Nee, als ze nu thuis komen van school "mama ik zou wel een meisje willen zijn" kopen de ouders een jurkje voor hun zoonquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:14 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Misschien omdat papa ze niet meer afranselt met de riem voordat hij zijn kinderen naar de pastoor schopt vanwege hun zondelijke gedrag?
Jullie moeten het echt van jullie eigen hersenspinsel hebben, niet?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, als ze nu thuis komen van school "mama ik zou wel een meisje willen zijn" kopen de ouders een jurkje voor hun zoon
nee, de echte reden is het destabiliseren van de macht. Gezin is de bakermat van de westerse samenleving en dat moet kapot gemaakt worden door belanghebbenden op basis van morele chantage. Als jij tegen gay of andere dingen bent, ben je een slechte mens.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:56 schreef Tengano het volgende:
De enige intentie die er achter die LGBHT bewegingen zit is dat ze normale mensen ook proberen in hun kont te neuken.
#nowokeforme
Klopt, ik heb onlangs gehoord dat je dat wordt als je iets te lang in San Francisco vertoeft.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:19 schreef intellectuele_user het volgende:
Je wordt niet als homo geboren, dat is een mythe.
Terwijl iedereen weet dat je ze dan beter had kunnen verstoten of ze had moeten dwingen tot een leven vol ongeluk door verdrukking van gevoelens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Nee, als ze nu thuis komen van school "mama ik zou wel een meisje willen zijn" kopen de ouders een jurkje voor hun zoon
Ja en het schijnt ook dat als je 10 jaar op dit forum rondloopt je automatisch een pener van 40+ cm krijgt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:19 schreef intellectuele_user het volgende:
Wie weerhoudt jou ervan te trouwen en kinderen te krijgen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:19 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
nee, de echte reden is het destabiliseren van de macht. Gezin is de bakermat van de westerse samenleving en dat moet kapot gemaakt worden door belanghebbenden op basis van morele chantage. Als jij tegen gay of andere dingen bent, ben je een slechte mens.
Zo slecht is/was het christendom nog niet eens.
Vreselijke stad, ik kan mij indenken dat je met van alles thuiskomt waar je niet op zit te wachten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klopt, ik heb onlangs gehoord dat je dat wordt als je iets te lang in San Francisco vertoeft.
Ja dat gaat precies zo inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:18 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wie zijn overigens die belanghebbenden?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:19 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
nee, de echte reden is het destabiliseren van de macht. Gezin is de bakermat van de westerse samenleving en dat moet kapot gemaakt worden door belanghebbenden op basis van morele chantage. Als jij tegen gay of andere dingen bent, ben je een slechte mens.
Zo slecht is/was het christendom nog niet eens.
Ja, we weten dat je imam dat heeft gezegd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:19 schreef intellectuele_user het volgende:
De Hongaarse holbewoners of de Fok!-subtype holbewoners?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef Fok-it het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe deze holbewoners in het echte leven functioneren
De fok-subtype uiteraardquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:23 schreef Smegma. het volgende:
[..]
De Hongaarse holbewoners of de Fok!-subtype holbewoners?
Hopelijk krijgen ze nooit kinderen die wel Lgbt zijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef Fok-it het volgende:
Den goede oude tijd toen er nog enig moralistisch besef bestond ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat je ze dan beter had kunnen verstoten of ze had moeten dwingen tot een leven vol ongeluk door verdrukking van gevoelens.
Heb je het over homo'squote:Op donderdag 17 juni 2021 12:22 schreef Fok-it het volgende:
Dat hoeft niet, vaak wordt het aangepraat. Ik een vrouw die laatst liep te verkondigen dat ze hoopt dat haar zoon transgender is/wordt , want dan kan ze later leuke dingen met hem/haar doen. (2 zoons, geen dochter).quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat je ze dan beter had kunnen verstoten of ze had moeten dwingen tot een leven vol ongeluk door verdrukking van gevoelens.
Fixedquote:
niets maar kinderen onder de 18 jaar zijn heel gevoelig wat ze om zich heen meekrijgen. Een kind van 13 vol met hormonen moet niet bestookt worden met LBGHTHIV+ promotie. Is maatschappij uiteindelijk helemaal niet bij gebaat. Vanaf de jong volwassen leeftijd is het prima en moeten ze doen waar ze zelf zin in hebben.quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie weerhoudt jou ervan te trouwen en kinderen te krijgen?
Voor de goede orde: ze slaan in Hongarije door, maar ik denk wel dat zowel voor hetero’s als homo’s geldt dat aanstootgevend gedrag nare reacties op zal roepen en dat zul je dan ook maar als gevolg daarvan moeten accepteren.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus eigenlijk mag je alleen homo zijn als je je als een hetero gedraagt?
Hoe groot acht jij de kans dat jij pak 'm beet op je 13e bekeerd zou kunnen zijn tot het homo-dom?quote:Op donderdag 17 juni 2021 12:24 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
niets maar kinderen onder de 18 jaar zijn heel gevoelig wat ze om zich heen meekrijgen. Een kind van 13 vol met hormonen moet niet bestookt worden met LBGHTHIV+ promotie. Is maatschappij eindelijk helemaal niet bij gebaat. Vanaf de jong volwassen leeftijd is het prima en moeten ze doen waar ze zelf zin in hebben.
Lollllllquote:Op donderdag 17 juni 2021 12:24 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
niets maar kinderen onder de 18 jaar zijn heel gevoelig wat ze om zich heen meekrijgen. Een kind van 13 vol met hormonen moet niet bestookt worden met LBGHTHIV+ promotie. Is maatschappij eindelijk helemaal niet bij gebaat. Vanaf de jong volwassen leeftijd is het prima en moeten ze doen waar ze zelf zin in hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |