Die hoorde ik ookquote:Op maandag 21 juni 2021 15:57 schreef gcjoel het volgende:
Ja hoor de burgermeester heeft hem gevonden, geloof je het zelf??!!!!
Ik doe niet aan TT, want hoe erg die gast in het vorige topic ook liep te miepen, dat een SC na 4 posts niets meer met de TT te maken heeft klopt natuurlijkquote:
Ik hoorde gisteren van vrienden die van het weekend op een feestje van een bekende waren. Die bekende is dus full-wappie. Die is deze week ook aan een beukennootjesthee kuur oid omdat er daar op dat feestje ook gevaccineerde mensen warenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uit d ebuurt blijven van Viola Holt he!
Wat ben je weer heerlijk HeatWave vandaagquote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso heel trots vermelden dat je een vaccinatie gehad hebt, why?.
Bang dat anderen je een "wappie" noemen als je niet overduidelijk hebt gemeld dat je geprikt bent ofzo?
Heel goed dit.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet aan TT, want hoe erg die gast in het vorige topic ook liep te miepen, dat een SC na 4 posts niets meer met de TT te maken heeft klopt natuurlijk.
Hey, iemand moet het doen!quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef babylon het volgende:
Wat ben je weer heerlijk HeatWave vandaag
Ja die van mij tochquote:Op maandag 21 juni 2021 15:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb er trouwens nog 0 voorbij zien komen op facebook. Maar ik heb dan ook maar 30 'vriendjes'
Misschien allemaal wappies, zou ook echt kunnen.
Zo praat je toch niet over jezelfquote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef HeatWave het volgende:
die gast in het vorige topic ook liep te miepen
Hey, waar is mijn stempel/gele boekje?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:26 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ook!
Inclusief stempel in het gele boekje
Bedacht ik me later.. Is natuurlijk iets waar op verdiend moet worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef babylon het volgende:
[..]
Moet je wel zelf mee nemen natuurlijk.
Ehr... ik heb hem al dik 10 jaar. En kost iets van 5 euro of zo.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:30 schreef rival het volgende:
[..]
Bedacht ik me later.. Is natuurlijk iets waar op verdiend moet worden.
Mijn prikker zei nog: en de pleister, eigenlijk niet nodig, maar goed, ik doe het toch maar evenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja. Geen foto van een trotse pleister toch?
Oh en hier voelde ik hem wel echt hoor!!!
Is problemen met werkwoordvervoeging een bijwerking?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:
Ik zit te wachten en heb een pleister. Ze hadden geeneens prinsessenpleister. Dan weet je toch zeker dat het pijn gaat doet.
Ja, jij.quote:
Nee van het stickertjequote:Op maandag 21 juni 2021 16:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja. Geen foto van een trotse pleister toch?
Oh en hier voelde ik hem wel echt hoor!!!
Zal woensdag laten weten of dat invloed heeftquote:Op maandag 21 juni 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van het stickertjePleister zat bloed op, vond ik niet zo fris.
En jij hebt niet zoveel spek op je armen als ik, misschien voelde je hem daarom.
Spekarm, present.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee van het stickertjePleister zat bloed op, vond ik niet zo fris.
En jij hebt niet zoveel spek op je armen als ik, misschien voelde je hem daarom.
Heb je dat vaker? Huehuehuequote:Op maandag 21 juni 2021 16:48 schreef ArTiC het volgende:
De prikkert kon bij mij het gat niet meer vinden en plakte toen maar de pleister voor de sier erop
alleen als ik er op druk voel ik het nog, misschien dat ik komende nacht weer op mijn linkerzij kan liggen
Mocht je wel een snoepje uitzoeken of ook niet?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:43 schreef gcjoel het volgende:
Ik zit te wachten en heb een pleister. Ze hadden geeneens prinsessenpleister. Dan weet je toch zeker dat het pijn gaat doet.
ik zag beelden van israel dat je een biertje kreeg maar ik moest het zaterdag doen met een lauw bekertje waterquote:Op maandag 21 juni 2021 17:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mocht je wel een snoepje uitzoeken of ook niet?
Jullie kregen waterquote:Op maandag 21 juni 2021 17:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zag beelden van israel dat je een biertje kreeg maar ik moest het zaterdag doen met een lauw bekertje water
Wees blij dat je nog wat te drinken kreeg. Ik kreeg nietsquote:Op maandag 21 juni 2021 17:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zag beelden van israel dat je een biertje kreeg maar ik moest het zaterdag doen met een lauw bekertje water
Mensen die huilen na de prik krijgen niks, schijnt.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wees blij dat je nog wat te drinken kreeg. Ik kreeg niets
Nee, had wel trek.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mocht je wel een snoepje uitzoeken of ook niet?
Heb je wel een foto gemaakt bij dat fotohoekje? Anders moet je opnieuwquote:Op maandag 21 juni 2021 17:51 schreef gcjoel het volgende:
Was een mooie belevenis. Maakt de pandemie beleving wel compleet.
Je mag bij mij in huis na je vaccinatie?quote:Op maandag 21 juni 2021 18:27 schreef Tegan het volgende:
Doe mij maar een huis dan bij mijn vaccinatie.
https://www.nu.nl/faceboo(...)-gevaccineerden.html
Ik mag je huis hebben? Nicequote:Op maandag 21 juni 2021 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag bij mij in huis na je vaccinatie?
Als je je lichaam 24/7 ter beschikking stelt aan mij, dan is er veel mogelijk.quote:
Nee dat was helemaal ergens achter weggestopt. Misschien volgende keer.quote:Op maandag 21 juni 2021 18:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je wel een foto gemaakt bij dat fotohoekje? Anders moet je opnieuw
Graag concreet zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je lichaam 24/7 ter beschikking stelt aan mij, dan is er veel mogelijk.
Gelukkig klinkt dit helemaal niet creepyquote:Op maandag 21 juni 2021 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je je lichaam 24/7 ter beschikking stelt aan mij, dan is er veel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |