Dat zit ook achter een hoop van die schommeltjes, om voordeeltjes bij werkgevers te scoren.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou dat cheaten dan niet voor mijn eigen streak of dagdoel ofzo doen, maar voor die asr vitalitypunten waar je bonnen van bol.com mee kunt sparen.
Maar laat ik dat maar niet gaan doen.
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat zit ook achter een hoop van die schommeltjes, om voordeeltjes bij werkgevers te scoren.
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]Een Amerikaanse universiteit had ook x aantal steps per week voor studiepunten. Daar werd ook van alles verzonnen. Incl mensen die wčl heel veel van wandelen hielden die dan met 20 van die fitnesstrackers op stap gingen en zo.
Pehehehequote:Op maandag 21 juni 2021 12:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]Een Amerikaanse universiteit had ook x aantal steps per week voor studiepunten. Daar werd ook van alles verzonnen. Incl mensen die wčl heel veel van wandelen hielden die dan met 20 van die fitnesstrackers op stap gingen en zo.
Dat is al logischer.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zit ook achter een hoop van die schommeltjes, om voordeeltjes bij werkgevers te scoren.
JA MAAR STREAK!quote:Op maandag 21 juni 2021 12:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is al logischer.
Snapte het al niet voor je eigen streak, want je weet dan toch dat je cheat.
Ik sluit niks uit.quote:
Bind dat ding vast op een van je kinderen ipv op je robotstofzuigerquote:Op maandag 21 juni 2021 12:59 schreef SQ het volgende:
ze zouden voor die vitality programma's wellicht als minimumvereiste moeten hanteren dat er ten tijde van de stappenregistratie altijd een hartslag gedetecteerd wordt
Ding aan kind, kind aan robotstofzuiger?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bind dat ding vast op een van je kinderen ipv op je robotstofzuiger
Dat geloof ik wel jaquote:Op maandag 21 juni 2021 13:12 schreef SQ het volgende:
Ja oké maar als je chronisch ziek bent is het wel anders natuurlijk![]()
Als ik maar 1000 stappen op een dag zet ga ik dood van ellende, dan kan ik helemaal niks meer
Wel extra beweging dan jaquote:Op maandag 21 juni 2021 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoeveel stappen ik op een dag zet, op een reguliere dag thuis zal dat echt niet veel zijn. Ik weet wel dat ik voornamelijk traploop want het toilet beneden is al jaren defect, dus ik moet elke keer de trap op als ik moet plassen
Waarom fix je dat niet?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoeveel stappen ik op een dag zet, op een reguliere dag thuis zal dat echt niet veel zijn. Ik weet wel dat ik voornamelijk traploop want het toilet beneden is al jaren defect, dus ik moet elke keer de trap op als ik moet plassen
Omdat die hele ruimte en de toiletruimte erboven verbouwd moet worden en dat laten we lekker over aan de nieuwe bewoners omdat we ergens volgend jaar verhuizen. Er is ooit lekkage geweest en nu is het toilet beneden een soort bouwval. We hebben wel in de toiletruimte boven in de vloer een doorkijkje naar de wc beneden, misschien moeten we dat tzt maar als unieke feature op funda vermelden.quote:
Oh wauwquote:Op maandag 21 juni 2021 13:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Omdat die hele ruimte en de toiletruimte erboven verbouwd moet worden en dat laten we lekker over aan de nieuwe bewoners omdat we ergens volgend jaar verhuizen. Er is ooit lekkage geweest en nu is het toilet beneden een soort bouwval. We hebben wel in de toiletruimte boven in de vloer een doorkijkje naar de wc beneden, misschien moeten we dat tzt maar als unieke feature op funda vermelden.
Wil je delen wat die nieuwe afspraken zijn? Ben wel benieuwdquote:Op maandag 21 juni 2021 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net gebeld met de diëtist, ik kan weer vooruit. Morgenochtend direct boodschappen doen, zodat ik me aan de nieuwe afspraken kan houden.
En dan hopen dat ik eindelijk eens afval... beetje k*tpillen slik ik. Het is echt maar een paar kg per maand nu
Nu eerst een kopje thee en rustig worden. En dan eens in de vriezer kijken wat ik aan groente en vleesvervangers heb liggen voor vanavond
Ik had een terugval in het niet-durven/willen-eten. Dus ik meer dan het dubbele meer eten, zodat ik op 1000~1250 kcals per dag uit kom.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:08 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Wil je delen wat die nieuwe afspraken zijn? Ben wel benieuwd
En een paar kg per maand is super goed hoor!
Dit heb ik ookquote:Op maandag 21 juni 2021 08:33 schreef SQ het volgende:
Ik eet wel echt veel junkfood.
Mijn struggles variëren door de jaren heen, maar momenteel is het vooral dat ik doorsla in een vreetbui zodra ik over mijn kcals heen ga (zoals gisteren na een bbq). Mijn hoofd maakt dan kortsluiting. Zo van "nu is het toch al verkløt, dan kan ik net zo goed alles eten". En dan eet ik ook echt alles, alsof ik vanuit de hongerwinter zo de jamin in loop
Hier hoef ik overigens geen rationeel advies op omdat het geen rationeel gedrag is. Want ik weet natuurlijk best dat dit niet oké is.
Stappenteller aan je been vastmaken. Nieuwe trend beginnenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Maar goed, uitgaan van het positieve. Ik heb 2 taartjes afgeslagenen niet te veel geluncht.
Ik heb wel een stappenteller maar toen ik laatst een uur in de IKEA liep telde hij geen stappen omdat ik het karretje duwde en m'n hand stil hield
Een paar kg per maand die je afvalt? Dat is toch prima.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan hopen dat ik eindelijk eens afval... beetje k*tpillen slik ik. Het is echt maar een paar kg per maand nu
Ooooh goeie!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Stappenteller aan je been vastmaken. Nieuwe trend beginnen
Zo trots op jou! Wat fijnquote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, jongens, ik ben blij. Ik kreeg zojuist een linkje naar fotoshootresultaten en ik zie gewoon leuke foto's in plaats van dat ik m'n lijf zit te bekritiseren.
Wat fijnquote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, jongens, ik ben blij. Ik kreeg zojuist een linkje naar fotoshootresultaten en ik zie gewoon leuke foto's in plaats van dat ik m'n lijf zit te bekritiseren.
Dan heb je echt al grote stappen gemaaktquote:Op maandag 21 juni 2021 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had niet eens nagellak op.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:09 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan heb je echt al grote stappen gemaaktgood busy!
Zat je nagellak wel goed
Vroeger zouden we nooit deze kans op ultiem shinen met holo aan ons voorbij hebben laten gaan.quote:
Ghehehe. Ik heb nu voor het eerst sinds december ofzo weer wat op, ik had een of andere oogontsteking, boven de lak gaan hangen leek me geen geweldig plan.quote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Vroeger zouden we nooit deze kans op ultiem shinen met holo aan ons voorbij hebben laten gaan.
Vroeger...
* SQ kijkt naar afgekloven naakte stompjes
Wat is dat nou weer voor rare opmerking. Ik ben alweer weg hoor.quote:Op zondag 20 juni 2021 22:23 schreef SacreCoeur het volgende:
Hihi die discussie na mijn lijstje![]()
En ik eet zoals een kleine kleuter alleen maar waar ik zin in heb, dus geen borden met groente of kwark![]()
Het zijn ook lijstjes van niets, maar wel eerlijk.
Ik tel eigenlijk alleen kcal en alles wat past en waar ik zin in heb dat eet ik.
Ik zit inmiddels op een gezond bmi, verder geen interesse om bodybuilder te worden, geen last van vreetkicks of gezondheidsfreak.
[..]
Ik heb gister kfc gegeten en vandaag burgerking![]()
4de keer fastfood vanaf februari dus het lijkt erger dan het is.
Vanaf morgen ga ik meedoen met het trainingsschema van de korps commando troepen (geen garp).
Dus dan zal het wel weer normaal worden, na ff heb ik geen zin om nog eens te moeten sporten namelijk.
Recent nog eens een stempeltje gedaan. Mijn hoofd: wat is dat voor drukke zooi op m'n nagels danquote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Vroeger zouden we nooit deze kans op ultiem shinen met holo aan ons voorbij hebben laten gaan.
Vroeger...
* SQ kijkt naar afgekloven naakte stompjes
Welke opmerking is raar?quote:Op maandag 21 juni 2021 21:26 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor rare opmerking. Ik ben alweer weg hoor.
Lekkah!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 07:34 schreef Declan-Harp het volgende:
Weer terug naar 78,5!
Ben een beetje aan het diëten omdat zaterdag mijn ''happy30hightea''-inhaalmiddag is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |