In Baku wel, maar volgens mij was-ie weer positief getest dit weekend.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:11 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Wel hersteld maar ze willen geen risico nemen denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je blijft best lang positief als je eenmaal positief bent. Iets van 8 weken dacht ik. Gaat om besmettelijkheidquote:Op zondag 20 juni 2021 17:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Baku wel, maar volgens mij was-ie weer positief getest dit weekend.
En Russell werd 12e in een Williams..quote:
Ze lieten Perez ook veel langer doorrijden, dus hij had op het eind nog versere banden. Bovendien gaat het al mis als Bottas dezelfde pace als Verstappen en Hamilton gaat rijden. Dan weet je dat hij zijn banden over de klif aan het jagen is.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:08 schreef Tijger_m het volgende: [..] Perez is een bijtertje, dat zag je in Monaco ook heel goed en als die race ergens anders was geweest had Norris geen schijn van kans gehad om Perez voor te blijven, volgens mij.
Toch bijzonder dat dat bij de coureurs niet zo was. Meerderen hebben vorig jaar corona gehad en hebben hooguit 1 of 2 races gemist.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:13 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Je blijft best lang positief als je eenmaal positief bent. Iets van 8 weken dacht ik. Gaat om besmettelijkheid
Erg mooi.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:15 schreef shiz het volgende:
@:Zipportal , oh noes, uit de top 10 geknald.
Maar hey, #33, die vind ik ook mooi.
Nope, hij is inmiddels niet meer positief, maar zit vast in de heerlijke Kafka-bureaucratie van de GGD's. Hij had gehoopt een Janssen vaccin met één prik te kunnen halen, daarvoor was ie ook naar NL gegaan, inclusief quarantaines enzo. Maarrrrr, toen werd Janssen eerst afgeraden en daarna helemaal niet meer aangeboden in NL, en werd alles alsnog Pfizer en Moderna. Dat moest weer allemaal verzet worden en dat zijn dus twee prikken. Met al die GP's kort na elkaar heeft het dan geen zin voor Sjek en kunnen ze beter Rik op zijn plek laten tot alle prikken van Sjek afgerond zijn.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Plooij blijft positief testen.
Ik ben benieuwd of ze bewust van te voren Pérez op een 1-stopstrategie hebben gezet. Het pakte uiteindelijk allemaal goed uit, maar je weet niet in hoeverre het opportunisme is of echt een vooraf bedacht plan.quote:Op zondag 20 juni 2021 17:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze lieten Perez ook veel langer doorrijden, dus hij had op het eind nog versere banden. Bovendien gaat het al mis als Bottas dezelfde pace als Verstappen en Hamilton gaat rijden. Dan weet je dat hij zijn banden over de klif aan het jagen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |