Die hoorde ik ookquote:Op maandag 21 juni 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Ja hoor de burgermeester heeft hem gevonden, geloof je het zelf??!!!!
Ik doe niet aan TT, want hoe erg die gast in het vorige topic ook liep te miepen, dat een SC na 4 posts niets meer met de TT te maken heeft klopt natuurlijkquote:
Ik hoorde gisteren van vrienden die van het weekend op een feestje van een bekende waren. Die bekende is dus full-wappie. Die is deze week ook aan een beukennootjesthee kuur oid omdat er daar op dat feestje ook gevaccineerde mensen warenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit d ebuurt blijven van Viola Holt he!
Wat ben je weer heerlijk HeatWave vandaagquote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso heel trots vermelden dat je een vaccinatie gehad hebt, why?.
Bang dat anderen je een "wappie" noemen als je niet overduidelijk hebt gemeld dat je geprikt bent ofzo?
Heel goed dit.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet aan TT, want hoe erg die gast in het vorige topic ook liep te miepen, dat een SC na 4 posts niets meer met de TT te maken heeft klopt natuurlijk.
Hey, iemand moet het doen!quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef babylon het volgende:
Wat ben je weer heerlijk HeatWave vandaag
Ja die van mij tochquote:Op maandag 21 juni 2021 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens nog 0 voorbij zien komen op facebook. Maar ik heb dan ook maar 30 'vriendjes'
Misschien allemaal wappies, zou ook echt kunnen.
Zo praat je toch niet over jezelfquote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef HeatWave het volgende:
die gast in het vorige topic ook liep te miepen
Hey, waar is mijn stempel/gele boekje?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ook!
Inclusief stempel in het gele boekje
Bedacht ik me later.. Is natuurlijk iets waar op verdiend moet worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Moet je wel zelf mee nemen natuurlijk.
Ehr... ik heb hem al dik 10 jaar. En kost iets van 5 euro of zo.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Bedacht ik me later.. Is natuurlijk iets waar op verdiend moet worden.
Mijn prikker zei nog: en de pleister, eigenlijk niet nodig, maar goed, ik doe het toch maar evenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja. Geen foto van een trotse pleister toch?
Oh en hier voelde ik hem wel echt hoor!!!
Is problemen met werkwoordvervoeging een bijwerking?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:
Ik zit te wachten en heb een pleister. Ze hadden geeneens prinsessenpleister. Dan weet je toch zeker dat het pijn gaat doet.
Ja, jij.quote:
Nee van het stickertjequote:Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja. Geen foto van een trotse pleister toch?
Oh en hier voelde ik hem wel echt hoor!!!
Zal woensdag laten weten of dat invloed heeftquote:Op maandag 21 juni 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van het stickertjePleister zat bloed op, vond ik niet zo fris.
En jij hebt niet zoveel spek op je armen als ik, misschien voelde je hem daarom.
Spekarm, present.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van het stickertjePleister zat bloed op, vond ik niet zo fris.
En jij hebt niet zoveel spek op je armen als ik, misschien voelde je hem daarom.
Heb je dat vaker? Huehuehuequote:Op maandag 21 juni 2021 16:48 schreef ArTiC het volgende:
De prikkert kon bij mij het gat niet meer vinden en plakte toen maar de pleister voor de sier erop
alleen als ik er op druk voel ik het nog, misschien dat ik komende nacht weer op mijn linkerzij kan liggen
Mocht je wel een snoepje uitzoeken of ook niet?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:
Ik zit te wachten en heb een pleister. Ze hadden geeneens prinsessenpleister. Dan weet je toch zeker dat het pijn gaat doet.
ik zag beelden van israel dat je een biertje kreeg maar ik moest het zaterdag doen met een lauw bekertje waterquote:Op maandag 21 juni 2021 17:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mocht je wel een snoepje uitzoeken of ook niet?
Jullie kregen waterquote:Op maandag 21 juni 2021 17:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zag beelden van israel dat je een biertje kreeg maar ik moest het zaterdag doen met een lauw bekertje water
Wees blij dat je nog wat te drinken kreeg. Ik kreeg nietsquote:Op maandag 21 juni 2021 17:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zag beelden van israel dat je een biertje kreeg maar ik moest het zaterdag doen met een lauw bekertje water
Mensen die huilen na de prik krijgen niks, schijnt.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog wat te drinken kreeg. Ik kreeg niets
Nee, had wel trek.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mocht je wel een snoepje uitzoeken of ook niet?
Heb je wel een foto gemaakt bij dat fotohoekje? Anders moet je opnieuwquote:Op maandag 21 juni 2021 17:51 schreef gcjoel het volgende:
Was een mooie belevenis. Maakt de pandemie beleving wel compleet.
Je mag bij mij in huis na je vaccinatie?quote:Op maandag 21 juni 2021 18:27 schreef Tegan het volgende:
Doe mij maar een huis dan bij mijn vaccinatie.
https://www.nu.nl/faceboo(...)-gevaccineerden.html
Ik mag je huis hebben? Nicequote:Op maandag 21 juni 2021 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag bij mij in huis na je vaccinatie?
Als je je lichaam 24/7 ter beschikking stelt aan mij, dan is er veel mogelijk.quote:
Nee dat was helemaal ergens achter weggestopt. Misschien volgende keer.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je wel een foto gemaakt bij dat fotohoekje? Anders moet je opnieuw
Graag concreet zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je lichaam 24/7 ter beschikking stelt aan mij, dan is er veel mogelijk.
Gelukkig klinkt dit helemaal niet creepyquote:Op maandag 21 juni 2021 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je lichaam 24/7 ter beschikking stelt aan mij, dan is er veel mogelijk.
quote:
Mijn notaris heeft nog niet gereageerd hoe dit goed te regelen.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]. Nog geen reactie dus zo graag wil hij niet.
zn naam geeft ook wel een beetje weg dat het vooral gebakken lucht isquote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]. Nog geen reactie dus zo graag wil hij niet.
RIP aan je nabestaanden. Je was okay.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:02 schreef babylon het volgende:
Nauwelijks kunnen slapen omdat je arm half dood is, is ook kut.
En ik ben niet eens magnetisch!
Prima mee geslapen, gelukkig merkte ik pas vanmorgen dat ik niet op die arm kon liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:02 schreef babylon het volgende:
Nauwelijks kunnen slapen omdat je arm half dood is, is ook kut.
En ik ben niet eens magnetisch!
Ik kan op het moment serieus mijn arm niet meer dan 30 graden omhoog krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Prima mee geslapen, gelukkig merkte ik pas vanmorgen dat ik niet op die arm kon liggen.
Verder (nog) nergens last van dus ik vind het helemaal prima!
Ik mocht wel arm kiezen dus deed links, maar daar slaap ik wel het meest op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat vond ik welaan m'n prikker, die vroeg op welke kant ik meestal sliep.
Noemen we dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:34 schreef babylon het volgende:
Misschien had ik geen biceps trainingen moeten doen gisteravond
Eh, beetje muizen had ik gered.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik mocht wel arm kiezen dus deed links, maar daar slaap ik wel het meest op.
mja verder overdag weer handiger dat rechts geen pijn doet
Links is toch de beste kant.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:02 schreef babylon het volgende:
Ze vroegen het mij niet eens. Gelukkig deden ze het links.
Aww.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:02 schreef babylon het volgende:
Ze vroegen het mij niet eens. Gelukkig deden ze het links.
Ja viel me ook mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww.
Ik kwam duidelijk bij een niet zo drukke prikkert, praatje maken over m'n haaienmondkapje enzo.
Bijna jammer dat 'ie bijna niet meer nodig is, ik vind m'n haaien leuk.
Oh het praatje was er wel. Ook erg rustig op de locatie leek het.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aww.
Ik kwam duidelijk bij een niet zo drukke prikkert, praatje maken over m'n haaienmondkapje enzo.
Bijna jammer dat 'ie bijna niet meer nodig is, ik vind m'n haaien leuk.
Zware week vrees ik.quote:
Werk. Dingen. Nog meer dingen.quote:
quote:
Nog niks gehoordquote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ben je nog aangenomen bij die waar je gesolliciteerd had?
Ik kom toch nooit onder de rivieren manquote:Op maandag 21 juni 2021 16:33 schreef babylon het volgende:
[..]
Ehr... ik heb hem al dik 10 jaar. En kost iets van 5 euro of zo.
Daar til je je arm niet mee omhoogquote:Op dinsdag 22 juni 2021 08:34 schreef babylon het volgende:
Misschien had ik geen biceps trainingen moeten doen gisteravond
Als je gewoon in de beschaafde wereld blijft heb je hem nergens voor nodig toch.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit onder de rivieren man
En dat heeft er hoe mee te maken?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kom toch nooit onder de rivieren man
Australiëquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je gewoon in de beschaafde wereld blijft heb je hem nergens voor nodig toch.
Ohquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:15 schreef Barbusse het volgende:
Nu ja, ik wacht om precies te zijn nog maar net 2 dagen, dus zo lang is dat niet. Ben gewoon ongeduldig
Vooral de huntsman spider is een reden waarom ik liever niet naar Australië zou gaanquote:
Et zijn juist de kleine spinnetjes waar je voor op moet passenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vooral de huntsman spider is een reden waarom ik liever niet naar Australië zou gaan
Rationeel gezien weet ik dat. Maar the bigger the spider, the bigger the nopequote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Et zijn juist de kleine spinnetjes waar je voor op moet passen
Adders.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:51 schreef babylon het volgende:
In Nederland is 33% van de slangen giftig!
Je moet wel goed je best doen om erdoor gebeten te worden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:51 schreef babylon het volgende:
In Nederland is 33% van de slangen giftig!
Uberhaupt om er een te vinden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je moet wel goed je best doen om erdoor gebeten te worden.
Maar echt! brrrquote:Op dinsdag 22 juni 2021 10:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rationeel gezien weet ik dat. Maar the bigger the spider, the bigger the nope
Ja Nieuw-Zeeland is net als Nederland qua enge beestenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar echt! brrr
gelukkig gaan wij naar Nieuw Zeeland, geen beesten!
Dit is lastig te geloven.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar echt! brrr
In Nederland heb ik tot nu toe alleen slangen gezien in gevangenschap. Nog nooit in het wildquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uberhaupt om er een te vinden.
Als je er een gevonden hebt is je laten bijten niet zo ingewikkeld
Wel lang geleden dat ik er een gezien heb.
Het is in Nederland ook alweer lang geleden dat ik een adder heb gezien. Wel vorig jaar nog een gladde slang.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uberhaupt om er een te vinden.
Als je er een gevonden hebt is je laten bijten niet zo ingewikkeld
Wel lang geleden dat ik er een gezien heb.
In de veengebieden zitten ze wel. Mijn broer heeft er vorig jaar ergens nog een op de foto gezet. Lag op zo'n 2 meter van het pad mooi opgerold van de zon te genieten. Dat was in het Buurserveen volgens mij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Nederland heb ik tot nu toe alleen slangen gezien in gevangenschap. Nog nooit in het wild
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geklust vandaag
Een plankje voor de nieuwe oven opgehangen in de keuken.
Nu ga ik de hele tijd kijken of hij nog niet naar beneden is gevallen
Ik kom zelden in veengebieden, dus dat zal het zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In de veengebieden zitten ze wel. Mijn broer heeft er vorig jaar ergens nog een op de foto gezet. Lag op zo'n 2 meter van het pad mooi opgerold van de zon te genieten. Dat was in het Buurserveen volgens mij.
Op de Sallandse heuvelrug vorig jaar wel een hele zooi hagedissen, maar geen slangen helaas
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:46 schreef gcjoel het volgende:
Ik zag dit jaar een slang in Nederland!voor het eerst.
Hij stak zo het pad over en ik werd helemaal Freek Vonk!
Ja zo een!! omg ik moet altijd zo lachen om die filmpjes over Freekquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"Oja oja! Kom dan! Kutwurm!"
Zoiets?
Vind ze ook altijd geniaal jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zo een!! omg ik moet altijd zo lachen om die filmpjes over Freek
Wanneer?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar echt! brrr
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
December
(volgend jaar denk ik, zoals het nu gaat )
Die zullen wel een aardige tijd flink streng blijven ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
December
(volgend jaar denk ik, zoals het nu gaat )
Ja zeker omdat ze ook amper gevaccineerd hebben nog.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen wel een aardige tijd flink streng blijven ja.
Vanuit hun oogpunt niet heel vreemd natuurlijk. Wel stom.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeker omdat ze ook amper gevaccineerd hebben nog.
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wil je je lang ook weer open zou je denken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vanuit hun oogpunt niet heel vreemd natuurlijk. Wel stom.
Nieuw-Zeeland hier ook op het lijstjequote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar echt! brrr
Geen idee hoe zwaar die op toerisme leunen, tbh. Maar het lijkt me daar wel lastiger om de vaccinatiebereidheid op te schroeven.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
aan de ene kant wel, maar aan de andere kant wil je je lang ook weer open zou je denken.
Gardena.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Op de Posbank weleens een slang gezien, was zo snel, geen idee wat het was
'Even' langs Thailandquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:29 schreef STING het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland hier ook op het lijstjemaar dat wordt waarschijnlijk 2022/2023.
Eerst nog even langs Thailand
Nee, en qua periode wordt dat waarschijnlijk december/januari, dus realistisch gezien wordt dan op z'n vroegst december 2022/januari 2023quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Even' langs ThailandIk wil ook graag eens naar Thailand
Is de reis naar Thailand al gepland?
Lastig inschatten nu, jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:37 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, en qua periode wordt dat waarschijnlijk december/januari, dus realistisch gezien wordt dan op z'n vroegst december 2022/januari 2023Dus nog even nadenken over tussentijdse bestemmingen, dichterbij huis waarschijnlijk.
Een collega van een vriend van me (leraren middelbare school) is ook zeer wappie. Laat zich dus niet vaccineren. Sterker nog, die heeft in lerarenoverleg aangekaard dat hij graag wil dat gevaccineerde collega's 1.5m van hem vandaan blijven, omdat ie graag kinderen wil krijgen en onvruchtbaar zou kunnen worden van hun straling.......quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren van vrienden die van het weekend op een feestje van een bekende waren. Die bekende is dus full-wappie. Die is deze week ook aan een beukennootjesthee kuur oid omdat er daar op dat feestje ook gevaccineerde mensen waren
En is dus minstens HBO opgeleid.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een collega van een vriend van me (leraren middelbare school) is ook zeer wappie. Laat zich dus niet vaccineren. Sterker nog, die heeft in lerarenoverleg aangekaard dat hij graag wil dat gevaccineerde collega's 1.5m van hem vandaan blijven, omdat ie graag kinderen wil krijgen en onvruchtbaar zou kunnen worden van hun straling.......
Dat geeft dan les.
Overigens ben ik groot voorstander van dat hij onvruchtbaar wordt!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een collega van een vriend van me (leraren middelbare school) is ook zeer wappie. Laat zich dus niet vaccineren. Sterker nog, die heeft in lerarenoverleg aangekaard dat hij graag wil dat gevaccineerde collega's 1.5m van hem vandaan blijven, omdat ie graag kinderen wil krijgen en onvruchtbaar zou kunnen worden van hun straling.......
Dat geeft dan les.
Zo te horen kan hij dus juist beter geen kinderen gaan krijgenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat geeft dan les.
Dat je je bedenkingen hebt bij de vaccinatie, de snelheid van ontwikkeling, of er voldoende getest is, of de onzekerheid op gevolgen voor lange termijn. Dat je denkt dat we niet voor niets een eigen weerstand hebben en dus het risico wil nemen (voor jezelf). Sure. Kan ik nog in meegaan tot op zekere hoogte. Dat hebben zelfs doktoren en wetenschappers soms. Sceptisch maakt niet meteen Wappie.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:57 schreef babylon het volgende:
[..]
Overigens ben ik groot voorstander van dat hij onvruchtbaar wordt!
Maar als je gaat roepen dat mensen die wel gevaccineerd zijn op anderhalve meter afstand moeten blijven omdat je anders van hun straling onvruchtbaar wordt, ben je imo wel een wappie hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je je bedenkingen hebt bij de vaccinatie, de snelheid van ontwikkeling, of er voldoende getest is, of de onzekerheid op gevolgen voor lange termijn. Dat je denkt dat we niet voor niets een eigen weerstand hebben en dus het risico wil nemen (voor jezelf). Sure. Kan ik nog in meegaan tot op zekere hoogte. Dat hebben zelfs doktoren en wetenschappers soms. Sceptisch maakt niet meteen Wappie.
Maar ik vond deze wel heel ver gaan
Al slaan we soms zelf ook door met het roepen van Wappie.
Vriendin heef het zelf genomen, maar haar vriend niet. Die heeft een auto-immuun ziekte en daar is echt gewoon nog te weinig over bekend wat dat gaat doen. De ene dokter zegt doen, de andere zegt echt vooral niet doen. Dus niet gedaan.
Maar dat moet je in sommige kringen hele voorzichtig zeggen, anders ben je meteen een Wappie. En dus tegen. En slecht. Het is allemaal zo extreem gepolariseerd tegenwoordig.
Vandaar mijn "Maar ik vond deze wel heel ver gaan". Dit was een redelijk duidelijk voorbeeld van wappie jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als je gaat roepen dat mensen die wel gevaccineerd zijn op anderhalve meter afstand moeten blijven omdat je anders van hun straling onvruchtbaar wordt, ben je imo wel een wappie hoor![]()
Ik vaccineer niet omdat ik zwanger ben en daar nog teveel tegenstrijdigheid over lees. In Duitsland bijvoorbeeld vaccineren ze zwangeren niet, de man van een dame uit mijn zwangerengroep is farmaceut en raadt het ook af, etc. Maar ik ga niet roepen dat niemand het zou moeten doen want straling, of wat dan ook
Maar wel allemaal aan de uitkering van diezelfde regeringquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar mijn "Maar ik vond deze wel heel ver gaan". Dit was een redelijk duidelijk voorbeeld van wappie ja
Zodra er complottheorien, de regering is je grootste vijand, 5G, straling en dergelijke bij komt kijken ... dan vind ik de sticker redelijk terecht.
Maar goed. Ik slaap dan blijkbaar ook nog. Ben een schaap.
Schaapjes unitequote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar mijn "Maar ik vond deze wel heel ver gaan". Dit was een redelijk duidelijk voorbeeld van wappie ja
Zodra er complottheorien, de regering is je grootste vijand, 5G, straling en dergelijke bij komt kijken ... dan vind ik de sticker redelijk terecht.
Het is zo jammer dat hoe hard je hun theorie ook onderuit haalt, dat altijd weer als argument de andere kant op werkt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan kun je de waarheid eindelijk zien!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:46 schreef babylon het volgende:
Gelukkig ga ik de komende tijd veel te vaak ongeteste vage pillen slikken. Going full schaap.
Nou, van deze ga je niet hallucineren. Je word wel erg knuffeligquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan kun je de waarheid eindelijk zien!
Wordt wakker !
Blijf dan maar lekker slapen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou, van deze ga je niet hallucineren. Je word wel erg knuffelig
Je wordt een panda ipv een schaap?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:54 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou, van deze ga je niet hallucineren. Je word wel erg knuffelig
Sorry, daar heb je te weinig pandapunten voorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:58 schreef babylon het volgende:
P
[..]
Oe! Panda's zien er idd erg knuffelig uit.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, daar heb je te weinig pandapunten voor
Soms moet je gewoon een risico nemen. Het is weer eens wat anders dan "die is veels te jong voor je HW"quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Getrouwd en zwanger. Klinkt wel als jouw ding ja
He, oh ik dacht dit is dat hele jonge meisje waar Fax toen bovenop dook?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Er is verschil tussen zelf weten dat je een voorspelbare opmerking maakt en mensen die anderen voor de 907434ste nakauwen en denken dat je evengoed grappig bentquote:
Suuuuuuuuuuuuuuure buddiequote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is verschil tussen zelf weten dat je een voorspelbare opmerking maakt en mensen die anderen voor de 907434ste nakauwen en denken dat je evengoed grappig bent.
Ik vind mezelf iig geen heel jong meisje.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
He, oh ik dacht dit is dat hele jonge meisje waar Fax toen bovenop dook?
Ik was niet degene die een overduidelijke grap aanleiding vond tot een persoonlijke sneer.quote:
Niet alles is een wedstrijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was niet degene die een overduidelijke grap aanleiding vond tot een persoonlijke sneer.
2-0..
* IJsdraakje grijpt een handjequote:
Jij bent gewoon ook nog een kutpuber.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:18 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf iig geen heel jong meisje.
Ben zelfs 30 ondertussen.Ik heb hier dus wel een tijd meegepost met mijn andere username.
Bami is voor eeuwig blije gup.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij bent gewoon ook nog een kutpuber.
Ik denk niet dat er veel zijn onder de 30 zelfs.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:24 schreef HeatWave het volgende:
30 is hier inmiddels wel middenmoot gok ik.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*hakt hand af*
*eet chips uit afgehakte hand*
Ok, ok, de echte kutpuber heeft geen account meer hier.quote:
Nee, de meesten zitten hier al vrij lang iddquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:25 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel zijn onder de 30 zelfs.
Die kwam ik ooit tegen op een werklocatie. dat was awkward.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ok, de echte kutpuber heeft geen account meer hier.
Gheh. Ik spot er maar weinig in het wild eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die kwam ik ooit tegen op een werklocatie. dat was awkward.
Denk niet dat je die kent, die postte een eeuwigheid geleden veel in dezelfde SC als Debs, Bami en ik.quote:
Namen en rugnummers willen we!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk niet dat je die kent, die postte een eeuwigheid geleden veel in dezelfde SC als Debs, Bami en ik.
Oepsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:18 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik vind mezelf iig geen heel jong meisje.
Ben zelfs 30 ondertussen.Ik heb hier dus wel een tijd meegepost met mijn andere username.
Staat op anoniem, dus heb je weinig aan.quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat op anoniem, dus heb je weinig aan.
Ik heb dit vaker gehoord..... bij jou is t nog iets geloofwaardiger (wat ik me van je herinner)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:31 schreef HeatWave het volgende:
Ik werd, en nee, dat verzin ik niet, ik heb dr ook gevraagd of ze blind was, zondag ook nog 30 geschat.
Mwah, dat ze me niet helemaal goed inschatten ben ik wel gewend, maar een paar jaar eraf, soit. Niet ditquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb dit vaker gehoord..... bij jou is t nog iets geloofwaardiger (wat ik me van je herinner)
Ik kreeg van mijn collega's een Frozen-kaart voor mijn verjaardag en een drinkbeker met regenboog-gekleurde piepschuim balletjes tussen de 2 lagen plastic in. Ik kan niet anders dan je gelijk geven.quote:
Ik twijfel heeel hard wie je ookalweer bedoelt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk niet dat je die kent, die postte een eeuwigheid geleden veel in dezelfde SC als Debs, Bami en ik.
Mssn wilde ze wat van jequote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, dat ze me niet helemaal goed inschatten ben ik wel gewend, maar een paar jaar eraf, soit. Niet dit.
Hardcorequote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
*hakt hand af*
*eet chips uit afgehakte hand*
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
He, oh ik dacht dit is dat hele jonge meisje waar Fax toen bovenop dook?
Wie niet?quote:
In quotes zijn ze niet anoniemquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Staat op anoniem, dus heb je weinig aan.
Ja die wilde wat van je.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet?.
Neuh, het was wel grappig, ik kwam aanlopen op terras en ze (nieuw meisje in de bediening) zat met 3 collegas die ik ken midden in een gesprek over leeftijd. Dus ze vroegen me meteen, hoe oud denk je dat ze is? Ik kijk, zeg iets van "20, hooguit" iedereen dacht blijkbaar dat ze veel ouder was.
Dus toen wilde ze weten hoe oud ik dan ben, ik liet dr eerst gokken, ze was "lichtelijk" verbaasd toen ik vertelde hoe ver ze er naast zat.
Nu is ze mijn favoriet uiteraard.
Er zijn ergere dingen in de wereldquote:
Of kruidnoten?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
De eerste pepernoten liggen al ergens in een winkel hoorde ik laatst
Dat hoorde ik ook. Maar dat was een batch van overgebleven pepernoten van vorig jaarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
De eerste pepernoten liggen al ergens in een winkel hoorde ik laatst
Het was na werktijd, al kreeg ze nu wel een drankje van me uiteraard, zo'n sukkel ben ik ook wel weerquote:
20 is makkelijk, dat is jouw doelgroep leeftijdsklasse toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie niet?.
Neuh, het was wel grappig, ik kwam aanlopen op terras en ze (nieuw meisje in de bediening) zat met 3 collegas die ik ken midden in een gesprek over leeftijd. Dus ze vroegen me meteen, hoe oud denk je dat ze is? Ik kijk, zeg iets van "20, hooguit" iedereen dacht blijkbaar dat ze veel ouder was.
Dus toen wilde ze weten hoe oud ik dan ben, ik liet dr eerst gokken, ze was "lichtelijk" verbaasd toen ik vertelde hoe ver ze er naast zat.
Nu is ze mijn favoriet uiteraard.
Daar verkopen ze hier nu likkoekjes.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Maar dat was een batch van overgebleven pepernoten van vorig jaar![]()
Maar hier hebben we een pepernotenwinkel, het hele jaar door. Ik kijk er niet meer van op
Alleen die verkopen nu ronde koekjes toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook. Maar dat was een batch van overgebleven pepernoten van vorig jaar![]()
Maar hier hebben we een pepernotenwinkel, het hele jaar door. Ik kijk er niet meer van op
In mijn, totaal losstaand van de werkelijkheid, wereldbeeld wel jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
20 is makkelijk, dat is jouw doelgroep leeftijdsklasse toch?
Precies. En dat meisje zocht misschien nog een sugardaddy, Win-winquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In mijn, totaal losstaand van de werkelijkheid, wereldbeeld wel ja.
https://www.vandelftchocolates.nl/nl/glace-chocolate/quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen die verkopen nu ronde koekjes toch?![]()
wel leuk geprobeerd.
quote:
Het zou me niets verbazen als ze daar nu meer verkopen dan alleen pepernoten, jaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen die verkopen nu ronde koekjes toch?![]()
wel leuk geprobeerd.
Ik kan mij eigenlijk niet zo goed voorstellen dat een meid van 20 een minstens 2x zo'n oude vent wil. Ik praat wel eens met ze, en je ziet ze moeite doen om niet meneer te zeggen. Staat zo ver uit elkaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies. En dat meisje zocht misschien nog een sugardaddy, Win-win
We moesten om 22:00 natuurlijk van het terras af, we zijn nog wel even samen naar de AH gelopen om nog een fles wijn te kopen ofzo, maar die was al dicht uiteraardquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies. En dat meisje zocht misschien nog een sugardaddy, Win-win
Ken jij HW?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:49 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik kan mij eigenlijk niet zo goed voorstellen dat een meid van 20 een minstens 2x zo'n oude vent wil. Ik praat wel eens met ze, en je ziet ze moeite doen om niet meneer te zeggen. Staat zo ver uit elkaar.
Ik zou het overigens zelf ook niet willen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zie Miekje haar ondertekst of hoe noem je dat onder de post?
Een heel pak achter elkaar aflebberen en opeten.quote:
Ik vermoed de verwachte besmettelijkheid van de varianten.quote:
Kijk, ik heb een excuus. Maar jij woont in Amsterdam!quote:
Vooral het aandeel van een variant in het totale aantal besmettingen, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vermoed de verwachte besmettelijkheid van de varianten.
Zere tong danquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een heel pak achter elkaar aflebberen en opeten.
Het kan, maar er zijn dus koekjes die ervoor gemaakt zijn. Zie bijvoorbeeld de link die babylon ergens hierboven deeltquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:54 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb ook geen idee hoor, je kan toch aan elk koekje likken?.
Ik ook, ik heb helemaal niets met zoet, snoep, koekjes etc. Niet dat ik het niet lekker vind per se, maar ik ben mer van de hartig.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kijk, ik heb een excuus. Maar jij woont in Amsterdam!
Ik gok dat jij er er dan erger vanaf komt
Ja, ok. Iedereen aan de deltavariant.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:56 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Vooral het aandeel van een variant in het totale aantal besmettingen, toch?
Ben potverdorie net een bruiloft aan het plannen in novemberquote:
Bij deze kunnen we dus wel stellen dat jij geen yats bent.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zere tong dan
Maar goed ik ben dan ook niet getraind in uren likken
Oh, die krengen.quote:
Ja, ik herken ze wel, en cafe noir ken ik ook wel, maar ik heb ze nog nooit iemand likkoekjes horen noemenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het kan, maar er zijn dus koekjes die ervoor gemaakt zijn. Zie bijvoorbeeld de link die babylon ergens hierboven deelt
Misschien een provincieding?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik herken ze wel, en cafe noir ken ik ook wel, maar ik heb ze nog nooit iemand likkoekjes horen noemen.
Yats ragt zo'n pak koekjes in 5 minuten wegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zere tong dan
Maar goed ik ben dan ook niet getraind in uren likken
Gok meer een zoetekauwding danquote:
Dit klinkt somehow nog viezer dan 3 uur durende liksessies op een flamoes.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yats ragt zo'n pak koekjes in 5 minuten weg
Nee, nee. Hij neemt daar rustig 3 uur de tijd voorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Yats ragt zo'n pak koekjes in 5 minuten weg
Aandeel van de verschillende covid varianten tot in het najaar, dus de Indiase variant neemt het straks helemaal over. Maar gelukkig geen impact op mensen die gevaccineerd zijn, ongeacht het type vaccin.quote:
OK dat laatste snap ik en klinkt goedquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:02 schreef STING het volgende:
[..]
Aandeel van de verschillende covid varianten tot in het najaar, dus de Indiase variant neemt het straks helemaal over. Maar gelukkig geen impact op mensen die gevaccineerd zijn, ongeacht het type vaccin.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dit klinkt somehow nog viezer dan 3 uur durende liksessies op een flamoes.
Nog 3 uur te gaan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was kort maar gezellig, ik moet gaan.
Dit is alleen het aandeel. 100% delta kan nog steeds maar 5 mensen zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ben potverdorie net een bruiloft aan het plannen in november.
Snap ik, zou gewoon heel erg balen als het alsnog niet kan doorgaan.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Dit is alleen het aandeel. 100% delta kan nog steeds maar 5 mensen zijn.
Zolang we die 87% die bereid is de prik te halen maar vol hebben gepompt voor de herfst wel ja.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Corona is voorbij, deal with it fear porn mongers.
Ahquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:17 schreef babylon het volgende:
[..]
Neuh:
https://www.google.com/se(...)imgrc=8e9y07a4-UvNzM
[ afbeelding ]
Als die wappies zich gewoon ook even laten prikken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Dit is alleen het aandeel. 100% delta kan nog steeds maar 5 mensen zijn.
Ja, of uitsterven. Kan ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als die wappies zich gewoon ook even laten prikken.
De verbetering was maar van korte duur dus.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:18 schreef Q. het volgende:
Gelukkig nog even powernap kunnen doen voordat ik weer wakker werd van het lawaai van de bovenburen. Hopelijk kan ik nu wakker blijven tot ze rond 0:30 gaan slapen en ik ook eindelijk kan gaan slapen.
Misschien vallen er kwartjes als de gevaccineerden niet ziek worden. Hoop ik.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, of uitsterven. Kan ook.
Waar ik wel HELLA-pissig om zou worden is dat alle normale mensen gevaccineerd zijn, maar we nog een lockdown krijgen omdat de lockdownies weer het ziekenhuis vol maken.
Wat ook hella ironisch zou zijn, omdat deze mensen heel toevallig over het algemeen dezelfde mensen zijn die klagen over hun FreEdOm en rEcHtEN bij maatregelen. Maar je kunt er helaas op wachten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:19 schreef babylon het volgende:
[..]
Ja, of uitsterven. Kan ook.
Waar ik wel HELLA-pissig om zou worden is dat alle normale mensen gevaccineerd zijn, maar we nog een lockdown krijgen omdat de lockdownies weer het ziekenhuis vol maken.
Vast wel, maar als de zorg het niet aan kan, zullen we toch iets moeten doen. Onze regering mag ze helaas niet laten creperen. En er zijn ook mensen die niet gevaccineerd kunnen worden. Hoewel, TGND is dan wel uitgezwangerd mag ik hopen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien vallen er kwartjes als de gevaccineerden niet ziek worden. Hoop ik.
Dan hopen dat we op een gegeven moment groepsimmuniteit hebben onder de niet-gevaccineerden, maar dat duurt natuurlijk alleen veel langer.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Vast wel, maar als de zorg het niet aan kan, zullen we toch iets moeten doen. Onze regering mag ze helaas niet laten creperen. En er zijn ook mensen die niet gevaccineerd kunnen worden. Hoewel, TGND is dan wel uitgezwangerd mag ik hopen.
Jep.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:21 schreef babylon het volgende:
[..]
Vast wel, maar als de zorg het niet aan kan, zullen we toch iets moeten doen. Onze regering mag ze helaas niet laten creperen. En er zijn ook mensen die niet gevaccineerd kunnen worden. Hoewel, TGND is dan wel uitgezwangerd mag ik hopen.
Het rottige is dat je met een rondje corona achter de kiezen niet perse al weerstand hebt tegen die nieuwe varianten ook, dus de "ja maar ik heb het al gehad" gaat dan ook niet helemaal op.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Dan hopen dat we op een gegeven moment groepsimmuniteit hebben onder de niet-gevaccineerden, maar dat duurt natuurlijk alleen veel langer.
Zodra zwakkeren ieder jaar een vaccin krijgen a la griepprik kunnen ze wel eindelijk roepen dat het maar een griepje is en hebben ze toch gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien vallen er kwartjes als de gevaccineerden niet ziek worden. Hoop ik.
Ik heb er sinds kort één met eenhoorns.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het rottige is dat je met een rondje corona achter de kiezen niet perse al weerstand hebt tegen die nieuwe varianten ook, dus de "ja maar ik heb het al gehad" gaat dan ook niet helemaal op.
Ik ga m'n haaien-mondkap maar weer eens uitlaten.
Heb ik ook, was m'n eerste.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:25 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik heb er sinds kort één met eenhoorns.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zodra zwakkeren ieder jaar een vaccin krijgen a la griepprik kunnen ze wel eindelijk roepen dat het maar een griepje is en hebben ze toch gelijk gekregen.
Aw.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:26 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Nice! Ik ben mijn sloth-mondkapje een beetje kwijt.
En ik kan ook minder hebben. Maar er wordt gewerkt aan een permanente oplossing.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De verbetering was maar van korte duur dus.
Ze waren (niet) okay.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik kan ook minder hebben. Maar er wordt gewerkt aan een permanente oplossing.
Makelaar is gisteren op bezoek geweest, ook hypotheekgesprek gehad gisteren. Er gaan dingen gebeuren. Uiteindelijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:46 schreef STING het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen ja.
Druk op Funda, aankoopmakelaar in de hand genomen, etc.?
Dat klinkt in ieder geval goed.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Makelaar is gisteren op bezoek geweest, ook hypotheekgesprek gehad gisteren. Er gaan dingen gebeuren. Uiteindelijk.
Dan nog, ik zou het niet willen. Overdag is het probleem niet, probleem is als ik klaar ben met werken en wil uitrusten. Dan zijn ze klaar met werken en willen ze vooral heel veel lawaai maken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:49 schreef STING het volgende:
[..]
Dat klinkt in ieder geval goed.
Bij jullie dus zeker geen optie om voor 'well being' op kantoor te mogen werken? Ook niet na komende zaterdag?
Ah, gotcha. Dan dus duimen dat je snel een andere woning vindt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan nog, ik zou het niet willen. Overdag is het probleem niet, probleem is als ik klaar ben met werken en wil uitrusten. Dan zijn ze klaar met werken en willen ze vooral heel veel lawaai maken.
Wel lekker doorpakken!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Makelaar is gisteren op bezoek geweest, ook hypotheekgesprek gehad gisteren. Er gaan dingen gebeuren. Uiteindelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |