Ik realiseer me nu pas dus dat dit exact het geluid is wat ze gebruiken op lightningmaps.org voor strikes.quote:Op zondag 20 juni 2021 00:50 schreef marcel-o het volgende:
[..]
wow. idd
echt zo'n statisch tikje.
beste klap ook
Tering wat engquote:Op zondag 20 juni 2021 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
Holy fuck ik was de bliksem aan het filmen toen er een recht boven me kwam, ik voelde bliksem gewoon in m'n handen, als een harde statische schok in mn vingers. Die tik die ik voelde is ook te horen vlak voor de klap komt.
Nou en onder anderen door dit soort shit ben ik dus geen fan van een onweersbui over me heenquote:Op zondag 20 juni 2021 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
Holy fuck ik was de bliksem aan het filmen toen er een recht boven me kwam, ik voelde bliksem gewoon in m'n handen, als een harde statische schok in mn vingers. Die tik die ik voelde is ook te horen vlak voor de klap komt.
quote:Op zondag 20 juni 2021 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
Zo hé. Was dat geen tracer die op je af is gekomen? Want dat is wat er vooraf gaat aan een ontlading.quote:Op zondag 20 juni 2021 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
Ja, valt me nog tegen tot nu toe. Het zit allemaal te ver weg. Dit is de enige foto die enigszins gelukt is:quote:Op zondag 20 juni 2021 00:51 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Goor toch?
Volgens buienradar en andere moet het hier in Oldenzaal regenen maar tot nu toe gewoon een zomer avond met een beetje wind
Dit neem ik terug, tering wat een klap. 😂quote:Op zondag 20 juni 2021 00:57 schreef Luckyseven het volgende:
Tot dusver veel flitsen en weinig knallen.
Auwquote:Op zondag 20 juni 2021 00:47 schreef Rabieluh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |