel voorbij voor mijn vader.
Maar die fietste de dag voor opname (en bedrust) dan ook nog ruim 30 km. Zo te lezen lukte dat de jouwe niet meer. Niks gek als die dan wat langer nodig heeft om te herstellen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199995536
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Goeiedag dan, 5. Best wel overdreven, 1 is al teveel

Fijn van het te wassen varkentje. En wat is dat peronus ding? (Geen zin om op te zoeken)
Is een spier die aangehecht zit aan je meest buiteste middenvoetsbeentje en dan onderlangs je enkelpot via je hiel dieper je kuit in verdwijnt en aangehecht zit aan de buitekant van je knie.
pi_199995571
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

GO BIG OR GO HOME.

Het ‘mooie’ in ons ziekenhuis was (en ik denk standaard protocol) dat je na zo’n eerste CT en bij goed klinisch herstel geen vervolgscan meer krijgt. Ze gaan er vanuit dat die dingen aan het oplossen zijn, kan lang duren en plaatjes schieten maakt het herstel niet sneller.

Moet je mijn vader hebben. Loopt niet snel naar een dokter, maar als er iets aan de hand blijkt te zijn, dan staat hij wel te steigeren om check en dubbelcheck te krijgen :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199995588
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is een spier die aangehecht zit aan je meest buiteste middenvoetsbeentje en dan onderlangs je enkelpot via je hiel dieper je kuit in verdwijnt en aangehecht zit aan de buitekant van je knie.
Ik krijg houtje-touwtje vibes :D
pi_199995611
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik stopte hier even met lezen voor een voorlopige diagnose…
[..]

Demmit! Ik had nog gelijk ook ;(
Ik heb net zo’n vader, al deed die er ‘maar’ een week over om naar de huisarts te gaan en had hij ‘maar’ drie embolieën.

Sterkte ermee! Ze kunnen in ieder geval niet doorschieten zijn lijf in en met wat ferme bloedverdunners was het leed vrij snel voorbij voor mijn vader.
Maar die fietste de dag voor opname (en bedrust) dan ook nog ruim 30 km. Zo te lezen lukte dat de jouwe niet meer. Niks gek als die dan wat langer nodig heeft om te herstellen.
Ik denk dat ie het zonder longembolieen ook niet had gekund though :')

Mijn vader is bijna 60, obees, 3 pakjes zware van nelle per week, 15 bakken koffie. Werkt wel hard (fysiek) en is beresterk maar conditioneel een ramp.

Embolieen heb ik niet aan gedacht toen ie het me vertelde. Wel tumoren, botvlieskanker en andere narigheid. Dat is het godzijdank niet. Dat er wel echt iets mis was had ik wel verwacht.

Ben benieuwd naar het verloop. :Y Zal vast allemaal wel goedkomen maar is best een happening. :X
pi_199995684
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Het ‘mooie’ in ons ziekenhuis was (en ik denk standaard protocol) dat je na zo’n eerste CT en bij goed klinisch herstel geen vervolgscan meer krijgt. Ze gaan er vanuit dat die dingen aan het oplossen zijn, kan lang duren en plaatjes schieten maakt het herstel niet sneller.

Moet je mijn vader hebben. Loopt niet snel naar een dokter, maar als er iets aan de hand blijkt te zijn, dan staat hij wel te steigeren om check en dubbelcheck te krijgen :')
Hahahahaha. Oh dat begrjip ik wel, trouwens.

Mijn vader is toen de HA in het durp zei 'spoed', rechtstreeks naar het ziekenhuis in de stad gereden en vanaf daar m'n moeder gebeld. 'Ja hallo ik ben op de spoedafdeling'. Ze hebben 1 auto en mijn moeder rijdt geen auto. :')

Want, als er dan wat moet gebeuren, dan moet het nu. Geen tijd om de vrouw op te halen. :D
pi_199995695
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn vader is bijna 60, obees, 3 pakjes zware van nelle per week, 15 bakken koffie. Werkt wel hard (fysiek) en is beresterk maar conditioneel een ramp.

Embolieen heb ik niet aan gedacht toen ie het me vertelde. Wel tumoren, botvlieskanker en andere narigheid. Dat is het godzijdank niet. Dat er wel echt iets mis was had ik wel verwacht.

Ben benieuwd naar het verloop. :Y Zal vast allemaal wel goedkomen maar is best een happening. :X
Met zijn anamnese kan ik me je zorg wel voorstellen ja :D
pi_199995770
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik krijg houtje-touwtje vibes :D

Daar. Aan de buitenkant dus.

Dat verklaard waarom mijn voet zeer doet en er gedacht is aan achillesproblemen en mijn kuit zo straks staat en naja alles daar grofweg zeer doet bij aanraking. :') Tot aan mn knie dus.
pi_199995795
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Met zijn anamnese kan ik me je zorg wel voorstellen ja :D
Hij ook. :+ Dus ik denk dat dit ergens nog wel een opluchting is ook. :')
pi_199995877
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Daar. Aan de buitenkant dus.

Dat verklaard waarom mijn voet zeer doet en er gedacht is aan achillesproblemen en mijn kuit zo straks staat en naja alles daar grofweg zeer doet bij aanraking. :') Tot aan mn knie dus.
Ik ken m en voel m regelmatig. Links bij het begin aan de voet ook aan geopereerd. Wist alleen niet hoe hij heette
  maandag 21 juni 2021 @ 19:30:46 #35
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199995886
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

GO BIG OR GO HOME.

Spoilers!
pi_199995957
Goed, ik ga nog even uurtje zware dingen tillen. :W

Bedankt dat ik even kon ranten. O+
pi_199996863
Nou ja @Lonaa als je nog terugleest: deels opluchting en mooi dat je vader er alsnog op tijd bij is. Sterkte ondertussen met wachten op herstel. Poeh, die schrik toen je het hoorde.
pi_199996937
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:19 schreef Lonaa het volgende:

Wat een slangenspier :o
Hopen dat het gaat helpen.

Sterkte voor en met je pa! :o Schrikken!
pi_199996957
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:56 schreef Candaasje het volgende:

Ik snap er nog de ballen van :P Ga eens even lezen!
Doe maar want mijn brein doet rare dingen. Niks meer aan te doen :P
pi_199997083
Ik stond net met sokken op een naaktslak.

Groetjes.
  maandag 21 juni 2021 @ 20:23:52 #41
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199997256
quote:
9s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:18 schreef Myraela het volgende:

Groetjes.
Ieeewwww
pi_199997367
quote:

Groetjes.
Jakkie
pi_199997405
Oeh @Lonaa schrikken! Je was dit weekend nog bij je ouders toch?
Sterkte ermee. Met een beetje mazzel help de schrik-adrenaline bij het halen van een extra PR'etje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199997430
quote:

Groetjes.
Ga je nu de slak uit de sok pulken? Of laat je de slak oplossen in een wasmachine vol wasgoed? Of .. ?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199997527
quote:
5s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:30 schreef sigme het volgende:
Ga je nu de slak uit de sok pulken? Of laat je de slak oplossen in een wasmachine vol wasgoed? Of .. ?
De slak heeft het overleefd. Mijn sok ook. Al ligt die nu wel in de was. Mijn vriend vond het een beetje overdreven dat ik na 5 minuten gillen besloot dat ik nu helemaal moest douchen.
pi_199997564
quote:
Onderzoek naar varkensstaarttoeslag

De extra kosten en het risico van het houden van varkens met intacte staarten kunnen niet alleen bij varkenshouders komen te liggen. Binnenkort start onderzoek naar de maatregelen die nodig zijn voor een intacte staart en hoe dat betaald moet worden.

'De staart wordt op dit moment niet uitbetaald, terwijl de kosten hoger zijn', zegt Mark Vossen, als bestuurder POV betrokken bij het staartendossier. Binnenkort start in het kader van de privaat-publieke-samenwerking (PPS) daarom een vervolgonderzoek naar de maatregelen die nodig zijn om varkens met intacte staarten te houden, de basisvergoeding die daarvoor nodig is en de inrichting van een calamiteitenfonds voor varkens die daarop worden afgekeurd.

Dat is ook een van de aan bevelingen uit de eindrapportage 'Stappenplan krulstaarten 2017-2020'.
...

*stil*

*mooi*

Misschien kan ik wel beheerder worden van het calamiteitenfonds voor de slachtoffers van op intacte staart afgekeurde varkens. Eens kijken of we dat in "krulstaartvervolgstappenplan 2021-2025" weten te krijgen.
pi_199997723
quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:37 schreef sigme het volgende:
...

*stil*

*mooi*

Misschien kan ik wel beheerder worden van het calamiteitenfonds voor de slachtoffers van op intacte staart afgekeurde varkens. Eens kijken of we dat in "krulstaartvervolgstappenplan 2021-2025" weten te krijgen.
huh, waarom zou dit duurder zijn :?

Het er af halen lijkt mij juist tijd en mankracht kosten en dus geld. Waarom wordt een varken eventueel afgekeurd op het hebben van een lichaamsdeel dat er van origine gewoon zit? Wat is deze?
pi_199997840
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het er af halen lijkt mij juist tijd en mankracht kosten en dus geld. Waarom wordt een varken eventueel afgekeurd op het hebben van een lichaamsdeel dat er van origine gewoon zit? Wat is deze?
Mijn vraag ook :Y

pi_199998038
quote:

[..]

Heeft dat niet te maken met soortgenoten die door stress aan starten van hun buren gaan knagen? En dat zo’n varken dan niet meer ‘intact’ is of ziek kan worden, dus afgekeurd?
Naar ik meen was dat ooit wel de reden waarom staarten werden geamputeerd. Teveel gedoe voor de fokker.

@sigme zal het vast precies weten.
pi_199998090
quote:

Groetjes.
Ik voel je ;(

Stond gisterochtend met mijn blote voet in een verkeerd neergelegde kattendrol :r

Eerst hinkelend naar de hygiënische doekjes en daarna alsnog met de tenen omhoog wankelen naar de douche.

Drol heeft het niet overleefd trouwens.
pi_199998095
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

Heeft dat niet te maken met soortgenoten die door stress aan starten van hun buren gaan knagen? En dat zo’n varken dan niet meer ‘intact’ is of ziek kan worden, dus afgekeurd?
Naar ik meen was dat ooit wel de reden waarom staarten werden geamputeerd. Teveel gedoe voor de fokker.

@:sigme zal het vast precies weten.
Is er inmiddels niet al onderzoek gedaan hoe je de stress in die dieren kan verminderen zodat het kappen niet meer nodig is? Of denk ik nu te simpel.
pi_199998098
https://www.nieuweoogst.n(...)varkensstaarttoeslag

In het kort: varkens vervelen zich de tandjes.
Die tandjes zetten ze in staartjes.
Dat blijkt best lekker, vanuit de bijter gezien, dus die hapt vaker. Dat wordt groepsgedrag en vele staarten sneuvelen. Aan de staart zit een compleet varken vast, en die heeft her en der hapschade.
Aangevroten varkens zijn schadeposten. Zelfs de slagerij wil dan korting.
pi_199998135
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik voel je ;(

Stond gisterochtend met mijn blote voet in een verkeerd neergelegde kattendrol :r

Eerst hinkelend naar de hygiënische doekjes en daarna alsnog met de tenen omhoog wankelen naar de douche.

Drol heeft het niet overleefd trouwens.
....

Doe mij dan maar met sokken aan een naaktslak, als ik kon kiezen :X
pi_199998167
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Is er inmiddels niet al onderzoek gedaan hoe je de stress in die dieren kan verminderen zodat het kappen niet meer nodig is? Of denk ik nu te simpel.
Vast wel, maar dat kost de veehouder ook weer geld en wij willen toch goedkope varkenslapjes.

Helaas blijk ik dus gelijk te hebben ;(
  maandag 21 juni 2021 @ 20:59:06 #55
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199998241
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja.

-O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 21 juni 2021 @ 21:07:29 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199998497
quote:

[..]

Wellicht omdat varkens in de fokkerij en mesterij elkaar de staart aanvreten?
pi_199999017
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vast wel, maar dat kost de veehouder ook weer geld en wij willen toch goedkope varkenslapjes.

Helaas blijk ik dus gelijk te hebben ;(
Nou ja, en zelfs als 'wij' nog wel de staarttoeslag zouden willen ophoesten - het meeste vlees-dat-varken-was wordt verkocht in buitenlanden, waar men weinig kaas gegeten heeft van ons stappenplan krulstaarten. En ze zijn vermoedelijk ook niet als steakholders betrokken bij het plan van aanpak.
pi_199999179
@Lonaa wat een middag :o
Ik hoop dat het herstel meevalt voor je vader.
En wat een rare spier heb je :o
  maandag 21 juni 2021 @ 21:31:33 #59
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199999295
@Candaasje hoeveel topics ben je terug gaan lezen?
  maandag 21 juni 2021 @ 21:32:19 #60
63722 z80
I fink you freaky
pi_199999318
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Haha zo iemand kom je ook niet elke dag tegen.

Heeft iemand een tip voor een lekkere zure mayo uit DE? Ik ga in ieder geval naar Kaufland en misschien ook naar Rewe. Of iets anders wat ik echt moet halen?
Ook even een DM binnen wandelen.

En NIET via Millingen aan de Rijn rijden. Deze straat ligt er gedeeltelijk uit. Kom je uit Nijmegen dan bordjes Kleve volgen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199999597
Ooh, Sharknado is op tv *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 21 juni 2021 @ 21:40:17 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199999631
Hier staat Sweet Tooth op Netflix op; met schattige kindjes met een hertegewei en herteoortjes, en kindjes met armadilloschubben enzo
pi_199999711
quote:
11s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:29 schreef sigme het volgende:
Oeh @:lonaa schrikken! Je was dit weekend nog bij je ouders toch?
Sterkte ermee. Met een beetje mazzel help de schrik-adrenaline bij het halen van een extra PR'etje.
Ja, mijn moeder had me al verteld bij binnenkomst dat ie 'zich niet zo lekker voelde' en hij had me het zelf ook verteld. Ook dat ie al afspraak gemaakt had.

Heb m zo net aan de telefoon gehad. Hij voelt zich wel oke. Hij heeft in iedere longkwab 1 prop :') Allemaal aan "de achterkant" en dat is geluk want je slagaders zitten aan de voorkant.

Also, hij heeft ook een bloedprop in zn been. Hij moet een kous, net als @ISA maar er zijn geen kousen in zijn maat :')

Geen PR getild, wel gewerkt aan iets wat mijn lijf nu lijkt te snappen. Nu nog aan elkaar rijgen. Zal wel falen dan. :')
pi_199999867
Crisp kwam bezorgen. Ik had tjips besteld en er stond "piment" dus ik dacht dat het met piment was maar blijkbaar is het chips met chilli en niet een lullig beetje. ;(
pi_200000020
F. zn baas heeft al betaald :o :o

Wats vandaag :o
pi_200000059
@Lonaa, hij is tenminste op een plek waar ze m goed in de gaten houden.

En vwb falen met oefeningen…ik had de benen in de knoop vanochtend bij NLiB. Bij diverse oefeningen en dan doen ze het voor op tv, da’s helemaal stom. Heb maar een kop koffie genomen
pi_200000146
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:42 schreef Lonaa het volgende:

Ja, mijn moeder had me al verteld bij binnenkomst dat ie 'zich niet zo lekker voelde' en hij had me het zelf ook verteld. Ook dat ie al afspraak gemaakt had.

Heb m zo net aan de telefoon gehad. Hij voelt zich wel oke. Hij heeft in iedere longkwab 1 prop :') Allemaal aan "de achterkant" en dat is geluk want je slagaders zitten aan de voorkant.

Also, hij heeft ook een bloedprop in zn been. Hij moet een kous, net als @:Isa maar er zijn geen kousen in zijn maat :')

Geen PR getild, wel gewerkt aan iets wat mijn lijf nu lijkt te snappen. Nu nog aan elkaar rijgen. Zal wel falen dan. :')
Die kousen maken ze op maat *O* Alleen eh, hij heeft er nu natuurlijk ook één nodig vóór de kous op maat klaar is.

Je hebt wel een enerverende dag zo. Welkom in de zomer van 2021.
pi_200000148
Wat naar van je vader Lonaa, wat een schrik!
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_200000430
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lonaa, hij is tenminste op een plek waar ze m goed in de gaten houden.

En vwb falen met oefeningen…ik had de benen in de knoop vanochtend bij NLiB. Bij diverse oefeningen en dan doen ze het voor op tv, da’s helemaal stom. Heb maar een kop koffie genomen
Ik moest:

En ik heb de neiging om te snel met mn heupen omhoog te komen waardoor mijn pull eindigt halverwege mijn bovenbenen en ik er dan al onder duik. Dat kan wel, maar dan laat ik dus kracht verloren gaan. Dus ik heb geoefend met langer wachten.

Naja, moeilijk verhaal, is lastig. Ik heb dus alleen pulls gedaan zonder zelf naar beneden te gaan. Uit ervaring weet ik dat als je een onderdeel van zo'n lift oefent en denkt 'AHA! ZO MOET HET!' en je implementeert hem dan in de hele lift, dan weet je lijf ineens helemaal niet meer hoe de lift moet :')
pi_200000549
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:48 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lonaa, hij is tenminste op een plek waar ze m goed in de gaten houden.

Is dat de afl van vandaag?
Die ga ik morgen doen. Ik vind de scoop (?) lastig :X
pi_200000555
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die kousen maken ze op maat *O* Alleen eh, hij heeft er nu natuurlijk ook één nodig vóór de kous op maat klaar is.

Je hebt wel een enerverende dag zo. Welkom in de zomer van 2021.
Dan kunnen hullie toch zwachtelen!? zo lang totdat de kous klaar is.
pi_200000577
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:32 schreef z80 het volgende:

[..]

Ook even een DM binnen wandelen.

En NIET via Millingen aan de Rijn rijden. Deze straat ligt er gedeeltelijk uit. Kom je uit Nijmegen dan bordjes Kleve volgen.
Genoteerd. Idd via Nijmegen.
Wat is er fijn aan DM? :)
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:45 schreef Lonaa het volgende:
Crisp kwam bezorgen. Ik had tjips besteld en er stond "piment" dus ik dacht dat het met piment was maar blijkbaar is het chips met chilli en niet een lullig beetje. ;(
Aansteller :P Geef maar!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200000639
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik moest:

En ik heb de neiging om te snel met mn heupen omhoog te komen waardoor mijn pull eindigt halverwege mijn bovenbenen en ik er dan al onder duik. Dat kan wel, maar dan laat ik dus kracht verloren gaan. Dus ik heb geoefend met langer wachten.

Naja, moeilijk verhaal, is lastig. Ik heb dus alleen pulls gedaan zonder zelf naar beneden te gaan. Uit ervaring weet ik dat als je een onderdeel van zo'n lift oefent en denkt 'AHA! ZO MOET HET!' en je implementeert hem dan in de hele lift, dan weet je lijf ineens helemaal niet meer hoe de lift moet :')
Ik zou niet eens door mijn knieën kunnen zakken, vervolgens niet overeind komen en dan heb ik het niet eens over de gewichten, dan vermoord mijn fysio me meteen _O-
pi_200000644
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:{ Idd godzijdank maar hopelijk valt het echt mee. Sterkte voor jullie :*
  maandag 21 juni 2021 @ 22:09:10 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_200000667
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Genoteerd. Idd via Nijmegen.
Wat is er fijn aan DM? :)
[..]

Aansteller :P Geef maar!
Huid en verzorgingsproducten tegen een veel lagere prijs tov Nederland.
pi_200000700
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zou niet eens door mijn knieën kunnen zakken, vervolgens niet overeind komen en dan heb ik het niet eens over de gewichten, dan vermoord mijn fysio me meteen _O-
Ik ben hier ook niet heel goed in. PR op 37,5. Was wel lelijk. :7
  maandag 21 juni 2021 @ 22:10:32 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200000711
quote:

[..]

Ik moest:

Ik zou vooral vreselijk moeten lachen steeds van de audio effecten
pi_200000729
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:04 schreef Blues het volgende:

[..]

Is dat de afl van vandaag?
Die ga ik morgen doen. Ik vind de scoop (?) lastig :X
Geen idee wat de scoop is. Dit waren vrij simpele oefeningen (naar links en rechts hupsen met tussenpasjes en naar voren) maar ik had blijkbaar een anticoordinatiedag, ik viel bijna om. Volgende oefening ging ook niet, stootte m’n voet tegen de stoel. Toen was het klaar
pi_200000737
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zou vooral vreselijk moeten lachen steeds van de audio effecten
Daar wen je aan. :7

Knakkende ruggen, poppende knieen, krakende enkels. Gekreun, gesteun, gevloek. Hoort erbij. :7
  maandag 21 juni 2021 @ 22:13:11 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200000792
quote:
2s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Daar wen je aan. :7

Knakkende ruggen, poppende knieen, krakende enkels. Gekreun, gesteun, gevloek. Hoort erbij. :7
Andere categorie. Luider. :P
pi_200000912
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee wat de scoop is. Dit waren vrij simpele oefeningen (naar links en rechts hupsen met tussenpasjes en naar voren) maar ik had blijkbaar een anticoordinatiedag, ik viel bijna om. Volgende oefening ging ook niet, stootte m’n voet tegen de stoel. Toen was het klaar
Ben nu even naar die 'scoop' of het heet heel anders hoor, aan het zoeken want ik ben het gewoon kwijt. Dat is een zij stap tik kruispas voor met een huppeltje en een klap in je handen. Heel lastige.

Zie ik tijdens het zoeken op YT dat er hele seizoenen staan vanaf 2019, dat is mss nog handiger om ipv het gedoe met opnemen afspelen verwijderen e.d. op de TV gewoon mijn laptop te draaien, en vanaf 2019 het hele seizoen te gaan doen. Die ken ik toch niet!
  maandag 21 juni 2021 @ 22:22:25 #82
63722 z80
I fink you freaky
pi_200001073
quote:

[..]

Ik moest:

Variant hierop zat in de cirkel training. Die we met 2 gekken deden. 1 Met uithoudingsvermogen en de ander met kracht. Mijn uithoudingsvermogen is nog niet aanwezig.

Kettelbell van 23 kilo bovenaan vastpakken. Uit squat omhoogkomen waarbij de kettelbell even zweeft, dat moment omgrijpen en boven het hoofd tillen. Gecontroleerd weer in start positie brengen en door.
En de nieuwe battle rope was ook niet aardig voor de armen. Zwaar en nog stug.
De hiit er na ging me een stuk beter af.
pi_200001255
Jeuj ik ben bijgelezen. Dat tussen eten, Handmaids Tale, mega-afwas en douchen door 8-)
  maandag 21 juni 2021 @ 22:28:49 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_200001325
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:26 schreef Candaasje het volgende:
Jeuj ik ben bijgelezen. Dat tussen eten, Handmaids Tale, mega-afwas en douchen door 8-)
Mag jij het stokje overnemen. Ik ga naar bed.
pi_200001351
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:22 schreef z80 het volgende:

[..]

Variant hierop zat in de cirkel training. Die we met 2 gekken deden. 1 Met uithoudingsvermogen en de ander met kracht. Mijn uithoudingsvermogen is nog niet aanwezig.

Kettelbell van 23 kilo bovenaan vastpakken. Uit squat omhoogkomen waarbij de kettelbell even zweeft, dat moment omgrijpen en boven het hoofd tillen. Gecontroleerd weer in start positie brengen en door.
En de nieuwe battle rope was ook niet aardig voor de armen. Zwaar en nog stug.
De hiit er na ging me een stuk beter af.
Lees je mee @Kaatje1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200001385
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:28 schreef z80 het volgende:

[..]

Mag jij het stokje overnemen. Ik ga naar bed.
Nou, deze meid ook zo hoor. Nog even een kop thee, m'n haar drogen en uit de knoop trekken, en dan weer de oogjes toe :z .
pi_200001625
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 22:29 schreef Blues het volgende:

[..]

Lees je mee @:Kaatje1

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lichaam zegt al auwww bij lezen van deze zelfverkozen marteling _O-
  maandag 21 juni 2021 @ 22:52:19 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200002071
B:)B
pi_200003288
Yeah…fok adopteert het viva forum🎉 VF / VIVA-forummers: Welkom op FOK!

pi_200003471
Pfsh
pi_200003520
@Lonaa: :* sterkte
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200003521
En goeiemorgen allemaal :O Kantoordagje vandaag :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_200003626
quote:
7s.gif Op maandag 21 juni 2021 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]

Nou ja, en zelfs als 'wij' nog wel de staarttoeslag zouden willen ophoesten - het meeste vlees-dat-varken-was wordt verkocht in buitenlanden, waar men weinig kaas gegeten heeft van ons stappenplan krulstaarten. En ze zijn vermoedelijk ook niet als steakholders betrokken bij het plan van aanpak.
pi_200003631
Vroeg :O

Bange opvangpoes doet haar dingen in de nacht. Natvoer is te lekker, dat wordt ook overdag gegeten. Brokjes en water niet. Kattenbak leek niet nodig.
Maar vanmorgen kwam ik uit bij twee bijna lege eet- en drinkbakjes. En een drol in de kattenbak (dit keer goed geland).
pi_200003758
@Lonaa beterschap voor je vader gewenst :* dat is wel even schrikken. Hij doet het ook wel gelijk met overtuiging :')

Verder las ik dat Club en Vanyel straks een schoolpleinsoap kunnen schrijven (gegarandeerd kijkcijfers gezien De Luizenmoeder, en nu met het Viva-forum op Fok! ook vast wel online belangstelling :P )

... en dat Tele's moeder gewoon zelf een pannenkoek is ;)

oh en iets over prijzen van attractieparken. Tsja, het is veel geld, maar ik weet niet of ik bijvoorbeeld de Efteling ook echt 'duur' vind. Geen idee hoeveel winst ze maken, maar de attracties worden technisch ook wel steeds complexer, de faciliteiten (horeca e.d.) zijn denk ik ook wel uitgebreid sinds dat het niet enkel het Sprookjesbos meer is, de tuinmannen moeten betaald worden... dus... tsja, dat daar een prijs tegenover moet staan snap ik wel.

Ik vind daarentegen sommige kleinere uitjes wel wat aan de dure kant. Laatst dus wezen 'minigolfen' in Lage Vuursche. Eerlijk is eerlijk; prachtige banen, heel mooie, bijna botanische tuin. Maar dat was wel 17,50 pp! (En je kon daar niks te eten of te drinken kopen, dus dat soort faciliteiten zijn er niet om te onderhouden.)
En het kanoën op de Vinkeveense plassen was ook 80 euro voor 2 kano's. Weliswaar voor een hele middag en je hebt er dan wel met tot 6 personen plezier van, maar 40 euro voor een bootje zonder motor....ik vind dat toch aan de prijs. Hoewel die dingen ook wel weer onderhouden moeten worden natuurlijk.)

Afijn..op naar werk. Fijne dag allen! :W
pi_200004414
@Lonaa wat heftig zo, beterschap voor je vader! Vijf ook meteen.. en iets in z'n been.. hopelijk loopt het allemaal met een sisser af!

Groetjes vanuit de wachtkamer, m'n tweede chip zit er ook in! Nog 20min wachttijd te gaan.
pi_200004680
Mogge!
  dinsdag 22 juni 2021 @ 09:06:01 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200004685
c_/
pi_200004777
Mogge! Supertoevallig zeg van clubkind en vanykind :o
Groet vanaf wachtkamer kliniek Nijmegen :W Hopelijk vandaag mooi dagje Duitsland :)

Thanks Z, ga ook naar DM ^O^
Heb m'n oranje shirt aan >:)
pi_200004813
Goedemorgen :O eens kijken of vandaag beter wordt dan gisteren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')