abonnement Unibet Coolblue
pi_199929376
Goed bezig dames *O*
pi_199929471
Wel een beetje draaierig tijdens het wachten, maar dat was vooral de warmte. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199929734
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:26 schreef IJsdraakje het volgende:
De spuit is gezet, ik herhaal, de spuit is gezet. *O*
Bij mij ook!!! 12:56u volgens het registratiekaartje *O*

En niet magnetisch, maar wel heel plakkerig! 🥵
Ik begon juist een beetje te wennen aan het thuiswerken... maar bij deze temperaturen mis ik de airco op kantoor zelfs nog meer dan m'n collega's 😜
  donderdag 17 juni 2021 @ 17:14:42 #5
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_199929970
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:00 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Bij mij ook!!! 12:56u volgens het registratiekaartje *O*

En niet magnetisch, maar wel heel plakkerig! 🥵
Ik begon juist een beetje te wennen aan het thuiswerken... maar bij deze temperaturen mis ik de airco op kantoor zelfs nog meer dan m'n collega's 😜
Haha, ja, ik kan de hele besteklade aan mijn plakkende lijf hangen :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_199930016
Ik vind het wel irritant dat al het witgoed op me afvliegt en tegen mijn arm plakt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199930124
Ik was hier al een tijdje niet meer heel actief geweest trouwens...
Lees nog wel mee, maar niet de tijd/inspiratie om mee te kletsen. En dat terwijl het eigenlijk ontzettend goed gaat hier 💗
Dat ik vorig jaar eindelijk die stap heb gezet om m'n mogelijke ADHD te onderzoeken is een hele goede geweest. *O*

Momenteel zit ik ontzettend goed in m'n (plakkerige) vel, letterlijk en figuurlijk. Ik heb meer structuur in mijn leven, zowel op zakelijk als persoonlijk gebied, herken m'n eigen grenzen al beter en kan al een stuk liever zijn voor mezelf.

En of dat nu komt door de medicatie, door de therapie (waarbij ik nog niets echt nieuws 'geleerd' heb trouwens, heel veel open deuren daar) of alleen het bewust zijn van datgene waar ik dus eigenlijk al m'n hele leven mee worstelde -- waarschijnlijk een combinatie van dit alles -- ik geniet!

Zojuist heb ik bij de apotheek nieuwe pillen meegekregen, dit keer de langwerkende variant van wat ik had. Eens kijken hoe die bevallen. De 'verminderde-eetlust-bijwerking' van deze heeft me al een kilo of 8 lager op de weegschaal opgeleverd, dus vandaar ook dat 'letterlijk lekkerder in m'n vel. Alleen die 'droge-mond-bijwerking', die is ook duidelijk aanwezig... maar goed, dan drink ik in ieder geval voldoende O-)
  vrijdag 18 juni 2021 @ 08:58:33 #8
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199940472
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:24 schreef Shandaly het volgende:
Ik was hier al een tijdje niet meer heel actief geweest trouwens...
Lees nog wel mee, maar niet de tijd/inspiratie om mee te kletsen. En dat terwijl het eigenlijk ontzettend goed gaat hier 💗
Dat ik vorig jaar eindelijk die stap heb gezet om m'n mogelijke ADHD te onderzoeken is een hele goede geweest. *O*

Momenteel zit ik ontzettend goed in m'n (plakkerige) vel, letterlijk en figuurlijk. Ik heb meer structuur in mijn leven, zowel op zakelijk als persoonlijk gebied, herken m'n eigen grenzen al beter en kan al een stuk liever zijn voor mezelf.

En of dat nu komt door de medicatie, door de therapie (waarbij ik nog niets echt nieuws 'geleerd' heb trouwens, heel veel open deuren daar) of alleen het bewust zijn van datgene waar ik dus eigenlijk al m'n hele leven mee worstelde -- waarschijnlijk een combinatie van dit alles -- ik geniet!

Zojuist heb ik bij de apotheek nieuwe pillen meegekregen, dit keer de langwerkende variant van wat ik had. Eens kijken hoe die bevallen. De 'verminderde-eetlust-bijwerking' van deze heeft me al een kilo of 8 lager op de weegschaal opgeleverd, dus vandaar ook dat 'letterlijk lekkerder in m'n vel. Alleen die 'droge-mond-bijwerking', die is ook duidelijk aanwezig... maar goed, dan drink ik in ieder geval voldoende O-)
Dat klinkt wel top. _O_
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199940502
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 17:24 schreef Shandaly het volgende:
Ik was hier al een tijdje niet meer heel actief geweest trouwens...
Lees nog wel mee, maar niet de tijd/inspiratie om mee te kletsen. En dat terwijl het eigenlijk ontzettend goed gaat hier 💗
Dat ik vorig jaar eindelijk die stap heb gezet om m'n mogelijke ADHD te onderzoeken is een hele goede geweest. *O*

Momenteel zit ik ontzettend goed in m'n (plakkerige) vel, letterlijk en figuurlijk. Ik heb meer structuur in mijn leven, zowel op zakelijk als persoonlijk gebied, herken m'n eigen grenzen al beter en kan al een stuk liever zijn voor mezelf.

En of dat nu komt door de medicatie, door de therapie (waarbij ik nog niets echt nieuws 'geleerd' heb trouwens, heel veel open deuren daar) of alleen het bewust zijn van datgene waar ik dus eigenlijk al m'n hele leven mee worstelde -- waarschijnlijk een combinatie van dit alles -- ik geniet!

Zojuist heb ik bij de apotheek nieuwe pillen meegekregen, dit keer de langwerkende variant van wat ik had. Eens kijken hoe die bevallen. De 'verminderde-eetlust-bijwerking' van deze heeft me al een kilo of 8 lager op de weegschaal opgeleverd, dus vandaar ook dat 'letterlijk lekkerder in m'n vel. Alleen die 'droge-mond-bijwerking', die is ook duidelijk aanwezig... maar goed, dan drink ik in ieder geval voldoende O-)
Je klinkt heel erg positief! Wat fijn :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:02:28 #10
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199941206
Hoog tijd voor nog wat koffie, ik ben echt niet vooruit te branden vandaag. :')

Maar het kon erger, want ik weet niet of ik moe ben door de prik of door de warmte, dus qua bijwerkingen valt het duidelijk mee. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199941242
Ik heb net geschiedenis weer opgepakt. Met die hitte niet gedaan gisteren. Ik vind de middeleeuwen zo leuk! Nu aan het lezen over de opkomst van de steden en staten. Het is echt een leuke hobby erbij :) !

Maar nu eerst even koffie en thee drinken met een serie en dan lekker een beetje haken boven.
Een kerstboom :+
maar dat kreng is een halve meter hoog en moeten nog versieren voor gemaakt worden en in het laatste weekend van oktober maak ik kerst in huis, dus tja... ik moet wel :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:19:01 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199941377
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net geschiedenis weer opgepakt. Met die hitte niet gedaan gisteren. Ik vind de middeleeuwen zo leuk! Nu aan het lezen over de opkomst van de steden en staten. Het is echt een leuke hobby erbij :) !

Maar nu eerst even koffie en thee drinken met een serie en dan lekker een beetje haken boven.
Een kerstboom :+
maar dat kreng is een halve meter hoog en moeten nog versieren voor gemaakt worden en in het laatste weekend van oktober maak ik kerst in huis, dus tja... ik moet wel :+
Boekdrukkunst!
The love you take is equal to the love you make.
pi_199941393
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Boekdrukkunst!
Daar moet ik nog wel even belanden :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:23:27 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199941408
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Daar moet ik nog wel even belanden :+
De voorloper van het internet. 8-)
The love you take is equal to the love you make.
pi_199941437
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De voorloper van het internet. 8-)
Ow! Joh :P Ik dacht dat ze toen al op Fok zaten
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:31:23 #16
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199941494
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ow! Joh :P Ik dacht dat ze toen al op Fok zaten
Ik had een docent middeleeuwse letterkunde die inging op het belang van de uitvinding van de boekdrukkunst en de computer. Maar wat hij nou precies zei, weet ik niet meer.

Ik had ook een docent die benoemde dat hij ons vooral academische vaardigheden hoopte bij te brengen, omdat je van opgedane kennis na x tijd alweer x procent vergeten zou zijn.

Van beiden schiet de naam me zo gauw niet meer te binnen.

:+
The love you take is equal to the love you make.
pi_199941536
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik had een docent middeleeuwse letterkunde die inging op het belang van de uitvinding van de boekdrukkunst en de computer. Maar wat hij nou precies zei, weet ik niet meer.

Ik had ook een docent die benoemde dat hij ons vooral academische vaardigheden hoopte bij te brengen, omdat je van opgedane kennis na x tijd alweer x procent vergeten zou zijn.

Van beiden schiet de naam me zo gauw niet meer te binnen.

:+
'
Je laat me grinniken ;) :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:40:42 #18
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199941608
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 10:31 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik had een docent middeleeuwse letterkunde die inging op het belang van de uitvinding van de boekdrukkunst en de computer. Maar wat hij nou precies zei, weet ik niet meer.

Ik had ook een docent die benoemde dat hij ons vooral academische vaardigheden hoopte bij te brengen, omdat je van opgedane kennis na x tijd alweer x procent vergeten zou zijn.

Van beiden schiet de naam me zo gauw niet meer te binnen.

:+
:D

Die tweede docent heeft wel gelijk ja. :+

En boekdrukkunst. O+ Op de basisschool ooit nog een spreekbeurt/werkstuk over gemaakt. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199941645
Jullie weten er allemaal meer over dan ik iig ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 10:48:51 #20
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199941702
Geweten vooral. :+

Maar ik weet inderdaad nog heel goed hoe ik wetenschappelijk goede bronnen kan vinden. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199941755
Hahahah bronnen vinden kan ik ook :P

Ik merk wel dat die psychoses mijn concentratie aangetast merk ik. Maakt niet zoveel uit, leervermogen gelukkig niet. Alleen na twintig minuten tot een half uur ben ik echt zo moe in mijn hoofd. Zwaar irritant
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199946901
Duimpjes/ likes, geen puf om wat anders te doen. De regen heeft ons volledig gemist. ;( :%

Straks patat/ friet en dan de hele avond hangen. *O* Liefst ga ik ook de tuin niet meer in om te sproeien. Duim mee voor regen alstublieft. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 juni 2021 @ 17:23:59 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199946917
Ik had vanochtend helemaal rekening gehouden met een paar buien. Buienradar gaf ze ook aan. Weer niets van dat al, allemaal naar het westen opgeschoven en zo langs deze prachtige stad gedreven.

Ik duim mee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199946935
Er wordt niets aan regen voorspeld hier. Hopelijk betekent dat dat het flink los gaat zo. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199947417
Als het morgenmiddag maar even droog ik. Dan wil ik lekker naar het Forum om te snuffelen tussen de boeken en eventueel een kopje thee ergens :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 19:35:02 #26
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199948758
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 17:25 schreef Sumppi het volgende:
Er wordt niets aan regen voorspeld hier. Hopelijk betekent dat dat het flink los gaat zo. :')
Er komt nu misschien een beetje jullie kant op.

Voor ons is er een flinke onderweg. :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_199948793
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Er komt nu misschien een beetje jullie kant op.

Voor ons is er een flinke onderweg. :o
Oh echt, nice
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199948930
Wel grappig, aan de achterkant van mijn huis dramatische lucht en de woonkamer, waar ik nu zit een blauwe lucht
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 19:46:32 #29
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199949004
Goeie bui was dat, m'n solarlampjes in de tuin gingen aan, zo donker was het. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 18 juni 2021 @ 19:49:33 #30
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199949065
Dit was om kwart voor zes _O-



Zo te zien heeft alles het overleefd, alleen m'n druif heeft de schutting losgelaten (morgen even vastmaken) en mijn (hoge) monnikskap helt een beetje over. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  vrijdag 18 juni 2021 @ 19:50:59 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199949089
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 19:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Dit was om kwart voor zes _O-

[ afbeelding ]

Zo te zien heeft alles het overleefd, alleen m'n druif heeft de schutting losgelaten (morgen even vastmaken) en mijn (hoge) monnikskap helt een beetje over. :+
:o

We hebben de zonnebloemen wel vastgezet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199949990
Donker, die lampjes :D
Monnikskap, wie ga je omleggen? |:)

Het gaat net langs ons. Vorig jaar ook al meerdere keren, terwijl we graag regen wilden.

Groningen krijgt nu de volle laag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 juni 2021 @ 21:01:32 #33
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199950315
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 20:46 schreef Sumppi het volgende:
Donker, die lampjes :D
Monnikskap, wie ga je omleggen? |:)

Het gaat net langs ons. Vorig jaar ook al meerdere keren, terwijl we graag regen wilden.

Groningen krijgt nu de volle laag?
Puur voor de show |:)

En nu weer zon. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199952592
Mini beetje regen gehad en nu eindelijk koele wind. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 18 juni 2021 @ 23:21:38 #35
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199953587
Kat verdween onder de stoel, dus ja: onweer! En we koelen af.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199953663
Het was wel lekker :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199953745
Van opbouwen van stemmingspillen word ik zo boos altijd. Zakt weer als mijn brein gewend is. Alleen ik heb een kleine terugval in het niet willen eten en dan zit ik toch met de combi van pillenboos en honger. Werkt niet ech
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 18 juni 2021 @ 23:31:06 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199953805
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juni 2021 23:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van opbouwen van stemmingspillen word ik zo boos altijd. Zakt weer als mijn brein gewend is. Alleen ik heb een kleine terugval in het niet willen eten en dan zit ik toch met de combi van pillenboos en honger. Werkt niet ech
Eet een bakje kwark of een cracker en ga lekker naar bed!
The love you take is equal to the love you make.
pi_199954181
Vervelend CotS. Denk dat het verstandig is wat Lienekien zegt. Wat kleins eten en dan wat lezen en slapen. :*


Ben wel benieuwd naar waar je dan boos om bent of dat het wel/ niet gekoppeld is aan kleine of grote frustraties? Maar, nu is het hier in ieder geval eerst bedtijd. Hoop dat je je morgen beter voelt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199955446
Dank jullie :*

Het was voornamelijk heel hard wennen aan de nieuwe medicatie icm dat mijn avondplanning niet klopte en de vervangende activiteit niet lukte door onrust. Het is echt iets waar ik even doorheen moet. Elke dag een stapje beter en met een beetje pech bij de volgende ophoging weer totdat ik op de juiste dosis zit.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199955891
Sterkte met het vinden van die nieuwe balans. :*

We gaan zo op bezoek. Heb eerder een paar keer aan moeten geven dat we niet blijven eten en ook niet de hele dag blijven. Vanmorgen gaf ik de tijd door en moest ik nogmaals zeggen dat we niet blijven eten. oO<
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199956573
We gaan zo vaderdag vieren, omdat het morgen slecht weer leek te worden. Nu is alle regen uit de kaarten....achja wat maakt het uit wanneer je het viert.
Dan morgen lekker geen verplichtingen :+
pi_199956835
Dagje eerder maakt toch niet uit. Al heel lief dat je er iets speciaals van maakt. O+ Gaan jullie BBQen?

@IJsdraakje heb je verder nog last gehad van het noodweer? Zag vanmorgen een filmpje van waar jij volgens mij ook woont. Auto's dreven door de straat. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199956899
Nee, ik heb allemaal brunchhapjes gemaakt :)
Tom ka kai
Pokebowl
Quiche met zalm en garnalen
Bladerdeeghapjes

En natuurlijk appeltaart :)
  zaterdag 19 juni 2021 @ 10:49:46 #45
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199956987
Veel plezier, Sarabi!
The love you take is equal to the love you make.
pi_199957540
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Nee, ik heb allemaal brunchhapjes gemaakt :)
Tom ka kai
Pokebowl
Quiche met zalm en garnalen
Bladerdeeghapjes

En natuurlijk appeltaart :)
Dat wordt smullen. :9

Tom ka kai lijkt me erg lekker! Ik kende het nog niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 juni 2021 @ 12:44:38 #47
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199958201
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 10:40 schreef Sumppi het volgende:
Dagje eerder maakt toch niet uit. Al heel lief dat je er iets speciaals van maakt. O+ Gaan jullie BBQen?

@:IJsdraakje heb je verder nog last gehad van het noodweer? Zag vanmorgen een filmpje van waar jij volgens mij ook woont. Auto's dreven door de straat. :X
Gelukkig woon ik niet in het centrum. :X

https://nos.nl/video/2385(...)e-straat-na-noodweer :r

Maar alleen een omgevallen druif hier. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199961335
Ik las duif....
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199962982
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 12:44 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Gelukkig woon ik niet in het centrum. :X

https://nos.nl/video/2385(...)e-straat-na-noodweer :r

Maar alleen een omgevallen druif hier. :Y
Ohhh brrrrr, gatver!!!! Dan begint het weekend rot. :X

En dan die meneer op blote voeten met een wijntje in zijn hand! :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199963041
Wij waren naar Duitsland vandaag. Stom genoeg totaal niet stil gestaan bij of er nog speciale regels gelden. Ik heb wel een foto van mijn vaccinatiebewijs, maar misschien hadden we wel moeten testen? Geen controle gehad, maar nu we weer thuis zijn ga ik toch even kijken naar de regels. :') :@ :|W
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199963124
Vóór vertrek naar Duitsland moet u zich nog steeds registreren. Laat u zich in Nederland op corona testen en is het testresultaat negatief, dan hoeft u bij aankomst in Duitsland niet in quarantaine.

https://www.nederlandwere(...)nd/reizen/reisadvies

Whoops. Niet eens voor mensen die gevaccineerd zijn andere regels.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199963268
Mensen die minder dan 24 uur in Duitsland blijven, hoeven zich niet vooraf aan te melden en niet in quarantaine. Volgens het grensinfopunt geldt voor dit zogenoemde kleine grensverkeer, dat minder dan 24 uur de grens over gaat, ook een uitzondering op de testplicht.

Blijkbaar mochten we toch de grens over.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 juni 2021 @ 19:11:23 #53
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199964248
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 18:07 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ohhh brrrrr, gatver!!!! Dan begint het weekend rot. :X

En dan die meneer op blote voeten met een wijntje in zijn hand! :D
Echt, gatver. :r Lekker op blote voeten of op je teenslippers in een open riool rondstappen. :'(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zaterdag 19 juni 2021 @ 19:12:32 #54
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199964282
En een dagje Duitsland is geen probleem inderdaad. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199965415
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 19:11 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Echt, gatver. :r Lekker op blote voeten of op je teenslippers in een open riool rondstappen. :'(
Maar wel met een goed glas wijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 juni 2021 @ 20:25:30 #56
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199965436
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 20:23 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Maar wel met een goed glas wijn.
Ja _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199965484
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
En een dagje Duitsland is geen probleem inderdaad. :Y
Dat is toch amper te controleren. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  zaterdag 19 juni 2021 @ 20:30:52 #58
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_199965507
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 20:29 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat is toch amper te controleren. 8)7
Is het ook niet, ik geloof dat het in praktijk ook amper gecheckt wordt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199966884
Denk het ook niet.

Even laten zien. Mijn man kocht van de week een draaibank en ik kreeg zijn eerste werkje.



Met een restje hout en hij had nog niet de juiste beitels, maar ik vind het leuk! O+ Voor de troep op mijn nachtkastje (lippenbalsem en elastiekjes en dergelijke).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199973863
@Sarabi was het een goede vaderdag gister?

Hier doen we met vader- en moederdag alleen de kinderknutsels en ontbijt op bed. Ik zie in berichten dat andere vaders ook gekochte cadeaus krijgen, maar dat zou ik lullig vinden voor onze kinderen als we dat ook zouden doen.

Nu worden de zelfgemaakte cadeautjes goed gebruikt (pennenhouder en sleutelhangers).

M'n man kreeg een aantal jaar geleden een doos met zijn gegeven vaderdagcadeaus terug en daar was hij toch wat gekwetst door.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199974869
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 21:46 schreef Sumppi het volgende:
Denk het ook niet.

Even laten zien. Mijn man kocht van de week een draaibank en ik kreeg zijn eerste werkje.

[ afbeelding ]

Met een restje hout en hij had nog niet de juiste beitels, maar ik vind het leuk! O+ Voor de troep op mijn nachtkastje (lippenbalsem en elastiekjes en dergelijke).
Wow beetje jaloers op jouw man hoor. Zo gaaf wat hij allemaal maakt.

Vaderdag was fijn gisteren :)
Iedereen vond ook alles lekker.

Ik snap dat je man zich gekwetst voelde....is ook niet leuk.
pi_199976393
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow beetje jaloers op jouw man hoor. Zo gaaf wat hij allemaal maakt.

Vaderdag was fijn gisteren :)
Iedereen vond ook alles lekker.

Ik snap dat je man zich gekwetst voelde....is ook niet leuk.
Zijn vader bedoelde het natuurlijk niet slecht. Hij gaf de gemaakte knutsels terug voor hij ging verhuizen en heeft er helemaal niet bij nagedacht dat het verkeerd kon vallen.

Je hebt er een feestmaal van gemaakt (in de warmte!). Fijn dat het eten in de smaak viel. :Y)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199982248
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow beetje jaloers op jouw man hoor. Zo gaaf wat hij allemaal maakt.

Maar geen bier, helaas. :+

Hij is nu meubeltjes aan het maken voor het poppenhuis van de kleuter. O+ Nu heb ik toegezegd er wat kleine dingen bij te haken, zoals een kleed en een dekentje.

Voor mijn eigen kleine ronde tafeltje buiten wil ik ook graag een kleedje haken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199982376
Verder denkt m'n zoon hard na over het voorkomen van oorlogen. Hij bedacht dat ieder land maar gewoon tevreden moet zijn met het eigen gebied Als ze meer willen moeten ze er maar een potje om schaken. De beste speler van het land kun je dan naar voren schuiven.

Ruzie over geloof is ook niet nodig als je samen afspreekt dat iedereen zelf mag beslissen of en wat te geloven.

Maar als er dan oorlog komt, liever niet met vliegtuigen, tanks en schepen, omdat dat niet goed is voor het klimaat. :D We moeten maar terug naar de tijden van De Napoleontische oorlogen. Hij eindigde met: 'maar als ik eenmaal de wereldheerschappij heb..' :+

Hij moet dan nog wel wat oefenen met schaken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199984562
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 juni 2021 21:46 schreef Sumppi het volgende:
Denk het ook niet.

Even laten zien. Mijn man kocht van de week een draaibank en ik kreeg zijn eerste werkje.

[ afbeelding ]

Met een restje hout en hij had nog niet de juiste beitels, maar ik vind het leuk! O+ Voor de troep op mijn nachtkastje (lippenbalsem en elastiekjes en dergelijke).
Wat mooi!
Mijn oom heeft een jaar of 2 terug voor mijn verjaardag zoiets gemaakt, gebruiken we voor kleine dingetjes die anders los op de eettafel zouden slingeren. Nu is het veel rustiger.
pi_199985833
quote:
1s.gif Op zondag 20 juni 2021 23:44 schreef Cygne het volgende:

[..]

Wat mooi!
Mijn oom heeft een jaar of 2 terug voor mijn verjaardag zoiets gemaakt, gebruiken we voor kleine dingetjes die anders los op de eettafel zouden slingeren. Nu is het veel rustiger.
Daar heb ik een grote bak voor, maar dat wordt nu toch een rommeltje. Normaal staat er een plantje, twee kaarsen en onderzetters. Daar kan dan even wat bij, maar nu ligt het wel erg vol met een koptelefoon, waterpistool, schroevendraaier, elastiekjes, pennen, polsband voor zwemles, zakdoeken, kauwgom, stuiterbal en poepzakjes voor de hond. :')

Vandaag ga ik onder andere die bak maar eens opruimen. Maar nu eerst boven mijn kledingkast een nieuwe indeling geven en de rest opruimen en schoonmaken.

Fijne dag allemaal!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199987394
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:58 schreef Sumppi het volgende:
Verder denkt m'n zoon hard na over het voorkomen van oorlogen. Hij bedacht dat ieder land maar gewoon tevreden moet zijn met het eigen gebied Als ze meer willen moeten ze er maar een potje om schaken. De beste speler van het land kun je dan naar voren schuiven.

Ruzie over geloof is ook niet nodig als je samen afspreekt dat iedereen zelf mag beslissen of en wat te geloven.

Maar als er dan oorlog komt, liever niet met vliegtuigen, tanks en schepen, omdat dat niet goed is voor het klimaat. :D We moeten maar terug naar de tijden van De Napoleontische oorlogen. Hij eindigde met: 'maar als ik eenmaal de wereldheerschappij heb..' :+

Hij moet dan nog wel wat oefenen met schaken.
O+

Wat een heerlijk verhaal zeg. :)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_199987835
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 20:58 schreef Sumppi het volgende:
Verder denkt m'n zoon hard na over het voorkomen van oorlogen. Hij bedacht dat ieder land maar gewoon tevreden moet zijn met het eigen gebied Als ze meer willen moeten ze er maar een potje om schaken. De beste speler van het land kun je dan naar voren schuiven.

Ruzie over geloof is ook niet nodig als je samen afspreekt dat iedereen zelf mag beslissen of en wat te geloven.

Maar als er dan oorlog komt, liever niet met vliegtuigen, tanks en schepen, omdat dat niet goed is voor het klimaat. :D We moeten maar terug naar de tijden van De Napoleontische oorlogen. Hij eindigde met: 'maar als ik eenmaal de wereldheerschappij heb..' :+

Hij moet dan nog wel wat oefenen met schaken.
Wat een lieverd O+
pi_199991114
Hm... net met de diëtiste gebeld. Moet meer dan verdubbelen met wat ik eet :X

Nu even bijkomen en morgen de koelkast vullen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199991890
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 15:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... net met de diëtiste gebeld. Moet meer dan verdubbelen met wat ik eet :X

Nu even bijkomen en morgen de koelkast vullen
Dan heb je wel echt schokkend weinig gegeten de afgelopen tijd -O-

Hopelijk lukt het om je aan de lijstjes te houden en gezond af te vallen :)
pi_199995852
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 16:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan heb je wel echt schokkend weinig gegeten de afgelopen tijd -O-

Hopelijk lukt het om je aan de lijstjes te houden en gezond af te vallen :)
Dat liep niet helemaal perfect, maar goed. Vanaf nu 1000 ~ 1250 kcals per dag is de afspraak :) Gewoon doen... moeilijk, maar doorzetten en hopen dat ik niet weer een terugvalletje krijg
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_199997849
Dan zat je dus op 500/600 kcals per dag? Dat houdt toch ook geen mens vol 😘

Niet te snel willen hè, slow & steady geeft uiteindelijk een veel betere basis...

Och, Sump... Wat zou het toch geweldig zijn als wereldleiders eens zouden luisteren naar zulke ideeën hè ❤️🌍
pi_200004975
Goeiemorgen!!

c_/

Zin in de werkdag *O*
Wel met een vlaagje schuldgevoel, want de kinderen zijn deze week vrij van school, en vandaag naar de BSO met behoorlijke tegenzin :@ :X (voor de oudste dan, maar thuisblijven en dan de hele dag gamen vind ik ook niet zo'n strak plan)
pi_200005073
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:47 schreef Shandaly het volgende:
Dan zat je dus op 500/600 kcals per dag? Dat houdt toch ook geen mens vol 😘

Niet te snel willen hè, slow & steady geeft uiteindelijk een veel betere basis...

Och, Sump... Wat zou het toch geweldig zijn als wereldleiders eens zouden luisteren naar zulke ideeën hè ❤️🌍
Ik loop ook regelmatig vast in mijn uitleg als hij bepaalde vragen stelt over waarom mensen bepaalde dingen doen. Soms kan ik wel mogelijke verklaringen geven of hem er zelf over laten nadenken, maar waarom mensen dat dan ondanks de verklaringen doen zit veel dieper. Het levert wel mooie gesprekken op, maar soms ook een zwaar gevoel in mijn buik.

quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat liep niet helemaal perfect, maar goed. Vanaf nu 1000 ~ 1250 kcals per dag is de afspraak :) Gewoon doen... moeilijk, maar doorzetten en hopen dat ik niet weer een terugvalletje krijg
En wat doe je als je een terugvalletje krijgt? :* Niet om nu te beantwoorden, maar om misschien over na te denken. Denk dat terugval er ook wel bij hoort bij zulke veranderingen in je leven. Goed dat je die ondersteuning hebt, zodat je samen kunt kijken naar hoe je verder kunt. Nu dus met het dubbele aan kcals. Succes! :*

Als ik een terugval heb sla ik door en blijf er heel lang in. Ik leer nu dat ik terug kan vallen op een soort basisregels als ik merk dat het moeilijk gaat.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200005215
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:35 schreef Shandaly het volgende:
Goeiemorgen!!

c_/

Zin in de werkdag *O*
Wel met een vlaagje schuldgevoel, want de kinderen zijn deze week vrij van school, en vandaag naar de BSO met behoorlijke tegenzin :@ :X (voor de oudste dan, maar thuisblijven en dan de hele dag gamen vind ik ook niet zo'n strak plan)
Wat een vreemde vakantie zo vlak voor het einde van het schooljaar. 8)7

Werkze!

Ik weet nog niet of ik een stuk ga fietsen, naar de Welkoop wil of onkruid uit ga trekken uit de tuin. Of misschien nog wat klusjes doen in huis. Of misschien wel allemaal, maar eigenlijk heb ik nergens zin in. :')

Wat gaat de rest doen vandaag?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:04:27 #77
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200005281
Ik ben weer aan het werk, dus niet heel spannende zaken. :P M'n lastige klusje (fotoshootfoto's uitzoeken) hoeft ook al niet meer, m'n pa koopt gewoon de hele set. :+ Niet dat ik perse 41(!) foto's van kerel en mezelf had gehoeven, maar het is wel makkelijk wat foto's weggeven aan kerel z'n familie zo. _O-

En inderdaad, laat voor nog een week vakantie nu. :o Of moeten ze lang door in regio zuid dit jaar?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200005634
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 09:58 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat een vreemde vakantie zo vlak voor het einde van het schooljaar. 8)7
Tja, de "Junivakantie"... een paar jaar geleden in het leven geroepen toen alle vrije/feestdagen heel vroeg in het jaar vielen, en onze regio als allerlaatste de zomervakantie had. Hadden ze 5 studiedagen verzameld voor een hele week vrij.
En blijkbaar beviel dat de meesten wel erg goed, om een hele week te hebben, buiten de officiële schoolvakanties om, maar wel in een (normaalgesproken ;) ) mooi-weer-periode. Kon je nog iets goedkoper op vakantie bijvoorbeeld. Deze Juni-vakantie hebben we nu elk jaar, en soms voelt het onzinnig - vorig jaar bijvoorbeeld, we waren net weer een beetje in een ritme na die thuisscholing - maar dit jaar hebben wij pas eind juli zomervakantie, dus past het best ;)
  dinsdag 22 juni 2021 @ 10:45:07 #79
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200005708
Op zich wel slim ja, even een weekje rust voor de laatste loodjes. En nuttiger dan een random dag in november ofzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200005986
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben weer aan het werk, dus niet heel spannende zaken. :P M'n lastige klusje (fotoshootfoto's uitzoeken) hoeft ook al niet meer, m'n pa koopt gewoon de hele set. :+ Niet dat ik perse 41(!) foto's van kerel en mezelf had gehoeven, maar het is wel makkelijk wat foto's weggeven aan kerel z'n familie zo. _O-

En inderdaad, laat voor nog een week vakantie nu. :o Of moeten ze lang door in regio zuid dit jaar?
41 foto's :D Geen keuzestress in ieder geval! Was het leuk om zo'n shoot te doen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 10:39 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Tja, de "Junivakantie"... een paar jaar geleden in het leven geroepen toen alle vrije/feestdagen heel vroeg in het jaar vielen, en onze regio als allerlaatste de zomervakantie had. Hadden ze 5 studiedagen verzameld voor een hele week vrij.
En blijkbaar beviel dat de meesten wel erg goed, om een hele week te hebben, buiten de officiële schoolvakanties om, maar wel in een (normaalgesproken ;) ) mooi-weer-periode. Kon je nog iets goedkoper op vakantie bijvoorbeeld. Deze Juni-vakantie hebben we nu elk jaar, en soms voelt het onzinnig - vorig jaar bijvoorbeeld, we waren net weer een beetje in een ritme na die thuisscholing - maar dit jaar hebben wij pas eind juli zomervakantie, dus past het best ;)
Vandaar. Kan me wel voorstellen dat het veel ouders wel bevalt. Wij gebruiken daar dan de meivakantie voor. Soms is het dan ook een week prachtig weer.

Vrijdag hebben ze hier weer een studiedag. _O- Ik verbaas me daar wel over. In Breda hadden we nooit studiedagen. Wel een dag of 3/ 4 om zomaar op te nemen, dat beviel ook goed! Kun je eens op een rustig moment wat ondernemen met ze.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  dinsdag 22 juni 2021 @ 11:44:07 #81
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200006429
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:09 schreef Sumppi het volgende:

[..]

41 foto's :D Geen keuzestress in ieder geval! Was het leuk om zo'n shoot te doen?
[..]

Vandaar. Kan me wel voorstellen dat het veel ouders wel bevalt. Wij gebruiken daar dan de meivakantie voor. Soms is het dan ook een week prachtig weer.

Vrijdag hebben ze hier weer een studiedag. _O- Ik verbaas me daar wel over. In Breda hadden we nooit studiedagen. Wel een dag of 3/ 4 om zomaar op te nemen, dat beviel ook goed! Kun je eens op een rustig moment wat ondernemen met ze.
Ja, die 41 waren dus alleen van ons twee, was een familieshoot met 256 foto's totaal. _O- Best geinig om eens te doen, maar uit mezelf zou ik het niet zo snel doen. Was een cadeau voor m'n moeder.

De fotograaf was wel echt heel leuk met de kinderen van zus! Dat zijn ook serieus toffe foto's geworden. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200006805
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 11:09 schreef Sumppi het volgende:
Vandaar. Kan me wel voorstellen dat het veel ouders wel bevalt. Wij gebruiken daar dan de meivakantie voor. Soms is het dan ook een week prachtig weer.
Maar tijdens de meivakantie zijn de prijzen van vakantiehuisjes vaak ook net weer hoger dan de weken eromheen... en is het overal druk enzo...

Maar goed, als alle scholen aan zo'n junivakantie gaan doen, schieten de prijzen straks ook omhoog... dus sttt!!

Ik moet nog schoolfoto's uitzoeken trouwens... die hadden we deze keer ook van een fotograaf die meerdere foto's maakte (sgoolfotografie :X ) kanniekiezennie!
pi_200008367
Kinderen goed op de foto krijgen is ook wel een kunst. Ik mag zo ook de schoolfoto's uitzoeken en kopen. Gek genoeg moet dat op school en kan ik ze geloof ik direct meenemen. Lijkt me zonde van de foto's als ouders ze niet kopen.

Gister een flinke bestelling gedaan. Vandaag mail: kortingsdagen 50% korting!!! :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200008749
Deze keer gaat het allemaal digitaal. Er zijn nog geen prints gemaakt, dus is het ook nog niet zonde om ze niet te nemen... maar goed, ik wil het setje school- en klassenfoto's toch eigenlijk wel compleet hebben, dus ik pik de gewone portretfoto's er maar gewoon uit :)

Kon ze wel op school af laten leveren in een totaalpakket, scheelt iig verzendkosten ;)
pi_200009671
Kinderen geven moeilijke keuzes zo te lezen ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200010072
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 15:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kinderen geven moeilijke keuzes zo te lezen ;)
Op zoveel fronten... op zoveel manieren... |:(

;)
(verder zijn ze ook best leuk hoor O+ )
pi_200010331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juni 2021 16:00 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Op zoveel fronten... op zoveel manieren... |:(

;)
(verder zijn ze ook best leuk hoor O+ )
Hahahaha snap ik :P

Mwuah, zonder erg gelukkig ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200026698
Een patroon voor een gave hoodie gekocht. Als die er is stof kopen en voor het eerst kleding naaien.
Er zijn zoveel leuke stoffen dat ik waarschijnlijk veel hoodies wil maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200026972
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een patroon voor een gave hoodie gekocht. Als die er is stof kopen en voor het eerst kleding naaien.
Er zijn zoveel leuke stoffen dat ik waarschijnlijk veel hoodies wil maken
Lijkt me echt gaaf als je dat kan O+

Mijn moeder moet me maar eens leren nadien, als ik ook mijn vaccinaties gehad heb.
pi_200027237
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lijkt me echt gaaf als je dat kan O+

Mijn moeder moet me maar eens leren nadien, als ik ook mijn vaccinaties gehad heb.
Ik heb niet zoveel ervaring met de naaimachine. Wel eens de kostuums voor een toneelstuk genaaid, maar dat was gewoon een kwestie van kijken naar bestaande kleding. Dit wordt voor het eerst vanaf een patroon, maar kom er vast wel uit :D
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 24 juni 2021 @ 08:19:00 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200037764
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb niet zoveel ervaring met de naaimachine. Wel eens de kostuums voor een toneelstuk genaaid, maar dat was gewoon een kwestie van kijken naar bestaande kleding. Dit wordt voor het eerst vanaf een patroon, maar kom er vast wel uit :D
Kostuums naaien is anders niet iets eenvoudigs, en dan ook nog zonder een patroon?!

Je kunt in ieder geval uit de voeten op een naaimachine.

Ik heb ook voor het eerst in tijden weer eens een kledingstuk (blouse) gemaakt. Smaakt direct naar meer, dus heb ook weer een paar stofjes besteld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200037832
quote:
7s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kostuums naaien is anders niet iets eenvoudigs, en dan ook nog zonder een patroon?!

Je kunt in ieder geval uit de voeten op een naaimachine.

Ik heb ook voor het eerst in tijden weer eens een kledingstuk (blouse) gemaakt. Smaakt direct naar meer, dus heb ook weer een paar stofjes besteld.
Ja... Dat was wel leuk. Daardoor durf ik ook wel te vertrouwen op het naaien met patroon.
Ach... Als het patroon er is koop ik gewoon leuke stofjes en ga los

Leuk dat je stofjes hebt gekocht en weer achter de machine gekropen bent!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 24 juni 2021 @ 08:44:10 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200037996
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja... Dat was wel leuk. Daardoor durf ik ook wel te vertrouwen op het naaien met patroon.
Ach... Als het patroon er is koop ik gewoon leuke stofjes en ga los

Leuk dat je stofjes hebt gekocht en weer achter de machine gekropen bent!
Ja, afgezien van de tijdelijke rugpijn! Ik voel wel het moment dat ik eigenlijk een lange pauze moet nemen, maar dan wil ik te graag door. :+

Het is een nieuw patroon, met een paar uitdagingen. Ik lees hoe het moet, kijk evt. een filmpje (of twee) en oefen op wat reststukjes. Wel heel leuk als het dan ook lukt. Ik denk mede dankzij mijn naaimachine. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_200038690
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 08:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, afgezien van de tijdelijke rugpijn! Ik voel wel het moment dat ik eigenlijk een lange pauze moet nemen, maar dan wil ik te graag door. :+

Het is een nieuw patroon, met een paar uitdagingen. Ik lees hoe het moet, kijk evt. een filmpje (of twee) en oefen op wat reststukjes. Wel heel leuk als het dan ook lukt. Ik denk mede dankzij mijn naaimachine. O+
Rugpijn is minder. Dat heb ik vaak met mijn nek. En negeer het vervolgens ;)

Uitdagign zijn leuk! En dat met restjes oefenen ga ik ook doen..slim!

Naja... Jij bent degene die de naaimachine bedient hè ;)

Have fun
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:03:39 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200038834
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 09:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Rugpijn is minder. Dat heb ik vaak met mijn nek. En negeer het vervolgens ;)

Uitdagign zijn leuk! En dat met restjes oefenen ga ik ook doen..slim!

Naja... Jij bent degene die de naaimachine bedient hè ;)

Have fun
Ja, nek ook! Toch te gespannen bezig zijn, ik ken dat.

Ik kan nu wel een aantal naaimachines vergelijken. Bij sommige heb je gewoon veel minder controle als je moet priegelen. Mijn favoriet is een tweedehands die ik vorig jaar zomer op de kop heb getikt. Zo moet een naaimachine naaien! Tuurlijk, oefening helpt ook. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_200038862
Leuk om over jullie naaiavonturen te lezen :)

Hier ook een beetje last van rug/nek/schouders. Gisteren wilde in haken, maar de katten wilden op schoot. Dus heb een beetje in een rare houding zitten haken.
  donderdag 24 juni 2021 @ 11:01:52 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200039561
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Leuk om over jullie naaiavonturen te lezen :)

Hier ook een beetje last van rug/nek/schouders. Gisteren wilde in haken, maar de katten wilden op schoot. Dus heb een beetje in een rare houding zitten haken.
Haken met twee katten op schoot? Knap!
The love you take is equal to the love you make.
pi_200040511
Ah ja... Ik ben blij met mijn Singer. Maar is mijn eerste machine

Haken met dieren, doe ik je niet na
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200053350
Er is krijt op een wit werkje gekomen en ik krijg het er niet meer uit...

Naja... Waarschijnlijk ben ik de enige die het ziet. Vlekje van een paar mm in heel zacht geel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 25 juni 2021 @ 09:56:15 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200053401
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er is krijt op een wit werkje gekomen en ik krijg het er niet meer uit...

Naja... Waarschijnlijk ben ik de enige die het ziet. Vlekje van een paar mm in heel zacht geel
Wat heb je al geprobeerd?

Ik kom er helaas ook door schade en schande achter dat niet elke tijdelijke markering tijdelijk blijkt te zijn.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200053571
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 09:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat heb je al geprobeerd?

Ik kom er helaas ook door schade en schande achter dat niet elke tijdelijke markering tijdelijk blijkt te zijn.
Ik heb een krijtje erop laten vallen ;) het is echt minuscuul. Ik heb gespoeld met water en dat ging oke :) ik moet zoeken voor het vlekje. En het is de vlek waarover een capuchon gaat vallen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 25 juni 2021 @ 11:02:45 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200054243
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 10:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik heb een krijtje erop laten vallen ;) het is echt minuscuul. Ik heb gespoeld met water en dat ging oke :) ik moet zoeken voor het vlekje. En het is de vlek waarover een capuchon gaat vallen
Oh, het is niet een kleermakerskrijtje?

Die heb ik bijv. ook in rood en dat gaat er dan niet uit. Wie verzint dat. :X
The love you take is equal to the love you make.
pi_200054316
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 11:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Oh, het is niet een kleermakerskrijtje?

Die heb ik bijv. ook in rood en dat gaat er dan niet uit. Wie verzint dat. :X
Nee, gewoon een schoolbordkrijtje
En die rode ken ik van borduren... Die doet het iets te goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200068267
Naaipatroon is binnen!
Uiteten met een vriendin vanavond!
Morgen voetballen kijken en pizza eten met ons mam

*O* *O* *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200112882
Alles goed met iedereen hier?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200116573
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 19:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Alles goed met iedereen hier?
Hier wel O+
Heb mezelf voorgenomen elke avond in mijn 'dagboekapp' drie positieve puntjes van de dag op te schrijven... En zojuist kon ik niet eens kiezen, dus zijn het er vijf geworden ;)

Hoe gaat het met jou?
pi_200116597
Bijna vakantie *O* dus ik mag ook niet klagen.

En ik had net een 0.0 dat naar smoothie en marshmallows smaakt O+ heerlijk.
pi_200116637
Dat klinkt iets te zoet, eerlijk gezegd...
pi_200116691
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:58 schreef Shandaly het volgende:
Dat klinkt iets te zoet, eerlijk gezegd...
Door het fruit wordt het ook wel iets zurig. Maar nog steeds wel aan de zoete kant :Y
pi_200116695
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:55 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Hier wel O+
Heb mezelf voorgenomen elke avond in mijn 'dagboekapp' drie positieve puntjes van de dag op te schrijven... En zojuist kon ik niet eens kiezen, dus zijn het er vijf geworden ;)

Hoe gaat het met jou?
Dat vind ik echt heerlijk om te lezen! Geniet van alle vijf zou ik zeggen :*

Goed! Nieuwe pillen werken echt top
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:57 schreef Sarabi het volgende:
Bijna vakantie *O* dus ik mag ook niet klagen.

En ik had net een 0.0 dat naar smoothie en marshmallows smaakt O+ heerlijk.
Dat klinkt nou als bier dat ik zou lusten en mag drinken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200117419
Ondernulpuntvijf.com heeft echt veel leuke alcoholvrije biertjes.
pi_200118686
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 21:57 schreef Sarabi het volgende:
Bijna vakantie *O* dus ik mag ook niet klagen.

En ik had net een 0.0 dat naar smoothie en marshmallows smaakt O+ heerlijk.
Ik heb dit nodig.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 10:19:54 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200122891
Dag allen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_200122948
Hallootjes!

Druk aan het haken hier
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200123063
Gisteren niet aan haken toegekomen, vandaag maar eens tijd voor maken.
Maar zometeen eerst naar mijn ouders.

Morgen rond deze tijd krijg ik mijn eerste prik :o
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:07:19 #118
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200123491
Ik ben bezig met stof uitsnijden voor een volgend kledingstuk. Het gaat weer lekker en als het niet zo bloedheet is, is het wel te doen.

Ik heb volgende week mijn tweede, echtgenoot de week erna. Dus dan nóg een week later… Gaan we maar eens een afspraak maken om met een oom en tante uit eten te gaan, want dat hebben ze een tijd terug beloofd en ik vrees dat we er niet onderuit komen. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_200123524
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben bezig met stof uitsnijden voor een volgend kledingstuk. Het gaat weer lekker en als het niet zo bloedheet is, is het wel te doen.

Ik heb volgende week mijn tweede, echtgenoot de week erna. Dus dan nóg een week later… Gaan we maar eens een afspraak maken om met een oom en tante uit eten te gaan, want dat hebben ze een tijd terug beloofd en ik vrees dat we er niet onderuit komen. :+
Ik dacht even dat je het over een tweede echtgenoot had. Moest echt even nadenken wat je bedoelde _O-

Lekker dat je zo bezig bent!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200123598
Ik moest ook even over de 2e echtgenoot denken :D

2 weken na onze 2e prik, dus dat duurt nog wel even. Gaan we samen sushi eten :9 te lang geleden.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:00:30 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200124870
Ik houd het bij één.

Eén tegelijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200124986
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben bezig met stof uitsnijden voor een volgend kledingstuk. Het gaat weer lekker en als het niet zo bloedheet is, is het wel te doen.

Ik heb volgende week mijn tweede, echtgenoot de week erna. Dus dan nóg een week later… Gaan we maar eens een afspraak maken om met een oom en tante uit eten te gaan, want dat hebben ze een tijd terug beloofd en ik vrees dat we er niet onderuit komen. :+
Ik krijg over 2.5 week de tweede, daarna mag de baby komen. _O-
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:41:03 #123
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200125449
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben bezig met stof uitsnijden voor een volgend kledingstuk. Het gaat weer lekker en als het niet zo bloedheet is, is het wel te doen.

Ik heb volgende week mijn tweede, echtgenoot de week erna. Dus dan nóg een week later… Gaan we maar eens een afspraak maken om met een oom en tante uit eten te gaan, want dat hebben ze een tijd terug beloofd en ik vrees dat we er niet onderuit komen. :+
:D

Volgende maand zijn kerel en ik klaar. O+ Lollig genoeg twee dagen na elkaar, ondanks het leeftijdsverschil. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200126994
Mijn ouders krijgen vandaag (pas) hun tweede prik... we hebben ze bijna ingehaald ;)
Hun eerste was een week of 10 geleden al :o
pi_200129059
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:35 schreef Shandaly het volgende:
Mijn ouders krijgen vandaag (pas) hun tweede prik... we hebben ze bijna ingehaald ;)
Hun eerste was een week of 10 geleden al :o
Krijgen je ouders AstraZenica?
pi_200130120
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:59 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Krijgen je ouders AstraZenica?
:Y
pi_200138582
Prik zit *O* bijna klaar met wachten.
Dan naar huis en vakantie *O*
pi_200139135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:32 schreef Sarabi het volgende:
Prik zit *O* bijna klaar met wachten.
Dan naar huis en vakantie *O*
Super! Ik ben blij voor je
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200139146
Twee uur slaap, therapie en ik had een knutseldag verzonnen waarop ik niet mag haken. Waarom denk ik dat ik dat laatste verander ;)

Maar eerst met thee achter de laptop
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200139413
Stof besteld voor de trui *O* Best spannend, mintgroen, draag nooit groen. Alleen aan meerdere mensen gevraagd en die denken dat het staat. Uit mijn comfortzone, en mijn eerste eigen kledingstuk naaien en een andere kleur dan anders
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:43:03 #131
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200139453
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Stof besteld voor de trui *O* Best spannend, mintgroen, draag nooit groen. Alleen aan meerdere mensen gevraagd en die denken dat het staat. Uit mijn comfortzone, en mijn eerste eigen kledingstuk naaien en een andere kleur dan anders
Waar heb je besteld?

Ik bestel geregeld bij www.driessenstoffen.nl. Die prijzen per meter zijn heel betaalbaar.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200139517
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar heb je besteld?

Ik bestel geregeld bij www.driessenstoffen.nl. Die prijzen per meter zijn heel betaalbaar.
Takoy Ook bij Driessen gekeken, maar ik kon daar de teint die ik wilde niet vinden. Waarschijnlijk haal ik voor trui nummer twee daar wel stof
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200152459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:32 schreef Sarabi het volgende:
Prik zit *O* bijna klaar met wachten.
Dan naar huis en vakantie *O*
*O*
Heb je last van bijwerkingen?

Fijne vakantie!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200153194
quote:
1s.gif Op donderdag 1 juli 2021 09:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

*O*
Heb je last van bijwerkingen?

Fijne vakantie!
Thanks :)

Een beetje blauwe plek gevoel waar ze geprikt hebben. Maar verder geen echte bijwerkingen :)
pi_200154322
Goed begin van de vakantie dus.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200159014
Weten jullie nog van mijn geknoei met de drank van Sarabi... ik kreeg bericht:

Ik heb vernomen dat jouw VOG binnen is gekomen en verder geen commentaar, dus hij is, gewoon met rafelrandjes, opgenomen in de map.

Gelukkig. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200159047
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:23 schreef Sumppi het volgende:
Weten jullie nog van mijn geknoei met de drank van Sarabi... ik kreeg bericht:

Ik heb vernomen dat jouw VOG binnen is gekomen en verder geen commentaar, dus hij is, gewoon met rafelrandjes, opgenomen in de map.

Gelukkig. :D
Gelukkig :D

Wanneer mag je nu beginnen?
pi_200159283
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gelukkig :D

Wanneer mag je nu beginnen?
Halverwege juli word ik ingewerkt en voor de VoorleesExpress denk ik dat het na de zomervakantie wordt. Het gaat allemaal op zijn gemak hier. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200161691
Super Sum!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200163813
Er is iets mis met me... Het is zomer en ik haak een ijsbeer en een kerstboom (af) en versieringen (wip)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200163834
Dat is juist slim om te doen. Ik begin altijd eind van de herfst en dan komt het niet op tijd af.

~:)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200163865
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 05:45 schreef Sumppi het volgende:
Dat is juist slim om te doen. Ik begin altijd eind van de herfst en dan komt het niet op tijd af.

~:)
Naja... Laatste weekend van oktober haal ik alle kerst te voorschijn en versier ik mijn huis :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200164971
Dan was ik nog iets eerder begonnen als ik jou was.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 2 juli 2021 @ 10:31:20 #144
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200165625
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Dan was ik nog iets eerder begonnen als ik jou was.
Da's nog maar drie maanden. :o
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 2 juli 2021 @ 10:33:01 #145
382129 crew  Donna
pi_200165642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 05:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er is iets mis met me... Het is zomer en ik haak een ijsbeer en een kerstboom (af) en versieringen (wip)
Lekker fris toch haha!
pi_200166352
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juli 2021 18:49 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Halverwege juli word ik ingewerkt en voor de VoorleesExpress denk ik dat het na de zomervakantie wordt. Het gaat allemaal op zijn gemak hier. :D
Heel benieuwd wat je er van gaat vinden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 05:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Er is iets mis met me... Het is zomer en ik haak een ijsbeer en een kerstboom (af) en versieringen (wip)
Leuk! En slim.....ik zou eigenlijk nu ook gewoon aan de kerststal moeten beginnen. Anders komt er weer niets van. Maarja heb nog 2 grote WIPs liggen.
pi_200168871
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 09:37 schreef Sumppi het volgende:
Dan was ik nog iets eerder begonnen als ik jou was.
:P in maart begonnen met de kerstboom. Alleen het kreng is ruim een halve meter hoor, dus ik moet heul veul versieringen haken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200168878
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 11:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heel benieuwd wat je er van gaat vinden :)
[..]

Leuk! En slim.....ik zou eigenlijk nu ook gewoon aan de kerststal moeten beginnen. Anders komt er weer niets van. Maarja heb nog 2 grote WIPs liggen.
En daar kan geen derde bij O-) (zei iemand met heel erg veel wips)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200169068
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

En daar kan geen derde bij O-) (zei iemand met heel erg veel wips)
Zou op zich ook wel kunnen :)
Alleen moet ik denk ik nieuw katoen kopen, en dat vind ik een beetje zonde.
pi_200169533
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juli 2021 15:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zou op zich ook wel kunnen :)
Alleen moet ik denk ik nieuw katoen kopen, en dat vind ik een beetje zonde.
Ah ja, dat begrijp ik... Zelf erg veel garens, alleen projecten waarvoor ik moet shoppen laat ik momenteel ook even links liggen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200186071
Nog een week en dan is het vakantie. *O* Het blijft wel lastig om mensen te vertellen dat we weliswaar in Nederland blijven, maar toch niet beschikbaar zijn voor bezoeken of logeerpartijen. oO< Een en al onbegrip, teleurstelling of blijven vragen op andere manieren. Na deze vakantie heb ik geen assertiviteitscursus meer nodig. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200186957
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 15:50 schreef Sumppi het volgende:
Nog een week en dan is het vakantie. *O* Het blijft wel lastig om mensen te vertellen dat we weliswaar in Nederland blijven, maar toch niet beschikbaar zijn voor bezoeken of logeerpartijen. oO< Een en al onbegrip, teleurstelling of blijven vragen op andere manieren. Na deze vakantie heb ik geen assertiviteitscursus meer nodig. :+
Wat denken die mensen? Dat je een hotel begonnen bent? Nee is een heel goed antwoord :) niet gek laten maken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200192220
:D

Ik denk vooral dat ze vrij zijn en ons een tijd niet hebben gezien. Dat we fysiek niet weg zijn maakt het moeilijk te begrijpen. Maar we willen die dagen niet weer vooraf vastleggen.

Langs de familie van mijn man gaan we ook al een deel van de vakantie. De rest van de tijd willen we relaxen, wat klussen en uitjes doen in Nederland. Als het dan mooi weer is wil ik graag kunnen besluiten dat we gaan zwemmen en niet dat we thuis moeten blijven voor bezoek.

Komt ook door vorig jaar waar ik helemaal geen grenzen aangaf natuurlijk. Slaan we nu misschien weer wat de andere kant op. Daarnaast besef ik me sinds vorig jaar dat ik nog niet van mijn angststoornis af ben. Dat speelt op zodra er mensen langs komen. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200192327
Nee is een heel goed antwoord.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200192466
Wie had hier nu laast De Zusterklokken van Lars Mytting aangeraden? Ik heb van dezelfde schrijver net De Vlamberken uit. Dank voor de tip! De Zusterklokken ligt ook klaar, maar nu lees ik eerst De vrouw van Martin Guerre uit.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200192732
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juli 2021 21:51 schreef Sumppi het volgende:
Wie had hier nu laast De Zusterklokken van Lars Mytting aangeraden? Ik heb van dezelfde schrijver net De Vlamberken uit. Dank voor de tip! De Zusterklokken ligt ook klaar, maar nu lees ik eerst De vrouw van Martin Guerre uit.
Ik! Vlamberken was ook O+

Wat heerlijk dat je De zusterklokken nog in het verschiet hebt, bofkont!

Nog een tip: "Daar waar de rivierkreeften zingen" van Delia Owens (ebook en luisterboek via de bibliotheek). Ik ben er nog in bezig, maar ik ben zeer onder de indruk.
pi_200193500
Ja, ik vind De Vlamberken ook mooi!

Het boek van Owens heb ik eerder over gehoord en zal ik ook eens opzoeken. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200196182
Hier zo blij dat ik weer eens in de bieb kan snuffelen. Ik lees alles wat los en vast zit. Heerlijk

Straks bij mijn moeder het nodige aan leesvoer halen over heksenvervolging en kruistochten. Veertien boeken en tijdschriften gelukkig heb ik fietstassen en vrije tijd :+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200196210
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier zo blij dat ik weer eens in de bieb kan snuffelen. Ik lees alles wat los en vast zit. Heerlijk

Straks bij mijn moeder het nodige aan leesvoer halen over heksenvervolging en kruistochten. Veertien boeken en tijdschriften gelukkig heb ik fietstassen en vrije tijd :+
Susan Smits nieuwe roman De heks van Limbricht is dan ook de moeite waard!
pi_200196221
quote:
1s.gif Op zondag 4 juli 2021 08:00 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Susan Smits nieuwe roman De heks van Limbricht is dan ook de moeite waard!
Dank je wel! Ik ga op zoek
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200206389
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 07:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier zo blij dat ik weer eens in de bieb kan snuffelen. Ik lees alles wat los en vast zit. Heerlijk

Straks bij mijn moeder het nodige aan leesvoer halen over heksenvervolging en kruistochten. Veertien boeken en tijdschriften gelukkig heb ik fietstassen en vrije tijd :+
Jij bent weer even zoet. :D Leuk dat je er zo induikt!

Mijn man maakt nog een boekenkast voor me. O+

Nog niet afgewerkt, maar voor het idee:



En hij maakte een bankje voor in de moestuin. *O*

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200207338
Mooie dingen kan jouw man maken! Echt geweldig!

En ja... Ik ben soms een beetje obsessief, maar in dit geval positief
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200209037
Wij zijn een tijdje geleden bij de heksenwaag geweest in Oudewater, dat was ook bijzonder.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200209069
Ik heb net op ongevraagd advies gezegd: 'bedankt voor het advies, maar ik ga daar niets mee doen'. Dat klinkt voor mij zo onbeleefd, maar ik oefen. :9
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200211688
Goed bezig Sump!

quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 21:58 schreef Sumppi het volgende:
bedankt voor het advies, maar ik ga daar niets mee doen
Die moet ik eens onthouden O-)
  maandag 5 juli 2021 @ 10:29:35 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200212718
quote:
0s.gif Op zondag 4 juli 2021 21:56 schreef Sumppi het volgende:
Wij zijn een tijdje geleden bij de heksenwaag geweest in Oudewater, dat was ook bijzonder.
Geven ze nog steeds certificaten als je je laat wegen? Ik heb er een voor Lienekientje. :+
The love you take is equal to the love you make.
pi_200214222
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 10:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geven ze nog steeds certificaten als je je laat wegen? Ik heb er een voor Lienekientje. :+
:D

Ja, de kinderen werden niet te licht bevonden en kregen een oorkonde.

Als ik het mij goed herinner is er nooit iemand veroordeeld.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200214274
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 08:55 schreef Shandaly het volgende:
Goed bezig Sump!
[..]

Die moet ik eens onthouden O-)
Hier ook alleen maar een grens getrokken, omdat het een dwingend advies was over wat ik zou moeten doen.

Nou, nee. :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200214283
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 10:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Geven ze nog steeds certificaten als je je laat wegen? Ik heb er een voor Lienekientje. :+
Was er toen ook al een tentoonstelling over de heksenvervolging op de verdieping daarboven?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 5 juli 2021 @ 13:33:04 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200215082
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 12:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Was er toen ook al een tentoonstelling over de heksenvervolging op de verdieping daarboven?
Dat weet ik echt niet meer. Ik heb alleen de certificaten teruggevonden, vorig jaar.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 5 juli 2021 @ 13:37:55 #171
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200215161
Ik was wat enthousiast geweest met goedkope stofjes bestellen. Ik heb inmiddels vier keer hetzelfde patroon gemaakt, wel met wat variatie in lengte en mouwen.

De laatste twee vind ik prima geslaagd. Ik zou ze kopen in een winkel. O+
The love you take is equal to the love you make.
pi_200218983
quote:
1s.gif Op maandag 5 juli 2021 13:37 schreef Lienekien het volgende:
Ik was wat enthousiast geweest met goedkope stofjes bestellen. Ik heb inmiddels vier keer hetzelfde patroon gemaakt, wel met wat variatie in lengte en mouwen.

De laatste twee vind ik prima geslaagd. Ik zou ze kopen in een winkel. O+
Nice! Veel plezier :) enthousiasme is een goed iets :P
En knap dat je het zo goed kan!

Komend weekend duik ik achter de naaimachine
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200225150
Haken aan de rozetta weer eens. Zo leuk om te doen

Vandaag komt mijn stof *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200225745
Ik ben nog altijd behoorlijk eenkennig wat hobbies betreft ;)
Ik heb nog een diamond painting en een painting-by-number liggen, maar beiden al maanden niet meer aangeraakt. Volledig en alleen aan het borduren ❤

Gister had ik mijn vrije parttime dag, en die heb ik volledig besteed aan Netflixafleveringen met m'n borduurwerk, afgewisseld met een (huishoudelijk) klusje. Dat werkt voor mij zó goed! Ik krijg dan zo ontzettend veel gedaan O+
Helemaal schoon huis inmiddels, én gister een recordaantal steekjes gezet: 1543 kruisjes op 1 dag *O*

Zal binnenkort weer eens een update fotootje plaatsen, m'n mini Virus Detected wordt zo tof *;
pi_200231072
Wow, dat zijn veel kruissteken! Is het je record? En wat volg je via Netflix?

Lienekien, wat gaaf toch dat je je eigen kleding kunt maken! Hoe staat het met het quilten?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200231107
:W

Door de vakantie niet echt tijd om bij te lezen, maar ik dacht ik kom weer even zwaaien.
Hopelijk is alles goed met iedereen.
  dinsdag 6 juli 2021 @ 16:09:38 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200231190
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:59 schreef Sumppi het volgende:
Wow, dat zijn veel kruissteken! Is het je record? En wat volg je via Netflix?

Lienekien, wat gaaf toch dat je je eigen kleding kunt maken! Hoe staat het met het quilten?
Quilten ligt een beetje stil, maar dat komt wel weer.

Ik ga mijn ‘wagenpark’ uitbreiden met een coverlock. Dat is de machine om aan te schaffen als je de naaimachine onder de knie hebt en een overlocker goed kunt bedienen. Je kunt dus absoluut zonder, maar een coverlock is bijv. heel handig bij mooie zomen maken in stretch kledingstukken en randafwerking.

Dit soort steken:



…waarbij je nog kunt kiezen welke kant je boven wilt. Als je voor die onderkant een leuk garen kiest, is het ook mooi voor bovenop.

Randjes:
The love you take is equal to the love you make.
pi_200231373
In alle naaigroepen die ik volg (voor ooit, als ik tijd heb :') ) zijn ze heel enthousiast over zo'n machine! De zomen zijn dan volgens mij niet alleen mooier, maar ook makkelijker te maken. Goede aanschaf!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200231385
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:02 schreef Sarabi het volgende:
:W

Door de vakantie niet echt tijd om bij te lezen, maar ik dacht ik kom weer even zwaaien.
Hopelijk is alles goed met iedereen.
Hoe is jullie vakantie? Sport aan het kijken?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200231446
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 15:59 schreef Sumppi het volgende:
Wow, dat zijn veel kruissteken! Is het je record? En wat volg je via Netflix?

Lienekien, wat gaaf toch dat je je eigen kleding kunt maken! Hoe staat het met het quilten?
Ja, denk wel dat dit mijn record is so far. Voordeel van dat ecc borduren (extreme cross country). Was allemaal van 1 kleur, redelijk dicht bij elkaar, dus dan schiet het sowieso wel op.

En ik zag zondag dat er nieuwe afleveringen van Vikings beschikbaar waren... tweede helft van seizoen 6 O+
Tien nieuwe afleveringen, en ik ben nu alweer halverwege :@
pi_200232477
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Hoe is jullie vakantie? Sport aan het kijken?
Dat sowieso :Y
Verddr gisteren een roadtripje door de Utrechtse heuvelrug.
En vandaag ook lekker aan het brouwen.
pi_200232700
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 17:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat sowieso :Y
Verddr gisteren een roadtripje door de Utrechtse heuvelrug.
En vandaag ook lekker aan het brouwen.
Klinkt heel erg goed! Geniet ervan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200232712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 16:30 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ja, denk wel dat dit mijn record is so far. Voordeel van dat ecc borduren (extreme cross country). Was allemaal van 1 kleur, redelijk dicht bij elkaar, dus dan schiet het sowieso wel op.

En ik zag zondag dat er nieuwe afleveringen van Vikings beschikbaar waren... tweede helft van seizoen 6 O+
Tien nieuwe afleveringen, en ik ben nu alweer halverwege :@
Ik heb meestal een serie tijdens het haken op... en ik heb dat soort dagen ook dat tempo :@ maar het moeten wel series zijn die je kan volgen als je alleen luistert
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200232714
10 van de minimaal 70 kerstboomhangers af :P
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200233647
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
10 van de minimaal 70 kerstboomhangers af :P
Dat vraagt om een foto in het betreffende topic :Y
pi_200244560
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 19:08 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Dat vraagt om een foto in het betreffende topic :Y
Komt goed wanneer de boom af is en alles erin hangt (boom heb ik ook gehaakt)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200251157
https://www.nu.nl/coronav(...)ng-besmettingen.html

Dit zag niemand aan komen :')
Ik zei het een tijd geleden al, wacht gewoon nog 1 a 2 maanden en dan is iedereen (die wil) gevaccineerd.
pi_200251769
Ja... en ze zijn gewoon te laat met jongeren begonnen... als ze die nou ingeënt hadden en vervolgens na zes weken de kroegen open, dan had dit gescheeld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 7 juli 2021 @ 16:48:55 #189
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200252032
Ze hebben te vroeg de maatregelen voor kroegen e.d. losgelaten. Ik las al het bericht dat een dancing zelf de deuren weer gaat sluiten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200255449
Goed dat ze dan zelf besluiten dat het niet verantwoord is open te blijven. Dat lijkt me een moeilijke beslissing.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200255571
Ik moet niet in het baktopic kijken.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200255818


We kwamen langs zo'n bord en mijn dochter wilde er uitleg bij. Ik dacht dat ze wilde weten waarom die smiley en misschien wat offline betekent. 'Mama, dat bord heeft weinig nut. Mensen die onderweg online zijn kijken daar niet naar'. :')

Er waren wel weer veel idioten op de weg en een ree sprong over.

Ik denk dat ik nu Vikings ga proberen. Lekker bankhangen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 7 juli 2021 @ 22:50:24 #193
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200259141
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:56 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

We kwamen langs zo'n bord en mijn dochter wilde er uitleg bij. Ik dacht dat ze wilde weten waarom die smiley en misschien wat offline betekent. 'Mama, dat bord heeft weinig nut. Mensen die onderweg online zijn kijken daar niet naar'. :')

Er waren wel weer veel idioten op de weg en een ree sprong over.

Ik denk dat ik nu Vikings ga proberen. Lekker bankhangen.
Je hebt slimme kinderen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200260688
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 22:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je hebt slimme kinderen.
Dit O+

Mijn moeder heeft vandaag een Tour Pool gewonnen waar 1000 mensen aan mee doen, beetje trots O+ en ze mag dus mooi trakteren dit weekend :D
  donderdag 8 juli 2021 @ 08:32:02 #195
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200262564
quote:
18s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:40 schreef Sumppi het volgende:
Ik moet niet in het baktopic kijken.
Wat zag je? :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200263180
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 20:56 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

We kwamen langs zo'n bord en mijn dochter wilde er uitleg bij. Ik dacht dat ze wilde weten waarom die smiley en misschien wat offline betekent. 'Mama, dat bord heeft weinig nut. Mensen die onderweg online zijn kijken daar niet naar'. :')

Er waren wel weer veel idioten op de weg en een ree sprong over.

Ik denk dat ik nu Vikings ga proberen. Lekker bankhangen.
Geweldig en zo waar!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200263207
Ik heb ineens weer ruimte in mijn hoofd. Krant lezen, geschiedenis lezen... Gemakkelijke knutselen... Maakt me blij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 8 juli 2021 @ 09:38:58 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200263266
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb ineens weer ruimte in mijn hoofd. Krant lezen, geschiedenis lezen... Gemakkelijke knutselen... Maakt me blij
Ik vind het zo fijn voor je!
The love you take is equal to the love you make.
pi_200263446
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 23:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dit O+

Mijn moeder heeft vandaag een Tour Pool gewonnen waar 1000 mensen aan mee doen, beetje trots O+ en ze mag dus mooi trakteren dit weekend :D
Wat leuk! En de hele familie kijkt dus?

Vroeger keken we thuis met zijn allen. In een oud dagboek van me stond zelfs nog een heel stuk over een valpartij. Vol verontwaardiging van mijn kant en uitgeknipte krantenartikelen. Er werd toen iemand de bosjes ingedrukt. Nu volg ik het helemaal niet meer. De valpartijen lijken wel een stuk heftiger.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Wat zag je? :9
Ik kijk zo nu en dan het hele topic door, maar bij mokka ga ik watertanden. Ik heb nu net 'Bakbijbel' van Rutger van den Broek gekocht en via de bibliotheek het boek 'Bakken' van Paul Hollywood geleend. In de vakantie ga ik daar eens mee aan de slag. :9~

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 09:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb ineens weer ruimte in mijn hoofd. Krant lezen, geschiedenis lezen... Gemakkelijke knutselen... Maakt me blij
Heerlijk, wat fijn!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200263633
Dank jullie wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:14:08 #201
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200263694
Mokka :9~
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200263990
Hazelnootgebakjes zijn nog lekkerder. :9~
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200263996
Ik ben trouwens al bijna 10 kg kwijt. Niet dat het om dat gewicht gaat, maar toch. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  donderdag 8 juli 2021 @ 10:45:41 #204
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_200264104
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben trouwens al bijna 10 kg kwijt. Niet dat het om dat gewicht gaat, maar toch. *O*
Oh, nice!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_200264562
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben trouwens al bijna 10 kg kwijt. Niet dat het om dat gewicht gaat, maar toch. *O*
Heel goed bezig *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200264691
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 10:36 schreef Sumppi het volgende:
Ik ben trouwens al bijna 10 kg kwijt. Niet dat het om dat gewicht gaat, maar toch. *O*
Wat knap *O*

Mijn ouders kijken inderdaad ook :) ik weet niet of de valpartijen echt erger zijn geworden.....vroeger vielen er wel vaker doden. Maar nu gaan valpartijen denk ik op hogere snelheid.

@CotS fijn dat het zo goed gaat met je.
pi_200269147
Yeah! Net mail gehad, koor start weer in september *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200283153
Dank! Het is wel prettig om die coach te hebben.

quote:
0s.gif Op donderdag 8 juli 2021 16:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Yeah! Net mail gehad, koor start weer in september *O*
Mooi dat alles weer opstart. ^O^

Hier is de vakantie begonnen. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200283159
Jeeeeej! Telefoon is binnen, een nieuwe :) *O* (dat scheelt tien euro op mijn telefoonrekening)

En en en en ondanks gezond eten, dus meer eten, val ik rapper af *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200283163
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 14:34 schreef Sumppi het volgende:
Dank! Het is wel prettig om die coach te hebben.
[..]

Mooi dat alles weer opstart. ^O^

Hier is de vakantie begonnen. *O*
Oeh lekker! *O*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200283164
Allemaal goed nieuws. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200296334
Jazeker. Doe hard mijn best

Vandaag een lekkere chilldag
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200304559
Bizarre stijging van het aantal besmettingen. :o Komt er hier nog iemand in de problemen door nieuwe maatregelen? Meerdaagse festivals die niet doorgaan, bijvoorbeeld?

Ik ben blij dat we ook dit jaar in Nederland blijven. :X

Vandaag naar Breda en terug gereden met dochter voor de verjaardag van haar beste vriendin. Kon ik lekker lunchen bij een vriendin en daarna nog lekker buiten gezeten op het feestje. Goed begin van de vakantie. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200304967
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 21:39 schreef Sumppi het volgende:
Bizarre stijging van het aantal besmettingen. :o Komt er hier nog iemand in de problemen door nieuwe maatregelen? Meerdaagse festivals die niet doorgaan, bijvoorbeeld?

Ik ben blij dat we ook dit jaar in Nederland blijven. :X

Vandaag naar Breda en terug gereden met dochter voor de verjaardag van haar beste vriendin. Kon ik lekker lunchen bij een vriendin en daarna nog lekker buiten gezeten op het feestje. Goed begin van de vakantie. O+
Klinkt alsof je een goede dag hebt gehad :* fijn!

De maatregelen treffen mij niet. Alleen draag ik wel weer mondkapjes. Gewoon om me veilig te voelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200305543
Je bent niet de enige. Hier zie ik nog veel mensen met een mondkapje.

Wij gaan niet naar plekken met -veel- jongeren. :+

Was echt een goede dag. Mooie gesprekken en de tijd vloog voorbij. En dochter praat altijd honderduit in de auto, terwijl ze thuis stiller is. Dat maakt het ook goed om met haar op pad te zijn. Natuurlijk ook veel en vals gezongen samen en gestopt voor een Happy Meal.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200305623
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 22:35 schreef Sumppi het volgende:
Je bent niet de enige. Hier zie ik nog veel mensen met een mondkapje.

Wij gaan niet naar plekken met -veel- jongeren. :+

Was echt een goede dag. Mooie gesprekken en de tijd vloog voorbij. En dochter praat altijd honderduit in de auto, terwijl ze thuis stiller is. Dat maakt het ook goed om met haar op pad te zijn. Natuurlijk ook veel en vals gezongen samen en gestopt voor een Happy Meal.
Hahaha dat zou betekenen dat ik mijn halve wijk niet in kan en dat ik niet naar de bieb kan enzovoort. Beetje het "nadeel" van een studentenstad.

Fijn dat het zo leuk was. Klinkt echt als een heerlijke en waardevolle dag.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200306340
:D

Hier rijden de jongeren alleen langs als ze uit willen gaan in de stad. Verder zit ik een dorpse bubbel met ouderen. Dat besef ik me nu pas echt. Wel wat anders dan de studentenstad waar jij woont. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200306553
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juli 2021 23:17 schreef Sumppi het volgende:
:D

Hier rijden de jongeren alleen langs als ze uit willen gaan in de stad. Verder zit ik een dorpse bubbel met ouderen. Dat besef ik me nu pas echt. Wel wat anders dan de studentenstad waar jij woont. :Y
Haha lekker toch :) beide heeft zo zijn voordelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200315173
We waren vandaag naar het smalspoormuseum en daar sprak ik iemand die op het laatst besloot er toch geen middag Groningen van te maken met al die besmettingen en jongeren. :X

Kinderen mochten zelf een locomotief bedienen. Het was zo rustig dat de vrijwilliger daar uitgebreid de tijd voor kon nemen. We maken er een dagjes weg in Drenthe vakantie van. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200315464
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:50 schreef Sumppi het volgende:
We waren vandaag naar het smalspoormuseum en daar sprak ik iemand die op het laatst besloot er toch geen middag Groningen van te maken met al die besmettingen en jongeren. :X

Kinderen mochten zelf een locomotief bedienen. Het was zo rustig dat de vrijwilliger daar uitgebreid de tijd voor kon nemen. We maken er een dagjes weg in Drenthe vakantie van. O+
Klinkt als een hele leuke dag!

Zonder mondkapjes doe ik ook geen dingen meer. Het loopt hier echt uit de klauw
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200315595
quote:
1s.gif Op zondag 11 juli 2021 17:50 schreef Sumppi het volgende:
We waren vandaag naar het smalspoormuseum en daar sprak ik iemand die op het laatst besloot er toch geen middag Groningen van te maken met al die besmettingen en jongeren. :X

Kinderen mochten zelf een locomotief bedienen. Het was zo rustig dat de vrijwilliger daar uitgebreid de tijd voor kon nemen. We maken er een dagjes weg in Drenthe vakantie van. O+
Jullie vermaken je wel zo te lezen O+

Wij gaan morgen weer een roadtripje doen.
pi_200315777
Jullie doen allemaal leuke dingen!

Hier "saai" aan het kersthaken de boom is bijna klaar en dat soort dingen. En ik ben erg gelukkig erbij

Dit weekend logeer ik bij mijn moeder en gaan we uiteten:)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200325711
Het begin is er!
Nu ga ik strikjes haken en wat meer sterren voor erbij... Wat vinden jullie: glimmende kralen of niet. Even voor de duidelijk: ik houd van bomvolle bomen ;)

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200326164
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het begin is er!
Nu ga ik strikjes haken en wat meer sterren voor erbij... Wat vinden jullie: glimmende kralen of niet. Even voor de duidelijk: ik houd van bomvolle bomen ;)

[ afbeelding ]
Glitter en glamour ja :Y ^O^ _O_

Hij wordt erg leuk!
pi_200329736
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 09:15 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]

Glitter en glamour ja :Y ^O^ _O_

Hij wordt erg leuk!
Dank je wel!
Ja :P Ik ga het ook gewoon doen denk ik :) Hoe vrolijker hoe beter
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200331753
Wat wordt hij leuk! Dat sneeuwmannetje. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200331774
quote:
0s.gif Op zondag 11 juli 2021 18:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jullie vermaken je wel zo te lezen O+

Wij gaan morgen weer een roadtripje doen.
Waar zijn jullie (geweest)??

Ik fietste vandaag een rondje van twee uur met de oudste. Volgens mij hebben we een gier gezien, maar dat leek me zo onwaarschijnlijk.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 12 juli 2021 @ 17:24:48 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200332131
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 16:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Waar zijn jullie (geweest)??

Ik fietste vandaag een rondje van twee uur met de oudste. Volgens mij hebben we een gier gezien, maar dat leek me zo onwaarschijnlijk.
Ze worden wel waargenomen.

https://waarneming.nl/spe(...)-06-18&is_validated=
The love you take is equal to the love you make.
pi_200332158
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 16:50 schreef Sumppi het volgende:
Wat wordt hij leuk! Dat sneeuwmannetje. O+
Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200332982
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 17:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze worden wel waargenomen.

https://waarneming.nl/spe(...)-06-18&is_validated=
Drenthe staat er niet bij. Ik had natuurlijk alleen mijn aardappel bij me en kon daar deze foto mee maken:

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  maandag 12 juli 2021 @ 18:53:25 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200333276
quote:
0s.gif Op maandag 12 juli 2021 18:33 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Drenthe staat er niet bij. Ik had natuurlijk alleen mijn aardappel bij me en kon daar deze foto mee maken:

[ afbeelding ]
Ik sluit het niet uit.

Mijn man vindt heel snel dat er in Drenthe in juni nog een is gezien.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200333716
Ja, verrek. Ook een krantenbericht van een aantal jaar terug over een groep vale gieren hier in de buurt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200340418
Een collega vond gister een rode ibis in een park hier in de buurt :o We vermoeden dat ie uit een dierentuin in de buurt is ontsnapt, maar toch erg tof om te zien. Vanmiddag tijdens de lunchwandeling - met collega's, want ik ben op kantoor!!!! *O* *G* *O* - maar eens kijken of we 'm ook kunnen spotten.
pi_200340781
quote:
1s.gif Op maandag 12 juli 2021 16:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Waar zijn jullie (geweest)??

Ik fietste vandaag een rondje van twee uur met de oudste. Volgens mij hebben we een gier gezien, maar dat leek me zo onwaarschijnlijk.
We zijn heel dichtbij huis gebleven, maar veel gezien wat we niet kenden :)
We hebben de vestingroute etappe 1 gereden. Tussendoor lekker aan de Maas zitten picknicken. Daar heb ik voor het eerst een ijsvogel gezien. Niet zo gaaf als een gier maar toch :D
  dinsdag 13 juli 2021 @ 10:14:28 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200340857
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 10:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We zijn heel dichtbij huis gebleven, maar veel gezien wat we niet kenden :)
We hebben de vestingroute etappe 1 gereden. Tussendoor lekker aan de Maas zitten picknicken. Daar heb ik voor het eerst een ijsvogel gezien. Niet zo gaaf als een gier maar toch :D
Oh, een ijsvogel is prachtig!

Ik heb er twee keer een gezien in het Noorderplantsoen hier.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200343374
Even een crosspost

Zal eens wat foto's dumpen van gisteren O+

Gevangentoren met ooievaarsnest


Picknickplekje. De vogels hadden allemaal nestjes in die gaten in de muur.



Verder nog in Heusden de vesting en ruïnes van het kasteel bekeken.


pi_200345770
:W

Wat mooi daar zeg @Sarabi 😍
En ik heb vorig jaar voor het eerst een ijsvogel gezien hier in het park 🥳
@Shandaly,wat fijn dat je weer op kantoor mag werken! Heb je de Ibis nog gespot? :s)

Hier gaat het goed! Ben nu 6 weken clean😎
Vriendlief en ik hebben de afgelopen weken heerlijk nuchter genoten van terrasjes, etentjes en een weekendje weg naar Den Bosch O+
Goed van het leven genoten zeg maar *)

Ook met mijn therapieën loopt het goed en ik ben aan het solliciteren voor vrijwilligerswerk als Social media redacteur bij een magazine voor mensen met een psychische kwetsbaarheid. Dus kijk ook weer echt meer naar de toekomst en zingeving.
En ik heb het sporten weer opgepakt, dus lekker bezig 👍

Alleen heb gisteren mijn tweede vaccinatie (Pfizer) gekregen en ben er helaas weer flink ziek van😰
Vorige keer echt 5 dagen met koorts, spierpijn en enorme hoofdpijn op bed gelegen. Van de huisarts extra sterke Naproxen gehad. Nu m'n agenda voor de zekerheid deze week ook leeggepland en dat is maar goed ook. Want op de koorts na alweer alle bijwerkingen flink aanwezig 🙄
Dus duimen dat het nu niet weer zo lang duurt en ik snel weer opgeknapt ben👍

Want ik heb ook weer ruimte in mijn hoofd voor creativiteit, dus ik heb eindelijk de kleurtjes van een nieuwe diamond painting in bakjes gedaan, dus hopelijk kan ik daar snel mee beginnen 🥳
  dinsdag 13 juli 2021 @ 15:45:27 #238
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200346012
Beterschap, Hestia!
The love you take is equal to the love you make.
pi_200349984
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 12:51 schreef Sarabi het volgende:
Even een crosspost

Zal eens wat foto's dumpen van gisteren O+

Gevangentoren met ooievaarsnest
[ afbeelding ]

Picknickplekje. De vogels hadden allemaal nestjes in die gaten in de muur.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Verder nog in Heusden de vesting en ruïnes van het kasteel bekeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie route zeg! Kun je ook in de ruïnes? Gaan jullie de andere etappe(s) ook rijden deze vakantie?

@_Hestia_ Goede berichten. Wel balen van de bijwerkingen. Beterschap!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200349994
Ik heb nog nooit een ijsvogel gezien. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200354592
Goedemorgen allemaal :)

De afgelopen dagen zoveel gehaakt, dat ik er even geen zin in heb nu :P
Lekker in mijn artjournal (naja... art... knip en plak dagboek ;) ). Gisteren alles klaargelegd en al een pagina gemaakt, en vandaag lekker los gaan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200356346
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juli 2021 20:13 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Mooie route zeg! Kun je ook in de ruïnes? Gaan jullie de andere etappe(s) ook rijden deze vakantie?

Je kan er in, maar stelt niet heel veel voor :)

De rest van de etappes gaan we een andere keer doen, niet meer deze vakantie.
De tijd is snel gegaan :D
pi_200356348
Hoe voel je je vandaag @Hestia?
pi_200360312
Dankjulliewel! 😘
Ik dacht dat het wel iets beter ging vanochtend. Klachten nog wel aanwezig, maar minder dan gisteren. Dus ik vol goede moed zelf boodschappen gedaan net. Maar nu toch weer helemaal gesloopt en alles weer dubbel en dwars terug 🙄
Dus lig nu toch maar weer in bed 😫

Gisteren trouwens wel echt een prachtige bos bloemen gekregen van mijn schat omdat ik me zo beroerd voelde 💜



@ChildoftheStars veel plezier met Art-journalling vandaag dan!

[ Bericht 18% gewijzigd door _Hestia_ op 14-07-2021 16:06:59 ]
pi_200365015
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel! 😘
Ik dacht dat het wel iets beter ging vanochtend. Klachten nog wel aanwezig, maar minder dan gisteren. Dus ik vol goede moed zelf boodschappen gedaan net. Maar nu toch weer helemaal gesloopt en alles weer dubbel en dwars terug 🙄
Dus lig nu toch maar weer in bed 😫

Gisteren trouwens wel echt een prachtige bos bloemen gekregen van mijn schat omdat ik me zo beroerd voelde 💜

[ afbeelding ]

@:childofthestars veel plezier met Art-journalling vandaag dan!
Mooi boeket :)

Lekker rustig aan doen de komende dagen! Hopelijk voel je je snel beter.

Ik merk dat ik de weken aan het aftellen ben tot mijn 2e prik. Zeker nu de besmettingen weer stijgen.
pi_200366647
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel! 😘
Ik dacht dat het wel iets beter ging vanochtend. Klachten nog wel aanwezig, maar minder dan gisteren. Dus ik vol goede moed zelf boodschappen gedaan net. Maar nu toch weer helemaal gesloopt en alles weer dubbel en dwars terug 🙄
Dus lig nu toch maar weer in bed 😫

Gisteren trouwens wel echt een prachtige bos bloemen gekregen van mijn schat omdat ik me zo beroerd voelde 💜

[ afbeelding ]

@:childofthestars veel plezier met Art-journalling vandaag dan!
Rustig aan dan maar. Wat een mooie bos bloemen! Leuk ook om te lezen hoe fijn jullie het samen hebben. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200366788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 19:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Mooi boeket :)

Lekker rustig aan doen de komende dagen! Hopelijk voel je je snel beter.

Ik merk dat ik de weken aan het aftellen ben tot mijn 2e prik. Zeker nu de besmettingen weer stijgen.
Wanneer mag je voor de tweede? M'n man mag volgende week gelukkig. Dat voelt ook wel als een opluchting.

Morgen ga ik werken in de bibliotheek. *O*
Oudste gaat logeren bij zijn beste vriend en de week erna gaan ze samen hier in de tuin kamperen. Vrijdagmiddag kunnen we met zijn allen zwemmen. Ik wilde ook reserveren voor het bakkerijmuseum, maar dat is dicht op de dag dat we in de buurt zijn. Moet ik snel wat anders bedenken in of om Zwolle. Iemand ideeën? Ik denk dat ik voor een wandeling ga, dan kan de hond mee.

Al die reserveringen maken is nog best een gedoe trouwens.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200369112
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juli 2021 14:52 schreef _Hestia_ het volgende:
Dankjulliewel! 😘
Ik dacht dat het wel iets beter ging vanochtend. Klachten nog wel aanwezig, maar minder dan gisteren. Dus ik vol goede moed zelf boodschappen gedaan net. Maar nu toch weer helemaal gesloopt en alles weer dubbel en dwars terug 🙄
Dus lig nu toch maar weer in bed 😫

Gisteren trouwens wel echt een prachtige bos bloemen gekregen van mijn schat omdat ik me zo beroerd voelde 💜

[ afbeelding ]

@:childofthestars veel plezier met Art-journalling vandaag dan!
Mooi bloemen!

Ik was ook goed ziek en dat duurde ongeveer vier dagen. Lekker rustig aan doen jij, beterschap
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200369141
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wanneer mag je voor de tweede? M'n man mag volgende week gelukkig. Dat voelt ook wel als een opluchting.

Morgen ga ik werken in de bibliotheek. *O*
Oudste gaat logeren bij zijn beste vriend en de week erna gaan ze samen hier in de tuin kamperen. Vrijdagmiddag kunnen we met zijn allen zwemmen. Ik wilde ook reserveren voor het bakkerijmuseum, maar dat is dicht op de dag dat we in de buurt zijn. Moet ik snel wat anders bedenken in of om Zwolle. Iemand ideeën? Ik denk dat ik voor een wandeling ga, dan kan de hond mee.

Al die reserveringen maken is nog best een gedoe trouwens.
Klinkt als mooie plannen!

Reserveren is idd onhandig. Gelukkig doe ik niet veel dingen waarbij dat moet
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200369165
Morgen en mijn begeleider en direct door naar de diëtist... zo geen zin in allemaal. Het zijn allebei fantastisch lieve mensen en ik durf alles tegen ze te zeggen, maar ja...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200372372
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wanneer mag je voor de tweede? M'n man mag volgende week gelukkig. Dat voelt ook wel als een opluchting.

Morgen ga ik werken in de bibliotheek. *O*
Oudste gaat logeren bij zijn beste vriend en de week erna gaan ze samen hier in de tuin kamperen. Vrijdagmiddag kunnen we met zijn allen zwemmen. Ik wilde ook reserveren voor het bakkerijmuseum, maar dat is dicht op de dag dat we in de buurt zijn. Moet ik snel wat anders bedenken in of om Zwolle. Iemand ideeën? Ik denk dat ik voor een wandeling ga, dan kan de hond mee.

Al die reserveringen maken is nog best een gedoe trouwens.
3 en 4 augustus zijn we aan de beurt :)

Succes en veel plezier bij de bieb *O*
Volgens mij wordt het volgende week wel mooi weer om te kamperen.

Er zit een Aton Pieckmuseum net onder Zwolle. Maar ik weet niet of de jeugd van tegenwoordig dat nog kent/interessant vindt.
pi_200372386
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 23:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Morgen en mijn begeleider en direct door naar de diëtist... zo geen zin in allemaal. Het zijn allebei fantastisch lieve mensen en ik durf alles tegen ze te zeggen, maar ja...
Succes vandaag :) Komt vast goed, maar ook logisch dat het spannend is.

Gisteren tot veel te laat Gloomhaven gespeeld :O Moeten helaas nu wel uit bed omdat AH elk moment kan komen.
pi_200372407
Nou... het waren twee mooie dagen... -O-
quote:
-O- Op woensdag 14 juli 2021 17:35 schreef Mark Rutte het volgende:
Het kabinet wil weer dat iedereen zoveel mogelijk thuis werkt. Ruim twee weken geleden verviel na anderhalf jaar het dringende thuiswerkadvies, maar in het coronadebat in de Tweede Kamer zegde Rutte toe het weer in ere te herstellen. D66, PvdA, SP en GroenLinks hadden daar om gevraagd.

Rutte zei erbij dat hij "gezien de cijfers" geen aanleiding ziet om het advies weer in te stellen, omdat veel besmettingen de afgelopen tijd in de horeca plaatsvonden. Maar omdat hij in de Kamer de wens proefde is het devies voortaan weer: werk zoveel mogelijk thuis.
Hoe erg kan je heen en weer geslingerd worden in je gevoel over thuiswerken? Zo lang zoveel moeite gehad met thuiswerken, zeker in combinatie met de periodes dat de kinderen ook thuis waren. Toen ging het de laatste tijd eigenlijk best ok, eindelijk een beetje ritme gevonden. Vervolgens feeststemming (en zenuwen) want we mochten weer, en (na voor mij twee dagen) zijn we weer volledig terug bij af voor mijn gevoel :'( :X |:(
pi_200372430
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:01 schreef Shandaly het volgende:
Nou... het waren twee mooie dagen... -O-
[..]

Hoe erg kan je heen en weer geslingerd worden in je gevoel over thuiswerken? Zo lang zoveel moeite gehad met thuiswerken, zeker in combinatie met de periodes dat de kinderen ook thuis waren. Toen ging het de laatste tijd eigenlijk best ok, eindelijk een beetje ritme gevonden. Vervolgens feeststemming (en zenuwen) want we mochten weer, en (na voor mij twee dagen) zijn we weer volledig terug bij af voor mijn gevoel :'( :X |:(
Vooral dat heen en weer geslinger lijkt me erg lastig.....

Mijn man zit sinds begin maart vorig jaar al thuis. Nog geen moment spraken van geweest dat ze terug naar kantoor gaan.
pi_200372435
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juli 2021 20:52 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wanneer mag je voor de tweede? M'n man mag volgende week gelukkig. Dat voelt ook wel als een opluchting.

Morgen ga ik werken in de bibliotheek. *O*
Oudste gaat logeren bij zijn beste vriend en de week erna gaan ze samen hier in de tuin kamperen. Vrijdagmiddag kunnen we met zijn allen zwemmen. Ik wilde ook reserveren voor het bakkerijmuseum, maar dat is dicht op de dag dat we in de buurt zijn. Moet ik snel wat anders bedenken in of om Zwolle. Iemand ideeën? Ik denk dat ik voor een wandeling ga, dan kan de hond mee.

Al die reserveringen maken is nog best een gedoe trouwens.
Werk ze!

In de facebook groep Alternatieve uitjes met kinderen staan misschien wel leuke ideeën :!
pi_200372448
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 09:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Vooral dat heen en weer geslinger lijkt me erg lastig.....

Mijn man zit sinds begin maart vorige jaar al thuis. Nog geen moment spraken van geweest dat ze terug naar kantoor gaan.
Vorig jaar zomer hebben we een maand of twee dezelfde 50/50 regeling gehad als dat we nu hebben/hadden. Twee groepen, de ene week groep A op kantoor en groep B thuis, en de andere week andersom.

Sinds 6 maart 2020 ben ik 22 dagen op kantoor geweest :X
pi_200374936
Dankjulliewel! Vannacht kort nachtje gehad want maar van 3 tot half 9 kunnen slapen. Maar toch voel ik me gelukkig verder wel beter weer vandaag 👍

Net naar de huisarts geweest om doorverwijzing te regelen voor leefstijlprogramma om 2 jaar onder begeleiding de kilo's er weer af zien te krijgen. Was zo mooi 25kg afgevallen, nu zit de helft er helaas weer aan 😰 Dus voordat ik straks weer helemaal terug bij af ben maar weer die knop om proberen te krijgen 👍

@ChildoftheStars Veel succes met je begeleider en bij de diëtist vandaag!👍
@Shandaly Wat rot zeg dat het advies nu na 2 dagen weer veranderd is over dat thuiswerken. Lijkt mij ook niks dat heen en weer geslingerd nee. Wat een zwabber beleid van dit kabinet hoor :{
@Sumppi Veel plezier met werken in de bieb en met de leuke uitjes :D Al dat reserveren is idd wel irritant 😓
  donderdag 15 juli 2021 @ 12:35:55 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200375142
Het is toch wat. Ik zie op het journaal de beelden uit Limburg en de andere streken waar zoveel wateroverlast is. Daarna het bericht van vakanties die geschrapt worden. Ik weet wel naar wie mijn hart uitgaat. -O-

In overig nieuws. Ik heb net een onaf naaiproject in de vuilnisbak gepropt. Ging hem niet worden. Ik besloot mezelf verdere frustratie te besparen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 juli 2021 @ 12:46:17 #259
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200375299
:W

In Wallonie is het ook erg.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 15 juli 2021 @ 12:49:00 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200375345
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
:W

In Wallonie is het ook erg.
Ja, die beelden waren er ook. En uit Duitsland.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 15 juli 2021 @ 13:03:14 #261
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_200375557
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, die beelden waren er ook. En uit Duitsland.
Gelukkig woon ik hoog in Belgie.

Maar vrees dat onze puttekes het water niet kunnen slikken.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_200375810
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch wat. Ik zie op het journaal de beelden uit Limburg en de andere streken waar zoveel wateroverlast is. Daarna het bericht van vakanties die geschrapt worden. Ik weet wel naar wie mijn hart uitgaat. -O-

In overig nieuws. Ik heb net een onaf naaiproject in de vuilnisbak gepropt. Ging hem niet worden. Ik besloot mezelf verdere frustratie te besparen.
Ja echt verschrikkelijk van al dat water -O-
En groot gelijk heb je wbt dat naaiproject. Heb ik ook een keer met een diamond painting gedaan die ik echt niet leuk vond om te doen eigenlijk. Het moet wel leuk blijven idd.
pi_200375906
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 12:35 schreef Lienekien het volgende:
Het is toch wat. Ik zie op het journaal de beelden uit Limburg en de andere streken waar zoveel wateroverlast is. Daarna het bericht van vakanties die geschrapt worden. Ik weet wel naar wie mijn hart uitgaat.
Bizarre tijden idd... op zich is mijn sores met weer thuis moeten werken natuurlijk ook alleen een luxe probleem. En het scheelde me vanochtend ook een nat pak dat ik niet naar kantoor hoefde te fietsen...
pi_200377324
En nu dan Breaking news dat Peter R. de Vries is overleden na die schietpartij😥
Het zijn echt rare tijden ja :{
  donderdag 15 juli 2021 @ 14:34:23 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200377392
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juli 2021 14:32 schreef _Hestia_ het volgende:
En nu dan Breaking news dat Peter R. de Vries is overleden na die schietpartij😥
Het zijn echt rare tijden ja :{
Triest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200378669
Nou... als er toch een verkiezing voor Nederlandse kutdagen zou zijn, zou 15 juli 2021 best eens kunnen winnen.. met overmacht!
:'(
pi_200393790
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juli 2021 15:36 schreef Shandaly het volgende:
Nou... als er toch een verkiezing voor Nederlandse kutdagen zou zijn, zou 15 juli 2021 best eens kunnen winnen.. met overmacht!
:'(
Nou echt hè
pi_200394251
Pffft nou echt hè, was er gisteren gewoon echt van slag door ;(

Vanochtend zelf laatste therapiesessie van deze week gehad en nu heeft therapeute weekje vakantie. Als beloning voor m'n harde werken de afgelopen 2 maanden dat ik m'n therapieën heb opgepakt lekker bij BackWerk wezen lunchen :9

Daarna nog ff de stad in geweest en in de uitverkoop een nieuwe bikini gekocht. Want de badjuffrouw zei pas dat m'n andere door begon te schijnen 🙈

Nu ff lekker thuis chillen en vanavond komt m'n schatje🥰
Hij heeft vanaf nu 2 weken vakantie, dus wordt weer lekker veel genieten samen 💜
pi_200396586
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 15:12 schreef _Hestia_ het volgende:
Pffft nou echt hè, was er gisteren gewoon echt van slag door ;(

Vanochtend zelf laatste therapiesessie van deze week gehad en nu heeft therapeute weekje vakantie. Als beloning voor m'n harde werken de afgelopen 2 maanden dat ik m'n therapieën heb opgepakt lekker bij BackWerk wezen lunchen :9

Daarna nog ff de stad in geweest en in de uitverkoop een nieuwe bikini gekocht. Want de badjuffrouw zei pas dat m'n andere door begon te schijnen 🙈

Nu ff lekker thuis chillen en vanavond komt m'n schatje🥰
Hij heeft vanaf nu 2 weken vakantie, dus wordt weer lekker veel genieten samen 💜
Fijne weken samen!

Ik volg ook zo'n leefstijlprogramma van 2 jaar en voor mij werkt het heel goed! Nu een maand onderweg en ik heb al heel wat dingen veranderd en voel me een stuk beter (en ben al flink wat kilo's kwijt). Hoop dat de huisarts je aan kan melden. ^O^

Vrienden van me zijn naar Duitsland vertrokken voor een korte vakantie. Maak me wat zorgen, omdat er in hetzelfde gebied ook al mensen geëvacueerd zijn. Bizar om weer zo'n natuurramp dichtbij huis mee te maken. Ik weet nog wel van de overstromingen in 1993 en dat dat ook grote indruk maakte. Op de een of andere manier had ik zeker niet verwacht dat er zoveel mensen zouden overlijden bij zoiets in een land als Duitsland. ;(
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200396763
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:40 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Fijne weken samen!

Ik volg ook zo'n leefstijlprogramma van 2 jaar en voor mij werkt het heel goed! Nu een maand onderweg en ik heb al heel wat dingen veranderd en voel me een stuk beter (en ben al flink wat kilo's kwijt). Hoop dat de huisarts je aan kan melden. ^O^

Vrienden van me zijn naar Duitsland vertrokken voor een korte vakantie. Maak me wat zorgen, omdat er in hetzelfde gebied ook al mensen geëvacueerd zijn. Bizar om weer zo'n natuurramp dichtbij huis mee te maken. Ik weet nog wel van de overstromingen in 1993 en dat dat ook grote indruk maakte. Op de een of andere manier had ik zeker niet verwacht dat er zoveel mensen zouden overlijden bij zoiets in een land als Duitsland. ;(
Dankjewel! Fijn om te lezen dat jij er na een maand al zoveel goede ervaringen mee hebt! Veel succes ook!💪
Ik heb de verwijzing binnen en ben al voor een groep aangemeld. Zijn nog niet genoeg mensen om te starten, dus wordt waarschijnlijk na de zomervakantie dan👍

En dat kan ik me voorstellen dat je je dan zorgen maakt. Bizar hoe snel dat water mensen dan toch nog kan overvallen en dat er zoveel mensen overlijden dan ;(
pi_200397292
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 17:50 schreef _Hestia_ het volgende:

[..]

Dankjewel! Fijn om te lezen dat jij er na een maand al zoveel goede ervaringen mee hebt! Veel succes ook!💪
Ik heb de verwijzing binnen en ben al voor een groep aangemeld. Zijn nog niet genoeg mensen om te starten, dus wordt waarschijnlijk na de zomervakantie dan👍

En dat kan ik me voorstellen dat je je dan zorgen maakt. Bizar hoe snel dat water mensen dan toch nog kan overvallen en dat er zoveel mensen overlijden dan ;(
Blijkbaar zijn er veel verschillende programma's. Ik heb één op één begeleiding via een app. Hopelijk zijn er snel genoeg aanmeldingen. :Y
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200398059
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juli 2021 18:32 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Blijkbaar zijn er veel verschillende programma's. Ik heb één op één begeleiding via een app. Hopelijk zijn er snel genoeg aanmeldingen. :Y
Oke dan is het extra knap van je als je het alleen via een app doet.
Bij mij is dit programma:

https://bluezonesgroup.nl/

pi_200420256
Mijn moeder is met heel goede redenen bang dat ze dement wordt en vanochtend afspraken lopen maken om de zorg mocht dit erger worden. Ik zit te huilen en ben er kapot van. Ik ben zo godvergeten bang
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200421794
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn moeder is met heel goede redenen bang dat ze dement wordt en vanochtend afspraken lopen maken om de zorg mocht dit erger worden. Ik zit te huilen en ben er kapot van. Ik ben zo godvergeten bang
Oh nee, CotS, wat een angstig vooruitzicht en wat een zorgen. Heb jij ook contact met de (huis)arts hierover? Dikke knuffel.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200421892
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:02 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Oh nee, CotS, wat een angstig vooruitzicht en wat een zorgen. Heb jij ook contact met de (huis)arts hierover? Dikke knuffel.
Nog geen contact met de arts. Dat doen we stappen later. Alleen nu wel afspraken gemaakt over wanneer wel etc en wat ze aan zorg wil wanneer het wel erg wordt en onderzocht wordt. Alleen ik snap haar angst wel, en vind deze terecht

Dank je wel, knuffel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200422036
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nog geen contact met de arts. Dat doen we stappen later. Alleen nu wel afspraken gemaakt over wanneer wel etc en wat ze aan zorg wil wanneer het wel erg wordt en onderzocht wordt. Alleen ik snap haar angst wel, en vind deze terecht

Dank je wel, knuffel
Nu begrijp ik het beter. Ze wil eerst zelf (met jou/ jullie) kijken hoe het verloopt en er zijn afspraken over het inschakelen van zorgverleners gemaakt. Kan me ook voorstellen dat het voor jullie doodeng en onzeker is. ;( Heb jij ook steun nu je moeder ook op jou zo leunt?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200422084
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:24 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Nu begrijp ik het beter. Ze wil eerst zelf (met jou/ jullie) kijken hoe het verloopt en er zijn afspraken over het inschakelen van zorgverleners gemaakt. Kan me ook voorstellen dat het voor jullie doodeng en onzeker is. ;( Heb jij ook steun nu je moeder ook op jou zo leunt?
Nee, ik sta er alleen voor wat dat betreft, maar dat maakt niet uit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200422130
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Nee, ik sta er alleen voor wat dat betreft, maar dat maakt niet uit

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw moeder heeft ook wat andere mentalen problemen toch? Kan het daar mee te maken hebben?

Want ik moet zeggen dat ik niet alles hiervan bij het begin van dementie vind passen. Maar goed elke casus is natuurlijk anders.

In ieder geval een knuffel :*
pi_200422165
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jouw moeder heeft ook wat andere mentalen problemen toch? Kan het daar mee te maken hebben?

Want ik moet zeggen dat ik niet alles hiervan bij het begin van dementie vind passen. Maar goed elke casus is natuurlijk anders.

In ieder geval een knuffel :*
Naja... het past ook niet bij autisme. Misschien hebben we het mis, erg zorgelijk is het iig wel en het wordt steeds erger en rap ook
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 18 juli 2021 @ 15:05:45 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200423288
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... het past ook niet bij autisme. Misschien hebben we het mis, erg zorgelijk is het iig wel en het wordt steeds erger en rap ook
Ik zou dan toch vrij snel naar de dokter gaan, om mogelijke andere oorzaken (waar mogelijk iets aan te doen is) uit te sluiten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200423336
quote:
1s.gif Op zondag 18 juli 2021 15:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou dan toch vrij snel naar de dokter gaan, om mogelijke andere oorzaken (waar mogelijk iets aan te doen is) uit te sluiten.
Daar pleit ik al maanden voor, maar haar bij een dokter krijgen is een soort wereldwonder.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200424886
Dat begreep ik ook uit je posts. Vindt ze het te confronterend als er een diagnose komt? Eigenlijk verandert er niet iets bij het naar de huisarts gaan, tenzij het wat anders is en ze er iets aan kunnen doen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200425124
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:26 schreef Sumppi het volgende:
Dat begreep ik ook uit je posts. Vindt ze het te confronterend als er een diagnose komt? Eigenlijk verandert er niet iets bij het naar de huisarts gaan, tenzij het wat anders is en ze er iets aan kunnen doen.
Naja... eens, maar hierin is het haar keuze
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200425159
En de situatie is echt wel ernstig trouwens...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200425186
quote:
0s.gif Op zondag 18 juli 2021 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... eens, maar hierin is het haar keuze
Ja, lastig. Ken je deze pagina?

https://www.dementie.nl/o(...)-de-huisarts-te-gaan

Je kunt daar ook een brochure aanvragen (gratis) met de titel: 'Is het dementie? Voor iedereen die zich zorgen maakt'. Misschien geeft dat ook wat houvast.

En zonder je moeder eens praten met de huisarts over jouw zorgen kan ook.

:*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200425455
Misschien wil je wel helemaal geen tips, lees er dan maar overheen.

Het moet wel ontzettend naar zijn om haar niet mee te krijgen , terwijl je je zorgen maakt. Dat dat zelfs al maanden speelt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200425540
Dank je wel :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200427589
CotS geen tips of advies maar wel een :* Wat rot voor je.
pi_200438988
Sorry dat ik gisteren zo humeurig was. Het was echt even heel zwaar hier, waardoor het niet lukte om het weg te slikken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 19 juli 2021 @ 12:34:07 #290
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200439025
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry dat ik gisteren zo humeurig was. Het was echt even heel zwaar hier, waardoor het niet lukte om het weg te slikken
Je hoeft nergens excuses voor aan te bieden.

Het is een rotsituatie. Ik wou dat ik je wat meer advies kon geven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_200439590
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sorry dat ik gisteren zo humeurig was. Het was echt even heel zwaar hier, waardoor het niet lukte om het weg te slikken
Ah joh dat viel toch reuze mee. :*
pi_200439948
Waren toch normale reacties? :*

Hier echt een gekke nacht. Kleuter moest rond twee uur plassen, maar licht deed het niet, dus we werden wakker gemaakt. Nou, niets wat wij konden oplossen en de buren hadden wel stroom (verlichting buiten, waterpomp).

Zijn er midden in de nacht twee monteurs geweest van de netbeheerder. Boel weer aan, dikke klap en vlam en alles weer stuk. Kregen het uiteindelijk voor elkaar dat in elk geval de koelkast werkte. Lag niet aan het kastje van ze, dus vanmorgen vroeg is er elektricien geweest die alles maar dan ook alles doorgemetem heeft, schakelaar vervangen en wéér hetzelfde. Nu net pas gevonden wat het was. Echt een lullig klein dingetje wat contact heeft gemaakt in de kast.

Nu doodop, wat een nacht en ochtend. En wat kun je je bij zoiets kleins al machteloos voelen. Limburg, Duitsland en België zetten het dan wel weer in perspectief.

Positief, ik dacht na zoveel uur werk dat het een vermogen zou kosten, maar het viel onder de garantie. :o ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200440399
Dank jullie wel :* Op dit moment besloten gewoon van het leven genieten en de leuke dingen die we doen. De toekomst komt vanzelf en dan zie ik wel weer verder.

(beetje een moederskindje ;))
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200440415
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:41 schreef Sumppi het volgende:
Waren toch normale reacties? :*

Hier echt een gekke nacht. Kleuter moest rond twee uur plassen, maar licht deed het niet, dus we werden wakker gemaakt. Nou, niets wat wij konden oplossen en de buren hadden wel stroom (verlichting buiten, waterpomp).

Zijn er midden in de nacht twee monteurs geweest van de netbeheerder. Boel weer aan, dikke klap en vlam en alles weer stuk. Kregen het uiteindelijk voor elkaar dat in elk geval de koelkast werkte. Lag niet aan het kastje van ze, dus vanmorgen vroeg is er elektricien geweest die alles maar dan ook alles doorgemetem heeft, schakelaar vervangen en wéér hetzelfde. Nu net pas gevonden wat het was. Echt een lullig klein dingetje wat contact heeft gemaakt in de kast.

Nu doodop, wat een nacht en ochtend. En wat kun je je bij zoiets kleins al machteloos voelen. Limburg, Duitsland en België zetten het dan wel weer in perspectief.

Positief, ik dacht na zoveel uur werk dat het een vermogen zou kosten, maar het viel onder de garantie. :o ^O^
Balen van het elektra. En dat er in een ander deel van het land het zwaar heeft, maakt het voor jou niet minder lastig he ;) Gelukkig viel het binnen de garantie!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200440429
Zo, even een kopje thee drinken en dan weer lekker met een audioboek (nogmaals dank voor de tip @Lienekien , tijd geleden dat je die gaf, maar ik geniet er nog altijd enorm van). Bezig met een sok breien voor mijn beste vriendin en lekker haken. Alleen nu even rust
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_200440652
quote:
1s.gif Op maandag 19 juli 2021 13:41 schreef Sumppi het volgende:
Waren toch normale reacties? :*

Hier echt een gekke nacht. Kleuter moest rond twee uur plassen, maar licht deed het niet, dus we werden wakker gemaakt. Nou, niets wat wij konden oplossen en de buren hadden wel stroom (verlichting buiten, waterpomp).

Zijn er midden in de nacht twee monteurs geweest van de netbeheerder. Boel weer aan, dikke klap en vlam en alles weer stuk. Kregen het uiteindelijk voor elkaar dat in elk geval de koelkast werkte. Lag niet aan het kastje van ze, dus vanmorgen vroeg is er elektricien geweest die alles maar dan ook alles doorgemetem heeft, schakelaar vervangen en wéér hetzelfde. Nu net pas gevonden wat het was. Echt een lullig klein dingetje wat contact heeft gemaakt in de kast.

Nu doodop, wat een nacht en ochtend. En wat kun je je bij zoiets kleins al machteloos voelen. Limburg, Duitsland en België zetten het dan wel weer in perspectief.

Positief, ik dacht na zoveel uur werk dat het een vermogen zou kosten, maar het viel onder de garantie. :o ^O^
Fijn dat het onder de garantie valt!

Nu een rustig dagje en vroeg slapen met zijn allen?
pi_200442232
Zijn er trouwens meer mensen die vanaf morgen meedoen met de alternatieve vierdaagse?
pi_200443028
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 14:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo, even een kopje thee drinken en dan weer lekker met een audioboek (nogmaals dank voor de tip @:Lienekien , tijd geleden dat je die gaf, maar ik geniet er nog altijd enorm van). Bezig met een sok breien voor mijn beste vriendin en lekker haken. Alleen nu even rust
Wat voor sok brei je? En wat is dat een leuk cadeau om te maken en te geven.

quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 16:11 schreef Sarabi het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen die vanaf morgen meedoen met de alternatieve vierdaagse?
Ik lees er nu pas over. Welke afstand ga je lopen?

Hier hebben ze de fiets4daagse. Als we volgend jaar een fietsendrager hebben ga ik meedoen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200443324
10km :)
Vorig jaar maar 1 dag volgehouden (toen had ik alleen oude afgetrapte gympen) dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
pi_200443349
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:37 schreef Sarabi het volgende:
10km :)
Vorig jaar maar 1 dag volgehouden (toen had ik alleen oude afgetrapte gympen) dus ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
Je wandelde het afgelopen jaar ook wel vaak en ver, dus dat moet haast wel goedkomen. Ga je met iemand?

Ik heb ooit eens meegedaan aan 4 x 20 km. Na dag drie ben ik gestopt, omdat het bloed in mijn schoenen stond. Het leek me wel makkelijk te doen, maar dat viel vies tegen.

Ik kom er net achter dat Zomergasten alweer begonnen is. Dat kan ik vanavond mooi terugkijken. Vanmiddag al een dutje gedaan. :O
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_200443474
quote:
0s.gif Op maandag 19 juli 2021 17:41 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Je wandelde het afgelopen jaar ook wel vaak en ver, dus dat moet haast wel goedkomen. Ga je met iemand?

Ik heb ooit eens meegedaan aan 4 x 20 km. Na dag drie ben ik gestopt, omdat het bloed in mijn schoenen stond. Het leek me wel makkelijk te doen, maar dat viel vies tegen.

Ik kom er net achter dat Zomergasten alweer begonnen is. Dat kan ik vanavond mooi terugkijken. Vanmiddag al een dutje gedaan. :O
Eind vorig jaar heb ik een schema gelopen, opbouwend naar 15km.
Ik krijg alleen wel altijd last van blaren op een gegeven moment -O-
Daarom loop ik sindsdien eigenlijk niet verder meer dan 5km.

Ik wil ooit eens barefootschoenen proberen maar dat is er nog niet van gekomen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')