Viel hier gister ook tegen. Hoef niet zulke taferelen zoals in Leersum, maar een mooi bliksem spektakel in de nacht is altijd vet.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:44 schreef dick_laurent het volgende:
Alle zware buien vallen toch standaard in het westen en midden, dus reken maar dat het nu ook weer zal gebeuren.
Oost'n blijft een dorre woestijn
Het waren gewoon wat zware buien en wat gerommel in de verte, geen onweer des doodsquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Viel hier gister ook tegen. Hoef niet zulke taferelen zoals in Leersum, maar een mooi bliksem spektakel in de nacht is altijd vet.
Welkom in de (bijna) zomer van Nederland.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:32 schreef dick_laurent het volgende:
16 graden hier en motregen, gristus het moet ook meteen in het andere extreme slaan ja. Gewoon een jas nodig haast nu.
Er zit nog heel veel warmte in huis die er uit moet en dat duurt nog een tijdje. Net een kwartier de deur dicht gedaan en meteen opgelopen van 23 graden naar 24,5 graad.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:19 schreef heywoodu het volgende:
Genieten vandaag na die ellende van de afgelopen paar dagen![]()
Zeker, maar met de ramen tegenover elkaar open voelt het heerlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er zit nog heel veel warmte in huis die er uit moet en dat duurt nog een tijdje. Net een kwartier de deur dicht gedaan en meteen opgelopen van 23 graden naar 24,5 graad.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd hoe hier een koufront over moet komen als we al aan de koude kant van het koufront zitten
Mooie timing ook!quote:
27 nu hierquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, maar met de ramen tegenover elkaar open voelt het heerlijk
Bij mij in m'n appartement is het nu 27,5°C en koelt nauwelijks af met de deur open.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:13 schreef Nattekat het volgende:
Er zit hier echt praktisch geen warmte in de muren. Deels natuurlijk te danken aan de airco, maar zelfs dan doe je niks aan de buitenmuren. De enige warmte in huis komt gewoon van binnen wat nog is blijven hangen.
De buienradar '24 uur vooruit' laat altijd extreme onzin zien. Ik snap niet waarom ze die optie erin houden, want die heeft nog nooit gekloptquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd hoe hier een koufront over moet komen als we al aan de koude kant van het koufront zitten
Dat is het weermodel Harmonie. Die is aardig goed hoor. Gisteren klopt het ook prima!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:35 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
De buienradar '24 uur vooruit' laat altijd extreme onzin zien. Ik snap niet waarom ze die optie erin houden, want die heeft nog nooit geklopt
Een airco doet ook ontvochtigen dus dat is geen verkeerd ideequote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:31 schreef Nattekat het volgende:
Het is godverdomme 17 graden buiten en ik overweeg de airco aan te slingeren tegen de benauwdheid
Die van mij heeft er een speciale stand voor, maar dan moet ik kloten met waterafvoer en daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:36 schreef Starhopper het volgende:
E
[..]
Een airco doet ook ontvochtigen dus dat is geen verkeerd idee
Tering. Check die grote plaat op 2:39 naast de windmolenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:36 schreef DemonRage het volgende:
Als er een tornado op je af komt, gewoon blijven staan en filmen.![]()
Ik zag het. Die boorde zich vanuit het niets in de grond daar.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tering. Check die grote plaat op 2:39 naast de windmolenAls ie bij hem was neergekomen was hij onthoofd. Wat een malloot
Ah lekker weer zeiknat naar mijn werk gaan. Perfecte timing elke keer weerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:40 schreef Starhopper het volgende:
En in de nacht van zondag naar maandag WEER zware buien![]()
![]()
Dat zijn de echtenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:36 schreef DemonRage het volgende:
Als er een tornado op je af komt, gewoon blijven staan en filmen.![]()
Post 10..quote:
Vrouwen hebben daar doorgaans minder moeite mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:00 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Ah lekker weer zeiknat naar mijn werk gaan. Perfecte timing elke keer weer![]()
![]()
Heerhugowaard, 40 mm (echt exact tot t streepje)quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:15 schreef Starhopper het volgende:
Wow! 88mm in de kuststrook![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar heb ik mezelf al meerdere keren op betraptquote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:01 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Post 10..![]()
Dude heeft vids met miljoenen vieuws.
Als je niet oplet zit je uren naar z'n content te kijken
Lolquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik mezelf al meerdere keren op betrapt![]()
Het is gewoon verslavend om te zien dit![]()
Geniaal dat ie met zoiets simpels z'n geld kan verdienen
![]()
Drain Addict is ook een heel tof kanaalWel smerig af en toe
Half uurtje hebben we een leeg plein te pakken.quote:
Het kakt gewoon in en dat zal met de rest ook wel zo gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:15 schreef Abdus18 het volgende:
die bui richting Sittard is al niks meer waard :p
Heb nog extra de parasols ingeklapt omdat ik dacht dat ze wel eens weg konden vliegenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het kakt gewoon in en dat zal met de rest ook wel zo gaan
Helaas, nog niet. Is weer weg.quote:
Flinke bliksemactiviteit ook. Mooie bui.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In frankrijkWat een monster. Dit zijn toch wel beelden die je meestal uit de VS ziet komen.
[ twitter ]
Dit kwam vandaag daar ook uit dit soort cellenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Flinke bliksemactiviteit ook. Mooie bui.
Op de radar lijken onweerscomplexen op het oog altijd sneller te gaan dan in de werkelijkheid.quote:
Nee, dat is Limburg. Alles ten westen krijgt alleen water. Heel veel water.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:44 schreef Faraday01 het volgende:
Vannacht spektakel in Brabant als je buienradar mag geloven
Ja.quote:
quote:
Ik zit wel in de oostelijke helft van Brabant. Hagelstenenschade kan me gestolen worden dus die mogen ergens anders vallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is Limburg. Alles ten westen krijgt alleen water. Heel veel water.
Doe dan Pinkpop 2014, dat liep tenminste niet dodelijk af.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:50 schreef DemonRage het volgende:
Om alvast in de stemming te komen zit ik weer naar filmpjes van Pukkelpop 2011 te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |