Piemel hatjoe?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:18 schreef Coco het volgende:
Deze was leuk
https://forum.viva.nl/sek(...)list_messages/173933
Worden de servers dan niet overbelast ?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:18 schreef Tengano het volgende:
Niks aan de hand. We hebben hier een dedicated KLB rubriek; kunnen ze daar hun drama kwijt.
Ben meer van de meisjes van boktquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:32 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb altijd behoefte aan vivadames
Zijn er hier advertenties?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:13 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat forumpje in de lucht houden moet toch nog wel even kunnen van wat advertentie-inkomsten?
Zelfs Danny kan dat een soort van.
2,5 miljoen unieke gebruikers per maand adverteerden ze mee. Een behoorlijke groep mensen dus.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:03 schreef Raw85 het volgende:
Een doorstart moet toch best mogelijk zijn? Met zoveel gebruikers valt dat toch best rendabel te maken?
Ik dacht ik zal het even checken dan. Kom ik deze daar tegen; nou lekker bedankt danquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:52 schreef Glazenmaker het volgende:
https://forum.viva.nl/overig/wat-moet-ik-nu/list_messages/478814 fuck. Ze zijn daar al ons forum aan het promoten.
Wat is het verschil tussen de Viva en Flair doelgroep?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:51 schreef Eightyone het volgende:
Jammer van het forum. Ik plaatste er niks, maar las er wel.
Van het blad snap ik dat er niet zo'n grote markt meer voor is. Er worden al weinig bladen meer gelezen, en de Flair-doelgroep lijkt me voor adverteerders wat aantrekkelijker (ondanks dat de leeftijd hetzelfde is). Relatief volgzame types.
#NEVERFORGETquote:Op woensdag 16 juni 2021 20:40 schreef superniger het volgende:
Geen topics meer over piemel hatsjoe.
Legendarisch topic:
https://forum.viva.nl/sek(...)list_messages/173933
Ja, hier hetzelfde...quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:46 schreef ivetje het volgende:
Nou, nick hier dan maar even afstoffen! Uitstap van zo’n 10 jaar gemaakt naar Viva, maar dan komen we maar weer terug hè. Zit niks anders op
ik vond het een goede aanvulling op fok. iet serieuzer en meer lifestyle gericht. de lifestyle forum bij fok is nogal oppervlakkig en mindergevarieerd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat voor soort mensen zijn dat, die op het Viva-forum komen?
Ken ik jou niet ergens van ? Uggs enzo ?quote:Op woensdag 16 juni 2021 19:46 schreef ivetje het volgende:
Nou, nick hier dan maar even afstoffen! Uitstap van zo’n 10 jaar gemaakt naar Viva, maar dan komen we maar weer terug hè. Zit niks anders op
Lekker enthousiastquote:Op woensdag 16 juni 2021 19:46 schreef ivetje het volgende:
Zelfde leeftijd, maar de gemiddelde Viva-lezeres is minder op het gezin gefocust. De Flair-lezeressen zijn eigenlijk Libelle-vrouwen, maar dan jonger. Het is wat tuttiger.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de Viva en Flair doelgroep?
Nou ja, qua het niveau van het type user kunnen we er alleen maar op voorruit gaan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:08 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ik vond het een goede aanvulling op fok. iet serieuzer en meer lifestyle gericht. de lifestyle forum bij fok is nogal oppervlakkig en mindergevarieerd.
qua gebruiksvriendelijkheid is viva wel flink slechter
Dit dus.quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:08 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
ik vond het een goede aanvulling op fok. iet serieuzer en meer lifestyle gericht. de lifestyle forum bij fok is nogal oppervlakkig en mindergevarieerd.
qua gebruiksvriendelijkheid is viva wel flink slechter
mwah, bij viva ben ik nog geen equivalent van djeez of tong tegengekomen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:14 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nou ja, qua het niveau van het type user kunnen we er alleen maar op voorruit gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop