Sexist? Vertel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef Boze_Eend het volgende:
Pfff @:azula heeft het zwaar te verduren tussen al deze sexisten. Beetje respect voor een vrouw is lastig blijkbaar.
Jij brengt het woord delussional echt naar een andere dimensiequote:
Vind het ook erg treurig van @spinazieruiker dat hij het nummer van braddie heeft gedeeldquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de recente livestream zat ie er ook weer dicht tegenaan:
Azula geniet hier wel van, misschien kan die steenrijke vastgoedondernemer haar wel een nieuwe woning geven.quote:
Habib ik ben niet hooggeleid of zo maar beetje klasse kan wel. Vrouwen zijn geen objecten met dikke konten of zo. Vrouwen hebben gevoelen zoals jou en mij. Gevoelens delen met een vrouw en haar armen om mij heen dat maakt mij gelukkig. Ook als ik haar kan troosten. Gewoon mensen met emotie als je alleen op kont focust ben je een idioot.quote:
Ja?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
@:solotovski @:the_emotion @:kaneelstokje
Hij ziet jou als best friends forever, doe eens liefquote:
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het ook erg treurig van @:spinazieruiker dat hij het nummer van braddie heeft gedeeld
WaNneEr RoaDtRiP UsA?????quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij ziet jou als best friends forever, doe eens lief
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:18 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Habib ik ben niet hooggeleid of zo maar beetje klasse kan wel. Vrouwen zijn geen objecten met dikke konten of zo. Vrouwen hebben gevoelen zoals jou en mij. Gevoelens delen met een vrouw en haar armen om mij heen dat maakt mij gelukkig. Ook als ik haar kan troosten. Gewoon mensen met emotie als je alleen op kont focust ben je een idioot.
Ik reageer binnen 5 minuten, sta altijd voor hem klaar dus wat praat je tsssquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rustaaaaghquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Kan jij je eens een keer niet als een volslagen randdebiel gedragen en praktisch elk serieus topic waar jij in reageert verpesten met je totaal niet grappige reacties?
Museumpark in Roffaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wie weet er een leuke plek om janko te klappen. Verveel me de Braddie.
Hendrik-Ido-Ambachtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:23 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Wie weet er een leuke plek om janko te klappen. Verveel me de Braddie.
?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
hjb tegen noel, hij doet toch lief.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Grande?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:27 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat vind je van ariana('s) lichaam?
huh, hoe weet jij daarvan, ben je clone van iemand? Nu we 't er toch over hebben: wat vind je daarvan en van shapiro?quote:
Gastquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
huh, hoe weet jij daarvan, ben je clone van iemand? Nu we 't er toch over hebben: wat vind je daarvan en van shapiro?
Toppertje weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de recente livestream zat ie er ook weer dicht tegenaan:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
huh, hoe weet jij daarvan, ben je clone van iemand? Nu we 't er toch over hebben: wat vind je daarvan en van shapiro?
Eens met mijn BFFquote:
deze exemplaren wel hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:18 schreef Boze_Eend het volgende:Vrouwen zijn geen objecten met dikke konten of zo.
hoort dat niet andersom?quote:haar armen om mij heen dat maakt mij gelukkig.
ik weet habib, is maar voor de grap en stiekem vinden ze dit wel tof.quote:als je alleen op kont focust ben je een idioot.
deze exemplaren wel hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:35 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen objecten met dikke konten of zo.
Dat zegt ie toch, mensen bellen "de KPN" en die geven dan de gegevens.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Toppertje weer.
Geeeeeeeen idee hoe mensen aan z'n telefoonnummer komen
is zonnebank/spra tan toch? los daarvan wel je type?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Petite, maar te donker voor mij.
Oke,oke. Ik geef het toe, ik heb de KPN gebeld. Maar het ging zo:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch, mensen bellen "de KPN" en die geven dan de gegevens.Want dat mogen en doen telecomproviders natuurlijk, gegevens verstrekken aan elke willekeurige onbekende die daarom vraagt. En hij verspreidt ook nooit zelf z'n gegevens voor fastfooddonaties dus dat kan het het vast niet zijn.
love g.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik reageer binnen 5 minuten, sta altijd voor hem klaar dus wat praat je tsss
Geen idee wie dit isquote:
Boeit me niks sorryquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Jordan Peterson, soort moderne Jezus.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Jordan Peterson, soort moderne Jezus.
Pesten ze je ofzo?quote:
Elke keer als ik door de stad loop ja, gaan ze aanstekers gooien enzoquote:
wut, tofste stad van 't land, hoef je toch niet hier te vragen waar 't chill is. julianaparc, oudegracht etc.quote:
moet wel zeggen dat ik verdovende drugs niet chill vind, oppeppende zijn tof veel toffer. wel eens dmt gebruikt? of lsd?quote:
quote:
Ik vroeg ook niet waar het chill is broertje, dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:57 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wut, tofste stad van 't land, hoef je toch niet hier te vragen waar 't chill is. julianaparc, oudegracht etc.
ben je mocro?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:03 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik vroeg ook niet waar het chill is broertje, dat weet iedereen.Maar toch heb ik daar nu geen zin in.
Misschien dat ik ff naar Kanalen Isle ga.
Laat maar ga naar oudegracht in een klein uurtje.![]()
Nice ben ook binnenstad maar ik wil er eigenlijk wel weg. Iets in de provincie zelf. Ik wil een tuin en ik heb geen zin meer in mensen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:08 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
nope maar heb een appartement in de pauwstraat (tegenover pathe rembrand) voor de verhuur.
Gwn grapje gemacht. Ik hoopte op wat DMs van wat hosselaars voor de ekte shitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:08 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat ga je dan in kanalen island doen swa?
hoe oud ben je? geboren utrechter of?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:10 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nice ben ook binnenstad maar ik wil er eigenlijk wel weg. Iets in de provincie zelf. Ik wil een tuin en ik heb geen zin meer in mensen.
Koop?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:10 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nice ben ook binnenstad maar ik wil er eigenlijk wel weg. Iets in de provincie zelf. Ik wil een tuin en ik heb geen zin meer in mensen.
wat bedoel je precies? waar in usa heb je overigens five gus gegeten? vind 't overigens maar beetje beter dan bk meer veel duurder.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:11 schreef Boze_Eend het volgende:
Denken jullie dat het mogelijk is terug te komen met ex habibos?
Gewoon als je ex hebt kan je ooit nog samen terugkomen ik mis haarquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:13 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat bedoel je precies? waar in usa heb je overigens five gus gegeten? vind 't overigens maar beetje beter dan bk meer veel duurder.
uiteraard maar de vraag is of je dat moet willen. waarom is 't uitgegaan en mis je haar of mis je genegenheid?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:15 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Gewoon als je ex hebt kan je ooit nog samen terugkomen ik mis haar
Mid 20 ergens. Ja geboren maar half half in Utrecht. In het weekend was ik altijd in Nijmegen omdat mijn ouders daar een klein huisje hadden in het groen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:11 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
hoe oud ben je? geboren utrechter of?
is iets als culemborg dan niet een idee? vraag me af waar ik uiteindelijk zal gaan settelen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Mid 20 ergens. Ja geboren maar half half in Utrecht. In het weekend was ik altijd in Nijmegen omdat mijn ouders daar een klein huisje hadden in het groen.
Opzich wel blij mee, het contrast dat ik bijvoorbeeld kon voetballen of andere dingen buiten kon doen zonder gezeur is achteraf een verademing.
Geen idee nog. Ik roep dit eigenlijk al een jaar. Hoe oud ben jij dan dat je een appartement in downtown kan verhuren?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:20 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is iets als culemborg dan niet een idee? vraag me af waar ik uiteindelijk zal gaan settelen.
26 maar heb een bijzonder pad bewandeld om hier nu te zijn en je moet je er ook weer niet te veel bij voorstellen hoor.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik roep dit eigenlijk al een jaar. Hoe oud ben jij dan dat je een appartement in downtown kan verhuren?
Mis beide wel habibiquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:17 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
uiteraard maar de vraag is of je dat moet willen. waarom is 't uitgegaan en mis je haar of mis je genegenheid?
ik ga nu serieus met je praten maar mis je specifiek haar genegenheid of in algemene zin en romantiseer je haar dan? waarom is het uitgegaan en is het je enige ex?quote:
Het duurde 4 dagen maar ik heb zijn adres met 2 filmpjes achterhaald. Denk dat er zo een pizzaatje richting Braadslee gaat.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Toppertje weer.
Geeeeeeeen idee hoe mensen aan z'n telefoonnummer komen
quote:
ONZ / [HOMO] #3464 - Op het moment van openen was er corona.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ik ga nu serieus met je praten maar mis je specifiek haar genegenheid of in algemene zin en romantiseer je haar dan? waarom is het uitgegaan en is het je enige ex?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze keer gaat het echt goed komen. Hij heeft al 1,7 kilo uitgezweet de laatste dagen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:20 schreef Solotovski het volgende:
1 keer in de week ongezond eten.
Dit gaat hem niet lukken
Tuurlijk wel, zelfs 7 keer zou hem lukkenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:20 schreef Solotovski het volgende:
1 keer in de week ongezond eten.
Dit gaat hem niet lukken
Ik mis haar genegenheid als ze sliep luisterde ik naar haar hart habibo het enige hart dat iets om mij gaf. Het is uitgegaan omdat ik haar verkeerd behandelde weetje Habib ik wilde beste voor haar. Zij had het altijd over borstvergroting en zo ikzei dat hoef je niet habibiquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
ik ga nu serieus met je praten maar mis je specifiek haar genegenheid of in algemene zin en romantiseer je haar dan? waarom is het uitgegaan en is het je enige ex?
Zoveel cringe en zo'n gebrek aan zelfkennisquote:
Om de haverklap datalekken her en der, die zijn op een sluwe manier ontfutseld.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch, mensen bellen "de KPN" en die geven dan de gegevens.Want dat mogen en doen telecomproviders natuurlijk, gegevens verstrekken aan elke willekeurige onbekende die daarom vraagt. En hij verspreidt ook nooit zelf z'n gegevens voor fastfooddonaties dus dat kan het het vast niet zijn.
Zeg het eens jongen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:14 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Ik lig er zelfs wakker vanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:22 schreef Solotovski het volgende:
Bijna post 200 miljoen wat een spanning he
Neequote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:42 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is zonnebank/spra tan toch? los daarvan wel je type?
@spinazieruiker check die spinazie danquote:
Die flessen bier die er al sinds donderdag staanquote:
Zouden dat nou echt mensen zijn die niet afkomstig zijn van fok/autoweek/dumpert en dus echt denken dat braddie hierin serieus is?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:39 schreef bamibij het volgende:
Reacties
Voeg een openbare reactie toe…
Bonni Rácz
Lekker bezig met afvallen ga zo door!!!
9 uur geleden
15
hezdunnah
Foodreview tip: stoommaaltijd van AH
8 uur geleden
1
Joe Pillar
Toch nog een beetje naar mij geluisterd dan
8 uur geleden
1
Vink
Je kan toch ook reviews doen van niet eten, desnoods een shirt review
9 uur geleden
1
tok121
Tot zover de gezonde food reviews 😅 wel weer een topvideo
9 uur geleden
7
Leo Harskamp
Als ik even mag inhaken op je comment van 4:04 over wat jou 'kijkers' willen zien, die 'kijkers' zijn dezelfde gasten die fastfood voor je kopen voor dezelfde content. Het enige wat je daar mee bereikt is dat nog dikker word en die 'kijkers' je nog harder trollen en uitlachen. DIt zijn niet de kijkers die je wil hebben, dit zijn de trollen. Deze content is goed, je salade review was goed. Ga zo door 1,7kg is een heel mooi begin naar een gezonde bradge.
Zet hem op, ga zo door en laat je niet verleiden door die trollen die je vet eten willen aanbieden omdat ze je willen uitlachen.
Als je zo door gaat, over een jaar, lach jij ze uit met een gezonder gewicht en een gezond leven, iets wat die trollen waarschijnlijk niet eens gaat lukken omdat ze zelf ook alleen maar achter hun toetsenbord zitten en andere proberen zwart te maken omdat ze iets te kort komen in hun eigen miezerige leven.
Bradge, je bent op de goede weg, zet door en val niet terug!
8 uur geleden
Ik zie kip, ik zie spinazie, wat is er niet gezond?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:12 schreef Sheffield het volgende:
Toen ik de thumbnail zag, en de comments hier, dacht ik dat de diepvries pizza de ongezonde maaltijd van deze week was. Maar als ik het filmpje goed begrijp, dan valt een diepvries pizza onder "niet ongezond" oid.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:39 schreef bamibij het volgende:
Leo Harskamp
Als ik even mag inhaken op je comment van 4:04 over wat jou 'kijkers' willen zien, die 'kijkers' zijn dezelfde gasten die fastfood voor je kopen voor dezelfde content. Het enige wat je daar mee bereikt is dat nog dikker word en die 'kijkers' je nog harder trollen en uitlachen. DIt zijn niet de kijkers die je wil hebben, dit zijn de trollen. Deze content is goed, je salade review was goed. Ga zo door 1,7kg is een heel mooi begin naar een gezonde bradge.
Zet hem op, ga zo door en laat je niet verleiden door die trollen die je vet eten willen aanbieden omdat ze je willen uitlachen.
Als je zo door gaat, over een jaar, lach jij ze uit met een gezonder gewicht en een gezond leven, iets wat die trollen waarschijnlijk niet eens gaat lukken omdat ze zelf ook alleen maar achter hun toetsenbord zitten en andere proberen zwart te maken omdat ze iets te kort komen in hun eigen miezerige leven.
Bradge, je bent op de goede weg, zet door en val niet terug!
8 uur geleden
Natuurlijk is Braddie zwakzinnig. Maar die figuren die onder elke post van hem reageren hoe goed het afvallen gaat zijn dat ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:55 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]Dooddoener altijd. Misschien gaan sommige wel wat te ver oa door te dreigen maar Bradge geilt er wel op, negatieve aandacht is ook aandacht. Ik ken het fenomeen Bradge niet zo lang en ik hoopte ook dat het misschien een korte fase was, maar zo'n persoon met een dikke bakplaat voor zijn kop en zijn omgeving die er niets mee doen zegt al genoeg dat hij / zijn omgeving het allemaal wel best vinden hoe het met deze boy gaat.
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van deze situatie moet vinden. Is Bradge nou werkelijk zwakzinnig, is hij iedereen aan het trollen of wat.
Daar doe ik niet aan. Gekkigheid. Er is ook geen Fokkie-dag!!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Al de vaderdagkado's in huis lullenbakkers?
ben je niet jarig?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan. Gekkigheid. Er is ook geen Fokkie-dag!!
Hij is ook jarigquote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ben je niet jarig?![]()
ben je gestekt of zo dan
Ja maar dat doet daar niets aan af ouwe dibbes.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar dat doet daar niets aan af ouwe dibbes.
ik roep 19 juni uit tot braddiedagquote:
zo dan wat een taal gebruikquote:
Ja dat hij moeite heeft met de pijnlijke waarheid mag geen verrassing hetenquote:
Hij houdt zich hier nog in.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo dan wat een taal gebruik
Geen pagina 9 in weekend? Die van gisteren was mooiquote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:32 schreef Makrelis het volgende:
Ook maar 'ns een foodreview van 'm gekeken. Wat een treurnis.
Dat doen ze om minder snel geband te worden in de chat als hij live is.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is Braddie zwakzinnig. Maar die figuren die onder elke post van hem reageren hoe goed het afvallen gaat zijn dat ook.
Dat denk ik eigenlijk ook. 700 of zo subscribers heeft die nu, met een paar uitzonderingen zijn de meeste daar om aapjes te kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:50 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat doen ze om minder snel geband te worden in de chat als hij live is.
Die van vandaag niet. Wat een rotkop. Ik waarschuw je voor oog-aids. https://ekstrabladet.dk/side9/quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Geen pagina 9 in weekend? Die van gisteren was mooi
En voel je je nu rijker nu je een review hebt gekeken?
Tak - Du har givet 1 hjertequote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die van vandaag niet. Wat een rotkop. Ik waarschuw je voor oog-aids. https://ekstrabladet.dk/side9/
Ik dacht altijd dat mensen met een uitkering (= 70% van het minimumloon) elk dubbeltje moesten omdraaien, omdat ze anders niet kunnen rondkomen. En dat ze alle aanbiedingen in de gaten moesten houden, omdat er anders geen geld is voor boodschappen.quote:
Creatief met geld omgaan kan je wel aan de gemiddelde kamper overlaten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:25 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat mensen met een uitkering (= 70% van het minimumloon) elk dubbeltje moesten omdraaien, omdat ze anders niet kunnen rondkomen. En dat ze alle aanbiedingen in de gaten moesten houden, omdat er anders geen geld is voor boodschappen.
Wajong + maximale zorg- en huurtoeslag is ongeveer 1400 euro wat hij gratis en voor niets krijgt.
Haal daar de vaste lasten en dure abbo's vanaf en ik snap echt niet hoe je zoveel geld overhoudt voor allerlei elektronica en thuisbezorgd bestellingen.
En al die donaties van jou tikken ook best aanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Creatief met geld omgaan kan je wel aan de gemiddelde kamper overlaten.
Islamisering van fok is niet te stoppenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:42 schreef Stepperoller het volgende:
Oh is dit weer de allochtonen SC geworden vannacht? Heb dan nog liever 24/7 Braddiegelul.
wollah friendquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:42 schreef Stepperoller het volgende:
Oh is dit weer de allochtonen SC geworden vannacht? Heb dan nog liever 24/7 Braddiegelul.
Als ik Ekstra Bladet side9 google zijn het 9 vd 10 keer echt gare meisjes / vrouwen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:13 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Die van vandaag niet. Wat een rotkop. Ik waarschuw je voor oog-aids. https://ekstrabladet.dk/side9/
GEWOON ZIEK VEEL POEPEN HAHAAAATJES !!!!!!! 🏦😛🤣😛🤣🧐🙂🤩😝🤣🥰😄😚😂🤩🤣😋😛😛🤨🤣🧐quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:57 schreef Sheffield het volgende:
Denken dat je 1.7kg in een week afvalt doordat je 3 x 1 km hebt gewandeld
Lekker schijten kan ie welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
GEWOON ZIEK VEEL POEPEN HAHAAAATJES !!!!!!! 🏦😛🤣😛🤣🧐🙂🤩😝🤣🥰😄😚😂🤩🤣😋😛😛🤨🤣🧐
Stuk beter zo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 07:15 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
@:Amarantha check die coupe dan
Nu je het zeg...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
Kapsel uit deze thumbnail
Zo is het net mijn tante van 63 onderweg naar de bingoavond.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
excuus, was erg moe dus in slaap gedut gisteren, als je serieus bent, dm me even.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:57 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ik mis haar genegenheid als ze sliep luisterde ik naar haar hart habibo het enige hart dat iets om mij gaf. Het is uitgegaan omdat ik haar verkeerd behandelde weetje Habib ik wilde beste voor haar. Zij had het altijd over borstvergroting en zo ikzei dat hoef je niet habibi
Godver.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
Mooie camera. Is deze alweer retour gegaan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
te jong ogend of houd je meer van stoer/minder vrouwelijk?quote:
huh? zowel ik als utrechter zijn geen echte allochtoon.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:42 schreef Stepperoller het volgende:
Dat zal allemaal best, maar ik bedoel daarmee gewoon bepaald gedrag in de SC's wat weer bepaalde TT's met zich meebrengt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:38 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
huh? zowel ik als utrechter zijn geen echte allochtoon.
Zoals ik al zei, hij brengt het woord delussional naar een andere dimensie. Gewoon totaal geen idee hebbenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar ik bedoel daarmee gewoon bepaald gedrag in de SC's wat weer bepaalde TT's met zich meebrengt.
Oh had niet teruggelezen, want was ontmoedigd door de TTquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij brengt het woord delussional naar een andere dimensie. Gewoon totaal geen idee hebben
Gelukkig heeft hij wel een mooi pandje in Utrecht in de verhuurquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh had niet teruggelezen, want was ontmoedigd door de TT
Ze is gewoon een popje.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
te jong ogend of houd je meer van stoer/minder vrouwelijk?
Soberso Pablo's dromen en fantasieën teruglezenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Oh had niet teruggelezen, want was ontmoedigd door de TT
Oh nou excuses hoor...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:42 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar ik bedoel daarmee gewoon bepaald gedrag in de SC's wat weer bepaalde TT's met zich meebrengt.
waarover?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hij brengt het woord delussional naar een andere dimensie. Gewoon totaal geen idee hebben
Beetje make up, tieten heeft hij al en hij kan carriere als transformer beginnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:05 schreef Modus het volgende:
Nou deze reactie is exemplarisch inderdaadquote:
concreet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou deze reactie is exemplarisch inderdaad
Heel fris ook dat je smerige borden van de vorige dag nog ziet in een food reviewquote:
Wat ik veel vervelender vind is dat ik geen gewichtjes meer in het shot zie!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heel fris ook dat je smerige borden van de vorige dag nog ziet in een food review
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen tochquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je Cup a Soup als een maaltijd vervanger ziet snap je het niet helemaal hoor.
Sta je nog eerstequote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen toch
Weekje volgehouden maat. Kut Engelandquote:
Dat dan weer wel. Maar het kan imo nooit een maaltijd vervangen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen toch
Oeiiiiioeiiiquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weekje volgehouden maat. Kut Engeland
Nu moet Frankrijk maar even 4-0 winnen van de Hongaartjesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oeiiiiioeiii
Ja idd gvd, k had 3 2
Ik had maar 2 0, beetje spijt vanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet Frankrijk maar even 4-0 winnen van de Hongaartjes
Hahahaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:35 schreef Tlaloc het volgende:
Die metalige nasmaak komt waarschijnlijk gewoon van zijn 20 jaar oude roestige lepel af...
Als het goed genoeg is voor John de manager is het ook goed genoeg voor Brad de keyboardchef.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar het kan imo nooit een maaltijd vervangen.
Self-made man!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:04 schreef Duveldrinker het volgende:
Alleskunner Bradley van Dijk.
*Verkoper van het jaar bij Piet's Keyboard shop.
*Pakketbezorger van de maand, oog voor detail
*Autowasexpert
*En nu full time vlogger en influencer.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heel fris ook dat je smerige borden van de vorige dag nog ziet in een food review
Heerlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:19 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Westmalle review, connoiseur. Flesje in je neus en lekker naar binnen snuiven.
Hoe zou het met hem zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een callback naar topuser Paxcon.
bedankt habibo maar nu alweer nieuwe dingen aan mijn kopquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:28 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
excuus, was erg moe dus in slaap gedut gisteren, als je serieus bent, dm me even.
Ook al kids?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hopelijk is hij gelukkig getrouwd inmiddels
Carrière aan het maken op de Zuidas en cokeverslaafd? Of nog steeds in de provincie op een suf kantoortjequote:
Ik had eerst nog soort medelijden met hem maar sinds 2017 tot nu is het alleen nog maar leedvermaak. Wat een vreselijk figuur is het.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:51 schreef skidzor het volgende:
Breaking: Purno van Dijk zal afvallen hoor. Heus waar, ditmaal gaat het echt gebeuren. Uiteraard zal Nederlands grootste braakbal weer falen, we zitten eerste rang! Want als we willen dat er iets gaat afvallen, dan hopen wij hier op de redactie wel dat de handvol vrienden van Bradge hem afvallen. Want een Bradge zonder vet zal niet gebeuren, een Bradge zonder vrienden wel. Mooie tijden komen er aan. ❤
Provinciale kantorenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Carrière aan het maken op de Zuidas en cokeverslaafd? Of nog steeds in de provincie op een suf kantoortje
is corporate gezeik niet juist wat de Zuidas t waard maakt? echt interessant is t werk inhoudelijk niet echt toch?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Provinciale kantorenHeerlijk man, 15min rijden, interessante zaken, geen corporate gezeik.
Maar bij de big 4 gebeurt hetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Provinciale kantorenHeerlijk man, 15min rijden, interessante zaken, geen corporate gezeik.
Pardonquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:11 schreef Catkiller het volgende:
Alsof jij verstand hebt van welk kantoor dan ook. Of is dit echt en valt die ervaring normaliter buiten je act? Beetje koffie zetten en de directeur pijpen kan je vast wel inderdaad.
heb je t tegen mij? Zou wel snelle reactie zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:11 schreef Catkiller het volgende:
Alsof jij verstand hebt van welk kantoor dan ook. Of is dit echt en valt die ervaring normaliter buiten je act? Beetje koffie zetten en de directeur pijpen kan je vast wel inderdaad.
er is al 1,7 kilo af hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:51 schreef skidzor het volgende:
Breaking: Purno van Dijk zal afvallen hoor. Heus waar, ditmaal gaat het echt gebeuren. Uiteraard zal Nederlands grootste braakbal weer falen, we zitten eerste rang! Want als we willen dat er iets gaat afvallen, dan hopen wij hier op de redactie wel dat de handvol vrienden van Bradge hem afvallen. Want een Bradge zonder vet zal niet gebeuren, een Bradge zonder vrienden wel. Mooie tijden komen er aan. ❤
Gewoon te lui om ze op te ruimenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:25 schreef Solotovski het volgende:
Die gewichtjes die altijd heel nonchalant op de achtergrond liggen alsof ie ze elke dag gebruikt
Weer een soep review. Dan zal de volgende review wel weer KitKat worden.quote:
Wat een keukenprinsesje is het toch ookquote:
Of een how to tosti maken of een kopje senseo zettenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer een soep review. Dan zal de volgende review wel weer KitKat worden.
Ga je dat ook op een vlog reviewen?quote:
rem, wat is echt goede kant en klaar maaltijd?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:53 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ga je dat ook op een vlog reviewen?
Dat schijnt helemaal hip te zijn hier.
Ja doen. Makrelis op vlog.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:53 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ga je dat ook op een vlog reviewen?
Dat schijnt helemaal hip te zijn hier.
Aardappeltjes, spruitjes en slavink.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
rem, wat is echt goede kant en klaar maaltijd?
Of whiskasquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer een soep review. Dan zal de volgende review wel weer KitKat worden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Hij breekt die direct met die gespierde benen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:19 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ga Braad deze week een pakketje pedalen sturen. Hopelijk wil hij die ook reviewen. Weer eens wat anders dan pizza.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:02 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat houd een stoommaaltijd in? dacht eerst dat t een salade was en hebben ze dit eveneens met kip?quote:
Als je geen groenten eet val je vanzelf in herhaling met je gerechtenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat een keukenprinsesje is het toch ook![]()
Overigens voor de tweede keer dat hij Chinese tomatensoep reviewed
Een maaltijd die je kan stomenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:47 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat houd een stoommaaltijd in? dacht eerst dat t een salade was en hebben ze dit eveneens met kip?
Weer een extra apparaat in de keuken, nee dank je. Ik doe gewoon pandanrijst 10 minuten in kokend water, eventueel kurkuma erbij, afgieten en nog eens tien minuten met de deksel erop laten staan. Totaal ook 20 minuten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:50 schreef Duveldrinker het volgende:
Rijstkoker kopen met stoommand en je maakt elke dag binnen 20 minuten een gezonde maaltijd
Lekker?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:50 schreef Duveldrinker het volgende:
Rijstkoker kopen met stoommand en je maakt elke dag binnen 20 minuten een gezonde maaltijd
Werk is interessant hoor. Corporate gezeik en ellebogenwerk heb ik geen zin in. En de lusten heb je in de provincie ook wel. Tijdje terug een zaak gewonnen en een paar ton voor een klant verdiend. Daarna lekker onder de baas zijn tijd champagne drinken en een middag doorbetaald ouwehoeren.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:10 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
is corporate gezeik niet juist wat de Zuidas t waard maakt? echt interessant is t werk inhoudelijk niet echt toch?
Echt he, wel met z'n allen een vette vlogger uitlachen, maar zelf geen pannetje rijst kunnen kokenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weer een extra apparaat in de keuken, nee dank je. Ik doe gewoon pandanrijst 10 minuten in kokend water, eventueel kurkuma erbij, afgieten en nog eens tien minuten met de deksel erop laten staan. Totaal ook 20 minuten.
Heb je het tegen mij? Wat ik op dit forum zet is gewoon een act joh. Nouja, meestal dan, zo vind ik Yvonne Strahovski daadwerkelijk een godsgruwelijk mooie damequote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:11 schreef Catkiller het volgende:
Voel jij je aangesproken als het over de baas pijpen gaat? (lol)quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Wat ik op dit forum zet is gewoon een act joh. Nouja, meestal dan, zo vind ik Yvonne Strahovski daadwerkelijk een godsgruwelijk mooie dame![]()
Mooier dan Ziba?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Wat ik op dit forum zet is gewoon een act joh. Nouja, meestal dan, zo vind ik Yvonne Strahovski daadwerkelijk een godsgruwelijk mooie dame![]()
Bij de big4 hoort dat er ook bij hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken als het over de baas pijpen gaat? (lol)
Is de opleiding representatief voor t werk? En hoe zou je corporate gezeik en de lusten definiëren om niet langs elkaar te praten?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Werk is interessant hoor. Corporate gezeik en ellebogenwerk heb ik geen zin in. En de lusten heb je in de provincie ook wel. Tijdje terug een zaak gewonnen en een paar ton voor een klant verdiend. Daarna lekker onder de baas zijn tijd champagne drinken en een middag doorbetaald ouwehoeren.
Ik ben een open boek dus vraag maar raak.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jij kan ook echt alleen maar vragen stellen hè.
Vertel jij eens wat over jezelf.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weer een extra apparaat in de keuken, nee dank je. Ik doe gewoon pandanrijst 10 minuten in kokend water, eventueel kurkuma erbij, afgieten en nog eens tien minuten met de deksel erop laten staan. Totaal ook 20 minuten.
Deels, dat is persoonlijk, deels. In die volgorde.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:18 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is de opleiding representatief voor t werk? En hoe zou je corporate gezeik en de lusten definiëren om niet langs elkaar te praten?
Wat mij steekte aan de fiscaliteit is dat je de kennis die je opdeed niet voor jezelf kon gebruiken op de manier dat vastgoedadviseurs dat wel kunnen bijvoorbeeld door later zelf te gaan beleggen en je naar mijn idee dus vooral bezig bent met anderen te verrijken. Klopt dat beeld en zo ja, hoe kijk jij daar naar?
Vooral fictiequote:
Woonde ten tijde van de beruchte foto al op mezelf maar dat was boven m'n werk en daardoor mentaal moeilijk om werk en privé gescheiden te houden vandaar dat ik op m'n vrije dagen thuis-thuis bij mijn ouders sliep. Daarvoor zoals je wellicht nog weet een tijdje in Purmerend toen ik aan de UvA studeerde.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:20 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Deels, dat is persoonlijk, deels. In die volgorde.
En wat doe jij in je leven qua werk. Woon je al zelfstandig?
Lekkere 1,5 kg shoarma schotel maar dan zonder denkbeeldige vrienden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:22 schreef okselzweet het volgende:
Hopelijk gaat braddie snel weer uploaden, dan kan dit semi-interessante gedoe ook weer even ophouden.
Heb ik , ook een Tajin. Maar rijstkoker gebruik ik het vaakst.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal best lekker zijn. Ik zou wel een römertopf willen hebben.
@KingRoland is dit waarquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:12 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Bij de big4 hoort dat er ook bij hoor
Kunnen die neukfransen nog wat van leren jaquote:
Oh dacht dat jij ook thuis bent in het wereldje of was dat een act?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je monkyyy vragen die heeft daar gewerkt
hou je bek coronahondquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij ook thuis bent in het wereldje of was dat een act?
Deze pass ik even door naar mijn collega's, maar iemand als KingFlopland kan in zijn algemeenheid niet als user neequote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:amarantha @:erasmus @:fok-it mag dit zomaar??????
Braddie god de redderquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:22 schreef okselzweet het volgende:
Hopelijk gaat braddie snel weer uploaden, dan kan dit semi-interessante gedoe ook weer even ophouden.
En dan Hongarije-Duitsland gelijkquote:
Ik vind mijn EK-pool belangrijkerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Nee Habib Polen gaat al eruit geknikkerd worden denk ik. Laat mij dan voor Duitsland juichen
Heb je wel een leuke jeugd gehad? Genoten van je jonge jaren? Lekker met meiden aanrommelen en bier drinken en kut roepen met vrienden?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:29 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Woonde ten tijde van de beruchte foto al op mezelf maar dat was boven m'n werk en daardoor mentaal moeilijk om werk en privé gescheiden te houden vandaar dat ik op m'n vrije dagen thuis-thuis bij mijn ouders sliep. Daarvoor zoals je wellicht nog weet een tijdje in Purmerend toen ik aan de UvA studeerde.
Doe eigenlijk niet zoveel op dat vlak, richt me tegenwoordig op het uitbreiden van m'n vastgoedportfolio maar heb daar natuurlijk geen dagtaak aan alhoewel ik zelf van mening ben dat dat ook wel mag na al die jaren waarin zeventig urige werkweken geen uitzondering waren.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:27 schreef Fok-it het volgende:
Dat je op je 20ste nog uit de kast moet komen a la, maar dit begint toch wel treurige vormen aan te nemen. Leef je in een extreem religieuze commune Modus?
Is allemaal relatief uiteraard. Echte jeugd wel maar denk dat ik wel meer uit m'n jeugd in de zin van 17-24 had kunnen halen op bepaalde vlakken. Of ik t achteraf anders zou doen? Wrs niet want t heeft me ook gebracht in de positie waarin ik nu zit en objectief gezien denk ik dat ik op heel wat punten heel blij mag zijn en ik weet dat ik op financieel vlak op een punt zit, op deze leeftijd al, die vele überhaupt niet gaan bereiken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:14 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je wel een leuke jeugd gehad? Genoten van je jonge jaren? Lekker met meiden aanrommelen en bier drinken en kut roepen met vrienden?
Beruchte foto?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:29 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Woonde ten tijde van de beruchte foto al op mezelf maar dat was boven m'n werk en daardoor mentaal moeilijk om werk en privé gescheiden te houden vandaar dat ik op m'n vrije dagen thuis-thuis bij mijn ouders sliep. Daarvoor zoals je wellicht nog weet een tijdje in Purmerend toen ik aan de UvA studeerde.
Doe eigenlijk niet zoveel op dat vlak, richt me tegenwoordig op het uitbreiden van m'n vastgoedportfolio maar heb daar natuurlijk geen dagtaak aan alhoewel ik zelf van mening ben dat dat ook wel mag na al die jaren waarin zeventig urige werkweken geen uitzondering waren.
Mijn naam hartje naam van een andere user in geld 'geschreven' op m'n eenpersoonsbed bij mijn ouders op zolder.quote:
Ow ik zie ze nooit postenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:47 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
eigenaren van dikste exotische konten van deze sc in positieve zin.
Hahah je bent me er eentjequote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:57 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Mijn naam hartje naam van een andere user in geld 'geschreven' op m'n eenpersoonsbed bij mijn ouders op zolder.
Pics or the pic didn't happenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:57 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Mijn naam hartje naam van een andere user in geld 'geschreven' op m'n eenpersoonsbed bij mijn ouders op zolder.
Hamburgers voor in de magnetron.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:54 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Wat is lekkere kant en klaar maaltijd van supermarkt?
Gelukkig heb jij altijd je originele account behouden, dat siert jequote:
wist je dat mijn og acc 100.000ste topic in klb heeft geopend?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij altijd je originele account behouden, dat siert je
Dat wist ik jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:13 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wist je dat mijn og acc 100.000ste topic in klb heeft geopend?
Srs?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:13 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wist je dat mijn og acc 100.000ste topic in klb heeft geopend?
Onder welk account ook alweerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:43 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ja, zit hier sinds '08 ongeveer.
En was het het waard?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:35 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is allemaal relatief uiteraard. Echte jeugd wel maar denk dat ik wel meer uit m'n jeugd in de zin van 17-24 had kunnen halen op bepaalde vlakken. Of ik t achteraf anders zou doen? Wrs niet want t heeft me ook gebracht in de positie waarin ik nu zit en objectief gezien denk ik dat ik op heel wat punten heel blij mag zijn en ik weet dat ik op financieel vlak op een punt zit, op deze leeftijd al, die vele überhaupt niet gaan bereiken.
Gras is altijd groener bij de buren. En jij? Blij met de keuzes die je hebt gemaakt of zijn er dingen die je echt anders zou hebben gedaan?quote:
Nee, vanaf 07 had k noelquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:08 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Lil.q94. Had je een acc voor noel?
Vond liam veel tofferquote:
was wel verbaasd dat je eveneens hiphop luistert. wat vind je van big en wat is je favo rapper?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond liam veel toffer
Was mooi geweest na 88.888 posts
Ja big wie? Big L, Big pun? Biggie?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
was wel verbaasd dat je eveneens hiphop luistert. wat vind je van big en wat is je favo rapper?
Is maar een original. Biggie.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja big wie? Big L, Big pun? Biggie?
Momenteel J Cole man.
Allebei welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:57 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is maar een original. Biggie.
Luister je meer Amerikaans of NL en meer old school of meer nieuw?
Pac?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Allebei wel
Liefst westcoast gangstarap mattie
Mack 10, wc, ice cube, mc ren dat spulquote:
Is dat de periode waarin je begon met het ontwikelen van een muzieksmaak? Merk aan mezelf dat ik op een gegeven moment ben gestopt min of meer met nieuwe muziek luisteren, teken van volwassen/oud worden?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:09 schreef The_Emotion het volgende:
Als 80s liefhebber luister ik vooral WHAM!rap.
Ook 'Negers met een houding' ?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mack 10, wc, ice cube, mc ren dat spul
En pac ook ofc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |