Dit noemen ze in Brabant homofilie.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik heb drie dagen op rij zitten zuipen vanaf donderdag. Dat resulteerde er vannacht weer in dat ik geen oog heb dichtgedaan door een verkloot ritme. Ik sla even over denk ik.
/ouwelul
op de olympische spelen kijk ik er wel naar en grappige is dan dat de uiteindelijke winnaar van het goud maanden later komtquote:
Die worden vrijwel altijd gepakt ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
op de olympische spelen kijk ik er wel naar en grappige is dan dat de uiteindelijke winnaar van het goud maanden later komt
Lol, flikkerquote:Op maandag 21 juni 2021 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh, ik heb drie dagen op rij zitten zuipen vanaf donderdag. Dat resulteerde er vannacht weer in dat ik geen oog heb dichtgedaan door een verkloot ritme. Ik sla even over denk ik.
/ouwelul
Nu gestopt met hooikoortspillen? Regen was wel genotquote:Op maandag 21 juni 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb eindelijk weer een beetje energie na een weekend lang stoned zijn van de hooikoortspillen
Wel last van mijn ogen en neus nu
Ja in het weekend is het allemaal niet zo erg maar de komende dagen met werk kan ik het niet veroorloven om zo duf te zijn. En 15 graden + regen een dagje is helemaal niet zo erg inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nu gestopt met hooikoortspillen? Regen was wel genot
dit gaat helemaal mis.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niks met tiktok maar dezestukje incest
https://www.tiktok.com/@:(...)app=v1&is_copy_url=0
@:Coco @:Scrummie @:fetx @:neef_wuppie @:kingroland @:gurneyisbestoke @:zipportal @:Dummie
Tik Tok.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
Oh ja leuk, die link wordt verneukt door fok
[ tiktok ]
Zo dan?
Gezien maar niet gelachen. Ik klik nooit weer op je tiktok filmpjes!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[ tiktok ]
Zo dan?
Geen mention dus NIET geklikt. Gewoon.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Oriente het volgende:
[ tiktok ]
Zo dan?
Dit gaat misquote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef Oriente het volgende:
Ik heb niks met tiktok maar dezestukje incest
https://www.tiktok.com/@:(...)app=v1&is_copy_url=0
@:Coco @:Scrummie @:fetx @:neef_wuppie @:kingroland @:gurneyisbestoke @:zipportal @:Dummie
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gezien maar niet gelachen. Ik klik nooit weer op je tiktok filmpjes!
@maxi-musquote:Op maandag 21 juni 2021 15:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen mention dus NIET geklikt. Gewoon.
En Koert Westermanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |