Voel jij je aangesproken als het over de baas pijpen gaat? (lol)quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Wat ik op dit forum zet is gewoon een act joh. Nouja, meestal dan, zo vind ik Yvonne Strahovski daadwerkelijk een godsgruwelijk mooie dame![]()
Mooier dan Ziba?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:00 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Wat ik op dit forum zet is gewoon een act joh. Nouja, meestal dan, zo vind ik Yvonne Strahovski daadwerkelijk een godsgruwelijk mooie dame![]()
Bij de big4 hoort dat er ook bij hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voel jij je aangesproken als het over de baas pijpen gaat? (lol)
Is de opleiding representatief voor t werk? En hoe zou je corporate gezeik en de lusten definiëren om niet langs elkaar te praten?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:58 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Werk is interessant hoor. Corporate gezeik en ellebogenwerk heb ik geen zin in. En de lusten heb je in de provincie ook wel. Tijdje terug een zaak gewonnen en een paar ton voor een klant verdiend. Daarna lekker onder de baas zijn tijd champagne drinken en een middag doorbetaald ouwehoeren.
Ik ben een open boek dus vraag maar raak.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:13 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Jij kan ook echt alleen maar vragen stellen hè.
Vertel jij eens wat over jezelf.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:54 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Weer een extra apparaat in de keuken, nee dank je. Ik doe gewoon pandanrijst 10 minuten in kokend water, eventueel kurkuma erbij, afgieten en nog eens tien minuten met de deksel erop laten staan. Totaal ook 20 minuten.
Deels, dat is persoonlijk, deels. In die volgorde.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:18 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is de opleiding representatief voor t werk? En hoe zou je corporate gezeik en de lusten definiëren om niet langs elkaar te praten?
Wat mij steekte aan de fiscaliteit is dat je de kennis die je opdeed niet voor jezelf kon gebruiken op de manier dat vastgoedadviseurs dat wel kunnen bijvoorbeeld door later zelf te gaan beleggen en je naar mijn idee dus vooral bezig bent met anderen te verrijken. Klopt dat beeld en zo ja, hoe kijk jij daar naar?
Vooral fictiequote:
Woonde ten tijde van de beruchte foto al op mezelf maar dat was boven m'n werk en daardoor mentaal moeilijk om werk en privé gescheiden te houden vandaar dat ik op m'n vrije dagen thuis-thuis bij mijn ouders sliep. Daarvoor zoals je wellicht nog weet een tijdje in Purmerend toen ik aan de UvA studeerde.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:20 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Deels, dat is persoonlijk, deels. In die volgorde.
En wat doe jij in je leven qua werk. Woon je al zelfstandig?
Lekkere 1,5 kg shoarma schotel maar dan zonder denkbeeldige vrienden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:22 schreef okselzweet het volgende:
Hopelijk gaat braddie snel weer uploaden, dan kan dit semi-interessante gedoe ook weer even ophouden.
Heb ik , ook een Tajin. Maar rijstkoker gebruik ik het vaakst.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:31 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Zal best lekker zijn. Ik zou wel een römertopf willen hebben.
@KingRoland is dit waarquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:12 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Bij de big4 hoort dat er ook bij hoor
Kunnen die neukfransen nog wat van leren jaquote:
Oh dacht dat jij ook thuis bent in het wereldje of was dat een act?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
moet je monkyyy vragen die heeft daar gewerkt
hou je bek coronahondquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij ook thuis bent in het wereldje of was dat een act?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |