Hamburgers voor in de magnetron.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:54 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
Wat is lekkere kant en klaar maaltijd van supermarkt?
Gelukkig heb jij altijd je originele account behouden, dat siert jequote:
wist je dat mijn og acc 100.000ste topic in klb heeft geopend?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij altijd je originele account behouden, dat siert je
Dat wist ik jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:13 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wist je dat mijn og acc 100.000ste topic in klb heeft geopend?
Srs?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:13 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wist je dat mijn og acc 100.000ste topic in klb heeft geopend?
Onder welk account ook alweerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:43 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Ja, zit hier sinds '08 ongeveer.
En was het het waard?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:35 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is allemaal relatief uiteraard. Echte jeugd wel maar denk dat ik wel meer uit m'n jeugd in de zin van 17-24 had kunnen halen op bepaalde vlakken. Of ik t achteraf anders zou doen? Wrs niet want t heeft me ook gebracht in de positie waarin ik nu zit en objectief gezien denk ik dat ik op heel wat punten heel blij mag zijn en ik weet dat ik op financieel vlak op een punt zit, op deze leeftijd al, die vele überhaupt niet gaan bereiken.
Gras is altijd groener bij de buren. En jij? Blij met de keuzes die je hebt gemaakt of zijn er dingen die je echt anders zou hebben gedaan?quote:
Nee, vanaf 07 had k noelquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:08 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Lil.q94. Had je een acc voor noel?
Vond liam veel tofferquote:
was wel verbaasd dat je eveneens hiphop luistert. wat vind je van big en wat is je favo rapper?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vond liam veel toffer
Was mooi geweest na 88.888 posts
Ja big wie? Big L, Big pun? Biggie?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
was wel verbaasd dat je eveneens hiphop luistert. wat vind je van big en wat is je favo rapper?
Is maar een original. Biggie.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja big wie? Big L, Big pun? Biggie?
Momenteel J Cole man.
Allebei welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:57 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is maar een original. Biggie.
Luister je meer Amerikaans of NL en meer old school of meer nieuw?
Pac?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Allebei wel
Liefst westcoast gangstarap mattie
Mack 10, wc, ice cube, mc ren dat spulquote:
Is dat de periode waarin je begon met het ontwikelen van een muzieksmaak? Merk aan mezelf dat ik op een gegeven moment ben gestopt min of meer met nieuwe muziek luisteren, teken van volwassen/oud worden?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:09 schreef The_Emotion het volgende:
Als 80s liefhebber luister ik vooral WHAM!rap.
Ook 'Negers met een houding' ?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mack 10, wc, ice cube, mc ren dat spul
En pac ook ofc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |