abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199972900
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199973139
Leuk paddenstoeltje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199973164
Ook 1x bij dinner in motion geweest. Idd best leuk voor een keertje, maar het had zo veel leuker kunnen zijn als ze aan al het eten evenveel aandacht hadden besteed. En als het genoeg wasik ben nog frikandellen speciaal gaan halen achteraf. Nooit eerder gedaan na uiteten.

Ook zou ik met zo'n setup liever gewoon mooi bewegend beeld blijven zien, ipv boring barokke eetzalen oid.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199973191
Ja zeg, wil ik op allerlei reageren zitten jullie hier al te zwammen :o :D
Mooiii sigme!

En
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:27 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja hč O+

En ik denk wel dat het geholpen heeft :Y . Nu merk ik zelf tijdens het werk nog weinig voordeel (eigenlijk ben ik net te vroeg gestopt met de studie als je kijkt naar de inhoud en toepasbaarheid van de vakken. Soms merk ik dat ik bepaalde dingen wel snel begrijp of de reden waarom we dingen doen al enigszins kan raden. ) maar ze vinden de mindset om te willen leren/ontwikkelen heel belangrijk. Dus mijn hele achtergrond past daar wel goed in. :)
Zo blij voor je O+ *G* en dat je dooT bent na je werkdag is logisch natuurlijk.
pi_199973211
Ik vond die link van @AnneX voor je balkonvloer mooiiii @Barreltje
Kan je over alles goed met je ouders praten?
pi_199973228
Vlindertje je hebt toch geen rib gekneusd?

En Kaatje geen vervelends overgehouden aan de te lange fietstocht?
pi_199973245
En over weer verjaardagen, etentjes etc bij elkaar lees ik bij iedereen in mijn app of mail:
"We gaan snel wat afspreken!"
Nou ik ben benieuwd... :D meestal neem ik nl het voortouw om data te prikken, wat zou er gebeuren als ik nu eens dat stapje terug doe en wacht op diegenen die dit roepen?
...... ik kan het wel raden :')
pi_199973251
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:11 schreef Vanyel het volgende:
Ook 1x bij dinner in motion geweest. Idd best leuk voor een keertje, maar het had zo veel leuker kunnen zijn als ze aan al het eten evenveel aandacht hadden besteed. En als het genoeg wasik ben nog frikandellen speciaal gaan halen achteraf. Nooit eerder gedaan na uiteten.

Ook zou ik met zo'n setup liever gewoon mooi bewegend beeld blijven zien, ipv boring barokke eetzalen oid.
Ik heb inderdaad thuis nog wel wat gegeten.

Vond het vrij armoedig, er waren 2 jarigen in de zaal en broer en schoonzus waren feestvarkens. Kwamen 3 serveersters met ieder een bordje, daarop een waterglas waarin zo’n vuurwerkding zat. Steek dan zoiets in een klein taartje
We have far more in common than that which devides us..
pi_199973264
Zo. Lekker volgezwamt hier.
Ik ga eens lekker in bad, een bedwas de was instoppen en straks nog ff gym/crossen.

Verder niks O+
oh ja een pianolesje... impossible heet het liedje. Nou... het spelen op zich ook _O- uitdaging galore O+
pi_199973286
Correctie op de Vliegerdag op Schev. : dat was 20 julij 8)7

Ja, @Blues of je hebt er een enorme behoefte aan…anders is het wel eens leuk om een stapje terug te doen en te kijken wat er gebeurt. 😎
pi_199973413
Ja, dat snel afspreken komt ook vaak uit mijn koker. Wel lang geleden bij iemand eens bedacht..kom jij nu maar eens met een voorstel na al het geregel van mijn kant. Toen kreeg ik met mijn verjaardag (half juli) op de kaart “ik neem snel contact op voor een afspraak. Datzelfde stond op de kerstkaart en de volgende verjaardagskaart 😉 dame nooit meer gezien.

@Blues, lijf doet best pijn, knieën weet ik, maar nu ook de polsen. Maar ik ga zo wel even naar intratuin om het balkon wat bloemiger te maken
pi_199973907
Oh mensen: die kleine aardbeitjes zijn zķoooo smakelijk.
En geen suiker nodig.

@Kaatje1 heb jij wel eens fruit gedroogd?
pi_199974122
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:14 schreef AnneX het volgende:
Oh mensen: die kleine aardbeitjes zijn zķoooo smakelijk.
En geen suiker nodig.

@:Kaatje1 heb jij wel eens fruit gedroogd?
Ja hoor. Appel (lekker) peer (voegt niet zoveel toe), mango, frambozen en aardbeien. Sinaasappel maar dat was voor poeder. Vast nog wel meer, want als ik iets droog doe ik er ook vaak wat fruit bij wat er ligt
pi_199974192
En grappig. Zet net FB aan val in een "gender reveal" party van mijn achternicht in Australië. Ze krijgen een 2e dochter. Was een eenvoudig feestje, Familie en vrienden op de bank, en de ouders prikten een ballon open.
pi_199974229
Kleine aardbeitjes?
Ik deed vanochtend even een plukrondje. Ook langs de kersenboom.

Opgegeten als toet van het zondagochtendontbijt: CUL / Wat eten en drinken we vandaag #493 Meloenen!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 20 juni 2021 @ 13:39:43 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199974284
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 12:17 schreef Blues het volgende:
En over weer verjaardagen, etentjes etc bij elkaar lees ik bij iedereen in mijn app of mail:
"We gaan snel wat afspreken!"
Nou ik ben benieuwd... :D meestal neem ik nl het voortouw om data te prikken, wat zou er gebeuren als ik nu eens dat stapje terug doe en wacht op diegenen die dit roepen?
...... ik kan het wel raden :')
Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bent :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 20 juni 2021 @ 13:40:18 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199974296
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:35 schreef sigme het volgende:
Kleine aardbeitjes?
Ik deed vanochtend even een plukrondje. Ook langs de kersenboom.
[ afbeelding ]

Opgegeten als toet van het zondagochtendontbijt: CUL / Wat eten en drinken we vandaag #493 Meloenen!
:9
pi_199974437
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Tipje als je het niet stuk wilt laten gaan, geef aan dat je de groepsdynamiek omgooit, anders blijven mensen in de oude patronen hangen en weten niet dat jíj (in hun beleving wellicht) ineens veranderd bent :+
Het gaat om broer van mij, broers van g, nichten van mij en mn oudste vriendin.
Dat gaat niet stuk op deze manier, alleen ik neem altijd initiatief. En nu eens niet.
Heb ook geen schreeuwende behoefte om ze live te zien, spreek ze regelmatig per app of telefoon.

1 ouder stel die g al kent vanaf de jaren 70. Die ga ik wel ff benaderen voor een date als we alle 4 een chip hebben. Die zijn belangrijk maar ook daar hebben we volop app en belcontact mee.
Is de vriend die mentaal ziek is/was en hulp vroeg aan profs en aan g ;( O+
Gaat gelukkig beter met m!

[ Bericht 10% gewijzigd door Blues op 20-06-2021 13:58:03 ]
pi_199974458
Badje was weer heerlijk. Nu even voor t sporten opdrogen in de zon want prima tempje.

En wat een tyfus herrie weer vanaf bet circuit :%
pi_199974766
Sorry LS

Lopen we net door de moestuin, schrikt een kikker/pad. Hop hop, op voet van Mrs, hop hop weg :D
pi_199974981
Middag!
Lekker gezwommen (volgende week laatste keer voor de zomer :D ), twee wasmachines gedraaid die nu buiten hangen te wapperen, asperges gekocht, gespeeld met mijn vacumeermachine en tussendoor liefde van opvangpoes kopen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 juni 2021 @ 14:29:50 #22
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199975020
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:15 schreef Vanyel het volgende:
Sorry LS

Lopen we net door de moestuin, schrikt een kikker/pad. Hop hop, op voet van Mrs, hop hop weg :D
Dit overkwam mij net ook bijna. Serieus _O-
Spoilers!
  zondag 20 juni 2021 @ 14:44:27 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199975261
8)7

ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt heb :o dus maar even omboeken dan.... 8)7 #bijnazen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 20 juni 2021 @ 14:52:06 #24
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199975353
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
8)7

ga ik net de vluchtgegevens doorgeven aan m n yoga retreat... kom ik er achter dat ik alles een dag te laat geboekt heb :o dus maar even omboeken dan.... 8)7 #bijnazen
Oepsss! Hopelijk met niet al teveel extra kosten dan. :o
  zondag 20 juni 2021 @ 15:02:14 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199975509
netflix gefixt :7
pi_199975527
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:44 schreef Barreltje het volgende:
8)7

Oeh. Hopelijk is er genoeg ruimte op de vluchten
pi_199975807
@Blues lekker dagje heb je vandaag! Hoe gaat t met teen?
Geen rib gekneusd gelukkig, net onder rib. Vier vingers onder m'n borstbeen en dan net iets links. Bovenste blokje van een eightpack als ik die zou hebben ;) dus denk die buikspier wat beurs en blauwe plek, maar niks ernstigers. Trekt wel weer weg!

@Candaasje het klinkt alsof je ontzettend op je plek zit O+ echt leuk om te lezen!
pi_199976085
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:16 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Blues lekker dagje heb je vandaag! Hoe gaat t met teen?
Geen rib gekneusd gelukkig, net onder rib. Vier vingers onder m'n borstbeen en dan net iets links. Bovenste blokje van een eightpack als ik die zou hebben ;) dus denk die buikspier wat beurs en blauwe plek, maar niks ernstigers. Trekt wel weer weg!

@:Candaasje het klinkt alsof je ontzettend op je plek zit O+ echt leuk om te lezen!
Teengate duurt langgggg
Ik ga nu mijn 5e week in en gister na even geprobeerd te hebben in zachte verpleegstersklompies :D met de tuin inlopen en een brede nikegymp met sok ga ik zéker nog met mn vriend de open Gabor morgen naar t werk :')
  zondag 20 juni 2021 @ 15:37:12 #29
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199976243
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:52 schreef Blues het volgende:

[..]

Het gaat om broer van mij, broers van g, nichten van mij en mn oudste vriendin.
Dat gaat niet stuk op deze manier, alleen ik neem altijd initiatief. En nu eens niet.
Heb ook geen schreeuwende behoefte om ze live te zien, spreek ze regelmatig per app of telefoon.

1 ouder stel die g al kent vanaf de jaren 70. Die ga ik wel ff benaderen voor een date als we alle 4 een chip hebben. Die zijn belangrijk maar ook daar hebben we volop app en belcontact mee.
Is de vriend die mentaal ziek is/was en hulp vroeg aan profs en aan g ;( O+
Gaat gelukkig beter met m!
Ah top
Het is wellicht ook super open deur enzo hoor, maar merk best vaak dat mensen ineens assertiever worden oid en dan verwachten dat de omgeving dat zo maar snapt. Maar de omgeving is niet veranderd dus dan soms ineens error error in de relatie :+

Fijn dat het beter gaat! Altijd maar afwachten natuurlijk

Ik ga even lunchen, bezoekje aan de buren liep wat uit. Heerlijk, ouwehoeren die naast ouwehoeren wonen :+
pi_199976322
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah top
Het is wellicht ook super open deur enzo hoor, maar merk best vaak dat mensen ineens assertiever worden oid en dan verwachten dat de omgeving dat zo maar snapt. Maar de omgeving is niet veranderd dus dan soms ineens error error in de relatie :+

Fijn dat het beter gaat! Altijd maar afwachten natuurlijk

Ik ga even lunchen, bezoekje aan de buren liep wat uit. Heerlijk, ouwehoeren die naast ouwehoeren wonen :+
assertiviteits training zou eigenlijk gecombineerd moeten worden met aikido ofzo, je kan de wat minder slimme onder ons zo boos, maken met je assertiviteit, Je zet ze te kakken.
pi_199976396
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:31 schreef Blues het volgende:

[..]

Teengate duurt langgggg
Ik ga nu mijn 5e week in en gister na even geprobeerd te hebben in zachte verpleegstersklompies :D met de tuin inlopen en een brede nikegymp met sok ga ik zéker nog met mn vriend de open Gabor morgen naar t werk :')
Voelt het al wel minder pijnlijk? Dat je het idee hebt dat er verbetering in zit?
  zondag 20 juni 2021 @ 15:47:23 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199976451
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:40 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

assertiviteits training zou eigenlijk gecombineerd moeten worden met aikido ofzo, je kan de wat minder slimme onder ons zo boos, maken met je assertiviteit, Je zet ze te kakken.
Jij hebt zeker veel vrienden, of niet?
pi_199976471
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij hebt zeker veel vrienden, of niet?
ER zijn wel bepaalde types die ik in de buurt hou.
pi_199976647
Hoe komen we dr ook weer an :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 20 juni 2021 @ 16:12:18 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199976967
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe komen we dr ook weer an :?
De Rabobank
pi_199977162
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:12 schreef Molo het volgende:

[..]

De Rabobank
En de hooge heere!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199977275
Teleurstellend eigen topic ten spijt heb ik niks spannenders kunnen bedenken dan de satisfyer als nieuw entertainment voor *O*

Ik had ze ook als veel duurder in mn geheugen zitten. Volgens mij waren ze rond de 200 piek? Nu iig een eckteeckte voor rond de 40 piek. Ken je nogges voor komen (buhuh).

Ben even offline *O*

Candaas, was jij nou al voorzien?
pi_199977601
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 15:44 schreef Kaatje1 het volgende:

Voelt het al wel minder pijnlijk? Dat je het idee hebt dat er verbetering in zit?
Ja zit wel verbetering in. Iets minder rood nog wel vrij dik.
Scheurtje/breukje duurt soberso 6-8 weken dus t klopt wel.
pi_199977616
Max *O* *O* *O* *O* w/ w/ w/ w/
  zondag 20 juni 2021 @ 16:34:56 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199977635
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Teleurstellend eigen topic ten spijt heb ik niks spannenders kunnen bedenken dan de satisfyer als nieuw entertainment voor *O*

Ik had ze ook als veel duurder in mn geheugen zitten. Volgens mij waren ze rond de 200 piek? Nu iig een eckteeckte voor rond de 40 piek. Ken je nogges voor komen (buhuh).

Ben even offline *O*

Is dat die clitvacumeerder?
pi_199977733
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dat die clitvacumeerder?
Ja...
Ik hoop dat het er aan lag dattie nog even goed geladen moet worden, maar het puntje van mn neus is alvast teleurgesteld in het effect!
  zondag 20 juni 2021 @ 16:43:19 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199977820
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:39 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja...
Ik hoop dat het er aan lag dattie nog even goed geladen moet worden, maar het puntje van mn neus is alvast teleurgesteld in het effect!
Ik kan me er oprecht weinig bij voorstellen maar ben benieuwd naar je ervaringen :D

Kun je m ook op je tepel proberen? Is wat gevoeliger dan je neus gok ik
  zondag 20 juni 2021 @ 17:01:04 #43
63722 z80
I fink you freaky
pi_199978278
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 11:25 schreef derLudolf het volgende:
Lijkt me nog aardig hard te waaien om een rondje te fietsen. Wil nog even de auto wassen, ik denk dat ik dat maar met een toeristische omweg doe.

Eerst pizzadeeg maken.
Er stond een constante wind. Heen tegen, terug half in de rug. Heen ging ook wat langzamer dan de bedoeling was.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 20 juni 2021 @ 17:02:09 #44
63722 z80
I fink you freaky
pi_199978305
quote:

Ben even offline *O*

Gaat het nu weer over de kutbrommer?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 20 juni 2021 @ 17:11:05 #45
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199978462
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 17:02 schreef z80 het volgende:

[..]

Gaat het nu weer over de kutbrommer?
Kan het niet vaak genoeg over gaan

_O_
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 juni 2021 @ 17:12:53 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199978498
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199978584
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik kan me er oprecht weinig bij voorstellen maar ben benieuwd naar je ervaringen :D

Dan moet mn jurk ook uit en als ie dan toch al uit is...
pi_199978784
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 16:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Lijkt mij ook buitengewoon saai.
  zondag 20 juni 2021 @ 18:13:34 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199979457
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 17:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan moet mn jurk ook uit en als ie dan toch al uit is...
Kun je geen boobflip doen? Zulke grote of juist zulke kleine/strakke boobs?
pi_199979483
Doe gewoon die jurk uit :D

Gezien de stilte is 'ie vast al uit.
  zondag 20 juni 2021 @ 18:21:41 #51
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_199979615
faal vandaag..

naar de meubelwinkel gereden met de huur auto, want lekker makkelijk.. daar een meubelset uitgezocht en als achte fok!er bedacht dat ik de meubelset dan wel online kon bestellen..
thuis online kijken, nope kan alleen in de winkel -O-
en volgende week is de aanbieding ook niet meer geldig.. dus een beetje ene dief van mn portemonee nu o|O
pi_199979623
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Kun je geen boobflip doen? Zulke grote of juist zulke kleine/strakke boobs?
Nee lekker hooggesloten, puriteins haast.

Dat ding ligt overigens aan de lader en ik kijk voetbal :D
  Moderator zondag 20 juni 2021 @ 18:24:17 #53
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199979653
Ja, die gaat lekker snel rond.
Geld doet toch niks op de bank, dus ja als je zo ¤2400 kun besparen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 20 juni 2021 @ 18:24:42 #54
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_199979662
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat ding werkt hier wel. Maar ik vind het maar holle orgasmes. Niet bevredigend.

Maar wellicht heb jij straks andere ervaringen :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 20 juni 2021 @ 18:26:56 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199979726
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef derLudolf het volgende:
Ja, die gaat lekker snel rond.
Geld doet toch niks op de bank, dus ja als je zo ¤2400 kun besparen :+
Waar heb je het over?
pi_199979737
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:26 schreef Molo het volgende:

Waar heb je het over?
Ik gok op bier.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 20 juni 2021 @ 18:28:45 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199979775
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh ja, dat is mode zag ik laatst. Wel mooi maar ik trek dat niet zelf. Ik krijg het er spiegies benauwd van, dus laag laag laag graag _O_

Voetbal en masturberen kan toch wel tegelijkertijd?

Ik wilde kijken maar mijn dochter wil gamen

Och ja, dan maar de BBQ aan. Luxeproblemen
  zondag 20 juni 2021 @ 18:29:41 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199979806
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik gok op bier.
Ik voel me verward ;(

Ik wilde zeggen dat ik me als Krakje voelde, maar waar is die eigenlijk tegenwoordig :o
pi_199979980
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:24 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ding werkt hier wel. Maar ik vind het maar holle orgasmes. Niet bevredigend.

Maar wellicht heb jij straks andere ervaringen :)
Who knows... grappig dat ik een review las die juist de satisfier als hellelujahorgasmebezorger labelde, dus zo zie je maar weer. Poenies zijn net mensen O+
pi_199980044
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh ja, dat is mode zag ik laatst. Wel mooi maar ik trek dat niet zelf. Ik krijg het er spiegies benauwd van, dus laag laag laag graag _O_

Voetbal en masturberen kan toch wel tegelijkertijd?

Ik wilde kijken maar mijn dochter wil gamen

Och ja, dan maar de BBQ aan. Luxeproblemen
Deze heeft achter weer meer ruimte en schuurt níét tegen de nek. Dan gaat het net. Maar ik heb ook bij voorkeur, meer open hals.

Deze hangt overigens al 3 jaar in mn kast, dus niet perse modisch te noemen :D
pi_199980076
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Waar heb je het over?
O NO!! ITS GOT LUDOLF!!
pi_199980419
quote:

Ben even offline *O*

Ik ben weer teruggevallen op mijn Lelo Siri 2. Weliswaar een nieuwe. Maar dat is geen vacuümtrekker zoals de Satisfier hč, het is gewoon een trilding. Wel een met diepe, krachtige bassen O+ (Nouja, hij is niet zozeer bedoeld om diep in te brengen. Dat dan weer niet).
  zondag 20 juni 2021 @ 19:01:50 #63
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199980436
Ben ik nou gek? Ik kan de lijst met mijn apps niet meer vinden in de Playstore.
Ik heb geen idee hoe ik nu kan zien welke apps een update nodig hebben.
Spoilers!
  zondag 20 juni 2021 @ 19:03:40 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199980470
Google was mijn vriend.
Spoilers!
pi_199980651
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ben weer teruggevallen op mijn Lelo Siri 2. Weliswaar een nieuwe. Maar dat is geen vacuümtrekker zoals de Satisfier hč, het is gewoon een trilding. Wel een met diepe, krachtige bassen O+ (Nouja, hij is niet zozeer bedoeld om diep in te brengen. Dat dan weer niet).
Mijn lievelings heeft een afstandsbediening en een aparte clit- en g-spotmotor O+
En nog eentje, want hij is eigenlijk niet bedoeld voor in je eentje, maar 乁( •_• )ㄏ
  zondag 20 juni 2021 @ 19:29:40 #66
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199981005
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:00 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Diepe bassen verwacht ik bij reviews over audio apparatuur, niet bij vibrators :P
pi_199981063
quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Diepe bassen verwacht ik bij reviews over audio apparatuur, niet bij vibrators :P
De omschrijving op Bol:

Het combineren van de emotie van muziek met de vibraties van genot, is SIRI 2 een ultrakrachtige stimulator die in de palm van je hand ligt en die reageert op omgevingslawaai - of het nu jouw favoriete afspeellijst is of de stem van je geliefde.

SIRI 2 is 100% krachtiger dan de originele en is nu ook volledig waterdicht. Met 8 extra vooraf ingestelde vibratie patronen geīnspireerd door verschillende muzikale genres, waaronder klassiek, reggae, jazz, techno en nog veel meer, klinkt deze stimulator je als muziek in de oren.

:') _O- :')

Ik heb nooit iets van die functie gemerkt of gebruikt trouwens. De knopjes werken gewoon, hij doet wat 'ie moet doen met stevige, diepe/lage/weetikveelhoejeditmoetbeschrijven trillingen, en nouja, je gaat er wel van zingen maar niet zozeer op een wijze die geschikt is voor The Voice :+
pi_199981074
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn lievelings heeft een afstandsbediening en een aparte clit- en g-spotmotor O+
En nog eentje, want hij is eigenlijk niet bedoeld voor in je eentje, maar 乁( •_• )ㄏ
Is dat niet zoiets als de WeVibe?
pi_199981223
quote:
14s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Google was mijn vriend.
In het kader van de omliggende conversatie best een verwarrende post.
Maar ik hoop dat alles gelukt is.
pi_199981474
Ik heb chocolade truffels en aardbeien. En heb net een schuwe poes aan het spinnen gekregen. Mag ik dan ook meepraten over… dingen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 juni 2021 @ 19:58:02 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199981477
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:40 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Deze heeft achter weer meer ruimte en schuurt níét tegen de nek. Dan gaat het net. Maar ik heb ook bij voorkeur, meer open hals.

Deze hangt overigens al 3 jaar in mn kast, dus niet perse modisch te noemen :D
Ik ben wel benieuwd naar een foto eigenlijk *O*
  zondag 20 juni 2021 @ 20:00:27 #72
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199981520
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

De omschrijving op Bol:

Het combineren van de emotie van muziek met de vibraties van genot, is SIRI 2 een ultrakrachtige stimulator die in de palm van je hand ligt en die reageert op omgevingslawaai - of het nu jouw favoriete afspeellijst is of de stem van je geliefde.

SIRI 2 is 100% krachtiger dan de originele en is nu ook volledig waterdicht. Met 8 extra vooraf ingestelde vibratie patronen geīnspireerd door verschillende muzikale genres, waaronder klassiek, reggae, jazz, techno en nog veel meer, klinkt deze stimulator je als muziek in de oren.

:') _O- :')

Ik heb nooit iets van die functie gemerkt of gebruikt trouwens. De knopjes werken gewoon, hij doet wat 'ie moet doen met stevige, diepe/lage/weetikveelhoejeditmoetbeschrijven trillingen, en nouja, je gaat er wel van zingen maar niet zozeer op een wijze die geschikt is voor The Voice :+
De naam Siri alleen al is lovenswaardig, maar de rest, man man man _O-

Ik vind hulpstukken/speeltjes altijd zo saai, voorspelbaar enzo. Beter mijn eigen klauw of lichaamsdeel van een ander ^O^
pi_199981772
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]

g spot bestaat niet *G*
  zondag 20 juni 2021 @ 20:20:47 #74
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_199981807
quote:
10s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:42 schreef sigme het volgende:

[..]

In het kader van de omliggende conversatie best een verwarrende post.
Maar ik hoop dat alles gelukt is.
:D
Ja, is zeker gelukt. Apps uodaten is een prima klusje voor tijdens voetbal.

We hebben net je gehakt op O+ Bijna net zo lekker als de lamskoteletjes. Die Jonas snapt wel hoe je lammeren moet maken.
Spoilers!
pi_199981885
Mijn wekelijkse rondje nextdoor had weer een pareltje:

quote:
Gekke vraag misschien. Hallo, ik weet dat dit voor vele niet te begrijpen is en wil dan ook vragen om dat soort reacties bij je te houden, maar is er misschien iemand die een grote jachtspin op mijn balkon zou willen doodmaken? (Hij zit op de deur) Ik heb een verschrikkelijke angst en ik kan hier niet mee omgaan.

Update: de situatie is opgelost! Maar dat er vele van jullie zijn die dit niet begrijpen en toch zo nodig op deze manier moesten reageren terwijl ik nog zo had gezegd dat te laten, is echt bloed irritant. Iedereen heeft zo zijn angsten en dingen en ik oordeel daar ook niet over, voor een paar: bedankt voor de lieve en behulpzame reacties, de rest, bedankt voor jullie nutteloze bijdrage en onbegrip, fijne dag
De reacties waren dan ook een soort ONZ
  zondag 20 juni 2021 @ 20:40:35 #76
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982090
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]

g spot bestaat niet *G*
Wat :D
  zondag 20 juni 2021 @ 20:41:40 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982107
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:25 schreef Blues het volgende:
Mijn wekelijkse rondje nextdoor had weer een pareltje:
[..]

De reacties waren dan ook een soort ONZ
Oh heerlijk, zowel het bericht, de reacties als de manier van omgaan met de reacties _O-

Mensen O+
pi_199982124
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:40 schreef Molo het volgende:

Wat :D
Nee *G*
Het hele gebiedje is 'trefvlak' met vertakkingen in den hele doosch *G*
* Blues zat op schermen
pi_199982137
Hoe vinden jullie de druppel aan mijn in de regen gestane kleine baby-bananenplant? O+

zondag 20 juni 2021 @ 20:44:10 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982155
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:42 schreef Blues het volgende:

[..]

Nee *G*
Het hele gebiedje is 'trefvlak' met vertakkingen in den hele doosch *G*
* Blues zat op schermen
Oh zo, maar G-spot wil toch niet zeggen dat het een apart orgaan is ofzo? Ik zie het als onderdeel van, en makkelijk bereikbaar deel on the inside :9
  zondag 20 juni 2021 @ 20:44:54 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982171
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:43 schreef Blues het volgende:
Hoe vinden jullie de druppel aan mijn in de regen gestane kleine baby-bananenplant? O+

[ link | afbeelding ]
Cool! Tof dat ie goed scherpgesteld is ook :D
  zondag 20 juni 2021 @ 20:51:49 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982283
Maaruh, Krakkemieke is niet meer ofzo?
pi_199982496
quote:
7s.gif Op zondag 20 juni 2021 19:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Is dat niet zoiets als de WeVibe?
Niet helemaal nee :D
  Moderator zondag 20 juni 2021 @ 21:06:30 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199982511
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:51 schreef Molo het volgende:
Maaruh, Krakkemieke is niet meer ofzo?
Bedoel je dat ie dood is?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199982517
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:18 schreef Blues het volgende:

[..]

g spot bestaat niet *G*
Wil je ff komen voelen?
pi_199982538
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:00 schreef Molo het volgende:

[..]

De naam Siri alleen al is lovenswaardig, maar de rest, man man man _O-

Ik vind hulpstukken/speeltjes altijd zo saai, voorspelbaar enzo. Beter mijn eigen klauw of lichaamsdeel van een ander ^O^
Ik vind het met vriend erbij ook een stuk leuker, maar ik heb helaas kennelijk een wat veeleisende doos (of tussen mijn oren zit het niet goed :+ ). Dus ik ben blij met speeltjes, ook gewoon voor de momenten dat we samen bezig zijn ^O^

Zo, salade en ijsje op. Na het wandelen in het bos weinig zin om uitgebreid te koken.

Nu even met de katten van mijn ouders knuffelen denk ik.
pi_199982551
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ze.
Post incidenteel nog in de OUD SC
  zondag 20 juni 2021 @ 21:12:06 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982593
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, of offline
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ze.
Ah ok

Maaruh de OUD SC?? :D waarom daar? :D
pi_199982617
Ja God weet ik het.
Er posten wel meer mensen waarvan ik me afvraag hoe ze nou daar terecht komen.
pi_199982623
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:06 schreef Vanyel het volgende:

Wil je ff komen voelen?
No tx. Niet persoonlijk bedoeld :D
  zondag 20 juni 2021 @ 21:16:05 #91
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982663
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Ja God weet ik het.
Er posten wel meer mensen waarvan ik me afvraag hoe ze nou daar terecht komen.
Heel bijzonder wel :D _O-
  zondag 20 juni 2021 @ 21:16:10 #92
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199982664
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ze.
Niet als krakkemieke, dan.

https://forum.fok.nl/user/history/91018
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 20 juni 2021 @ 21:16:51 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982680
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:14 schreef Blues het volgende:

[..]

No tx. Niet persoonlijk bedoeld :D
Maar je voelt toch wel dat die plek bijzonder gevoelig is en andere orgasmes geeft?
pi_199982683
Mja lijkt me voor zich spreken dat het niet zo'n bizar klein iets is als het kopje van je clitoris (waar ook een enorme zenuwbaan onder hangt) maar het gebiedje G-spot is echt wel heel herkenbaar.
Je kunt het ook gewoon met je vingers voelen. Met je eigen weet ik dan weer niet, maar bij een ander iig wel.
pi_199982696
Sa
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sararaats oid?
Da's toch dezelfde?
  zondag 20 juni 2021 @ 21:18:19 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982700
quote:

[..]

Djiez, das lang geleden :o
  zondag 20 juni 2021 @ 21:19:14 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199982715
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 21:17 schreef Vanyel het volgende:
Sa
[..]

Sararaats oid?
Da's toch dezelfde?
Nee dat is Syrena ofzo

Krak is veel ouder
  zondag 20 juni 2021 @ 21:19:59 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199982726
quote:
Sa
[..]

Sararaats oid?
Da's toch dezelfde?
Nee. En die heet tegenwoordig Pinnenmutske.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199982728
quote:
Sa
[..]

Sararaats oid?
Da's toch dezelfde?
Sararaats, da's @Pinnenmutske, die post hier ook wel eens mee.
pi_199982730
quote:

[..]

Was ook al aan het zoeken idd. Ze komt niet in OUD.
Mss weet @Isabeau het? April 19 postte ze voor t laatst in de cul sc/ op fok.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')