Ik zag het. Die boorde zich vanuit het niets in de grond daar.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tering. Check die grote plaat op 2:39 naast de windmolenAls ie bij hem was neergekomen was hij onthoofd. Wat een malloot
Ah lekker weer zeiknat naar mijn werk gaan. Perfecte timing elke keer weerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:40 schreef Starhopper het volgende:
En in de nacht van zondag naar maandag WEER zware buien![]()
![]()
Dat zijn de echtenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:36 schreef DemonRage het volgende:
Als er een tornado op je af komt, gewoon blijven staan en filmen.![]()
Post 10..quote:
Vrouwen hebben daar doorgaans minder moeite mee.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:00 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Ah lekker weer zeiknat naar mijn werk gaan. Perfecte timing elke keer weer![]()
![]()
Heerhugowaard, 40 mm (echt exact tot t streepje)quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:15 schreef Starhopper het volgende:
Wow! 88mm in de kuststrook![]()
[ afbeelding ]
Ja, daar heb ik mezelf al meerdere keren op betraptquote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:01 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Post 10..![]()
Dude heeft vids met miljoenen vieuws.
Als je niet oplet zit je uren naar z'n content te kijken
Lolquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik mezelf al meerdere keren op betrapt![]()
Het is gewoon verslavend om te zien dit![]()
Geniaal dat ie met zoiets simpels z'n geld kan verdienen
![]()
Drain Addict is ook een heel tof kanaalWel smerig af en toe
Half uurtje hebben we een leeg plein te pakken.quote:
Het kakt gewoon in en dat zal met de rest ook wel zo gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:15 schreef Abdus18 het volgende:
die bui richting Sittard is al niks meer waard :p
Heb nog extra de parasols ingeklapt omdat ik dacht dat ze wel eens weg konden vliegenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:17 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het kakt gewoon in en dat zal met de rest ook wel zo gaan
Helaas, nog niet. Is weer weg.quote:
Flinke bliksemactiviteit ook. Mooie bui.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In frankrijkWat een monster. Dit zijn toch wel beelden die je meestal uit de VS ziet komen.
[ twitter ]
Dit kwam vandaag daar ook uit dit soort cellenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:27 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Flinke bliksemactiviteit ook. Mooie bui.
Op de radar lijken onweerscomplexen op het oog altijd sneller te gaan dan in de werkelijkheid.quote:
Nee, dat is Limburg. Alles ten westen krijgt alleen water. Heel veel water.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:44 schreef Faraday01 het volgende:
Vannacht spektakel in Brabant als je buienradar mag geloven
Ja.quote:
quote:
Ik zit wel in de oostelijke helft van Brabant. Hagelstenenschade kan me gestolen worden dus die mogen ergens anders vallen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat is Limburg. Alles ten westen krijgt alleen water. Heel veel water.
Doe dan Pinkpop 2014, dat liep tenminste niet dodelijk af.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:50 schreef DemonRage het volgende:
Om alvast in de stemming te komen zit ik weer naar filmpjes van Pukkelpop 2011 te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |