Zo blij voor jequote:Op zondag 20 juni 2021 11:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hè![]()
En ik denk wel dat het geholpen heeft. Nu merk ik zelf tijdens het werk nog weinig voordeel (eigenlijk ben ik net te vroeg gestopt met de studie als je kijkt naar de inhoud en toepasbaarheid van de vakken. Soms merk ik dat ik bepaalde dingen wel snel begrijp of de reden waarom we dingen doen al enigszins kan raden. ) maar ze vinden de mindset om te willen leren/ontwikkelen heel belangrijk. Dus mijn hele achtergrond past daar wel goed in.
Ik heb inderdaad thuis nog wel wat gegeten.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:11 schreef Vanyel het volgende:
Ook 1x bij dinner in motion geweest. Idd best leuk voor een keertje, maar het had zo veel leuker kunnen zijn als ze aan al het eten evenveel aandacht hadden besteed. En als het genoeg wasik ben nog frikandellen speciaal gaan halen achteraf. Nooit eerder gedaan na uiteten.
Ook zou ik met zo'n setup liever gewoon mooi bewegend beeld blijven zien, ipv boring barokke eetzalen oid.
Ja hoor. Appel (lekker) peer (voegt niet zoveel toe), mango, frambozen en aardbeien. Sinaasappel maar dat was voor poeder. Vast nog wel meer, want als ik iets droog doe ik er ook vaak wat fruit bij wat er ligtquote:Op zondag 20 juni 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Oh mensen: die kleine aardbeitjes zijn zóoooo smakelijk.
En geen suiker nodig.
@:Kaatje1 heb jij wel eens fruit gedroogd?
Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bentquote:Op zondag 20 juni 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
En over weer verjaardagen, etentjes etc bij elkaar lees ik bij iedereen in mijn app of mail:
"We gaan snel wat afspreken!"
Nou ik ben benieuwd...meestal neem ik nl het voortouw om data te prikken, wat zou er gebeuren als ik nu eens dat stapje terug doe en wacht op diegenen die dit roepen?
...... ik kan het wel raden
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:35 schreef sigme het volgende:
Kleine aardbeitjes?
Ik deed vanochtend even een plukrondje. Ook langs de kersenboom.
[ afbeelding ]
Opgegeten als toet van het zondagochtendontbijt: CUL / Wat eten en drinken we vandaag #493 Meloenen!
Het gaat om broer van mij, broers van g, nichten van mij en mn oudste vriendin.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bent
Dit overkwam mij net ook bijna. Serieusquote:Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Sorry LS
Lopen we net door de moestuin, schrikt een kikker/pad. Hop hop, op voet van Mrs, hop hop weg
Oepsss! Hopelijk met niet al teveel extra kosten dan.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
![]()
ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt hebdus maar even omboeken dan....
#bijnazen
Oeh. Hopelijk is er genoeg ruimte op de vluchtenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
![]()
ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt hebdus maar even omboeken dan....
#bijnazen
Teengate duurt langggggquote:Op zondag 20 juni 2021 15:16 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues lekker dagje heb je vandaag! Hoe gaat t met teen?
Geen rib gekneusd gelukkig, net onder rib. Vier vingers onder m'n borstbeen en dan net iets links. Bovenste blokje van een eightpack als ik die zou hebbendus denk die buikspier wat beurs en blauwe plek, maar niks ernstigers. Trekt wel weer weg!
@:Candaasje het klinkt alsof je ontzettend op je plek zitecht leuk om te lezen!
Ah topquote:Op zondag 20 juni 2021 13:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Het gaat om broer van mij, broers van g, nichten van mij en mn oudste vriendin.
Dat gaat niet stuk op deze manier, alleen ik neem altijd initiatief. En nu eens niet.
Heb ook geen schreeuwende behoefte om ze live te zien, spreek ze regelmatig per app of telefoon.
1 ouder stel die g al kent vanaf de jaren 70. Die ga ik wel ff benaderen voor een date als we alle 4 een chip hebben. Die zijn belangrijk maar ook daar hebben we volop app en belcontact mee.
Is de vriend die mentaal ziek is/was en hulp vroeg aan profs en aan g![]()
![]()
Gaat gelukkig beter met m!
assertiviteits training zou eigenlijk gecombineerd moeten worden met aikido ofzo, je kan de wat minder slimme onder ons zo boos, maken met je assertiviteit, Je zet ze te kakken.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah top
Het is wellicht ook super open deur enzo hoor, maar merk best vaak dat mensen ineens assertiever worden oid en dan verwachten dat de omgeving dat zo maar snapt. Maar de omgeving is niet veranderd dus dan soms ineens error error in de relatie
Fijn dat het beter gaat! Altijd maar afwachten natuurlijk
Ik ga even lunchen, bezoekje aan de buren liep wat uit. Heerlijk, ouwehoeren die naast ouwehoeren wonen
Voelt het al wel minder pijnlijk? Dat je het idee hebt dat er verbetering in zit?quote:Op zondag 20 juni 2021 15:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Teengate duurt langgggg
Ik ga nu mijn 5e week in en gister na even geprobeerd te hebben in zachte verpleegstersklompiesmet de tuin inlopen en een brede nikegymp met sok ga ik zéker nog met mn vriend de open Gabor morgen naar t werk
Jij hebt zeker veel vrienden, of niet?quote:Op zondag 20 juni 2021 15:40 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
assertiviteits training zou eigenlijk gecombineerd moeten worden met aikido ofzo, je kan de wat minder slimme onder ons zo boos, maken met je assertiviteit, Je zet ze te kakken.
En de hooge heere!quote:
Ja zit wel verbetering in. Iets minder rood nog wel vrij dik.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Voelt het al wel minder pijnlijk? Dat je het idee hebt dat er verbetering in zit?
Is dat die clitvacumeerder?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Teleurstellend eigen topic ten spijt heb ik niks spannenders kunnen bedenken dan de satisfyer als nieuw entertainment voor![]()
Ik had ze ook als veel duurder in mn geheugen zitten. Volgens mij waren ze rond de 200 piek? Nu iig een eckteeckte voor rond de 40 piek. Ken je nogges voor komen (buhuh).
Ben even offline
Candaas, was jij nou al voorzien?
Ja...quote:
Ik kan me er oprecht weinig bij voorstellen maar ben benieuwd naar je ervaringenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja...
Ik hoop dat het er aan lag dattie nog even goed geladen moet worden, maar het puntje van mn neus is alvast teleurgesteld in het effect!
Er stond een constante wind. Heen tegen, terug half in de rug. Heen ging ook wat langzamer dan de bedoeling was.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:25 schreef derLudolf het volgende:
Lijkt me nog aardig hard te waaien om een rondje te fietsen. Wil nog even de auto wassen, ik denk dat ik dat maar met een toeristische omweg doe.
Eerst pizzadeeg maken.
Gaat het nu weer over de kutbrommer?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Teleurstellend eigen topic ten spijt heb ik niks spannenders kunnen bedenken dan de satisfyer als nieuw entertainment voor![]()
Ik had ze ook als veel duurder in mn geheugen zitten. Volgens mij waren ze rond de 200 piek? Nu iig een eckteeckte voor rond de 40 piek. Ken je nogges voor komen (buhuh).
Ben even offline
Kan het niet vaak genoeg over gaanquote:
Dan moet mn jurk ook uit en als ie dan toch al uit is...quote:Op zondag 20 juni 2021 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan me er oprecht weinig bij voorstellen maar ben benieuwd naar je ervaringen![]()
Kun je m ook op je tepel proberen? Is wat gevoeliger dan je neus gok ik
Lijkt mij ook buitengewoon saai.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan me er oprecht weinig bij voorstellen maar ben benieuwd naar je ervaringen![]()
Kun je m ook op je tepel proberen? Is wat gevoeliger dan je neus gok ik
Kun je geen boobflip doen? Zulke grote of juist zulke kleine/strakke boobs?quote:Op zondag 20 juni 2021 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moet mn jurk ook uit en als ie dan toch al uit is...
Nee lekker hooggesloten, puriteins haast.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je geen boobflip doen? Zulke grote of juist zulke kleine/strakke boobs?
Dat ding werkt hier wel. Maar ik vind het maar holle orgasmes. Niet bevredigend.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee lekker hooggesloten, puriteins haast.
Dat ding ligt overigens aan de lader en ik kijk voetbal
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja, die gaat lekker snel rond.
Geld doet toch niks op de bank, dus ja als je zo ¤2400 kun besparen
Ik gok op bier.quote:
Oh ja, dat is mode zag ik laatst. Wel mooi maar ik trek dat niet zelf. Ik krijg het er spiegies benauwd van, dus laag laag laag graagquote:Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee lekker hooggesloten, puriteins haast.
Dat ding ligt overigens aan de lader en ik kijk voetbal
Ik voel me verwardquote:
Who knows... grappig dat ik een review las die juist de satisfier als hellelujahorgasmebezorger labelde, dus zo zie je maar weer. Poenies zijn net mensenquote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ding werkt hier wel. Maar ik vind het maar holle orgasmes. Niet bevredigend.
Maar wellicht heb jij straks andere ervaringen
Deze heeft achter weer meer ruimte en schuurt níét tegen de nek. Dan gaat het net. Maar ik heb ook bij voorkeur, meer open hals.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is mode zag ik laatst. Wel mooi maar ik trek dat niet zelf. Ik krijg het er spiegies benauwd van, dus laag laag laag graag![]()
Voetbal en masturberen kan toch wel tegelijkertijd?
Ik wilde kijken maar mijn dochter wil gamen
Och ja, dan maar de BBQ aan. Luxeproblemen
O NO!! ITS GOT LUDOLF!!quote:
Ik ben weer teruggevallen op mijn Lelo Siri 2. Weliswaar een nieuwe. Maar dat is geen vacuümtrekker zoals de Satisfier hè, het is gewoon een trilding. Wel een met diepe, krachtige bassenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben even offline
Mijn lievelings heeft een afstandsbediening en een aparte clit- en g-spotmotorquote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben weer teruggevallen op mijn Lelo Siri 2. Weliswaar een nieuwe. Maar dat is geen vacuümtrekker zoals de Satisfier hè, het is gewoon een trilding. Wel een met diepe, krachtige bassen(Nouja, hij is niet zozeer bedoeld om diep in te brengen. Dat dan weer niet).
Diepe bassen verwacht ik bij reviews over audio apparatuur, niet bij vibratorsquote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben weer teruggevallen op mijn Lelo Siri 2. Weliswaar een nieuwe. Maar dat is geen vacuümtrekker zoals de Satisfier hè, het is gewoon een trilding. Wel een met diepe, krachtige bassen(Nouja, hij is niet zozeer bedoeld om diep in te brengen. Dat dan weer niet).
De omschrijving op Bol:quote:Op zondag 20 juni 2021 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diepe bassen verwacht ik bij reviews over audio apparatuur, niet bij vibrators
Is dat niet zoiets als de WeVibe?quote:Op zondag 20 juni 2021 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn lievelings heeft een afstandsbediening en een aparte clit- en g-spotmotor![]()
En nog eentje, want hij is eigenlijk niet bedoeld voor in je eentje, maar 乁( •_• )ㄏ
In het kader van de omliggende conversatie best een verwarrende post.quote:
Ik ben wel benieuwd naar een foto eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 18:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Deze heeft achter weer meer ruimte en schuurt níét tegen de nek. Dan gaat het net. Maar ik heb ook bij voorkeur, meer open hals.
Deze hangt overigens al 3 jaar in mn kast, dus niet perse modisch te noemen
De naam Siri alleen al is lovenswaardig, maar de rest, man man manquote:Op zondag 20 juni 2021 19:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De omschrijving op Bol:
Het combineren van de emotie van muziek met de vibraties van genot, is SIRI 2 een ultrakrachtige stimulator die in de palm van je hand ligt en die reageert op omgevingslawaai - of het nu jouw favoriete afspeellijst is of de stem van je geliefde.
SIRI 2 is 100% krachtiger dan de originele en is nu ook volledig waterdicht. Met 8 extra vooraf ingestelde vibratie patronen geïnspireerd door verschillende muzikale genres, waaronder klassiek, reggae, jazz, techno en nog veel meer, klinkt deze stimulator je als muziek in de oren.![]()
![]()
![]()
Ik heb nooit iets van die functie gemerkt of gebruikt trouwens. De knopjes werken gewoon, hij doet wat 'ie moet doen met stevige, diepe/lage/weetikveelhoejeditmoetbeschrijven trillingen, en nouja, je gaat er wel van zingen maar niet zozeer op een wijze die geschikt is voor The Voice
g spot bestaat nietquote:Op zondag 20 juni 2021 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn lievelings heeft een afstandsbediening en een aparte clit- en g-spotmotor![]()
En nog eentje, want hij is eigenlijk niet bedoeld voor in je eentje, maar 乁( •_• )ㄏ
quote:Op zondag 20 juni 2021 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
In het kader van de omliggende conversatie best een verwarrende post.
Maar ik hoop dat alles gelukt is.
De reacties waren dan ook een soort ONZquote:Gekke vraag misschien. Hallo, ik weet dat dit voor vele niet te begrijpen is en wil dan ook vragen om dat soort reacties bij je te houden, maar is er misschien iemand die een grote jachtspin op mijn balkon zou willen doodmaken? (Hij zit op de deur) Ik heb een verschrikkelijke angst en ik kan hier niet mee omgaan.
Update: de situatie is opgelost! Maar dat er vele van jullie zijn die dit niet begrijpen en toch zo nodig op deze manier moesten reageren terwijl ik nog zo had gezegd dat te laten, is echt bloed irritant. Iedereen heeft zo zijn angsten en dingen en ik oordeel daar ook niet over, voor een paar: bedankt voor de lieve en behulpzame reacties, de rest, bedankt voor jullie nutteloze bijdrage en onbegrip, fijne dag
Oh heerlijk, zowel het bericht, de reacties als de manier van omgaan met de reactiesquote:Op zondag 20 juni 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
Mijn wekelijkse rondje nextdoor had weer een pareltje:
[..]
De reacties waren dan ook een soort ONZ
Neequote:
Oh zo, maar G-spot wil toch niet zeggen dat het een apart orgaan is ofzo? Ik zie het als onderdeel van, en makkelijk bereikbaar deel on the insidequote:Op zondag 20 juni 2021 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee
Het hele gebiedje is 'trefvlak' met vertakkingen in den hele doosch
* Blues zat op schermen
Cool! Tof dat ie goed scherpgesteld is ookquote:Op zondag 20 juni 2021 20:43 schreef Blues het volgende:
Hoe vinden jullie de druppel aan mijn in de regen gestane kleine baby-bananenplant?
[ link | afbeelding ]
Niet helemaal neequote:
Wil je ff komen voelen?quote:
Ik vind het met vriend erbij ook een stuk leuker, maar ik heb helaas kennelijk een wat veeleisende doos (of tussen mijn oren zit het niet goedquote:Op zondag 20 juni 2021 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
De naam Siri alleen al is lovenswaardig, maar de rest, man man man![]()
Ik vind hulpstukken/speeltjes altijd zo saai, voorspelbaar enzo. Beter mijn eigen klauw of lichaamsdeel van een ander
Ze.quote:
Ja, of offlinequote:
Ah okquote:
Heel bijzonder welquote:Op zondag 20 juni 2021 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Ja God weet ik het.
Er posten wel meer mensen waarvan ik me afvraag hoe ze nou daar terecht komen.
Maar je voelt toch wel dat die plek bijzonder gevoelig is en andere orgasmes geeft?quote:
Sararaats oid?quote:Op zondag 20 juni 2021 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet als krakkemieke, dan.
https://forum.fok.nl/user/history/91018
Djiez, das lang geledenquote:Op zondag 20 juni 2021 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee dat is Syrena ofzoquote:
Sararaats, da's @Pinnenmutske, die post hier ook wel eens mee.quote:
Was ook al aan het zoeken idd. Ze komt niet in OUD.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat krak ouder is geloof ik maar da's niet Syrena.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is Syrena ofzo
Krak is veel ouder
Nee, Syrena is weer iemand anders. Nederlands ook, om te beginnenquote:Op zondag 20 juni 2021 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat is Syrena ofzo
Krak is veel ouder
Oh jaquote:Op zondag 20 juni 2021 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee. En die heet tegenwoordig Pinnenmutske.
Och, twas net uit allemaal. Jammer!quote:Op zondag 20 juni 2021 19:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een foto eigenlijk
Kijk, weer iets wat ik niet hoef te kopenquote:Op zondag 20 juni 2021 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nah, het werkt.
Ik snap de hype niet zo goed in de zin dat het revolutionair anders zou moeten zijn tov andere toys qua werking. Maar goed, gets the job stiller done dan mn andere wandtype die echt wel te veel lawaai maakt om er zonder een muziekje op te zetten eens bij te pakken
Blij dat ik er geen 200 piek voor heb betaald iig.
Eem teruglezen.
Ja, werd ik ook niet extatisch van. Neuspuntje ook niet toen ik dat nog een keer probeerde met een volle batterijquote:Op zondag 20 juni 2021 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, weer iets wat ik niet hoef te kopen![]()
Tepel nog geprobeerd?
Wat doet het precies dan? Heb er een raar beeld bijquote:Op zondag 20 juni 2021 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, werd ik ook niet extatisch van. Neuspuntje ook niet toen ik dat nog een keer probeerde met een volle batterij
Ooooohjaquote:Op zondag 20 juni 2021 21:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Sararaats, da's @:pinnenmutske, die post hier ook wel eens mee.
Muts. Jij wist ditquote:
Op momenten als deze mis ik het REV(iew) forumquote:Op zondag 20 juni 2021 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, werd ik ook niet extatisch van. Neuspuntje ook niet toen ik dat nog een keer probeerde met een volle batterij
Bummerquote:Op zondag 20 juni 2021 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van de site van de fabrikant:quote:Op zondag 20 juni 2021 21:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat doet het precies dan? Heb er een raar beeld bij
Het zonder direct contact is geloof ik de USP. Het is een ring die je om je clitoris zet en die dus gelijkmatig druk geeft, zonder direct contact. Of dat contact - naast dus de vorm- anders is dan een niet luchtdrukdinges kan ik niet echt zeggen eigenlijk... het voelde iig niet anders ofzo.quote:Stimuleert de clitoris met behulp van intense drukgolven zonder direct contact
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jongens allemaal even naar mijn gofundme, doe ik volgende week een nieuweHysterische kermisattractie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me sowieso af of er vrouwen bestaan die meer lol halen uit vibrators direct op hun clitoris dan van eromheen werken
Of de tijden dat je gewoon een zinnig antwoord kon krijgen in een gerelateerd forum. Alles is veronzind, de hekken staan wagenwijd open.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Op momenten als deze mis ik het REV(iew) forum
Interessant.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van de site van de fabrikant:
[..]
Het zonder direct contact is geloof ik de USP. Het is een ring die je om je clitoris zet en die dus gelijkmatig druk geeft, zonder direct contact. Of dat contact - naast dus de vorm- anders is dan een niet luchtdrukdinges kan ik niet echt zeggen eigenlijk... het voelde iig niet anders ofzo.
Ik vraag me sowieso af of er vrouwen bestaan die meer lol halen uit vibrators direct op hun clitoris dan van eromheen werken
Ja maar dat is toch juist de plus van een normale? Die kun multilocaal inzetten. Deze moet gewoon hop, op je knop.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar waarom kiezen als je allebei kunt hebben?
Deze kletst stukken minder.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Interessant.![]()
Heb sowieso liever vriendje die het voor me doet.
Maar zelf weet je toch precieser waar je gevoelig bent? Het zal maar een kluns zijn.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Interessant.![]()
Heb sowieso liever vriendje die het voor me doet.
Mijne kletst weinigquote:Op zondag 20 juni 2021 21:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Deze kletst stukken minder.
Maakt morgenochtend ook geen koffie denk ik. Gelukkig is vriendje dan wel weer thuis
Jaaa, puntje van mn tong. Echt zo'n heel apparaat, waar je ook echt overheen moet gaan zitten en waar niemand geen orgasme op schijnt te krijgen. Tenminste.quote:
Wat je water geeft groeit. Dus ik negeer het onkruid meestal in de hoop dat het uitdroogt.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Of de tijden dat je gewoon een zinnig antwoord kon krijgen in een gerelateerd forum. Alles is veronzind, de hekken staan wagenwijd open.
En dat is waarom ik eigenlijk alleen nog in SCUL komquote:Op zondag 20 juni 2021 21:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wat je water geeft groeit. Dus ik negeer het onkruid meestal in de hoop dat het uitdroogt.
De OUDSC is ook vrij vriendelijkquote:Op zondag 20 juni 2021 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dat is waarom ik eigenlijk alleen nog in SCUL kom
Ik moet nu denken aan een sybian ofzoquote:Op zondag 20 juni 2021 21:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jaaa, puntje van mn tong. Echt zo'n heel apparaat, waar je ook echt overheen moet gaan zitten en waar niemand geen orgasme op schijnt te krijgen. Tenminste.
quote:
Bij onsquote:Op zondag 20 juni 2021 21:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En dat is waarom ik eigenlijk alleen nog in SCUL kom
JA!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
JA!!!!ohw ja daar maakte ik laatst nog een grap over, dat er eentje op zo'n ding zat ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede prijs. Je moet wel wat over hebben voor een beetje genot.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godverdomme man, lijkt wel een uitbreiding voor de commodore 64
$ 1.245,-
Even doorstorten jongens!
Ik zie nu meer een gevampte hometrainer voor me.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godverdomme man, lijkt wel een uitbreiding voor de commodore 64
$ 1.245,-
Even doorstorten jongens!
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
JA!!!!Kan een man toch ook prima gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik moet altijd aan Harry de Hengst denken erbij. Telekids
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Nou, ik hoop dat we over het doelbedrag gaan, want dan kan ik er voor $ 365quote:Op zondag 20 juni 2021 21:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goede prijs. Je moet wel wat over hebben voor een beetje genot.
Waar berg je zo'n mega apparaat op?
Ik aan de Milkshake lulquote:Op zondag 20 juni 2021 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan een man toch ook prima gebruiken.
Maar ik moet altijd aan Harry de Hengst denken erbij. Telekids
Op je werkkamerquote:Op zondag 20 juni 2021 21:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goede prijs. Je moet wel wat over hebben voor een beetje genot.
Waar berg je zo'n mega apparaat op?
Zeg je ook alleen maar omdat je nog nooit een goede sybian hebt gehadquote:Op zondag 20 juni 2021 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap het niet zo. Wie wil zich in zo'n houding zetten voor een potje masturberen? Toch veel te veel gedoe.
En dat voor zoveel geld
Maar dát is wel een goed idee. Voor saaie videovergaderingen.quote:
Ik moet tijdens saaie videovergaderingen al zo mn best doen niet al te veel met mn ogen te rollen...quote:Op zondag 20 juni 2021 21:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar dát is wel een goed idee. Voor saaie videovergaderingen.
Oh de houding is primaquote:Op zondag 20 juni 2021 21:49 schreef Vanyel het volgende:
Ik snap het niet zo. Wie wil zich in zo'n houding zetten voor een potje masturberen? Toch veel te veel gedoe.
En dat voor zoveel geld
De aanblik hiervan... Doet me meer denken aan een illegale en toch zeer goedkope parenclub/seksclub in oost Azië ofzoquote:Op zondag 20 juni 2021 21:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou, ik hoop dat we over het doelbedrag gaan, want dan kan ik er voor $ 365
[ afbeelding ]
deze bijkopen
Vertel me hier meer over alsjeblieftquote:
ik zet de cam van onder naar boven gericht, zijn je wallen minder, bij laptops zit een cam vaak boven op het scherm, maar je komt beter over als ie onder je scherm zou zitten en ook de beeldjes, moeten dicht bij die cam zitten, dan is het iets meer of je oogcontact maakt.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik moet tijdens saaie videovergaderingen al zo mn best doen niet al te veel met mn ogen te rollen...
quote:Op zondag 20 juni 2021 21:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Vertel me hier meer over alsjeblieft![]()
Dit is nieuw voor me
Oh wowquote:
Ik wil dat het geen baardje is. In mijn hoofd is dat geen baardje. Dit doen mensen toch niet echt?quote:Op zondag 20 juni 2021 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wow![]()
Fikse eikel dat
Vraag me trouwens bij die unicorn staart dude af hoe mannen hun baardje zo scheren. Lijkt me, behalve dat het lelijk is, verdomde moeilijk
die gast links er achter, is my little pony style.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh wow![]()
Fikse eikel dat
Vraag me trouwens bij die unicorn staart dude af hoe mannen hun baardje zo scheren. Lijkt me, behalve dat het lelijk is, verdomde moeilijk
Een grote moedervlek op zijn hand zou in dit geval ook kunnenquote:Op zondag 20 juni 2021 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik wil dat het geen baardje is. In mijn hoofd is dat geen baardje. Dit doen mensen toch niet echt?
Alles behalve een baardje zó.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Een grote moedervlek op zijn hand zou in dit geval ook kunnen
met soep eten, schiet dat niet op nee.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou... Dit bestaat ook echt![]()
[ afbeelding ]
Toch wel minder raar dan die andere situatie. Al hoef ik er allemaal niks van.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Nou... Dit bestaat ook echt![]()
[ afbeelding ]
Zulke mensen hebben petsen nodigquote:Op zondag 20 juni 2021 22:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Toch wel minder raar dan die andere situatie. Al hoef ik er allemaal niks van.
Wees blij dat het over je baard gaat in dat gevalquote:Op zondag 20 juni 2021 22:14 schreef christmastsunami het volgende:
Ik ben van het viking ras dat niet eens een baard KAN laten groeien, dikker dan 1 cm wordt ie niet.
nee ik trap er niet in.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wees blij dat het over je baard gaat in dat geval
MI van een Italiaanse soepstengelquote:Op zondag 20 juni 2021 22:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wees blij dat het over je baard gaat in dat geval
Ik ken je wel en ik weet dat je niet licht verstandelijk beperkt of iets in die richting bent hoorquote:
stel je komt iemand tegen met een IQ van 90 ofzo, dan is ie licht verstandelijk beperkt, weet je wat voor een chaos zo iemand kan maken?quote:Op zondag 20 juni 2021 22:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken je wel en ik weet dat je niet licht verstandelijk beperkt of iets in die richting bent hoor
Is soms best zichtbaar op fora iddquote:Op zondag 20 juni 2021 22:58 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
stel je komt iemand tegen met een IQ van 90 ofzo, dan is ie licht verstandelijk beperkt, weet je wat voor een chaos zo iemand kan maken?
dat zijn geen sounding stokjesquote:Op zondag 20 juni 2021 23:01 schreef Molo het volgende:
Deze kikkertjes op deze prikkertjes lijken ook op een Sybian te zitten trouwens
https://www.sissy-boy.com(...)ss-00046891-193.html
[ afbeelding ]
Ja, dat. Nu heb ik het gewoon koud, terwijl het 20 graden in huis isquote:Op maandag 21 juni 2021 07:02 schreef Molo het volgende:
Het zou vooral eens fijn zijn als het geleidelijk aan lente en zomer werd, beetje gematigd enzo. Ipv de ene dag superheet en de andere dag best wel koud.
Ik trek dat absurd slecht met mijn schildklier iig
Ik vraag me af en toe af of verhuizen niet een beter idee is voor mij, maar goed, weet het echte realistische antwoord daarop ook wel eigenlijk
Is dat boerenwormkruid stekelig qua steeltjes? Best charmant spul zo
Boerenwormkruid is niet stekelig. Ik vind de geur onaangenaam, maar dat komt door mezelf denk ik (teveel geroken). Het is een klein beetje giftig waardoor je er mee kan ontwormen. Vroeger mensen, tegenwoordig doet men het enkel nog wel eens bij honden denk ik. Ik niet. ik voer mijn honden wel gewoon een dure bijzonder effectieve pil van Big Pharma.quote:Op maandag 21 juni 2021 07:02 schreef Molo het volgende:
Het zou vooral eens fijn zijn als het geleidelijk aan lente en zomer werd, beetje gematigd enzo. Ipv de ene dag superheet en de andere dag best wel koud.
Ik vraag me af en toe af of verhuizen niet een beter idee is voor mij, maar goed, weet het echte realistische antwoord daarop ook wel eigenlijk
Oh, dat klinkt niet als prettig spulquote:Op maandag 21 juni 2021 07:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Boerenwormkruid is niet stekelig. Ik vind de geur onaangenaam, maar dat komt door mezelf denk ik (teveel geroken). Het is een klein beetje giftig waardoor je er mee kan ontwormen. Vroeger mensen, tegenwoordig doet men het enkel nog wel eens bij honden denk ik. Ik niet. ik voer mijn honden wel gewoon een dure bijzonder effectieve pil van Big Pharma.
Qua verhuizen: ik had voor de speiding der seizoenen / het vangen van extra warmte mijzelf een vluchtadres in Spanje gekocht. Moet je eens kijken wat je daar aan hebt in tijden van nood en thuiswerken.
Maar dromen kan altijd. Waarheen ga jij?
Dank!quote:Op maandag 21 juni 2021 07:34 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen!
Wie het nog vroeg gisteren: de miso-aubergine is aubergine in plakken en dan een tijdje marineren in een mengseltje van miso, honing (of honing vervanger), rijstazijn naar smaak en wat sesamolie. Lui geinspireerd op Ottolenghi
Geen contact mee gehad de afgelopen jaren en ook geen tel.nr. Ik vroeg me niet zo lang geleden ook al af waar ze was, of hoe het met haar zou zijn.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:20 schreef Blues het volgende:
Was ook al aan het zoeken idd. Ze komt niet in OUD.
Mss weet @:isabeau het? April 19 postte ze voor t laatst in de cul sc/ op fok.
Dit is toch doorsnee Nederlandse zomer?quote:Op maandag 21 juni 2021 07:02 schreef Molo het volgende:
Iets zoets. Dit keer maple syrup, maar ik zag dat Ottolenghi basterdsuiker gebruikt, en laatst had ik pre-mix sushi-mengsel, waar al suiker in de azijn zat dus dan voeg ik geen zoet meer toe. Ik doe meestal maar watquote:Op maandag 21 juni 2021 07:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Dank!
Wat moet ik me bij een honingvervanger voorstellen voor iets trouwens?
Die extreme schommelingen worden wel steeds heftiger heb ik het ideequote:Op maandag 21 juni 2021 08:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is toch doorsnee Nederlandse zomer?
Eerst verga je van de hitte en is alles goor warm en daarna heb je een week regen en loop je in je jas buiten.
Mwah, ik kan me prima plakweken herinneren, maar aan zee de dertig graden aantikken was wel echt uitzonderlijk hoor, nu is het jaarlijks en meer dagen.quote:Op maandag 21 juni 2021 08:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit is toch doorsnee Nederlandse zomer?
Eerst verga je van de hitte en is alles goor warm en daarna heb je een week regen en loop je in je jas buiten.
Als recept lijkt het me wel lekker, maar ik heb ook gewoon een zwak voor udon noodles. Maar ik vind jackfruit niet zo boeiend. Snap de hype niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 08:55 schreef AnneX het volgende:
Jullie geinen gisteravond wilde ik niet onderbreken 🙃 en ik had ook nog wel een geweldige mededeling: gister jackfruit gegeten. It’s a first![]()
Weliswaar uit blik, deed mij denken aan artisjok en nooit van gehoord tot vorige week toen iemand van hier het op de markt had gehaald. En dan vers.
Hullie van HF zeiden dat het populair is als vleesvervanger.
Affijn: het recept: https://www.hellofresh.nl(...)0f2cf89f18653e62243b
Met marineren maak je ook een schoenzool wel lekker, denk ik.
[ link | afbeelding ]
Herkenbaar, en ook qua eten.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:05 schreef Myraela het volgende:
Ik ben door die schommelingen in het weer ook heel slecht in plannen. Tijdens het heerlijke weer plan ik allemaal dingen buiten, die vallen nu letterlijk in het water. En nu durf ik juist weer geen dingen buiten te plannen omdat ik niet weet of het volgende week alweer opgeklaard is.
Check. Ik vind er maar weinig smaak aanzitten en zo spannend is de structuur ook niet.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als recept lijkt het me wel lekker, maar ik heb ook gewoon een zwak voor udon noodles. Maar ik vind jackfruit niet zo boeiend. Snap de hype niet.
Udon noodles zijn ook wel mijn favo, inderdaad. Dan snijd ik ik ze wel van te voren.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als recept lijkt het me wel lekker, maar ik heb ook gewoon een zwak voor udon noodles. Maar ik vind jackfruit niet zo boeiend. Snap de hype niet.
Dat ook, ja.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:08 schreef gcjoel het volgende:
Herkenbaar, en ook qua eten.
Allemaal spul voor zomerse salades enzo gehaald. Helemaal geen trek in met dit weer!
Ik snap ook niet waarom mensen wel zo enthousiast worden van de structuur. Het ziet er misschien uit als draadjesvlees, maar het voelt gewoon als fruit. Dan vind ik paddenstoelen scheuren er nog eerder op lijken.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Check. Ik vind er maar weinig smaak aanzitten en zo spannend is de structuur ook niet.
Klinkt lekker!quote:Op zondag 20 juni 2021 10:13 schreef Tuindier het volgende:
Wat leuk @:Candaasje!
Gisteren voor het eerst vegan gebarbecued, en zoals verwacht was dat ook gewoon lekker. Miso aubergine, gekruide courgette, lekkere knoflook’boter’, stokbrood, vegan burgers en worst, sausjes, salade met watermeloen, feta en munt en salade van doperwtjes, tuinboontjes en peultjes uit eigen tuin met citroen. Heerlijk.
Vandaag ochtendje tuin. Ik wilde een stuk grond leeg maken, maar daar zijn nu slaapbollen komen aanwaaien en op plaatjes zijn die dusdanig mooi dat ik er omheen ga werken tot ze gebloeit hebben. Zouden die verplaatsbaar zijn nu er al een knop in komt?
Het liefst zo ver mogelijk de berg op en met alleen een beneden afgesloten weg die omhoog leidt?quote:Op maandag 21 juni 2021 07:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet als prettig spul
Dromen kan zeker altijd ja
Denk dat het toch de Alpen wordt dan, huis in het dal met hele dikke muren en een berghutje ook nog, omdat het kan
Ja, precies dat.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom mensen wel zo enthousiast worden van de structuur. Het ziet er misschien uit als draadjesvlees, maar het voelt gewoon als fruit. Dan vind ik paddenstoelen scheuren er nog eerder op lijken.
Ooooo, ondankbare honden!quote:Op maandag 21 juni 2021 09:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik was gisteren met A en B bij mijn familie voor een gecombineerd (verlaat) verjaardags- en vaderdags-iets. M'n moeder had van tevoren aangekondigd dat ze pannekoeken zou bakken voor het avondeten. Ik heb dus pannekoeken staan bakken.![]()
![]()
en een commentaar dat er was op mijn creaties. Waarom doe ik die dingen nog
Sjonge, die zouden ze dus voortaan zelf mogen bakken.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:19 schreef Tele6 het volgende:
Ik was gisteren met A en B bij mijn familie voor een gecombineerd (verlaat) verjaardags- en vaderdags-iets. M'n moeder had van tevoren aangekondigd dat ze pannekoeken zou bakken voor het avondeten. Ik heb dus pannekoeken staan bakken.![]()
![]()
en een commentaar dat er was op mijn creaties. Waarom doe ik die dingen nog
Salade met watermeloen en feta. Zoete aardappel uit de oven erbij.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
Ik ben op zoek naar een lekkere salade met Cajun gekruide kippedijenWe moesten gister ad hoc wat vlees bereiden. Was bedoeld voor de bbq zaterdag maar heeft het niet gered
Iemand suggesties?
Ik zou het in een pastasalade doenquote:Op maandag 21 juni 2021 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemorgen
Ik ben op zoek naar een lekkere salade met Cajun gekruide kippedijenWe moesten gister ad hoc wat vlees bereiden. Was bedoeld voor de bbq zaterdag maar heeft het niet gered
Iemand suggesties?
Maakt niet uit. Tele6 wordt volgens mij altijd omlaag gehaald door haar moeder, wat ze ook doet. Helaasquote:Op maandag 21 juni 2021 09:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Sjonge, die zouden ze dus voortaan zelf mogen bakken.
Dat had je slim geregeldquote:Op maandag 21 juni 2021 09:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ooooo, ondankbare honden!Wat was er allemaal mis met je pannenkoeken dan?
J. heeft toen zijn zusje en haar man afgelopen vrijdag kwamen eten een reuzenstapel pannenkoeken gebakken. Eigenlijk zou ik het doen maar hij was die ochtend gevaccineerd en de prikmevrouw zei dat het raadzaam was de arm in beweging te houden dus ik heb het weten te delegeren
Haha ik maakte er laatst nog een grapje over en het is nog waar ook.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:18 schreef minilot het volgende:
Udonnoedels zijn de beste noedels!
Morgen kamperen, dus uiteraard is het snertweer. Onze schuld, sorry lui!
Zeg @:gcjoel wat eten jullie eigenlijk zoal bij de tent, doorgaans?
Dat klinkt als een planquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 09:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Tele6 wordt volgens mij altijd omlaag gehaald door haar moeder, wat ze ook doet. Helaas
Als ik dit lees krijg ik echt al neigingen haar met de hete koekenpan tegen de wang te slaan.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat had je slim geregeld
Mijn moeder was na het maken van soep uit een pakje het koken al zo zat dat ze vond dat ik de pannekoeken moest bakken. En met A, B en mijn oma erbij had ik geen zin om een scène te schoppen. (Al hadden ze dat best aangekund.) B heeft het na een tijdje wel overgenomen zodat ik ook kon eten
Ik was begonnen met de spekpannekoeken, en ik had er meer dan de door mijn moeder voorgeschreven 3 plakjes spek per pannekoek op gedaan, dus mijn moeder vond er wat van. En de pannekoeken waren net te dik. En sommige waren net te bruin en andere waren net te bleek. Van de appelpannekoeken waren wat appelpartjes weggevlogen bij het omgooien, dus die waren niet meer mooi uit één stuk.
Echt niet te eten dus, die pannekoeken
Wat enorm onaardigquote:Op maandag 21 juni 2021 09:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat had je slim geregeld
Mijn moeder was na het maken van soep uit een pakje het koken al zo zat dat ze vond dat ik de pannekoeken moest bakken. En met A, B en mijn oma erbij had ik geen zin om een scène te schoppen. (Al hadden ze dat best aangekund.) B heeft het na een tijdje wel overgenomen zodat ik ook kon eten
Ik was begonnen met de spekpannekoeken, en ik had er meer dan de door mijn moeder voorgeschreven 3 plakjes spek per pannekoek op gedaan, dus mijn moeder vond er wat van. En de pannekoeken waren net te dik. En sommige waren net te bruin en andere waren net te bleek. Van de appelpannekoeken waren wat appelpartjes weggevlogen bij het omgooien, dus die waren niet meer mooi uit één stuk.
Vraag me af als je vraagt 'wil jij de volgende bakken?' wat je dan terug krijgt? Waarschijnlijk wordt ze dan boos. Gelukkig pakte je het goed op en heeft B. je ook even 'bevrijd'quote:Op maandag 21 juni 2021 09:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat had je slim geregeld
Ik kom er niet heel vaak meer. M'n broertje zie ik wel vaker en dat is ook gezellig.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als ik dit lees krijg ik echt al neigingen haar met de hete koekenpan tegen de wang te slaan.
Dat je dat trekt zeg!
Kom je daar eigenlijk nog vaak? Want ik zou door zulke dingen echt steeds meer afstand nemen volgens mij.
Dan krijg je een driftbui terug, want ze had toch gezegd dat ze klaar was met koken nu, en als we een feestje willen moeten we dat zelf maken, en we doen ook nooit iets voor haar, en ik zou me niet zo druk moeten maken want oma is er (terwijl ze zelf staat te schreeuwen), enzovoort.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vraag me af als je vraagt 'wil jij de volgende bakken?' wat je dan terug krijgt? Waarschijnlijk wordt ze dan boos. Gelukkig pakte je het goed op en heeft B. je ook even 'bevrijd'
Dat gaat wel beter. Het hielp ook om na te praten met A en B en dat zij vonden dat mijn moeder zich raar gedragen had.quote:Op maandag 21 juni 2021 09:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat enorm onaardigheb je al een dikkere huid gekregen langzamerhand?
Hoe was je stoere oma met A en B?
Wel fijn dat je het nu anders ziet.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kom er niet heel vaak meer. M'n broertje zie ik wel vaker en dat is ook gezellig.
Ik was het eerst natuurlijk gewend dat ze zo deed en ik dacht altijd dat er echt wat mis met me was dat ik altijd alles verkeerd deed. Nu kijk ik daar gelukkig anders naar.
Ja! Ook super belangrijkquote:Op maandag 21 juni 2021 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff wat @:gcjoel zegt, klap met de pan! En als het niet goed is doet ze maar voor hoe het wel moet.
Maar jouw zin "Nu kijk ik daar gelukkig anders naar" daar word ik zo ontzettend blij van.
De 29e toch?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ook super belangrijk(al zou het nog mooier zijn als haar moeder eens de waarheid van iemand hoorde èn begreep)
Jezus, de Efteling kost in het hoogseizoen al 41 euro per kaartje vanaf 4 jaarJe zal maar met je gezin met 2 kinderen heen willen en er zijn geen kortingsacties
![]()
Maar de 28ste is in het laagseizoen en met de AH korting dan nog 28,50. Dat vind ik een prima prijs. Is er nog iemand die geen kortingskaartjes heeft oid?
Gelukkig ben jij wel wakkerquote:
Haha dat is wel leukquote:Op maandag 21 juni 2021 10:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dan krijg je een driftbui terug, want ze had toch gezegd dat ze klaar was met koken nu, en als we een feestje willen moeten we dat zelf maken, en we doen ook nooit iets voor haar, en ik zou me niet zo druk moeten maken want oma is er (terwijl ze zelf staat te schreeuwen), enzovoort.
M'n vader is me later nog wel in de keuken komen vertellen dat hij vond dat ik het spek perfect uitgebakken had![]()
Wij overwogen om naar legoland in Duitsland te gaan in de zomer. Dat kost 40 euro p.p. Dus inderdaad, met z'n 4 en zijn wij 160 euro kwijt.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! Ook super belangrijk(al zou het nog mooier zijn als haar moeder eens de waarheid van iemand hoorde èn begreep)
Jezus, de Efteling kost in het hoogseizoen al 41 euro per kaartje vanaf 4 jaarJe zal maar met je gezin met 2 kinderen heen willen en er zijn geen kortingsacties
![]()
Maar de 28ste is in het laagseizoen en met de AH korting dan nog 28,50. Dat vind ik een prima prijs. Is er nog iemand die geen kortingskaartjes heeft oid?
Ik vind dat nog best wel okay, eigenlijk. Daar heb je best wat uren vermaak voor. 41 euro begint wel wat extreem te worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:19 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind al die prijzen belachelijk wordenIk was voor de Beekse Bergen voor ons drieen plus parkeren al 80 EUR kwijt. Dan ga je toch ook niet lekker een dagje weg
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik kom er niet heel vaak meer. M'n broertje zie ik wel vaker en dat is ook gezellig.
Ik was het eerst natuurlijk gewend dat ze zo deed en ik dacht altijd dat er echt wat mis met me was dat ik altijd alles verkeerd deed. Nu kijk ik daar gelukkig anders naar.
Yesquote:Op maandag 21 juni 2021 09:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het liefst zo ver mogelijk de berg op en met alleen een beneden afgesloten weg die omhoog leidt?
Misschien moet je Slowakije overwegen. Stuk minder druk qua toerisme volgens mij
Als je park ondanks de torenhoge prijzen elke keer gewoon wel vol zit, tsja....dan snap ik wel dat ze het vragen. Alleen heel jammer voor minder vermogende gezinnenquote:Op maandag 21 juni 2021 10:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij overwogen om naar legoland in Duitsland te gaan in de zomer. Dat kost 40 euro p.p. Dus inderdaad, met z'n 4 en zijn wij 160 euro kwijt.
Dat terwijl 2 nachten op de camping inclusief toegangsbewijs voor 2 dagen 240 euro kost. Ergens doen ze iets fout daar.
Maar goed, alsnog veel te veel geld.
Ik.vind het toch een lastige boodschap dat Televader niet in het bijzijn van Telemoeder haar een compliment geeft. Alsof niet gehoord mag worden dat ze iets goed doet.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Haha dat is wel leukHij vond het denk lullig voor je en wilde dat even privé vertellen zodat hij ook niet een oplawaai krijgt
![]()
Ik wilde nog vragen waar jouw vader in deze was maar dit zegt wel genoegquote:Op maandag 21 juni 2021 10:05 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dan krijg je een driftbui terug, want ze had toch gezegd dat ze klaar was met koken nu, en als we een feestje willen moeten we dat zelf maken, en we doen ook nooit iets voor haar, en ik zou me niet zo druk moeten maken want oma is er (terwijl ze zelf staat te schreeuwen), enzovoort.
M'n vader is me later nog wel in de keuken komen vertellen dat hij vond dat ik het spek perfect uitgebakken had![]()
Dit kriebelde mij ook wel een beetje. Dat hij dat even apart zei zodat moeders het niet hoordequote:Op maandag 21 juni 2021 10:38 schreef Vanyel het volgende:
Ik.vind het toch een lastige boodschap dat Televader niet in het bijzijn van Telemoeder haar een compliment geeft. Alsof niet gehoord mag worden dat ze iets goed doet.
Je doet het goed hoor, Tele. Mag je moeder ook best horen
Was het vroeger in verhouding niet net zo duur?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je park ondanks de torenhoge prijzen elke keer gewoon wel vol zit, tsja....dan snap ik wel dat ze het vragen. Alleen heel jammer voor minder vermogende gezinnen
Ik heb voor mezelf een tijdsblok gereserveerd voor de Efteling van 10.00 - 10.45. Ik kan er iets voor 10 uur zijn en als het ov niet meewerkt iets later.
Ach, je moeder is een patiënt met vreemde karaktertrekken.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat gaat wel beter. Het hielp ook om na te praten met A en B en dat zij vonden dat mijn moeder zich raar gedragen had.
Ze heeft trouwens de hele dag geprobeerd om B op de kast te jagen. Ze was het ineens oneens met alles wat hij zei, en begon de hele tijd gesprekken met hem over steeds controversiëlere dingen. Maar dat kan ze prima doen met B, hij vond het wel grappig eigenlijk, en ze heeft hem niet van zijn stuk gekregenhij doet dan gewoon "oké dat jij dat vindt, weet ik dat ook weer" en verder niks
![]()
A en B vonden mijn oma heel leuk. Ze zagen niet aan haar af dat ze bijna 82 is. Ze is ook gewoon nog zo fris en snel en fit, helemaal niet een echt oud iemand. En lekker nuchter over dingen. Bij het hele pannekoekengedoe had oma zoiets van "ach, we kunnen altijd nog een frietje halen"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar goed; hij zei het wel en dat vind ik wel positief. Denk dat hij niet nog meer ruzie wil op dat moment.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik.vind het toch een lastige boodschap dat Televader niet in het bijzijn van Telemoeder haar een compliment geeft. Alsof niet gehoord mag worden dat ze iets goed doet.
Je doet het goed hoor, Tele. Mag je moeder ook best horen
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:42 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, je moeder is een patiënt met vreemde karaktertrekken.
Als dochter blijf je vaak tevergeefs hopen op erkenning.Uitzonderingen daar gelaten is een beroerte hebben gehad geen reden om grensoverschrijdend gedrag te mogen blijven vertonen. Dat kan en mag doorgaans echt prima gecorrigeerd worden, iig een halt toe geroepen worden, zeker als het iemand kwetst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Treurige bedoening is het iig, van zowel je moeder als je vader, TeleOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Pfff vond toen 33 euro (vorig jaar ofzo?) al erg. Ook nog 10 of misschien nu wel 12 euro parkeerkosten erbij per auto. Nu is Efteling wel de mooiste en de grootste (?) maar een ander park voor 30 euro zou ik helemaal niet meer willen.quote:Op maandag 21 juni 2021 10:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Ik deed in mijn hoofd een omrekening naar guldensquote:Op maandag 21 juni 2021 10:40 schreef Molo het volgende:
Was het vroeger in verhouding niet net zo duur?
Ik kan me herinneren dat mijn ouders ervoor spaarden iig. Gesmeerde boterhammen en pakjes drinken mee, kregen daar een ijsje en dat was een feestdag.
Vind het zelf ook idioot duur hoor, maar heb ook een hekel aan pretparken geloof ik dus dat helpt niet mee in beleving
Ik heb jarenlang tijdens mijn studententijd airmiles gebruikt voor de eftelingquote:Op maandag 21 juni 2021 10:57 schreef borisz het volgende:
We spaarden vroeger airmiles om dagjes uit te doen.
Ik heb nu ook twee gratis kaartjes op de Airmilesquote:Op maandag 21 juni 2021 10:57 schreef borisz het volgende:
We spaarden vroeger airmiles om dagjes uit te doen.
Ik zat nog even te kijken bij de NS voor een leuke deal met de trein. Maar dan moet je de trein in daluren nemenquote:Op maandag 21 juni 2021 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang tijdens mijn studententijd airmiles gebruikt voor de eftelingElk jaar gratis een dagje heen
(ov-jaarkaart voor de reis + airmiles voor toegang)
Die daluren zijn ook zo idioot gewordenquote:Op maandag 21 juni 2021 11:03 schreef borisz het volgende:
Ik zat nog even te kijken bij de NS voor een leuke deal met de trein. Maar dan moet je de trein in daluren nemen.
52e of 58e eerste klas. Nou dat is vanaf Haarlem nog een prima deal. Maar vanwege dat spitstijden eigenlijk alleen leuk in het weekend.
Helaas kan ik die dinsdag niet. Ben die week wel vrij, maar dinsdag heb ik andere dingen gepland staan.![]()
Hier is altijd een slaapplek om de reis in 2 te delen.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die daluren zijn ook zo idioot gewordenDat na 9 uur reizen gaat nog wel (al is dat niet te doen voor een dagje efteling als je uit het noorden moet komen), maar dat je tussen 16.00 en 18.30 niet in de trein mag zetten is ronduit irritant. Daarbij is de trein hier in het noorden halfleeg op dat tijdstip.
Ik neem de trein voor half 7 met mijn kortingskaart (dan 40% korting voor hele reis) en op de terugweg een ns kaartje wat ik cadeau had gekregen. Dan ben ik in totaal 16 euro kwijt of zo.
Dat is niet handig met kortingen en zoquote:Op maandag 21 juni 2021 11:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is altijd een slaapplek om de reis in 2 te delen.
Hardlopen?quote:Op maandag 21 juni 2021 11:17 schreef Lonaa het volgende:
Zeiknat geregend op weg naar de sportschool om iets te doen waar ik niet goed in ben.
En inkomsten nu versus toen?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik deed in mijn hoofd een omrekening naar guldens90 gulden pp!
Zou dat volgens de inflatie ook normaal zijn?
Oh, kijk, er is een inflatiecalculator: Efteling ticket in guldens is 71 gulden.
En het ticket kostte in 1998 35 gulden. Volgens de inflatiecalculator is dat 24 euro 44.
Dat is toch een ander bedrag dan 41 euro.
En daarom kocht ik een museumkaartquote:Op maandag 21 juni 2021 10:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind dat nog best wel okay, eigenlijk. Daar heb je best wat uren vermaak voor. 41 euro begint wel wat extreem te worden.Maar ik ben niet van de attracties, dus voor mij is de Efteling ook gewoon meer voor de gezelligheid en de leuke sfeer.
Ik wil in Amsterdam naar een museum en de normale kaartjes daar zijn al 19.50 euro. Normaal laat ik me daardoor ook wel tegenhouden, want ik ben zo iemand die overal doorheen rent en binnen een uur weer buiten staat.
Jouw salaris is waarschijnlijk wel hoger dan dat van je vader was?quote:Op maandag 21 juni 2021 11:20 schreef Molo het volgende:
En inkomsten nu versus toen?
Ik weet niet beter dan dat het echt heel erg duur was, toen ook.
Maar misschien waren we gewoon arme paupers![]()
Ik schrik er nu weleens van wat ik aan salaris gestort krijg en hoe makkelijk ik klappen geld uitgeef en dan nog niet hoef op te letten. Dat was vroeger echt zo enorm anders. Nog nooit wat tekort gekomen toen trouwens, een derdehands jas is ook een jas
Beterquote:Op maandag 21 juni 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:
yes yes yes....ook volgens het FNV val ik nog onder de oude CAO. Ze hebben de nieuwe nog niet aangemeld bij het ministerie. Scheelt zo'n 4300 bruto
Ja, een groot voordeel aan een museumjaarkaart is dat als je een museum waar je normaal 20 euro toegang betaalt niet zo leuk vindt, je ook zonder schuldgevoel weer vertrekt. Als je normaal 20 euro zou hebben betaalt, dan blijf je dus maar om de prijs er toch een beetje uit te halen of zoquote:Op maandag 21 juni 2021 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
En daarom kocht ik een museumkaartDat is dan 60 EUR, maar we hebben een waslijst aan musea waar we nog naar toe willen
Weighted dips.quote:
De hele regenboog aan bandjesquote:Op maandag 21 juni 2021 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weighted dips.
Ik kan niet eens normale dips.
Ik kan niet eens dips met 1 ondersteuningsbandje.
Ik kan wel dips met de hele regenboog aan supportbandjes.
Daarna
5 min:
9 burpees (stom)
6 toes to bar (kan ik niet)
25 double unders (kan ik niet)
Topdag.
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De hele regenboog aan bandjesIk zie het al voor me
Ik heb daar ook al een aantal keer over getwijfeld. Maar veel van de musea die ik dan net leuk vind, doen niet mee. Twijfel alsnog wel om er eentje te nemen. Zijn toch weer een hoop uitjes die ik in ieder geval een kans zou kunnen geven als het (soort van) gratis is.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:22 schreef PdeHoog het volgende:
En daarom kocht ik een museumkaartDat is dan 60 EUR, maar we hebben een waslijst aan musea waar we nog naar toe willen
Ja dit, zoveel mensen met kinderen die ik ken zitten echt vrijwel geen enkel weekend thuis (behalve afgelopen jaar)quote:Op maandag 21 juni 2021 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik schrik er nu weleens van wat ik aan salaris gestort krijg en hoe makkelijk ik klappen geld uitgeef en dan nog niet hoef op te letten. Dat was vroeger echt zo enorm anders. Nog nooit wat tekort gekomen toen trouwens, een derdehands jas is ook een jas
Situatie is ook heel anders nu. Net zoals bij veel gezinnen werkte mijn moeder niet, en Koos en ik werken beide.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jouw salaris is waarschijnlijk wel hoger dan dat van je vader was?
Maar rekening houdend met de inflatie zou een Eftelingticket nu 24,44 kosten en dan zou het net zo duur zijn als in 1998.
Ik vind het handig. Je loopt toch sneller een museum in of uit. Ik haal hem er ieder jaar in ieder geval dik uit. Helemaal van die musea die tentoonstellinggericht zijn (Kunsthal, Stedelijk bijv.). Of het Rijksmuseum die je nu in 3-4 keer kan doen ipv in 1x.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al een aantal keer over getwijfeld. Maar veel van de musea die ik dan net leuk vind, doen niet mee. Twijfel alsnog wel om er eentje te nemen. Zijn toch weer een hoop uitjes die ik in ieder geval een kans zou kunnen geven als het (soort van) gratis is.
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel mensen er daadwerkelijk de prijs aan de kassa betalen.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Situatie is ook heel anders nu. Net zoals bij veel gezinnen werkte mijn moeder niet, en Koos en ik werken beide.
Lekker dat je toch gegaan bent!quote:Op maandag 21 juni 2021 11:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Weighted dips.
Ik kan niet eens normale dips.
Ik kan niet eens dips met 1 ondersteuningsbandje.
Ik kan wel dips met de hele regenboog aan supportbandjes.
Daarna
5 min:
9 burpees (stom)
6 toes to bar (kan ik niet)
25 double unders (kan ik niet)
Topdag.
+1. Iets met mezelf dingen gunnen, en ik maak me te snel zorgen over of ik wel genoeg reserves heb voor alle 10000 onrealistische doemscenario's, en vooral gewoon bang om het "fout" te doenquote:Op maandag 21 juni 2021 11:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het nog steeds moeilijk om geld uit te geven In ieder geval aan 'dingen' en 'significante bedragen'. Kan het moeilijk uitleggen.
Ik kan soberso wel goed naar beneden gaan.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekker dat je toch gegaan bent!![]()
+1 op weighted dips. Hoewel ik het naar beneden gedeelte daarvan wel kan
Ja, dit. Alles dit. En dan vergaar je informatie en dan denk je 'dit wil ik/heb ik nodig' en dan toch niet kopen want misschien is het toch kut en dan is het weggegooid geld of gaat de auto kapot en de hond en ik heb het toch niet echt nodig (wel) en ik kan ook wel zonder en uh, I suck dus ik hoef het soberso niet te hebben.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
+1. Iets met mezelf dingen gunnen, en ik maak me te snel zorgen over of ik wel genoeg reserves heb voor alle 10000 onrealistische doemscenario's, en vooral gewoon bang om het "fout" te doen
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan soberso wel goed naar beneden gaan.![]()
Eigenlijk nog een efficiëntere workout dan eentje met allemaal oefeningen die je liggen. Je traint nu nieuwe skills én je doorzettingsvermogen/persoonlijkheid.quote:Meestal ga ik wel, want dit soort workouts zijn natuurlijk ook goede practice om het ooit wel te kunnen, want vanzelf gaat het niet. Sommige dagen is dat echter een grotere drempel dan andere.
Aww.quote:Also moet ik aan het einde van de middag naar een sportpodotherapeut en ik zie er tegenop en ik ben verdrietig en boos en blerf. Dat moest ik nog even kwijt
En dan stel je het uit en stel je het uit, en al die tijd heb je allerlei gelegenheden waarbij je het had kunnen gebruiken maar je hebt het nog niet, totdat je niet alleen maar een berg gevoelens hebt van het tegen iets kopen opzien maar ook nog een berg met spijt dat je het niet allang gedaan hebtquote:Op maandag 21 juni 2021 11:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dit. Alles dit. En dan vergaar je informatie en dan denk je 'dit wil ik/heb ik nodig' en dan toch niet kopen want misschien is het toch kut en dan is het weggegooid geld of gaat de auto kapot en de hond en ik heb het toch niet echt nodig (wel) en ik kan ook wel zonder en uh, I suck dus ik hoef het soberso niet te hebben.
Gha! Herkenbaar! En dan vermoed ik dat mijn salaris(vervangerquote:Op maandag 21 juni 2021 11:20 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:36 schreef Lonaa het volgende:
I suck dus ik hoef het soberso niet te hebben.
Ja, alles dit. Alles.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
En dan stel je het uit en stel je het uit, en al die tijd heb je allerlei gelegenheden waarbij je het had kunnen gebruiken maar je hebt het nog niet, totdat je niet alleen maar een berg gevoelens hebt van het tegen iets kopen opzien maar ook nog een berg met spijt dat je het niet allang gedaan hebt![]()
Ik heb dus geld apart gelegd voor een sporthorloge. Mijn broertje heeft me voor mijn verjaardag ook wat gegeven en ik heb laatst een bol.com-bon gewonnen met een enquête. Maar een sporthorloge is niet essentieel, eigenlijk zou ik eerst een nieuwe pan moeten hebben en nieuwe All Stars en een nieuwe lattenbodem voor m'n bed. En dan koop ik uiteindelijk niets daarvan. Al heb ik wel tweedehands nieuw-in-doos All Stars op het oog voor ¤25
Allemachtigquote:Op maandag 21 juni 2021 11:56 schreef minilot het volgende:
Om de 41 euro voor een Eftelingkaartje even in een ander daglicht te stellen: een kaartje voor een dag Disneyland Parijs óf de naastgelegen Disney Studios kost momenteel 99 euro.
Ja sorry.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Dat is ook niet een actieve gedachte. Tenminste, bij mij niet. Het ligt wel aan de basis van waarom ik maar moeizaam dingen koop, denk ik.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:59 schreef minilot het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit gedacht heb in termen van 'deze uitgave verdien ik!' of 'deze uitgave verdien ik niet
' - zo denk ik eigenlijk nooit over mezelf na. Hmmm. Lijkt me maar lastig.
Daar wil ik best eens over vertellen met een fles wijn erbij.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
En hoe Lonaa Lonaa is geworden weet ik eigenlijk nog minder, maar uiteraard is het al helemaal niet Lonaas schuld
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja sorry.![]()
Ik doe mijn best. Echt enorm.Ik zie dat je enorm je best doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms kan het uitspreken van dat je je zo voelt ook maken dat het minder groot voelt. Op z'n minst zit het niet meer allemaal in je. Of zo. Hopelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo onsamenhangend vind ik het anders niet. Ik vind het iets dat @Tele6 net zo lang van iedereen zou mogen horen tot ze het gelooftquote:Op maandag 21 juni 2021 11:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tele, je hebt er wel eens over verteld, maar ik heb niet helemaal helder of jouw moeder altijd "zo" is geweest en als niet of ze daarvoor wel een leuk mens was. Je komt over (en ik realiseer me dat deze verwoording, voor iemand wiens sensors afgestemd staan op "doe IK iets verkeerd?" klinkt alsof jij iets verkeerd doet daarin. Nee.) als iemand die veel basisveiligheid tekort is gekomen. En alles wat daar mee te maken heeft is doorgaans al lang en breed in stelling gebracht voor diegene bij elkaar geneukt is.
Het voordeel van leven in 2021 is dat er zo veel meer beschikbaar en bekend is dan in de tijd van onze ouders. Waardoor je die cirkel van ellende doorgeven iig beter en meer kunt doorbreken dan voor vele generaties voor de onzen het geval was. Ik baal als een modderfukker wat er met ons systeem voor geestelijke gezondheidszorg is gebeurd en schaam me dood dat er in een land als het onze een stuitend gebrek aan beschikbaarheid van is, maar onderschat ook de kracht van je over dingen bewust zijn en lotgenoten contact etc niet.
Je bent er niet verantwoordelijk voor, het is je allemaal aangedaan, maar tegelijkertijd krijg je er wel de verantwoordelijke bij om zelf beter te zijn dan je jeugdtrauma's ofzo. Niet omdat het moet, maar wel omdat het kan en je het min of meer aan jezelf verplicht bent er wat van te maken en je die middelen ook hebt.
Sorry, beetje onsamenhangende rant van iemand die du moment ook lekker labiel is. Ik wou maar zeggen:
[ afbeelding ]
Ik wacht nog steeds op een mooie aanbieding (ookal een paar jaar), maar ooit ga ik dat geurtje echt kopen.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb er twee jaar over gedaan voor ik een bepaald geurtje wat ik graag wilde hebben voor mezelf heb gekocht(incl 50 euro cadeaubon en zelfs met die cadeaubon wilde ik eigenlijk iets 'nuttigs' doen
)
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik zie dat je enorm je best doet.
Soms kan het uitspreken van dat je je zo voelt ook maken dat het minder groot voelt. Op z'n minst zit het niet meer allemaal in je. Of zo. Hopelijk.Ik probeer dat, dat terug denken, maar de lijst met 'dingen die ik nodig heb/wil' wordt alleen maar langer. Wel heb ik dan soms "zo'n bui" en dan ram ik ineens een paar keer op enter en dan heb ik 3 dingen afgestreept.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind het heel knap hoe je precies verwoord hoe het voor je voelt (en dus voor mij), is wel een eye opener, want vaak denk ik alleen maar 'tjeez, doe eens niet zo moeilijk' over mezelf.Sterkheidsbaas van alles.
Oh ja, het geurtje was uiteraad óók in de aanbiedingquote:Op maandag 21 juni 2021 12:02 schreef Sarabi het volgende:
Ik wacht nog steeds op een mooie aanbieding (ookal een paar jaar), maar ooit ga ik dat geurtje echt kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |