Ik heb zo'n AH abo genomen met vast bezorgmoment iedere week en geen transportkosten. Echt ideaalquote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Serieus, ik denk ook niet dat wij teruggaan naar boodschappen doen bij de supermarkt, ik heb het wel naar mijn zin met AH aan huis afgeleverd. Het enige wat we eigenlijk missen is bij de bloemenwinkel langs gaan op zaterdag maar die leveren ook aan huis nu dus da's ook prima.
Dan blijf jij dat mooi doenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:35 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het is een kleine moeite om tijdens het reizen in de spits een mondmasker op te zetten. Ook na corona.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:27 schreef OProg het volgende:
Ik heb het niet eens gezien, maar dat een red team nu ook weer bij 1 vandaag kan zitten.![]()
Ik zat vanmiddag eens te zoeken wie daar ook alweer in zatern naast de bekende namen. Toen kwam ik een artikel van Trouw tegen wat wel leek op een reclamecampagne. Bert Slagter "Is een kei in het eenvoudig verklaren van complexe onderwerpen."
Iemand zonder enige achtergrond kan zit ineens een expert noemen. Want het is een kei.Komop.
Dat allemaal figuren ineens als expert op kunnen duiken zonder veel vragen verder, dat is wel de sneue constatering van dit alles.
En dan kan ik prima leven met een Kuipers en Gommers die dingen in emotie zeggen. Dat hebben geen politieke boodschap. Die ziijn vooral bang dat hun afdeling overloopt.
Hoezo je eigen leven micromanagen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:43 schreef zalkc het volgende:
Had het er met mijn vrouw nog over dat we ook weer even moeten wennen dat dingen weer terug naar normaal gaan. Moeten we weer ons eigen leven gaan micromanagen
Maar dat is niet nieuw.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het grijpt zo wel steeds meer in je persoonlijke levenssfeer.
Eerst is het: "Je moet gevaccineerd zijn"
Daarna: "Je moet gevaccineerd zijn met x"
Daarna: "Je moet minimaal x aantal keer gevaccineerd zijn met x"
De stap wordt steeds kleiner om andere beperkingen op te leggen. Je mag niet naar Bruce Springsteen als je het afgelopen jaar gerookt hebt want dan kun je ernstiger ziek worden. Of je mag niet als je immuunsysteem gecompromitteerd is omdat je een risico kan zijn voor anderen.
Ik vind het al te ver gaan dat je moet tonen dat je een prik hebt gehad om naar een concert te kunnen, maar dat er ook niet eisen zitten aan welke prik en wanneer vind ik nogal belachelijk.
Ik ging er vanuit dat dat een grapje wasquote:
Vallen soort vaccin en datum van vaccinatie erbuiten in Nederland? Dat zou me hoogst verbazen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 01:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar dat is niet nieuw.
Uiteraard wordt alleen vaccinatie die goedgekeurd is in de VS toegelaten als vaccinatiebewijs.
Dat is niet opeens anders.
We hadden er niet aan gedacht dat er verschil is tussen de goedgekeurde vaccins in de VS en EU.
Verder maken we ons druk over een concert in de VS...
Wie van ons gaat daarheen? Niemand toch?
Hier in Nederland is het ticketsysteem alleen nodig als je iets organiseert waarbij de 1,5m niet gehandhaafd wordt en is vaccinatie 1 van 3 manieren waarop je de ticket kunt krijgen.
En die 2 weken geldt hier niet.
Dat mag je wel hopen jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 02:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat dat een grapje was
Niets aan de hand:quote:Op zaterdag 19 juni 2021 02:56 schreef eragon2890 het volgende:
HAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHHAAA
HAHAHA
HA!!
https://www.vogue.nl/cult(...)-nachtleven-uitgaan/
Ik rol over de vloer!
Wedden dat alle clubs volgende week weer als vanouds iedereen aan het dansen is? L O L ... vogue... faal...
quote:'Queer, trans, inheemse, zwarte en POC gemeenschappen zijn zo veerkrachtig, we hebben ongelooflijke dingen gecreëerd uit de strijd en zullen dat blijven doen. Het is tijd om creatief te worden en te heroverwegen wat mogelijk is.'
Ik ben bi en ik wil het niet weten.quote:
De vague.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 03:02 schreef Molo het volgende:
Gaat Vogue net als de Viva offline en de prullenmand in? Zou mooi zijn zo te lezen
Klap in het gezicht van de ratelfabrikanten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:17 schreef leolinedance het volgende:
https://www.nu.nl/versoep(...)apjes-opgeheven.html
"Het advies ten aanzien van zingen, schreeuwen en het bespelen van blaasinstrumenten vervalt."
Huh wat, wat heeft Marino nu weer voor verbale diarree eruit gegooid?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:45 schreef nostra het volgende:
"Het is een vrij lichte maatregel [...] en het heeft serieus effect, omdat je mensen toch dwingt geen contact met elkaar te hebben", dixit Marino.
Wordt geïnterviewd door het 1Vandaag panel:quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:43 schreef DonDruiper het volgende:
Is Erno-Be al weer een beetje opgelapt na de persco van gisteren?
Zijn ze bij m wezen kijken? Heeft iemand daar info over?
quote:Vooral jongeren vormen een risico. "Die feestvierende jongeren zijn nog niet ingeënt en komen straks terug uit Spanje en Portugal. Ik verwacht niet dat die zich massaal laten testen bij terugkomst in Nederland."
"Ik vind het dom en veel te vroeg dat het reizen weer wordt toegestaan. We hebben totaal geen zicht op wie er hier zonder mondkapje allerlei uitjes gaan maken."
Mocht een spreekbeurt houden bij 1Vandaag. En een wat langer verhaal (niet geluisterd) bij Dit is de Dag (wat Google automagisch voor mij aanvult met "die de Heer ons geeft", algo is kapotquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Huh wat, wat heeft Marino nu weer voor verbale diarree eruit gegooid?
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:48 schreef asco het volgende:
Ik ga voor het eerst sinds 2 weken weer eens naar de supermarkt. Dragen de meeste mensen nog mondkapjes of kan ik al zonder?
Ook die titel. Waarschuwt een wetenschapper. Dat hij verder actief is op een totaal irrelevant veld is niet relevant.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:54 schreef nostra het volgende:
[..]
Mocht een spreekbeurt houden bij 1Vandaag. En een wat langer verhaal (niet geluisterd) bij Dit is de Dag (wat Google automagisch voor mij aanvult met "die de Heer ons geeft", algo is kapot).
Ze zijn nu nog verplicht.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:48 schreef asco het volgende:
Ik ga voor het eerst sinds 2 weken weer eens naar de supermarkt. Dragen de meeste mensen nog mondkapjes of kan ik al zonder?
Pizzabezorger slash wetenschapper waardeert het afwezig zijn van de LCPS cijfers in het weekend negatief.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook die titel. Waarschuwt een wetenschapper. Dat hij verder actief is op een totaal irrelevant veld is niet relevant.
Hoe zouden ze dat doen bij Yorick? Zeggen ze dan ook iets van: "pizzabezorger waarschuwt voor te snelle versoepelingen"?
Alle maatregelen in COR worden opgeheven als COR wordt opgehevenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zijn alle maatregelen in COR nu ook opgeheven?
@:miss_sly
Weekje wachten.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:48 schreef asco het volgende:
Ik zou hier wel serieus van balen als we in het najaar weer in lockdown zitten. Ik verwacht het eigenlijk niet, maar je weet maar nooit. We gaan nooit op vakantie, maar maken vaak in het najaar dagtripjes. Dat was vorig jaar behoorlijk snel afgelopen. We twijfelen nog of we dan van de zomer maar tripjes gaan maken. Just in case.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
https://nos.nl/liveblog/2(...)dsgroep-aan-de-beurt
Lees wel dat een nieuwe golf in het najaar reëel is.
Dan moeten ze wel een beetje opschieten met die golf. Anders zit ik alweer uitkering te trekken ofzo.
Nog 4 maanden contract.
De meeste mensen dragen het nog ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:48 schreef asco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |