Zo blij voor jequote:Op zondag 20 juni 2021 11:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja hč![]()
En ik denk wel dat het geholpen heeft. Nu merk ik zelf tijdens het werk nog weinig voordeel (eigenlijk ben ik net te vroeg gestopt met de studie als je kijkt naar de inhoud en toepasbaarheid van de vakken. Soms merk ik dat ik bepaalde dingen wel snel begrijp of de reden waarom we dingen doen al enigszins kan raden. ) maar ze vinden de mindset om te willen leren/ontwikkelen heel belangrijk. Dus mijn hele achtergrond past daar wel goed in.
Ik heb inderdaad thuis nog wel wat gegeten.quote:Op zondag 20 juni 2021 12:11 schreef Vanyel het volgende:
Ook 1x bij dinner in motion geweest. Idd best leuk voor een keertje, maar het had zo veel leuker kunnen zijn als ze aan al het eten evenveel aandacht hadden besteed. En als het genoeg wasik ben nog frikandellen speciaal gaan halen achteraf. Nooit eerder gedaan na uiteten.
Ook zou ik met zo'n setup liever gewoon mooi bewegend beeld blijven zien, ipv boring barokke eetzalen oid.
Ja hoor. Appel (lekker) peer (voegt niet zoveel toe), mango, frambozen en aardbeien. Sinaasappel maar dat was voor poeder. Vast nog wel meer, want als ik iets droog doe ik er ook vaak wat fruit bij wat er ligtquote:Op zondag 20 juni 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Oh mensen: die kleine aardbeitjes zijn zķoooo smakelijk.
En geen suiker nodig.
@:Kaatje1 heb jij wel eens fruit gedroogd?
Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bentquote:Op zondag 20 juni 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
En over weer verjaardagen, etentjes etc bij elkaar lees ik bij iedereen in mijn app of mail:
"We gaan snel wat afspreken!"
Nou ik ben benieuwd...meestal neem ik nl het voortouw om data te prikken, wat zou er gebeuren als ik nu eens dat stapje terug doe en wacht op diegenen die dit roepen?
...... ik kan het wel raden
quote:Op zondag 20 juni 2021 13:35 schreef sigme het volgende:
Kleine aardbeitjes?
Ik deed vanochtend even een plukrondje. Ook langs de kersenboom.
[ afbeelding ]
Opgegeten als toet van het zondagochtendontbijt: CUL / Wat eten en drinken we vandaag #493 Meloenen!
Het gaat om broer van mij, broers van g, nichten van mij en mn oudste vriendin.quote:Op zondag 20 juni 2021 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bent
Dit overkwam mij net ook bijna. Serieusquote:Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Sorry LS
Lopen we net door de moestuin, schrikt een kikker/pad. Hop hop, op voet van Mrs, hop hop weg
Oepsss! Hopelijk met niet al teveel extra kosten dan.quote:Op zondag 20 juni 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
![]()
ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt hebdus maar even omboeken dan....
#bijnazen
Oeh. Hopelijk is er genoeg ruimte op de vluchtenquote:Op zondag 20 juni 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
![]()
ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt hebdus maar even omboeken dan....
#bijnazen
Teengate duurt langggggquote:Op zondag 20 juni 2021 15:16 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues lekker dagje heb je vandaag! Hoe gaat t met teen?
Geen rib gekneusd gelukkig, net onder rib. Vier vingers onder m'n borstbeen en dan net iets links. Bovenste blokje van een eightpack als ik die zou hebbendus denk die buikspier wat beurs en blauwe plek, maar niks ernstigers. Trekt wel weer weg!
@:Candaasje het klinkt alsof je ontzettend op je plek zitecht leuk om te lezen!
Ah topquote:Op zondag 20 juni 2021 13:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Het gaat om broer van mij, broers van g, nichten van mij en mn oudste vriendin.
Dat gaat niet stuk op deze manier, alleen ik neem altijd initiatief. En nu eens niet.
Heb ook geen schreeuwende behoefte om ze live te zien, spreek ze regelmatig per app of telefoon.
1 ouder stel die g al kent vanaf de jaren 70. Die ga ik wel ff benaderen voor een date als we alle 4 een chip hebben. Die zijn belangrijk maar ook daar hebben we volop app en belcontact mee.
Is de vriend die mentaal ziek is/was en hulp vroeg aan profs en aan g![]()
![]()
Gaat gelukkig beter met m!
assertiviteits training zou eigenlijk gecombineerd moeten worden met aikido ofzo, je kan de wat minder slimme onder ons zo boos, maken met je assertiviteit, Je zet ze te kakken.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah top
Het is wellicht ook super open deur enzo hoor, maar merk best vaak dat mensen ineens assertiever worden oid en dan verwachten dat de omgeving dat zo maar snapt. Maar de omgeving is niet veranderd dus dan soms ineens error error in de relatie
Fijn dat het beter gaat! Altijd maar afwachten natuurlijk
Ik ga even lunchen, bezoekje aan de buren liep wat uit. Heerlijk, ouwehoeren die naast ouwehoeren wonen
Voelt het al wel minder pijnlijk? Dat je het idee hebt dat er verbetering in zit?quote:Op zondag 20 juni 2021 15:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Teengate duurt langgggg
Ik ga nu mijn 5e week in en gister na even geprobeerd te hebben in zachte verpleegstersklompiesmet de tuin inlopen en een brede nikegymp met sok ga ik zéker nog met mn vriend de open Gabor morgen naar t werk
Jij hebt zeker veel vrienden, of niet?quote:Op zondag 20 juni 2021 15:40 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
assertiviteits training zou eigenlijk gecombineerd moeten worden met aikido ofzo, je kan de wat minder slimme onder ons zo boos, maken met je assertiviteit, Je zet ze te kakken.
En de hooge heere!quote:
Ja zit wel verbetering in. Iets minder rood nog wel vrij dik.quote:Op zondag 20 juni 2021 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Voelt het al wel minder pijnlijk? Dat je het idee hebt dat er verbetering in zit?
Is dat die clitvacumeerder?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Teleurstellend eigen topic ten spijt heb ik niks spannenders kunnen bedenken dan de satisfyer als nieuw entertainment voor![]()
Ik had ze ook als veel duurder in mn geheugen zitten. Volgens mij waren ze rond de 200 piek? Nu iig een eckteeckte voor rond de 40 piek. Ken je nogges voor komen (buhuh).
Ben even offline
Candaas, was jij nou al voorzien?
Ja...quote:
Ik kan me er oprecht weinig bij voorstellen maar ben benieuwd naar je ervaringenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja...
Ik hoop dat het er aan lag dattie nog even goed geladen moet worden, maar het puntje van mn neus is alvast teleurgesteld in het effect!
Er stond een constante wind. Heen tegen, terug half in de rug. Heen ging ook wat langzamer dan de bedoeling was.quote:Op zondag 20 juni 2021 11:25 schreef derLudolf het volgende:
Lijkt me nog aardig hard te waaien om een rondje te fietsen. Wil nog even de auto wassen, ik denk dat ik dat maar met een toeristische omweg doe.
Eerst pizzadeeg maken.
Gaat het nu weer over de kutbrommer?quote:Op zondag 20 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Teleurstellend eigen topic ten spijt heb ik niks spannenders kunnen bedenken dan de satisfyer als nieuw entertainment voor![]()
Ik had ze ook als veel duurder in mn geheugen zitten. Volgens mij waren ze rond de 200 piek? Nu iig een eckteeckte voor rond de 40 piek. Ken je nogges voor komen (buhuh).
Ben even offline
Kan het niet vaak genoeg over gaanquote:
Dan moet mn jurk ook uit en als ie dan toch al uit is...quote:Op zondag 20 juni 2021 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan me er oprecht weinig bij voorstellen maar ben benieuwd naar je ervaringen![]()
Kun je m ook op je tepel proberen? Is wat gevoeliger dan je neus gok ik
Lijkt mij ook buitengewoon saai.quote:Op zondag 20 juni 2021 16:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kan me er oprecht weinig bij voorstellen maar ben benieuwd naar je ervaringen![]()
Kun je m ook op je tepel proberen? Is wat gevoeliger dan je neus gok ik
Kun je geen boobflip doen? Zulke grote of juist zulke kleine/strakke boobs?quote:Op zondag 20 juni 2021 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan moet mn jurk ook uit en als ie dan toch al uit is...
Nee lekker hooggesloten, puriteins haast.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun je geen boobflip doen? Zulke grote of juist zulke kleine/strakke boobs?
Dat ding werkt hier wel. Maar ik vind het maar holle orgasmes. Niet bevredigend.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee lekker hooggesloten, puriteins haast.
Dat ding ligt overigens aan de lader en ik kijk voetbal
Waar heb je het over?quote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja, die gaat lekker snel rond.
Geld doet toch niks op de bank, dus ja als je zo ¤2400 kun besparen
Ik gok op bier.quote:
Oh ja, dat is mode zag ik laatst. Wel mooi maar ik trek dat niet zelf. Ik krijg het er spiegies benauwd van, dus laag laag laag graagquote:Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee lekker hooggesloten, puriteins haast.
Dat ding ligt overigens aan de lader en ik kijk voetbal
Ik voel me verwardquote:
Who knows... grappig dat ik een review las die juist de satisfier als hellelujahorgasmebezorger labelde, dus zo zie je maar weer. Poenies zijn net mensenquote:Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ding werkt hier wel. Maar ik vind het maar holle orgasmes. Niet bevredigend.
Maar wellicht heb jij straks andere ervaringen
Deze heeft achter weer meer ruimte en schuurt níét tegen de nek. Dan gaat het net. Maar ik heb ook bij voorkeur, meer open hals.quote:Op zondag 20 juni 2021 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is mode zag ik laatst. Wel mooi maar ik trek dat niet zelf. Ik krijg het er spiegies benauwd van, dus laag laag laag graag![]()
Voetbal en masturberen kan toch wel tegelijkertijd?
Ik wilde kijken maar mijn dochter wil gamen
Och ja, dan maar de BBQ aan. Luxeproblemen
O NO!! ITS GOT LUDOLF!!quote:
Ik ben weer teruggevallen op mijn Lelo Siri 2. Weliswaar een nieuwe. Maar dat is geen vacuümtrekker zoals de Satisfier hč, het is gewoon een trilding. Wel een met diepe, krachtige bassenquote:Op zondag 20 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ben even offline
Mijn lievelings heeft een afstandsbediening en een aparte clit- en g-spotmotorquote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben weer teruggevallen op mijn Lelo Siri 2. Weliswaar een nieuwe. Maar dat is geen vacuümtrekker zoals de Satisfier hč, het is gewoon een trilding. Wel een met diepe, krachtige bassen(Nouja, hij is niet zozeer bedoeld om diep in te brengen. Dat dan weer niet).
Diepe bassen verwacht ik bij reviews over audio apparatuur, niet bij vibratorsquote:Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik ben weer teruggevallen op mijn Lelo Siri 2. Weliswaar een nieuwe. Maar dat is geen vacuümtrekker zoals de Satisfier hč, het is gewoon een trilding. Wel een met diepe, krachtige bassen(Nouja, hij is niet zozeer bedoeld om diep in te brengen. Dat dan weer niet).
De omschrijving op Bol:quote:Op zondag 20 juni 2021 19:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Diepe bassen verwacht ik bij reviews over audio apparatuur, niet bij vibrators
Is dat niet zoiets als de WeVibe?quote:Op zondag 20 juni 2021 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn lievelings heeft een afstandsbediening en een aparte clit- en g-spotmotor![]()
En nog eentje, want hij is eigenlijk niet bedoeld voor in je eentje, maar 乁( •_• )ㄏ
In het kader van de omliggende conversatie best een verwarrende post.quote:
Ik ben wel benieuwd naar een foto eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 18:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Deze heeft achter weer meer ruimte en schuurt níét tegen de nek. Dan gaat het net. Maar ik heb ook bij voorkeur, meer open hals.
Deze hangt overigens al 3 jaar in mn kast, dus niet perse modisch te noemen
De naam Siri alleen al is lovenswaardig, maar de rest, man man manquote:Op zondag 20 juni 2021 19:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
De omschrijving op Bol:
Het combineren van de emotie van muziek met de vibraties van genot, is SIRI 2 een ultrakrachtige stimulator die in de palm van je hand ligt en die reageert op omgevingslawaai - of het nu jouw favoriete afspeellijst is of de stem van je geliefde.
SIRI 2 is 100% krachtiger dan de originele en is nu ook volledig waterdicht. Met 8 extra vooraf ingestelde vibratie patronen geīnspireerd door verschillende muzikale genres, waaronder klassiek, reggae, jazz, techno en nog veel meer, klinkt deze stimulator je als muziek in de oren.![]()
![]()
![]()
Ik heb nooit iets van die functie gemerkt of gebruikt trouwens. De knopjes werken gewoon, hij doet wat 'ie moet doen met stevige, diepe/lage/weetikveelhoejeditmoetbeschrijven trillingen, en nouja, je gaat er wel van zingen maar niet zozeer op een wijze die geschikt is voor The Voice
g spot bestaat nietquote:Op zondag 20 juni 2021 19:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mijn lievelings heeft een afstandsbediening en een aparte clit- en g-spotmotor![]()
En nog eentje, want hij is eigenlijk niet bedoeld voor in je eentje, maar 乁( •_• )ㄏ
quote:Op zondag 20 juni 2021 19:42 schreef sigme het volgende:
[..]
In het kader van de omliggende conversatie best een verwarrende post.
Maar ik hoop dat alles gelukt is.
De reacties waren dan ook een soort ONZquote:Gekke vraag misschien. Hallo, ik weet dat dit voor vele niet te begrijpen is en wil dan ook vragen om dat soort reacties bij je te houden, maar is er misschien iemand die een grote jachtspin op mijn balkon zou willen doodmaken? (Hij zit op de deur) Ik heb een verschrikkelijke angst en ik kan hier niet mee omgaan.
Update: de situatie is opgelost! Maar dat er vele van jullie zijn die dit niet begrijpen en toch zo nodig op deze manier moesten reageren terwijl ik nog zo had gezegd dat te laten, is echt bloed irritant. Iedereen heeft zo zijn angsten en dingen en ik oordeel daar ook niet over, voor een paar: bedankt voor de lieve en behulpzame reacties, de rest, bedankt voor jullie nutteloze bijdrage en onbegrip, fijne dag
Oh heerlijk, zowel het bericht, de reacties als de manier van omgaan met de reactiesquote:Op zondag 20 juni 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
Mijn wekelijkse rondje nextdoor had weer een pareltje:
[..]
De reacties waren dan ook een soort ONZ
Neequote:
Oh zo, maar G-spot wil toch niet zeggen dat het een apart orgaan is ofzo? Ik zie het als onderdeel van, en makkelijk bereikbaar deel on the insidequote:Op zondag 20 juni 2021 20:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee
Het hele gebiedje is 'trefvlak' met vertakkingen in den hele doosch
* Blues zat op schermen
Cool! Tof dat ie goed scherpgesteld is ookquote:Op zondag 20 juni 2021 20:43 schreef Blues het volgende:
Hoe vinden jullie de druppel aan mijn in de regen gestane kleine baby-bananenplant?
[ link | afbeelding ]
Niet helemaal neequote:
Wil je ff komen voelen?quote:
Ik vind het met vriend erbij ook een stuk leuker, maar ik heb helaas kennelijk een wat veeleisende doos (of tussen mijn oren zit het niet goedquote:Op zondag 20 juni 2021 20:00 schreef Molo het volgende:
[..]
De naam Siri alleen al is lovenswaardig, maar de rest, man man man![]()
Ik vind hulpstukken/speeltjes altijd zo saai, voorspelbaar enzo. Beter mijn eigen klauw of lichaamsdeel van een ander
Ze.quote:
Ja, of offlinequote:
Ah okquote:
Heel bijzonder welquote:Op zondag 20 juni 2021 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Ja God weet ik het.
Er posten wel meer mensen waarvan ik me afvraag hoe ze nou daar terecht komen.
Maar je voelt toch wel dat die plek bijzonder gevoelig is en andere orgasmes geeft?quote:
Sararaats oid?quote:Op zondag 20 juni 2021 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Niet als krakkemieke, dan.
https://forum.fok.nl/user/history/91018
Djiez, das lang geledenquote:Op zondag 20 juni 2021 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee dat is Syrena ofzoquote:
Sararaats, da's @Pinnenmutske, die post hier ook wel eens mee.quote:
Was ook al aan het zoeken idd. Ze komt niet in OUD.quote:Op zondag 20 juni 2021 21:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |