Grande?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:27 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat vind je van ariana('s) lichaam?
huh, hoe weet jij daarvan, ben je clone van iemand? Nu we 't er toch over hebben: wat vind je daarvan en van shapiro?quote:
Gastquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
huh, hoe weet jij daarvan, ben je clone van iemand? Nu we 't er toch over hebben: wat vind je daarvan en van shapiro?
Toppertje weer.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In de recente livestream zat ie er ook weer dicht tegenaan:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:30 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
huh, hoe weet jij daarvan, ben je clone van iemand? Nu we 't er toch over hebben: wat vind je daarvan en van shapiro?
Eens met mijn BFFquote:
deze exemplaren wel hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:18 schreef Boze_Eend het volgende:Vrouwen zijn geen objecten met dikke konten of zo.
hoort dat niet andersom?quote:haar armen om mij heen dat maakt mij gelukkig.
ik weet habib, is maar voor de grap en stiekem vinden ze dit wel tof.quote:als je alleen op kont focust ben je een idioot.
deze exemplaren wel hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:35 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Vrouwen zijn geen objecten met dikke konten of zo.
Dat zegt ie toch, mensen bellen "de KPN" en die geven dan de gegevens.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:33 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Toppertje weer.
Geeeeeeeen idee hoe mensen aan z'n telefoonnummer komen
is zonnebank/spra tan toch? los daarvan wel je type?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Petite, maar te donker voor mij.
Oke,oke. Ik geef het toe, ik heb de KPN gebeld. Maar het ging zo:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:39 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch, mensen bellen "de KPN" en die geven dan de gegevens.Want dat mogen en doen telecomproviders natuurlijk, gegevens verstrekken aan elke willekeurige onbekende die daarom vraagt. En hij verspreidt ook nooit zelf z'n gegevens voor fastfooddonaties dus dat kan het het vast niet zijn.
love g.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik reageer binnen 5 minuten, sta altijd voor hem klaar dus wat praat je tsss
Geen idee wie dit isquote:
Boeit me niks sorryquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Jordan Peterson, soort moderne Jezus.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:48 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Jordan Peterson, soort moderne Jezus.
Pesten ze je ofzo?quote:
Elke keer als ik door de stad loop ja, gaan ze aanstekers gooien enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |