Wauw, daar kom je dus nooit meerquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Trouwens even mijn horeca-klacht hier delen. Ik ging gisteren lunchen. Dus ik kies van de lunchkaart (stond onder de brood/sandwiches) de 'spicy avocado'.
- Ik hou een korte pauze zodat jullie hier even een beeld bij kunnen creëren. -
Ik kreeg... Een halve avocado gepikt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder.![]()
Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
Oh....wowquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Trouwens even mijn horeca-klacht hier delen. Ik ging gisteren lunchen. Dus ik kies van de lunchkaart (stond onder de brood/sandwiches) de 'spicy avocado'.
Ik kreeg... Een halve avocado gedipt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder.![]()
Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
Nee, ik ben wel afgeknapt.quote:
Leuk man, van die mensen die dan van heel ver moeten komen en (mede) dankzij jou opeens echt kunnen waarvoor ze binnenkwamen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 07:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor
Ik heb net weer 1 trainee aangenomen. Dat is nu de zesde die ik krijg en begeleid. Ze komen binnen zonder relevante werkervaring of überhaupt zonder diploma en ik zorg dat ze binnen een jaar aan het werk zijn, plezier hebben en meedraaien in een team. Dat is echt leuk om te doen.
Niet dat ik zelf nog maar 1 regel programmeer. Maar dat is de ambitie dan ook niet.
Zullen ze dan ook niet vaker hebben dat mensen enorm teleurgesteld zijn?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel afgeknapt.![]()
Nou moet ik erbij zeggen. Het gerechtje zelf (7.50 euro) was in verhouding met de andere gerechten wel goedkoop. Dus ik had wel al een kleine sandwich oid verwacht. Maar het was echt niet in me opgekomen dat ze alleen een losse halve avocado zouden serveren.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg... Een halve avocado gedipt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder.![]()
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik de eerste ben.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef gcjoel het volgende:
Zullen ze dan ook niet vaker hebben dat mensen enorm teleurgesteld zijn?
Je zou toch denken dat het handig is om het er even bij te zeggen als iemand het besteld.
Wij kregen gisteren te horen dat schoonfamilie eigenlijk met zijn alle naar de Efteling wil volgende week. Dus even afwachten of dat lukt qua datum prikken en anders wil ik heel misschien de 29e aansluiten. Maar laat de keuze qua datum niet van mij afhangen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Pas maar op met denken 'het is vuurwerk'. Dat lijken mensen steevast te denken als er ergens geschoten wordt
Anyway, de Efteling data tot nu toe:
Ff aanvullen
Efteling
22 juni: L_S, Isa
23 juni: Tele, L_S, Isa
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa
30 juni: Barrelke, Tele, L_S, Isa, Cat
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa
7 juli: Lein, L_S, Isa
29 of 30 juni tot nu toe 5 mensen, alleen niet 5 dezelfde mensen. Ik wacht even af of er nog andere mensen mee willen op een van die data en anders hak ik vanavond de knoop door. Nu lekker dagje naar mijn oudersHéérlijk in de tuin. Zonnebrandcreme mee. Die van de Hema is overigens vernieuwd en ruikt nu super lekker (en dus ben ik bang dat ik er straks pukkeltjes van krijg door de parfums
)
Jakkes!quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Pas maar op met denken 'het is vuurwerk'. Dat lijken mensen steevast te denken als er ergens geschoten wordt
..maar met mijn enthousiaste neiging tot niet op komen dagen, laat het maar niet van mij afhangen.quote:Efteling
22 juni: L_S, Isa
23 juni: Tele, L_S, Isa
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa, minilot
30 juni: Barrelke, Tele, L_S, Isa, Cat
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa, minilot
7 juli: Lein, L_S, Isa, minilot&Günther(heb die dag geen oppas beschikbaar)
Leg eerst eens uit waarom je er wat van vindt?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Een blikje Radler 0,0 drinken op het werk. Ik vind daar iets van. Ben ik ouderwets of moet dat gewoon kunnen?
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Een blikje Radler 0,0 drinken op het werk. Ik vind daar iets van. Ben ik ouderwets of moet dat gewoon kunnen?
Heb je er ook iets tegen als iemand een blikje cola of Fanta drinkt? Ik zie dat gewoon als frisdrank met biersmaak.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:53 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Zeg me dat je een foto van die halve avocado gemaakt hebt!
Je ruikt wel naar bier en van afstand zie je het verschil ook niet. Kan raar lijken voor bezoek.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Leg eerst eens uit waarom je er wat van vindt?
Radler ruikt toch niet naar bier?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je ruikt wel naar bier en van afstand zie je het verschil ook niet. Kan raar lijken voor bezoek.
Cola drink ik ook niet om half 10 trouwens.
Het is wel een kunstwerkjequote:
Het zou mijn keuze niet zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Best een puntje, eigenlijk. Ik was me van zulks ook wel bewust bij de feestjes en concerten die ik hoogzwanger bezocht: je weet zelf best dat dat flesje in je hand een alcoholvrij biertje is, maar het voelt tóch lullig tegenover anderen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je ruikt wel naar bier en van afstand zie je het verschil ook niet. Kan raar lijken voor bezoek.
Wat een luxequote:Op donderdag 17 juni 2021 10:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou mijn keuze niet zijn.
Maarja, ik vind het bij ons al stom dat we een koelkast met frisdrank hebben en dat er mensen zijn die letterlijk de hele dag frisdrank pakken. Ik heb nog nooit gepakt, maar ik snap best dat je soms een keer zin hebt in een flesje. Maar je kunt toch ook gewoon water, thee of koffie drinken. Ik vind het gewoon een onnodige luxe die andere mensen heel vanzelfsprekend lijken te vinden.
Oh jawel hoor, dit zijn nog oude frustraties.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:17 schreef minilot het volgende:
Jullie klinken allemaal alsof jullie niet ontzettend meer thuiswerken trouwens!
Alleen als ze iets gaan eten wat meurt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef minilot het volgende:
Ik kan me van de ruim twintig jaar dat ik op tientallen kantoren gewerkt heb serieus geen enkele keer herinneren dat ik me geërgerd heb aan het eet- en drinkgedrag van collega's!
Of iemand Vis in de magnetron op aan het warmen is. Op de eerste verdieping. Dat je de 3 verdiepingen er boven ook kan ruiken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als ze iets gaan eten wat meurt.
Ik vind eten zelden stinken!quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen als ze iets gaan eten wat meurt.
Ik had laatst een call met een collega die ondertussen zat te eten, met mond open, je zag haar alles vermalen, toen met een vinger een stukje eten tussen de tanden weghalen en vervolgens werd er in de neus gepeuterd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef minilot het volgende:
Ik kan me van de ruim twintig jaar dat ik op tientallen kantoren gewerkt heb serieus geen enkele keer herinneren dat ik me geërgerd heb aan het eet- en drinkgedrag van collega's!
Tot September verplicht. Na September een hybride vorm geloof ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:17 schreef minilot het volgende:
Dat is dan wel weer een voordeel van thuiswerken: bij zoiets kun je gewoon doorpraten en onderwijl je scherm uitzetten, toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had laatst een call met een collega die ondertussen zat te eten, met mond open, je zag haar alles vermalen, toen met een vinger een stukje eten tussen de tanden weghalen en vervolgens werd er in de neus gepeuterd.
Brrr
Nooooo, wist die collega niet dat jij het beeld kon zien?quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had laatst een call met een collega die ondertussen zat te eten, met mond open, je zag haar alles vermalen, toen met een vinger een stukje eten tussen de tanden weghalen en vervolgens werd er in de neus gepeuterd.
Brrr
Jawel, want ze had eerst nog haar nieuwe huis laten zien. Maar op kantoor was dat ook al zo maar dan zorgde ik dat ik niet tegenover haar zat tijdens de lunch. Nu heb ik het scherm maar op zwart gezet. Ze is heel lief en attent maar ook een beetje smoezeligquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nooooo, wist die collega niet dat jij het beeld kon zien?
Sowieso moet iedereen gewoon netjes de microfoon dichtdoenquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:25 schreef Myraela het volgende:
Of dat je in een call zit, en ineens onwijs hard gekraak hoort. Haalt iemand iets te eten uit een zakje dat naast de microfoon ligt. Ook mooi.
Alleen als het kind ook een matje heeft.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
In aanvulling op Ludolf: zouden jullie een kind 0.0 Radler geven? Het kan natuurlijk best, maar ergens voelt het gek
Misschien niet omdat je dan de stap naar alcohol kleiner maakt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
In aanvulling op Ludolf: zouden jullie een kind 0.0 Radler geven? Het kan natuurlijk best, maar ergens voelt het gek
Die in de vergaderzaal staat bij ons wel altijd standaard aan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
Sowieso moet iedereen gewoon netjes de microfoon dichtdoen
Ja, eigenlijk wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
In aanvulling op Ludolf: zouden jullie een kind 0.0 Radler geven?
Naturlek hep Wesley een matjuhquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als het kind ook een matje heeft.
Ik werk nog altijd enorm thuis. In een jaar niet op kantoor geweest. Mondjesmaat worden er wel mensen op kantoor toegelaten, onder strikte voorwaarden, en daar is juist een corona-uitbraakje in geweest dus ze hebben het hele gebouw weer extra moeten poetsen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:17 schreef minilot het volgende:
Hoezo dat? Ik werk alleen maar thuis, alleen maar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:17 schreef minilot het volgende:
Mijn garnalen werd wel regelmatig over gemopperd, dus die ben ik eerst maar buiten gaan eten en later zijn ze uitgefaseerd.quote:
0,0 is toch ook niet absoluut 0, maar "max 0.25%" toch? Hier krijgt uk (11) het iig niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
Hangt af van hoe het gemaakt wordt, maar:quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
0,0 is toch ook niet absoluut 0, maar "max 0.25%" toch? Hier krijgt uk (11) het iig niet.
https://www.npo3.nl/kijkersvraag-zit-er-alcohol-in-0-0-bierquote:Maar als er 0.0% op het etiket staat, mag er helemaal niks meer in zitten. Tenzij je ergens op het flesje vermeld dat er “minder dan 0.03%” alcohol in zit, zoals Grolsch en Heineken doen. Zij vergisten hun 0.0% bier dus wél.
Ik had vooral een klok/klepel verhaal in m'n hoofd (want minimale alcohol vind ik voor mezelf niet zo'n punt, dus ik let er niet echt op), maar die 0.0% is dus op zich best streng.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:08 schreef fietsie het volgende:
Ahja hier alleen ervaring met Grolsch, op dat vlak, en meende al dat die nooit helemaal 0 produceren....
Zodat je de A alsnog H maakt?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:20 schreef fietsie het volgende:
Een uitgebreid betoog over het opschonen, selecteren en valideren van data voor het trainen van AI ...
Me2. Ik ruik het wel maar vervelend vind ik het niet. Ei bv.quote:
Que?quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zodat je de A alsnog H maakt?
Gelukkig nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 10:17 schreef minilot het volgende:
nou...gebakken balkenbrij/gebakken bloedworst stinkt dus best wel. Zeker wanneer dat in de keuken gebakken is en die meur naar jouw slaapkamer op zolder trekt en er dagen blijft hangenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Me2. Ik ruik het wel maar vervelend vind ik het niet. Ei bv.
Pindakaas, salami of gewoon knoflook vind ik zelfs lekker ruiken.
Ja maar daar ga je nu dus een Human naar laten kijkenquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:25 schreef fietsie het volgende:
[..]
Que?
Gaat er vooral om dat zorgdossiers zo "vies" zijn ingevuld dat het een uitdaging is er die data uit te halen die een stuk AI software certificeerbaar maakt om gebruikt te mogen worden bij besluitvorming in de zorg.
Dat is in deze context dus niet gewenstquote:Op donderdag 17 juni 2021 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja maar daar ga je nu dus een Human naar laten kijken "D
Marijn drinkt vooral melk en water. En af en toe een beetje Taksi, maar hij zeurt er verder niet om.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn kinderen drinken vooral water.
één keer per week, wellicht soms iets vaker een apfelschorle. Half appelsap, half water. Een grote verwennerij is als ze puur appelsap krijgen...
Het blijft me verwonderen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een paar jaar geleden op de verjaardag van J's oma met de ganse tokkie-familie die we alleen bij oma zien present. Er is 1 nicht die ook non-tok is, die had een kind van 2. Kind had dorst. Kind vroeg water, kind kreeg water. Halve tafel ging er over miepen want er was ook cola en chocomel. Dat ging ook best lang door.
Ik kreeg vaak te horen "doe toch gezellig" wanneer ik om sap of water vroeg ipv wijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het blijft me verwonderen.
Net als dat water "ongezelliger" zou zijn dan een glas cola oid. Ik wist niet dat m'n drinken daar invloed op had.![]()
(Non-alcoholisch in ieder geval, ik vind het zelf vaak wel amusanter met een biertje erbij.)
Dat dus.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:06 schreef fietsie het volgende:
Alsof je per definitie gezelliger bent door alcohol
Huh? Dus toen mocht je niet meer komen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik had laatst nog dat een collega me uitnodigde. En dat ze daar 5 minuten later op terugkwam met 'Oh wacht, jij drinkt geen alcohol natuurlijk.'
Toen was het idee weer van de baan, inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Huh? Dus toen mocht je niet meer komen?
Ja, nee, ik vind het zelf vaak amusanter. Of ik er gezelliger van word, laat ik wijselijk in het midden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:06 schreef fietsie het volgende:
Alsof je per definitie gezelliger bent door alcohol
Mensen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen was het idee weer van de baan, inderdaad.
Apart, het gaat toch om gezellig samenzijn ipv alcohol?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was niet eens 0.0quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
Vroeger kreeg je toch ook wel Shandy, dat was toch ook stiekem een soort 0.0 kinderbiertje
En toen lekker. Paar jaar geleden een slok genomen van mijn nichtje. Zo niet lekker meerquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee inderdaad!
maar het was wel heel stoer
Wat triest zegquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef fietsie het volgende:
Ik lees even terug want zonder context is de post van Kaatje...
Time and place.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat triest zeg![]()
Ik vind het irritant als mensen dronken zijn dat ze niks normaals meer kunnen zeggen als je wat vraagt
Slechte gesprekken, sloopwerkzaamheden, en het OV.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Time and place.
Goede gesprekken, timmerwerkzaamheden, autorijden. Allemaal niet aan beginnen wanneer je jantoeternuitje bent.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:45 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Slechte gesprekken, sloopwerkzaamheden, en het OV.
Ik voel van links de airco, en van rechts loeit de zonquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:58 schreef Tele6 het volgende:
Ik zit dus nu in de universiteitsbibliotheek. Alle zonwering is omlaag en alsnog zit ik in de zon![]()
... de UB heeft een glazen dak
Ik heb Arko. Maar met de wind die er nu staat wordt het binnen ook warm.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik voel van links de airco, en van rechts loeit de zon
Nou het buienradar plaatje voor deze regio toont voor de nacht euh, vrij pittig buienspul.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik heb Arko. Maar met de wind die er nu staat wordt het binnen ook warm.
En ik hoop dat er vannacht geen hagel of stortregen valt. De kersen zijn bijna rijp en hagel is slecht voor de rest van het fruit.
Nog even. Dan rondje sporten, kracht training. En de week boodschappen.
De spinazie voor het avondeten staat reeds te ontdooien.
Ik zou haast zeggen stap in de auto en kom hier heen. Maar F heeft waarschijnlijk de auto, en de Noor hier zou de Antilliaan alle hoeken van de kamer laten zienquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:19 schreef Lonaa het volgende:
BUIENSPUL.
WIL IK.
Het is 28,5 graden in huis. Top. Zelfs mijn Antiliaan heeft het warm.
Ja, F. is op een plek MET AIRCO, maar daar is ie wel met de auto naar toe, ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen stap in de auto en kom hier heen. Maar F heeft waarschijnlijk de auto, en de Noor hier zou de Antilliaan alle hoeken van de kamer laten zien
Mijn werkhok is nu 27.5 graden. Dat is toch al weer een tijdje gelden dat deze zo warm was.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:19 schreef Lonaa het volgende:
BUIENSPUL.
WIL IK.
Het is 28,5 graden in huis. Top. Zelfs mijn Antiliaan heeft het warm.
Haha, ja, ik vin wel mooi.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:26 schreef Clubsoda het volgende:
Het klinkt toch een beetje alsof je Denzel Dumfries thuis hebt liggen Lonaawij hebben twee smorende cavia's
Dan was ze vast niet onlinequote:Op donderdag 17 juni 2021 14:26 schreef Clubsoda het volgende:
Het klinkt toch een beetje alsof je Denzel Dumfries thuis hebt liggen Lonaawij hebben twee smorende cavia's
Volgens buienradar komt de bui morgen pas. Zo rond 3 uur vannacht. En hier omgeving Kleve enkel een schramschot. Hat kan natuurlijk zo zijn dat er een vlinder net verkeerd wegvliegt dat de buien of hier volledig over komen of totaal niet in de buurt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoop vooral dat die buien pas vanavond na een uur of 21:30 arriveren, want anders valt m'n survivaltraining net als 2 weken geleden nogal in het water. Je mag niet sporten in onweer, dus dan komt de helft niet opdagen voor het geval dat er onweer is, en het was toen net gestopt met onweren dus je stond tot de enkels in het water en het was kneitervochtig en niet eens afgekoeld.
Ik hoor net op de radio, na 23 uur verwachten ze de stortvloedquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik hoop vooral dat die buien pas vanavond na een uur of 21:30 arriveren, want anders valt m'n survivaltraining net als 2 weken geleden nogal in het water. Je mag niet sporten in onweer, dus dan komt de helft niet opdagen voor het geval dat er onweer is, en het was toen net gestopt met onweren dus je stond tot de enkels in het water en het was kneitervochtig en niet eens afgekoeld.
Buienradar is daar terughoudender over voor jullie regioquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio, na 23 uur verwachten ze de stortvloed
Weeronline geeft morgen ochtend pas wat water. Vannacht enkel wat spetters.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Buienradar is daar terughoudender over voor jullie regio
Oh. Oh ja. Ja. Daar had ik nog niet over nagedacht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met de airco aan in bed liggen, goed excuus juist.
Zeesterrend?quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met de airco aan in bed liggen, goed excuus juist.
Ik had het hier wel koel kunnen houden. Maar nu bewust alles open. Na de lekkages afgelopen jaar eens goed het beton warm stoken. Niet dat ik nog vocht verwacht maar toch.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef fietsie het volgende:
Hier is mijn micro werkkamer nu fijn koel, maar even koffie halen beneden is niet leuk meer daardoor....
Tof! Gefeliciteerdquote:
even gemist welke het ook alweer geworden is??quote:
Zijn je ouders zonder verdere vertraging goed aangekomen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:22 schreef Barreltje het volgende:
hier is het redelijk wegfikken..
de 3 dagen zomer zijn er
Welke kant neig je op? Het moest ook jullie vakantie- en sleur-voiture worden toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Tof! Gefeliciteerd![]()
Wij zijn ook voorzichtig aan het kijken naar een andere voor mij. Ik heb vanochtend al wat zitten neuzen.
Gewoon thuisblijven, zeker wanneer je zoveel last kunt krijgen. Volgende week is het vast beter.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moet dus weer hockeyen vanavond.. maar twijfel ernstig of ik wel ga.
Kan sowieso al niet goed tegen warmte, zweet te weinig dus raak warmte niet goed kwijt en dus vrij snel echt te heet. En bij benauwd weer ook sneller last van inspanningsastma. Dus kijkend naar het weer op dit moment.. en hoe warm ik het vorige week al vond terwijl ik toen ook al best rustig aan deed.. betwijfel ik nog even hoe verstandig het is om rond te gaan rennen vanavond.
Gefeliciteerdquote:
Daar is het toch echt te warm voor johquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Kan sowieso al niet goed tegen warmte, zweet te weinig dus raak warmte niet goed kwijt en dus vrij snel echt te heet. En bij benauwd weer ook sneller last van inspanningsastma. Dus kijkend naar het weer op dit moment.. en hoe warm ik het vorige week al vond terwijl ik toen ook al best rustig aan deed.. betwijfel ik nog even hoe verstandig het is om rond te gaan rennen vanavond.
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:33 schreef Barreltje het volgende:
ik heb
[..]
even gemist welke het ook alweer geworden is??
Een niet te forse station van minimaal 15 jaar oud met trekhaak en airco. Mag max 2000 kosten. Dus geen idee. Er komen veel Ford Focussen en Peugeots uit zoekresultaten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welke kant neig je op? Het moest ook jullie vakantie- en sleur-voiture worden toch?
Slimquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een niet te forse station van minimaal 15 jaar oud met trekhaak en airco. Mag max 2000 kosten. Dus geen idee. Er komen veel Ford Focussen en Peugeots uit zoekresultaten.
Denk eigenlijk dat je trainer daar de training wel op aanpast.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Uiteindelijk laatste trein 30 min vertraging.. maar ze zijn er inderdaadquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zijn je ouders zonder verdere vertraging goed aangekomen?
We worden getraind door een veteranen team, dus geen 'professionele' trainers ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat je trainer daar de training wel op aanpast.
Ik ga vanavond training geven:
• ik neem 3 liter extra water mee om over mensen heen te gieten
• we gaan in de schaduw een rustige warming-up doen
• we gaan maar een halfuurtje echt aan de slag, en dan nog een halfuurtje rustig wat techniek/tactiek bespreken
Ohhh wat enorm ellendigquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:24 schreef gcjoel het volgende:
Ik ging naar de tandarts voor een gebroken vulling rechtsonder en heb nu een mega vulling linksboven met de kans op een wortelkanaal![]()
En voor de afgebroken vulling mag ik dan over een paar weken komen
Jammer dat dat zo georganiseerd is! Grappig contrast met de "professionalisering" die ze bij ons steeds meer eisen. Ik heb morgenavond weer een opleidingsavond, we gaan het hebben over basistechnieken, ehbo en veiligheid van het materiaal.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
We worden getraind door een veteranen team, dus geen 'professionele' trainers ofzozij wijzen elke week een of twee teamleden aan die ons training moeten geven. Dus denk niet dat die er erg bij stil staan. En iets als techniek/tactiek bespreken zit er dus sowieso niet in, zal hele tijd oefeningen zijn. M'n teamgenoten kunnen ook stuk beter tegen warmte dan ik, dus verwacht ook niet dat zij daarin zullen afremmen (of in elk geval niet tot het niveau waarop ik het nog trek).
Als ik ga neem ik idd sowieso 2L water mee om over me heen te gieten. Ik twijfel nu tussen thuisblijven of wel gaan maar vooral voor de gezelligheid en niet zo veel echt actief meehockeyen.
@:gcjoel pff wat shit!
Als het pijn gaat doen of kloppend gevoel dan heeft de wortel het niet gered ofzo en dan moet ik dus terug.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:28 schreef Tele6 het volgende:
Dat is balen @:gcjoel![]()
hoe werkt dat met de kans op een wortelkanaal?
Staat er ook zon op het veld? Want Onder scheelt al enorm vind ikquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:32 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
We worden getraind door een veteranen team, dus geen 'professionele' trainers ofzozij wijzen elke week een of twee teamleden aan die ons training moeten geven. Dus denk niet dat die er erg bij stil staan. En iets als techniek/tactiek bespreken zit er dus sowieso niet in, zal hele tijd oefeningen zijn. M'n teamgenoten kunnen ook stuk beter tegen warmte dan ik, dus verwacht ook niet dat zij daarin zullen afremmen (of in elk geval niet tot het niveau waarop ik het nog trek).
Als ik ga neem ik idd sowieso 2L water mee om over me heen te gieten. Ik twijfel nu tussen thuisblijven of wel gaan maar vooral voor de gezelligheid en niet zo veel echt actief meehockeyen.
@:gcjoel pff wat shit!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen stap in de auto en kom hier heen. Maar F heeft waarschijnlijk de auto, en de Noor hier zou de Antilliaan alle hoeken van de kamer laten zien
Kneitervochtig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:34 schreef Tele6 het volgende:
Auwwequote:Op donderdag 17 juni 2021 17:24 schreef gcjoel het volgende:
Ik ging naar de tandarts voor een gebroken vulling rechtsonder en heb nu een mega vulling linksboven met de kans op een wortelkanaal![]()
Normaal is het prima hoor, het zijn leuke mannen en ze kunnen goed hockeyen (voor oude mannen danquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jammer dat dat zo georganiseerd is! Grappig contrast met de "professionalisering" die ze bij ons steeds meer eisen. Ik heb morgenavond weer een opleidingsavond, we gaan het hebben over basistechnieken, ehbo en veiligheid van het materiaal.
Helaas is het water op ons terrein afgesloten (gebouw ernaast staat leeg, dus ze kunnen niet meer garanderen dat het legionella-vrij is), anders had ik ook nog een sproeier neergezet voor de sporters.
Heb je een pet of een hoedje? Die nat maken kan ook nog wel helpen.
Dan zou ik echt even overslaan. Zitten is met dit weer zwaar genoegquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:50 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Normaal is het prima hoor, het zijn leuke mannen en ze kunnen goed hockeyen (voor oude mannen dan) en geven prima trainingen. De dingen die je noemt zijn denk ik bij survival ook veel meer van belang/van toepassing dan bij hockey.
Wel shit van het afgesloten water! En ik duim voor je dat regen en onweer pas ruim na je training komt!
Pet natmaken is wel een goeie, kan ik wel proberen!
@:gcjoel veld compleet in de zon helaas
quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Waarom the fuck zou je een uur in de zon gaan sporten?
Serieus.
Ik ben ook geweest, vanochtend. En gisterenochtend. En uh, naja de hele week. En ook wel in de avond. En morgen om 7 's avonds maar als IEMAND het in zn kop zou halen om me te vertellen dat ik me een uur lang op een veld moet bevinden in de brandende zon, dan kan ie de vinkentering krijgen en dan ga ik naar huis.
Ja echt dit. Ik vind het gevaarlijk klinken ook.quote:Op donderdag 17 juni 2021 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Waarom the fuck zou je een uur in de zon gaan sporten?
Serieus.
Ik ben ook geweest, vanochtend. En gisterenochtend. En uh, naja de hele week. En ook wel in de avond. En morgen om 7 's avonds maar als IEMAND het in zn kop zou halen om me te vertellen dat ik me een uur lang op een veld moet bevinden in de brandende zon, dan kan ie de vinkentering krijgen en dan ga ik naar huis.
Owquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:24 schreef gcjoel het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat daar staat. Maar over een dag of 7 krijg ik vast een track and trace.quote:We hebben uw pakket verzonden.
Pakket en Pallet
Wanneer u bestelling is verzonden in een pakket of op een pallet, dan ontvangt u een Track en Trace e-mail zodra de zending aankomt op het sorteercentrum van onze vervoerder. Daarin staat het verwachte bezorgmoment van uw bestelling.
Mocht u op het verwachte bezorgmoment niet thuis zijn? Plan dan zelf via de Track en Trace-pagina een nieuw bezorgmoment. Of laat het pakket bezorgen bij uw buren of een afhaalpunt (niet bij grote pakketten mogelijk). U voorkomt daarmee dat het pakket retour wordt gestuurd naar ons. Voor het opnieuw laten bezorgen, moeten we in dat geval extra verzendkosten in rekening brengen.
Trapleuningen
Trapleuningen met een lengte > dan 1.70m worden bezorgd door Express Alliance, de levertijd ligt tussen de 7 á 10 dagen. Op voorhand een exacte tijd of ander dag afspreken is helaas niet mogelijk.
Wanneer u verwacht niet thuis te zijn, kunt u mogelijk een briefje op de deur plakken met afleverinstructies voor de bezorger. In sommige gevallen neemt de chauffeur telefonisch contact met u op wanneer er niemand thuis blijkt te zijn. Anders krijgt u een briefje in de brievenbus waarmee u zelf contact kunt opnemen met onze koerier om een nieuw bezorgmoment in te plannen.
Mondeo kan ook. Het kan me weinig schelen eigenlijk. Zo lang hij niet roze is, vind ik het bestquote:Op donderdag 17 juni 2021 17:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Slim![]()
Mondeo geen optie ipv Focus? Fijne kilometervreters en als je een Ghia hebt, voorruitverwarming op eenzelfde manier als achterruit verwarming maar dan met heel veel amper zichtbare draadjes. Nooit meer krabben
Ik heb ervan gehoord, nog nooit iets van gehoordquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
Het orkest Kyteman is hier denk ik niet heel populair
Jawel. Ging net reageren. Tof dat jullie kaarten hebben!quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
Ja hoor. Alleen ik kan het alleen in mn werkkamer opzettenquote:Op donderdag 17 juni 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
Dit is niet vergelijkbaar denk ik met wat je associeert met een 'gewoon' orkestquote:
Nooit van gehoord, maar ik leef dan ook veelal onder een steen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:06 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is niet vergelijkbaar denk ik met wat je associeert met een 'gewoon' orkest
Ik neem altijd maar aan dat iedereen dit fenomeen genaamd Kyteman kent.
Zeker wel!quote:Op donderdag 17 juni 2021 18:23 schreef Blues het volgende:
Ik ben geen fan van Colin's synthesizermuziek die hij nu maakt..quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:32 schreef AnneX het volgende:
Kytemanmaakt wel héél andere muziek nu! Blijft muzikaal.
Zijn orkestleden lopen met hem weg.
Hij was een keer bij Matthijs begin dit jaar.
P.S. Heb ik je niet een keertje een link gestuurd van een (Amerikaanse) vrouw, die net als hij nu, elektronische muziek maakte, ver voor haar tijd.
Mooi en kent iedereen, maar er zijn nog zoveel meer kippenvelnrs!quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Zeker wel!
'Sorry' staat hier als inspeelstuk op mijn lessenaar
Oh nou idd! Nog nooit gezien zo! Mooi!quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Onze trapleuning is prachtig![]()
[ afbeelding ]
Niet onze trap.
Nou, echt heel mooiquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Niet onze trap.
OMG kid you not, ik gleeeeee!quote:
Mijn brein snapt wat je bedoelt. Mn vahjayjay begreep het ook. Tot hij grijzend werd.quote:
Oh, dat klinkt heel goed. Nu al 🎶quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Colin's synthesizermuziek die hij nu maakt..
Maar zo supertof dat hij dit jaar nog 3 keer een reünie houdt met zijn kytemanproject-muzikanten.
Dat kwam juist doordat hij zijn oude maten tegen kwam bij Matthijs!
Ik dacht echt dat ze nooit meer samen zouden komen daarom ben ik zo hysterisch![]()
![]()
Hij is prachtig! (Zet je hem in de lak?)quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[ afbeelding ]
Niet onze trap.
Ja, dit zo'n beetje.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn brein snapt wat je bedoelt. Mn vahjayjay begreep het ook. Tot hij grijzend werd.
The vahjayjay wants what she wants. Ik heb daar niks over te zeggen.
Weet ik nog niet. Geen zin in eigenlijk maar dat is geen goed excuusquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hij is prachtig! (Zet je hem in de lak?)
Ik uh, ja, nou, oke. Ik heb dat niet met van Persie, laten we het daar op houden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn brein snapt wat je bedoelt. Mn vahjayjay begreep het ook. Tot hij grijzend werd.
The vahjayjay wants what she wants. Ik heb daar niks over te zeggen.
Zo veel vahjayjays, zoveel guilty pleasuresquote:Op donderdag 17 juni 2021 21:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik uh, ja, nou, oke. Ik heb dat niet met van Persie, laten we het daar op houden.
25 buiten, 29,5 in de woonkamer en als je de trap op loopt is het alsof je een oven in loopt. Slapen zal opnieuw wel een optimistische bedoeling zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:38 schreef fietsie het volgende:
-gaap- Het koelt lekker af. Dit begint gewoon bijna lekker slaapweer te worden
Hier staat zo'n inefficiente herrie airco de slaapkamers te koelen, zodat het daar te doen is. En dan raam wat open doen zodra de storm opkomt.....quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
25 buiten, 29,5 in de woonkamer en als je de trap op loopt is het alsof je een oven in loopt. Slapen zal opnieuw wel een optimistische bedoeling zijn.
Ja, hier ook. Maar zo gauw je dat ding uit zet is het met 20 minuten wel weer warm. Niet zo warm als eerst maar niet 'lekkere slaaptemperatuur'quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier staat zo'n inefficiente herrie airco de slaapkamers te koelen, zodat het daar te doen is. En dan raam wat open doen zodra de storm opkomt.....
Ik kruip onder een lakentje en zet hem dan rond 02:00 uit.....quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, hier ook. Maar zo gauw je dat ding uit zet is het met 20 minuten wel weer warm. Niet zo warm als eerst maar niet 'lekkere slaaptemperatuur'
Oppervlakte van de slaapkamer samen met de hoeveelheid herrie betekent hier dan 'niet slapen voor 22:00 en wel doof'quote:Op donderdag 17 juni 2021 21:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kruip onder een lakentje en zet hem dan rond 02:00 uit.....
Is slapen in de huiskamer geen optie? Daar is het ook bloedheet maar niet bloedverzengend heet als de slaapkamerquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oppervlakte van de slaapkamer samen met de hoeveelheid herrie betekent hier dan 'niet slapen voor 22:00 en wel doof'
Dan is ie wel heel lawaaiig. Oordopjes?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oppervlakte van de slaapkamer samen met de hoeveelheid herrie betekent hier dan 'niet slapen voor 22:00 en wel doof'
Mijn vriend kijkt nooit voetbal en nu wel. Ben helemaal verbaasd en schrik me steeds kapot als er een (bijna) goal is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
J roept steeds naar de televisie. Dit is niet mijn favoriete eigenschap van hem. En ik weet ook bijna zeker dat de tv niet Scheidsrechter heet.
Voetbal kijken bij vrienden is toch leuker.
Nou ja, de slaapkamer is denk ik 3 bij 3 maximaal met 1 kant schuin. Is gewoon niet zoveel ruimte waar het geluid naar toe kan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan is ie wel heel lawaaiig. Oordopjes?
Ik zet mijne meestal op timer dan kan je koel in slaap vallen en gaat hij vanzelf uit. Als ik dan snachts nog wakker wordt zet ik snel de ramen open.
Werkt met deze temperaturen nog wel goed.
Vorig jaar met 40 graden maar gewoon de hele nacht de airco aan.
Als er serieuze hittegolf komt vind ik dat wel het overwegen waard.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Is slapen in de huiskamer geen optie? Daar is het ook bloedheet maar niet bloedverzengend heet als de slaapkamer
Mijn slaapkamer is niet veel groter en ook schuin. Maar goed is ook persoonlijk, ik kan er ook beter tegen dan mijn vriend.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, de slaapkamer is denk ik 3 bij 3 maximaal met 1 kant schuin. Is gewoon niet zoveel ruimte waar het geluid naar toe kan.
Ik denk dat ik er beter tegen kan dan vriend. Naja, komt wel goed. Bijna weer normaal. Dit weekend. Hoop ik.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is niet veel groter en ook schuin. Maar goed is ook persoonlijk, ik kan er ook beter tegen dan mijn vriend.
Ja precies, even een bui over het huis helpt al flink meestalquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er beter tegen kan dan vriend. Naja, komt wel goed. Bijna weer normaal. Dit weekend. Hoop ik.
Kan ik hier 100 likes aan doneren ?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil graag dat Nederland verliest zodat we allemaal weer normaal kunnen doen, de luchthoorns in de vuilnisbak kunnen, de oranje kakzooi in de straat opgeruimd wordt en die Jumbo-reclame eindelijk van de TV kan verdwijnen.
Bedankt.
Ik F5 al hele avond buienradar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies, even een bui over het huis helpt al flink meestal
Ik vond mezelf wel beetje zuur maar ik sta er wel echt achter.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan ik hier 100 likes aan doneren ?
Ach, sweet summer childquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil graag dat Nederland verliest zodat we allemaal weer normaal kunnen doen, de luchthoorns in de vuilnisbak kunnen, de oranje kakzooi in de straat opgeruimd wordt en die Jumbo-reclame eindelijk van de TV kan verdwijnen.
Bedankt.
NEGENTIEN?quote:
Kweenie?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
NEGENTIEN?
Is dat de zeewind?
Hier is het snoeiheet buiten en snoeiheet binnen.
M'n sporters zijn niet gesmolten trouwens. Ik kreeg m'n drie liter water niet eens over ze uitgegooid, ze vonden het daar amper heet genoeg voor.
Kweenie?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:22 schreef Tele6 het volgende:
NEGENTIEN?
Is dat de zeewind?
Hier is het snoeiheet buiten en snoeiheet binnen.
M'n sporters zijn niet gesmolten trouwens. Ik kreeg m'n drie liter water niet eens over ze uitgegooid, ze vonden het daar amper heet genoeg voor.
Piep vlucht ook steeds van schrikquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn vriend kijkt nooit voetbal en nu wel. Ben helemaal verbaasd en schrik me steeds kapot als er een (bijna) goal is.
Wind draait langzaam naar 't Noord-Westenquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Kweenie?
Ik liep in mn werkstadje om 16 uur t zkh uit en dacht ook huh? Koelige wind en geen muur van warmte waar ik inloop.. dat had ik verwacht. Mss wel wat zeewind of zo.
Kan wel kloppen want er was vanmiddag een of andere herrierace bezig op het circuit van Zandvoort hoorden we, dus dan moet de wind wel van die kant komen.
Fanatiekquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Piep vlucht ook steeds van schrik![]()
J heeft ook eens twee peuters van schrik laten huilen met zijn voetbalschreeuwerij. En afgelopen zondag gaf hij een 4-jarige een flinke elleboog. Daar waren geen tranen maar het scheelde weinig.
Yup daar zit onze bubbelquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wind draait langzaam naar 't Noord-Westen
Hahaha dat is stiekem ook wel grappigquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J heeft ook eens twee peuters van schrik laten huilen met zijn voetbalschreeuwerij. En afgelopen zondag gaf hij een 4-jarige een flinke elleboog. Daar waren geen tranen maar het scheelde weinig.
Dat had ik toch helemaal niet achter m gezochtquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja echt joh. Een van de huilende kinderen van destijds was er zondag ook. Inmiddels is ze 13, inclusief make-up en borstjes en rollende ogenquote:
Oow je moet m een keer bezig zien met grote powertools; net zo enthousiast (positief hè!!!!)quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik toch helemaal niet achter m gezocht
Haha ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow je moet m een keer bezig zien met grote powertools; net zo enthousiast (positief hè!!!!)
Dat zie ik wel voor mequote:Op donderdag 17 juni 2021 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow je moet m een keer bezig zien met grote powertools; net zo enthousiast (positief hè!!!!)
Ik woon denk ik op stand.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:13 schreef Lonaa het volgende:
Bedankt.
Ik woon denk ik vooral midden in een arme tokkie volksbuurtquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik woon denk ik op stand.
Als jullie het er niet over hadden, wist ik misschien niet eens dat er voetbal was
Gewonnen dus? Ik woon ook op stand, geen oranje in de buurt, geen toeter gehoord.quote:
Arme Dora. Stom hoor. Ooit wordt het beter.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik woon denk ik vooral midden in een arme tokkie volksbuurt
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Arme Dora. Stom hoor. Ooit wordt het beter.
Ja. 2-0. Eerst een penalty. Daarna een gewone goal. Nu zijn we groepshoofd en dat is heel belangrijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gewonnen dus? Ik woon ook op stand, geen oranje in de buurt, geen toeter gehoord.
Ik kwam er vanmiddag achter dat er een wedstrijd was omdat iemand meldde dat het minibadje gevuld ging worden en men van daaruit de wedstrijd ging kijken
Uhm… hoera?quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. 2-0. Eerst een penalty. Daarna een gewone goal. Nu zijn we groepshoofd en dat is heel belangrijk.
😂quote:Op vrijdag 18 juni 2021 00:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik ging tijdens voetbal richting mijn werk. Het was stiller op straat dan tijdens de avondklok.
Eh, vanaf de conceptie toegebracht letsel? Vaag...(oh, ik lees verder dat alcohol en drugs gebruik tijdens de zwangerschap daar ook onder vallen)quote:vermoeden op (ernstig) toegebracht letsel bij personen vanaf -9 maanden of een poging daartoe dat als teken van onveiligheid wordt ingeschat. Daaronder vallen tenminste alle letsels die medische behandeling behoeven
Arme mensen van boven de 110quote:onthouden van direct noodzakelijke zorg, voedsel, medicatie, huisvesting en hulpmiddelen waardoor de gezondheid acuut wordt bedreigd (-9 maanden tot 110 jaar)
Daarvan wordt de gezondheid toch al accuut bedreigdquote:Op vrijdag 18 juni 2021 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een leermodule over kindermishandeling aan het lezen. Daar staat ergens:
[..]
Eh, vanaf de conceptie toegebracht letsel? Vaag...(oh, ik lees verder dat alcohol en drugs gebruik tijdens de zwangerschap daar ook onder vallen)
Oh, deze is nog mooier!
[..]
Arme mensen van boven de 110![]()
Het begon met kindermishandeling, maar er kwam ook een stuk over huiselijk geweld bij en toen kwam pas die leeftijdsgrensquote:Op vrijdag 18 juni 2021 05:46 schreef Barreltje het volgende:
Daarvan wordt de gezondheid toch al accuut bedreigd![]()
Overigens wel intrigerend dat bij 110 jaar nog kindermishandeling zou zijn.. hoe oud zouden die ouders dan wel niet zijn joh?
De kastanje heeft ook al mini-kastanjebolletjes zag ik deze weekquote:Op vrijdag 18 juni 2021 06:29 schreef sigme het volgende:
Mogge! Hier geen onweer of regen gehad. Het is 18o buiten.
Het is nog lente, over een paar dagen begint de zomer, en de natuur houdt er rekening mee dat daarna toch ook weer herfst moet komen.
[ afbeelding ]
De brem is uitgebloeid en heeft peultjes
[ afbeelding ]
Niet lekker scherp, maar de kardinaalsmuts vormt al kleine mutsjes
[ afbeelding ]
En de meidoorn z'n harde bessen
Het was vooral ook genant geweest als dat niet zo was geweestquote:Op donderdag 17 juni 2021 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja. 2-0. Eerst een penalty. Daarna een gewone goal. Nu zijn we groepshoofd en dat is heel belangrijk.
En roken niet??quote:Op vrijdag 18 juni 2021 02:01 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een leermodule over kindermishandeling aan het lezen. Daar staat ergens:
[..]
Eh, vanaf de conceptie toegebracht letsel? Vaag...(oh, ik lees verder dat alcohol en drugs gebruik tijdens de zwangerschap daar ook onder vallen)
Nee, zover zijn we blijkbaar nog niet om dat als kindermishandeling te zien.quote:
De onweer en stortbuien zijn het noorden vergeten. Ik zag een vernieuwde poging vanavond laat.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:49 schreef fietsie het volgende:
Hier zegt buienradar dat het regent, de werkelijkheid zegt van niet.
Nergens het beloofde onweer ook.
Nu naar het werk. Hoe ouderwetsch. Met reistijd en alles.
Ja logisch, dan is het weekend.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De onweer en stortbuien zijn het noorden vergeten. Ik zag een vernieuwde poging vanavond laat.
Hier heeft het om 4 uur even flink gehoosd en onweerde het lekker. Gelukkig kon ik wel droog naar het werk fietsenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:49 schreef fietsie het volgende:
Hier zegt buienradar dat het regent, de werkelijkheid zegt van niet.
Nergens het beloofde onweer ook.
Nu naar het werk. Hoe ouderwetsch. Met reistijd en alles.
Is tabak geen drug?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 07:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, zover zijn we blijkbaar nog niet om dat als kindermishandeling te zien.
Dat is toch het plantje met de hele makkelijke naam 'vaderplant'?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:19 schreef Tele6 het volgende:
@Lonaa wat was die hangplant met paarse en groene strepen over de blaadjes ook alweer? Ik weet alleen nog dat het een moeilijke naam was
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat is toch het plantje met de hele makkelijke naam 'vaderplant'?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen! Ik word gevaccineerd straks.
Vannacht wel een bui gehoord maar verder weinig. We hadden ramen dicht en airco aan. En het raam is nog steeds dicht want ik lig nog even op bed. Ze zijn hier twee weken aan het heien, dat geluid mag nog even buiten blijven.
Zo heb ik al menig voetbalwedstrijd 'gekeken'. Niet per se met vuurpijlen, maar je kan de doelpunten meekrijgen door het gejuich in de buurt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 08:54 schreef FutureFairytale het volgende:
Bij doelpunt 1 en 2 en na de wedstrijd werden er vuurpijlen afgestoken dus eigenlijk hoef ik niet te kijken want aan de vuurpijlen merk ik het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |