abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199921670
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199921689
Trouwens even mijn horeca-klacht hier delen. Ik ging gisteren lunchen. Dus ik kies van de lunchkaart (stond onder de brood/sandwiches) de 'spicy avocado'.

- Ik hou een korte pauze zodat jullie hier even een beeld bij kunnen creëren. -

Ik kreeg... Een halve avocado gedipt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder. :') :') Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
pi_199921691
Pas maar op met denken 'het is vuurwerk'. Dat lijken mensen steevast te denken als er ergens geschoten wordt :X

Anyway, de Efteling data tot nu toe:

Ff aanvullen

Efteling
22 juni: L_S, Isa
23 juni: Tele, L_S, Isa
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa
30 juni: Barrelke, Tele, L_S, Isa, Cat
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa
7 juli: Lein, L_S, Isa

29 of 30 juni tot nu toe 5 mensen, alleen niet 5 dezelfde mensen. Ik wacht even af of er nog andere mensen mee willen op een van die data en anders hak ik vanavond de knoop door. Nu lekker dagje naar mijn ouders O+ Héérlijk in de tuin. Zonnebrandcreme mee. Die van de Hema is overigens vernieuwd en ruikt nu super lekker (en dus ben ik bang dat ik er straks pukkeltjes van krijg door de parfums :X )

[ Bericht 31% gewijzigd door Isabeau op 17-06-2021 08:45:37 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:40:30 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199921698
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
Trouwens even mijn horeca-klacht hier delen. Ik ging gisteren lunchen. Dus ik kies van de lunchkaart (stond onder de brood/sandwiches) de 'spicy avocado'.

Ik kreeg... Een halve avocado gepikt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder. :') :') Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
Wauw, daar kom je dus nooit meer _O-
pi_199921706
quote:

Ik kreeg... Een halve avocado gedipt in kerrie en paprikapoeder op een bodempje hummus. Geen boterham of niets erbij verder. :') :') Moest ik er voor 5 euro nog een brood'plankje' bij bestellen. Een hard bolletje met een schaaltje olie, boter en zout.
Oh....wow
pi_199921739
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:40 schreef gcjoel het volgende:
Wauw, daar kom je dus nooit meer _O-
Nee, ik ben wel afgeknapt. :')

Nou moet ik erbij zeggen. Het gerechtje zelf (7.50 euro) was in verhouding met de andere gerechten wel goedkoop. Dus ik had wel al een kleine sandwich oid verwacht. Maar het was echt niet in me opgekomen dat ze alleen een losse halve avocado zouden serveren. :D
pi_199921760
Ik zit inmiddels natuurlijk al uren op m'n werkplek. Maar ik had nog wel wat ochtendsfoto's voor jullie.

Dopheide

Zandblauwtje. Ik denk niet dat ik die hier eerder gezien heb, en ik heb de naam opgezocht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199921786
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 07:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Je bent welkom hoor :)

Ik heb net weer 1 trainee aangenomen. Dat is nu de zesde die ik krijg en begeleid. Ze komen binnen zonder relevante werkervaring of überhaupt zonder diploma en ik zorg dat ze binnen een jaar aan het werk zijn, plezier hebben en meedraaien in een team. Dat is echt leuk om te doen :).

Niet dat ik zelf nog maar 1 regel programmeer :'). Maar dat is de ambitie dan ook niet.
Leuk man, van die mensen die dan van heel ver moeten komen en (mede) dankzij jou opeens echt kunnen waarvoor ze binnenkwamen.

Denk alleen niet dat ik zou mogen solliciteren gezien huidige functie :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:52:54 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199921833
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, ik ben wel afgeknapt. :')

Nou moet ik erbij zeggen. Het gerechtje zelf (7.50 euro) was in verhouding met de andere gerechten wel goedkoop. Dus ik had wel al een kleine sandwich oid verwacht. Maar het was echt niet in me opgekomen dat ze alleen een losse halve avocado zouden serveren. :D
Zullen ze dan ook niet vaker hebben dat mensen enorm teleurgesteld zijn?
Je zou toch denken dat het handig is om het er even bij te zeggen als iemand het besteld.
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:52:57 #10
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199921834
quote:

_O- _O- _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199921898
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef gcjoel het volgende:
Zullen ze dan ook niet vaker hebben dat mensen enorm teleurgesteld zijn?
Je zou toch denken dat het handig is om het er even bij te zeggen als iemand het besteld.
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik de eerste ben. :D

Als ze het hadden gezegd, was het inderdaad al beter geweest. Dan had ik het alsnog een stom idee gevonden, maar had ik in ieder geval niet op m'n broodje hoeven wachten terwijl m'n vriend al aan een enorme hamburger zat. :')
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:30:42 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199922276
Hier een online congres; zometeen ook spreken. Hopelijk warmt t dan niet al te veel op hier binnen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199922300
@Myraela, hoe verzinnen ze het. Dan zet je het toch niet bij brood/sandwiches maar bij extra

Bij die spinnenwebben van @sigme moet ik denken aan iets dat gisteren op het nieuws was, in Australië waren opeens heel veel enorme spinnenwebben omdat ze door nat weer niet in de grond konden blijven. Brrrrr

Ik had aan het bedrijf uitstel van reactie gevraagd (had dat eigenlijk vandaag moeten geven) en de advocaat wilde ook wat meer informatie. Dinsdagochtend mail verzonden, gisteren nog maar een teams berichtje er achteraan gestuurd en vanochtend nog maar weer een mail. Eindelijk antwoord gekregen.
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:32:54 #14
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199922308
@Molo waar ben je? :p
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199922466
Als jullie nou de 30e naar de Efteling gaan, is dat wel een mooie gelegenheid voor het afzeggen van mijn eerste vaccinatie. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_199922474
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Pas maar op met denken 'het is vuurwerk'. Dat lijken mensen steevast te denken als er ergens geschoten wordt :X

Anyway, de Efteling data tot nu toe:

Ff aanvullen

Efteling
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa
7 juli: Lein, L_S, Isa

29 of 30 juni tot nu toe 5 mensen, alleen niet 5 dezelfde mensen. Ik wacht even af of er nog andere mensen mee willen op een van die data en anders hak ik vanavond de knoop door. Nu lekker dagje naar mijn ouders O+ Héérlijk in de tuin. Zonnebrandcreme mee. Die van de Hema is overigens vernieuwd en ruikt nu super lekker (en dus ben ik bang dat ik er straks pukkeltjes van krijg door de parfums :X )
Wij kregen gisteren te horen dat schoonfamilie eigenlijk met zijn alle naar de Efteling wil volgende week. Dus even afwachten of dat lukt qua datum prikken en anders wil ik heel misschien de 29e aansluiten. Maar laat de keuze qua datum niet van mij afhangen.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 09:47:49 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199922479
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:45 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]
Dopheide

Auf der Heide blüht ein kleines Blümelein :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_199922486
Wat een lief ding @sigme, dat zandblauwtje. Online kan ik nog wel enige waardering opbrengen voor moeder natuur, IRL ivm hooikoorts wat minder. Sterf, natuur, sterf! }:|
pi_199922539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef Isabeau het volgende:
Jakkes! :X

quote:
Efteling
29 juni: Barrel, Lein, Tele, L_S, Isa, minilot
6 juli: Barrel, Tele, L_S, Isa, minilot
7 juli: Lein, L_S, Isa, minilot&Günther(heb die dag geen oppas beschikbaar)
..maar met mijn enthousiaste neiging tot niet op komen dagen, laat het maar niet van mij afhangen. |:)
pi_199922557
@Myraela Zeg me dat je een foto van die halve avocado gemaakt hebt! :o
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 10:01:34 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199922671
Een blikje Radler 0,0 drinken op het werk. Ik vind daar iets van. Ben ik ouderwets of moet dat gewoon kunnen?
pi_199922683
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef derLudolf het volgende:
Een blikje Radler 0,0 drinken op het werk. Ik vind daar iets van. Ben ik ouderwets of moet dat gewoon kunnen?
Leg eerst eens uit waarom je er wat van vindt? :)
pi_199922723
quote:
Wat is het probleem?
pi_199922770
quote:
Heb je er ook iets tegen als iemand een blikje cola of Fanta drinkt? Ik zie dat gewoon als frisdrank met biersmaak.
pi_199922804
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:53 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Zeg me dat je een foto van die halve avocado gemaakt hebt! :o
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 10:11:18 #26
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199922811
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Leg eerst eens uit waarom je er wat van vindt? :)
Je ruikt wel naar bier en van afstand zie je het verschil ook niet. Kan raar lijken voor bezoek.

Cola drink ik ook niet om half 10 trouwens. :+
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:11:24 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199922816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-

ze hebben er ook echt wat van geprobeerd te maken.
Maar het lukt gewoon niet
pi_199922845
Ah ja @Myraela, eetbare blommen kosten bij de horecagroothandel ook niet niks! :+ Wat ziet die hummus er qua textuur trouwens ontzettend onappetijtelijk uit. :{
pi_199922846
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je ruikt wel naar bier en van afstand zie je het verschil ook niet. Kan raar lijken voor bezoek.

Cola drink ik ook niet om half 10 trouwens. :+
Radler ruikt toch niet naar bier? :+

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het is wel een kunstwerkje :D
pi_199922866
quote:
Het zou mijn keuze niet zijn.

Maarja, ik vind het bij ons al stom dat we een koelkast met frisdrank hebben en dat er mensen zijn die letterlijk de hele dag frisdrank pakken. Ik heb nog nooit gepakt, maar ik snap best dat je soms een keer zin hebt in een flesje. Maar je kunt toch ook gewoon water, thee of koffie drinken. Ik vind het gewoon een onnodige luxe die andere mensen heel vanzelfsprekend lijken te vinden.
pi_199922875
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Best een puntje, eigenlijk. Ik was me van zulks ook wel bewust bij de feestjes en concerten die ik hoogzwanger bezocht: je weet zelf best dat dat flesje in je hand een alcoholvrij biertje is, maar het voelt tóch lullig tegenover anderen. :')
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:16:08 #32
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199922886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het zou mijn keuze niet zijn.

Maarja, ik vind het bij ons al stom dat we een koelkast met frisdrank hebben en dat er mensen zijn die letterlijk de hele dag frisdrank pakken. Ik heb nog nooit gepakt, maar ik snap best dat je soms een keer zin hebt in een flesje. Maar je kunt toch ook gewoon water, thee of koffie drinken. Ik vind het gewoon een onnodige luxe die andere mensen heel vanzelfsprekend lijken te vinden.
Wat een luxe :D.

Ik kan alleen maar koffie of thee pakken. Als ik frisdrank wil moet ik het kopen in de kantine (niet dat het een probleem is verder).

Vorige bedrijven waar ik werkte was er van alles te pakken. Frisdrank, bier, chips, koeken, snoep.
pi_199922916
Jullie klinken allemaal alsof jullie niet ontzettend meer thuiswerken trouwens!
pi_199922937
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:17 schreef minilot het volgende:
Oh jawel hoor, dit zijn nog oude frustraties. :D Al is het nu op de dagen dat ik wel op kantoor was alleen maar 'erger' geworden. Er staan nu elke dag broodjes voor de lunch en ik ben heel benieuwd hoe mensen gaan reageren zodra dat stopt. Thuis een broodje smeren kan blijkbaar niet, dus dit was echt noodzakelijk.
pi_199922956
Bij ons was er koffie/thee/water en net als bij @Anthraxx kon je de rest in de kantine halen.

Maar hier thuis staat alles :D
pi_199922958
Ik kan me van de ruim twintig jaar dat ik op tientallen kantoren gewerkt heb serieus geen enkele keer herinneren dat ik me geërgerd heb aan het eet- en drinkgedrag van collega's! :D
pi_199922964
#jesuisLonaa
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:22:46 #38
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199922974
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef minilot het volgende:
Ik kan me van de ruim twintig jaar dat ik op tientallen kantoren gewerkt heb serieus geen enkele keer herinneren dat ik me geërgerd heb aan het eet- en drinkgedrag van collega's! :D
Alleen als ze iets gaan eten wat meurt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:23:42 #39
13783 Anthraxx
pi_199922987
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Of iemand Vis in de magnetron op aan het warmen is. Op de eerste verdieping. Dat je de 3 verdiepingen er boven ook kan ruiken.

:r
pi_199922989
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik vind eten zelden stinken! :9
pi_199922991
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:22 schreef minilot het volgende:
Ik had laatst een call met een collega die ondertussen zat te eten, met mond open, je zag haar alles vermalen, toen met een vinger een stukje eten tussen de tanden weghalen en vervolgens werd er in de neus gepeuterd.
Brrr
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:24:04 #42
13783 Anthraxx
pi_199922994
quote:
Tot September verplicht. Na September een hybride vorm geloof ik.
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:24:55 #43
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199923002
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Mazzelaar. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199923004
Of dat je in een call zit, en ineens onwijs hard gekraak hoort. Haalt iemand iets te eten uit een zakje dat naast de microfoon ligt. Ook mooi.
pi_199923006
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik had laatst een call met een collega die ondertussen zat te eten, met mond open, je zag haar alles vermalen, toen met een vinger een stukje eten tussen de tanden weghalen en vervolgens werd er in de neus gepeuterd.
Brrr
Dat is dan wel weer een voordeel van thuiswerken: bij zoiets kun je gewoon doorpraten en onderwijl je scherm uitzetten, toch? ^O^
pi_199923011
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Brrr
Nooooo, wist die collega niet dat jij het beeld kon zien?
pi_199923121
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nooooo, wist die collega niet dat jij het beeld kon zien?
Jawel, want ze had eerst nog haar nieuwe huis laten zien. Maar op kantoor was dat ook al zo maar dan zorgde ik dat ik niet tegenover haar zat tijdens de lunch. Nu heb ik het scherm maar op zwart gezet. Ze is heel lief en attent maar ook een beetje smoezelig
pi_199923293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:25 schreef Myraela het volgende:
Of dat je in een call zit, en ineens onwijs hard gekraak hoort. Haalt iemand iets te eten uit een zakje dat naast de microfoon ligt. Ook mooi.
Sowieso moet iedereen gewoon netjes de microfoon dichtdoen :{w
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199923299
In aanvulling op Ludolf: zouden jullie een kind 0.0 Radler geven? Het kan natuurlijk best, maar ergens voelt het gek :D
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:49:08 #50
13783 Anthraxx
pi_199923310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:48 schreef Clubsoda het volgende:
In aanvulling op Ludolf: zouden jullie een kind 0.0 Radler geven? Het kan natuurlijk best, maar ergens voelt het gek :D
Alleen als het kind ook een matje heeft.
pi_199923329
quote:
Misschien niet omdat je dan de stap naar alcohol kleiner maakt.
Maar verder zit er een vruchtensap soms meer alcohol dan in een alcoholvrij biertje dus het zou moeten kunnen.
pi_199923390
quote:
Sowieso moet iedereen gewoon netjes de microfoon dichtdoen :{w
Die in de vergaderzaal staat bij ons wel altijd standaard aan.
pi_199923456
quote:
In aanvulling op Ludolf: zouden jullie een kind 0.0 Radler geven?
Ja, eigenlijk wel. :)
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 10:57:18 #54
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199923457
quote:
12s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Alleen als het kind ook een matje heeft.
Naturlek hep Wesley een matjuh
pi_199923499
quote:
Ik werk nog altijd enorm thuis. In een jaar niet op kantoor geweest. Mondjesmaat worden er wel mensen op kantoor toegelaten, onder strikte voorwaarden, en daar is juist een corona-uitbraakje in geweest dus ze hebben het hele gebouw weer extra moeten poetsen.
Voorlopig mogen we nog lang niet zomaar die kant op.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:00:38 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199923510
quote:
Hoezo dat? Ik werk alleen maar thuis, alleen maar.
pi_199923513
Nuance @ 'Radler geven', ook niet bewust voor 'm kopen ofzo. Peuter hier drinkt thuis sowieso alleen water en geen limonade. Maar als het er ergens zo eens van zou komen om er Radler in te gieten dan zou ik daar geen enkel bezwaar tegen hebben, in vergelijking met, zeg, cola of chocolademelk.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 11:02:06 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_199923538
Cola staat hier in de koelkast, iedereen mag een per dag hebben.

Met warm weer wordt paar keer per week ijs gehaald. Verder op vrijdag altijd snackbar, van het oudijzer potje
pi_199923540
quote:

[..]

Mijn garnalen werd wel regelmatig over gemopperd, dus die ben ik eerst maar buiten gaan eten en later zijn ze uitgefaseerd.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:05:14 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199923581
quote:
0,0 is toch ook niet absoluut 0, maar "max 0.25%" toch? Hier krijgt uk (11) het iig niet.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:07:18 #61
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199923612
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

0,0 is toch ook niet absoluut 0, maar "max 0.25%" toch? Hier krijgt uk (11) het iig niet.
Hangt af van hoe het gemaakt wordt, maar:
quote:
Maar als er 0.0% op het etiket staat, mag er helemaal niks meer in zitten. Tenzij je ergens op het flesje vermeld dat er “minder dan 0.03%” alcohol in zit, zoals Grolsch en Heineken doen. Zij vergisten hun 0.0% bier dus wél.
https://www.npo3.nl/kijkersvraag-zit-er-alcohol-in-0-0-bier
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:08:28 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199923623
Ahja hier alleen ervaring met Grolsch, op dat vlak, en meende al dat die nooit helemaal 0 produceren....
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:10:43 #63
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199923656
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:08 schreef fietsie het volgende:
Ahja hier alleen ervaring met Grolsch, op dat vlak, en meende al dat die nooit helemaal 0 produceren....
Ik had vooral een klok/klepel verhaal in m'n hoofd (want minimale alcohol vind ik voor mezelf niet zo'n punt, dus ik let er niet echt op), maar die 0.0% is dus op zich best streng. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:20:59 #64
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199923778
Een uitgebreid betoog over het opschonen, selecteren en valideren van data voor het trainen van AI ...
pi_199923800
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:20 schreef fietsie het volgende:
Een uitgebreid betoog over het opschonen, selecteren en valideren van data voor het trainen van AI ...
Zodat je de A alsnog H maakt?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_199923827
quote:

[..]

Me2. Ik ruik het wel maar vervelend vind ik het niet. Ei bv.
Pindakaas, salami of gewoon knoflook vind ik zelfs lekker ruiken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:25:05 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199923831
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zodat je de A alsnog H maakt?
Que?

Gaat er vooral om dat zorgdossiers zo "vies" zijn ingevuld dat het een uitdaging is er die data uit te halen die een stuk AI software certificeerbaar maakt om gebruikt te mogen worden bij besluitvorming in de zorg.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 juni 2021 @ 11:26:58 #68
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199923848
quote:
Gelukkig niet :+. Ben op kantoor productiever dan thuis. En vandaag 'tropenrooster' lees ik ben vrij.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199923852
Warm.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199923859
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Me2. Ik ruik het wel maar vervelend vind ik het niet. Ei bv.
Pindakaas, salami of gewoon knoflook vind ik zelfs lekker ruiken.
nou...gebakken balkenbrij/gebakken bloedworst stinkt dus best wel. Zeker wanneer dat in de keuken gebakken is en die meur naar jouw slaapkamer op zolder trekt en er dagen blijft hangen :r
pi_199923878
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Que?

Gaat er vooral om dat zorgdossiers zo "vies" zijn ingevuld dat het een uitdaging is er die data uit te halen die een stuk AI software certificeerbaar maakt om gebruikt te mogen worden bij besluitvorming in de zorg.
Ja maar daar ga je nu dus een Human naar laten kijken :D
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:29:46 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199923881
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja maar daar ga je nu dus een Human naar laten kijken "D
Dat is in deze context dus niet gewenst :)
pi_199923897
mijn kinderen drinken vooral water.

één keer per week, wellicht soms iets vaker een apfelschorle. Half appelsap, half water. Een grote verwennerij is als ze puur appelsap krijgen... :o
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:35:07 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199923952
Vroeger kreeg je toch ook wel Shandy, dat was toch ook stiekem een soort 0.0 kinderbiertje _O-
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:38:37 #75
13783 Anthraxx
pi_199923996
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:31 schreef Jagärtrut het volgende:
mijn kinderen drinken vooral water.

één keer per week, wellicht soms iets vaker een apfelschorle. Half appelsap, half water. Een grote verwennerij is als ze puur appelsap krijgen... :o
Marijn drinkt vooral melk en water. En af en toe een beetje Taksi, maar hij zeurt er verder niet om.
pi_199924024
Een paar jaar geleden op de verjaardag van J's oma met de ganse tokkie-familie die we alleen bij oma zien present. Er is 1 nicht die ook non-tok is, die had een kind van 2. Kind had dorst. Kind vroeg water, kind kreeg water. Halve tafel ging er over miepen want er was ook cola en chocomel. Dat ging ook best lang door.
Spoilers!
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:53:21 #77
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199924185
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een paar jaar geleden op de verjaardag van J's oma met de ganse tokkie-familie die we alleen bij oma zien present. Er is 1 nicht die ook non-tok is, die had een kind van 2. Kind had dorst. Kind vroeg water, kind kreeg water. Halve tafel ging er over miepen want er was ook cola en chocomel. Dat ging ook best lang door.
Het blijft me verwonderen.

Net als dat water "ongezelliger" zou zijn dan een glas cola oid. Ik wist niet dat m'n drinken daar invloed op had. ;(

(Non-alcoholisch in ieder geval, ik vind het zelf vaak wel amusanter met een biertje erbij. :+)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199924328
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het blijft me verwonderen.

Net als dat water "ongezelliger" zou zijn dan een glas cola oid. Ik wist niet dat m'n drinken daar invloed op had. ;(

(Non-alcoholisch in ieder geval, ik vind het zelf vaak wel amusanter met een biertje erbij. :+)
Ik kreeg vaak te horen "doe toch gezellig" wanneer ik om sap of water vroeg ipv wijn.
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:06:16 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199924355
Alsof je per definitie gezelliger bent door alcohol
pi_199924383
Ik ken mensen die echt heel ongezellig worden met alcohol.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:09:52 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199924393
Ik stil en slaperig.
pi_199924395
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:06 schreef fietsie het volgende:
Dat dus.
Maar ik verbaas me ook echt regelmatig in mijn vriendenkring, hoe vaak men "bijschenkt" Dan gaat er bij 2 personen bij een borrel gewoon een fles port door. En dat is bijna elke avond na werk voor koken. Bij eten ook samen een fles wijn. Geloof dat ik dan de rest van de avond op de bank in coma lig
pi_199924415
Ik had laatst nog dat een collega me uitnodigde. En dat ze daar 5 minuten later op terugkwam met 'Oh wacht, jij drinkt geen alcohol natuurlijk.'
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:12:12 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_199924419
Verschillende sites met de melding dat de luchtkwaliteit in Nijmegen beroerd is. Natuurlijk zonder bronvermelding.
Maar ook niet heel gek. Een stad die er alles aan doet om files te veroorzaken. Verkeerslichten dusdanig afstellen dat het verkeer altijd vast staat. Zelfs in de nacht. Doorgaande wegen knijpen, liefst stad UIT. En verkeer dat helemaal niet in de stad moet zijn toch over de nieuwe brug leiden om deze vervolgens door de stad te laten rijden ipv er direct omheen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199924427
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:11 schreef Myraela het volgende:
Ik had laatst nog dat een collega me uitnodigde. En dat ze daar 5 minuten later op terugkwam met 'Oh wacht, jij drinkt geen alcohol natuurlijk.'
Huh? Dus toen mocht je niet meer komen?
pi_199924431
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Huh? Dus toen mocht je niet meer komen?
Toen was het idee weer van de baan, inderdaad.
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:16:29 #87
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199924475
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:06 schreef fietsie het volgende:
Ja, nee, ik vind het zelf vaak amusanter. Of ik er gezelliger van word, laat ik wijselijk in het midden.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:17:11 #88
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199924488
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:13 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mensen. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_199924624
quote:

[..]

Apart, het gaat toch om gezellig samenzijn ipv alcohol?

Ik lust prima alcohol, maar soms heb ik er gewoon geen zin in en als er dan een lekker apart sapje op de kaart staat probeer ik dat graag
pi_199924741
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:35 schreef gcjoel het volgende:
Vroeger kreeg je toch ook wel Shandy, dat was toch ook stiekem een soort 0.0 kinderbiertje _O-
Dat was niet eens 0.0 :D
pi_199924941
Kk
quote:
2s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Warm.
kkkkkoud hier in de airco 🥶🥶
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:47:53 #92
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199924946
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat was niet eens 0.0 :D
Nee inderdaad!
maar het was wel heel stoer :D
pi_199924972
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:47 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee inderdaad!
maar het was wel heel stoer :D
En toen lekker. Paar jaar geleden een slok genomen van mijn nichtje. Zo niet lekker meer
pi_199925110
quote:

[..]

Wat triest zeg :')

Ik vind het irritant als mensen dronken zijn dat ze niks normaals meer kunnen zeggen als je wat vraagt :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199925114
Voor het eerst dit jaar airco aangezet. "t werd me even teveel, de warmte in huis.
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:58:10 #96
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199925120
Ik lees even terug want zonder context is de post van Kaatje...
pi_199925246
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:58 schreef fietsie het volgende:
Ik lees even terug want zonder context is de post van Kaatje...
_O-
pi_199925718
Hier kwam eergisteren een groot pakket alcoholvrije speciaal biertjes binnen :9 Zelfs wij drinken niet altijd :+
pi_199925777
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat triest zeg :')

Ik vind het irritant als mensen dronken zijn dat ze niks normaals meer kunnen zeggen als je wat vraagt :D
Time and place.

Goede gesprekken, timmerwerkzaamheden, autorijden. Allemaal niet aan beginnen wanneer je jantoeternuitje bent.
pi_199926010
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Time and place.

Goede gesprekken, timmerwerkzaamheden, autorijden. Allemaal niet aan beginnen wanneer je jantoeternuitje bent.
Slechte gesprekken, sloopwerkzaamheden, en het OV. ^O^
  donderdag 17 juni 2021 @ 13:47:40 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199926055
En stilletjes loungen in het hoekje van een bank..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')