quote:Op maandag 21 juni 2021 09:38 schreef Strani het volgende:
Niet zo'n leuk dagje voor de boeg met werk (ik ga iemand slecht nieuws moeten vertellen)
Ehm, oh dear.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb over zo'n 20 minuten een werkoverleg.![]()
quote:
*Loopt ondertussen met een hand op de schouder van een zichtbaar geėmotioneerde Luctor richting de uitgangquote:
Ja, ik zag het daarna, drie van de vijf.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb begrepen dat Strani alleen wat mods eruit gaat knikkeren, dus Luc zit wel safe
Arme Luctorquote:Op maandag 21 juni 2021 10:06 schreef Strani het volgende:
[..]
*Loopt ondertussen met een hand op de schouder van een zichtbaar geėmotioneerde Luctor richting de uitgang
Zorgt wel voor lekker wat reuring hier, dus ik zie het eigenlijk wel zitten!quote:Op maandag 21 juni 2021 10:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag het daarna, drie van de vijf.![]()
Nou, als hij de juiste maar laat blijven. Ik garandeer persoonlijk revolutie en relletjes (en mogelijk zelfs een onafhankelijkheidsreferendum of twee) als hij mijn favoriet wegstuurt.
Arme Luctorquote:Op maandag 21 juni 2021 10:06 schreef Strani het volgende:
[..]
*Loopt ondertussen met een hand op de schouder van een zichtbaar geėmotioneerde Luctor richting de uitgang
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb begrepen dat Strani alleen wat mods eruit gaat knikkeren, dus Luc zit wel safe
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zag het daarna, drie van de vijf.![]()
Nou, als hij de juiste maar laat blijven. Ik garandeer persoonlijk revolutie en relletjes (en mogelijk zelfs een onafhankelijkheidsreferendum of twee) als hij mijn favoriet wegstuurt.
Jij ook, denk ik.quote:
Roger en Epiales staan wel ferm aan jouw kantquote:
En jij hebt er zelfs al meteen gepost.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:14 schreef ijs_beer het volgende:
@:Guanabana we hebben nu een viva forum.
Nee hoor, jij mag blijven.quote:
Dat wordt flink onderhandelen met de persoon die Strani de ontsla-opdrachtjes heeft gegevenquote:Op maandag 21 juni 2021 10:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee hoor, jij mag blijven.
En als jij alleen wil blijven als de rest ook blijft zorg ik dat de rest ook blijft.
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:06 schreef Strani het volgende:
[..]
* Aoibhin hengelt Luctor terug, want dit kan natuurlijk nietquote:
Goed zo, blijven jij!quote:Op maandag 21 juni 2021 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
overleg klaar. Nu weer rustig aan verder werken.
Vanaf volgende week weer voltijds naar kantoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |