Doe ik lekker meequote:Op zondag 20 juni 2021 16:17 schreef Poepz0r het volgende:
Ik gooi er even een heerlijk plaatje in voor de sfeer![]()
![]()
Idd hamilton gaat winnenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Lijkt mij niet als je vanaf pole 2e wordt.
Of te warme remmenquote:
Hamilton is ook vaak goed met de bandjes.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton is safe denk ik.
Sky meldt dat hij weer snelheid in z'n set banden heeft gevonden.
Lijkt me ook. Verstappen heeft een wonder nodig.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton is safe denk ik.
Sky meldt dat hij weer snelheid in z'n set banden heeft gevonden.
Ah, blijkbaar de data gevonden van de banden op basis waarvan de beslissing genomen zal zijn?quote:
Yes in de val laten lokkenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer, strategie Red Bull is een verkeerde gebleken.
quote:Op zondag 20 juni 2021 16:20 schreef Caland het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden tenzij de altijd vervelende Hamilton een klapbandje krijgt
Ham(k)lapbandquote:Op zondag 20 juni 2021 16:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Erg jammer dit zo. Kan HAM niet ff een foutje maken?
Het venijn zit in de staartquote:Op zondag 20 juni 2021 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens laten we nou nog niet opgeven!
Jammer voor HET VLAGGETJEquote:Op zondag 20 juni 2021 16:21 schreef Newone82 het volgende:
Dit gaat hem niet meer worden godverdomme.
It ain't over untill the fat lady singsquote:Op zondag 20 juni 2021 16:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens laten we nou nog niet opgeven!
Hij wordt dus weereldkampioen.quote:
Dat is de reden denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:22 schreef Peterselieman het volgende:
Zitten te veel achterblijvers tussen
HAM knalde op de kerbsquote:Op zondag 20 juni 2021 16:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max pakt nu een seconde... moest hij batterijen opladen?
Een geweldenaarquote:Op zondag 20 juni 2021 16:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hamilton.
Knap staaltje bandenmanagement hoor!
Veldvulling.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Buiten de top 4 geen auto in beeld gebracht.
Op deze manier pakt Merc meer punten tijdens deze racequote:Op zondag 20 juni 2021 16:24 schreef beantherio het volgende:
Gaat wel een goede dag worden voor het constructeurskampioenschap voor RBR.
Ja...gaat hem niet worden....quote:
Make my dayquote:
Hij begint meestal bij zn vrouw en vaderquote:Op zondag 20 juni 2021 16:26 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jos begint uit spanning nu de ramen eruit te slaan.
Altijd.quote:
niet slim van Mercedes om Bottas niet binnen te halenquote:
Nee. Hij scheert zijn benen, weg met die vent.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:30 schreef LTVDK het volgende:
Olav zit er vaak genoeg naast, maar dat ongeremde enthousiasme is toch geweldig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Normaal is dit circuit recept voor een middagdutje, dat mis ik nu dusquote:Op zondag 20 juni 2021 16:31 schreef Abdus18 het volgende:
Dit is toch wat we willen zien niet, ongeacht wie er nu als eerste over de streep was gekomen.
Is nog onbekendquote:Op zondag 20 juni 2021 16:31 schreef Newone82 het volgende:
Vraagje waarom onderzoek perez en bottas??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |