Nou deze reactie is exemplarisch inderdaadquote:
concreet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou deze reactie is exemplarisch inderdaad
Heel fris ook dat je smerige borden van de vorige dag nog ziet in een food reviewquote:
Wat ik veel vervelender vind is dat ik geen gewichtjes meer in het shot zie!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Heel fris ook dat je smerige borden van de vorige dag nog ziet in een food review
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen tochquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:21 schreef Sodeknetters het volgende:
Als je Cup a Soup als een maaltijd vervanger ziet snap je het niet helemaal hoor.
Sta je nog eerstequote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen toch
Weekje volgehouden maat. Kut Engelandquote:
Dat dan weer wel. Maar het kan imo nooit een maaltijd vervangen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat zouden meer mensen moeten doen toch
Oeiiiiioeiiiquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weekje volgehouden maat. Kut Engeland
Nu moet Frankrijk maar even 4-0 winnen van de Hongaartjesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oeiiiiioeiii
Ja idd gvd, k had 3 2
Ik had maar 2 0, beetje spijt vanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu moet Frankrijk maar even 4-0 winnen van de Hongaartjes
Hahahaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:35 schreef Tlaloc het volgende:
Die metalige nasmaak komt waarschijnlijk gewoon van zijn 20 jaar oude roestige lepel af...
Als het goed genoeg is voor John de manager is het ook goed genoeg voor Brad de keyboardchef.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Maar het kan imo nooit een maaltijd vervangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |