Ik voel walging en opwinding tegelijk als ik dit lees.quote:
Perfect toch?quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel walging en opwinding tegelijk als ik dit lees.
Liever geen gevoel van walging icm Debsterr.quote:
Een beetje vies is niet verkeerd thoughquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever geen gevoel van walging icm Debsterr.
Liever gewoon een selfie natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:07 schreef Debsterr het volgende:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0966488003.html deze is het
Vies kan opwindend zijn. Walging niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een beetje vies is niet verkeerd though
quote:
Leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:07 schreef Debsterr het volgende:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0966488003.html deze is het
Waarom?quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Op dit soort dagen haat ik de inhoud van m'n kledingkast.
Oh, dat is met dit warme weer wel pittig jaquote:
Gelukkig zit ik binnen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is met dit warme weer wel pittig ja
Hier staat de zon al vol op het voorraam, dus heb hier de ramen al dicht. Het is nu (nog) relatief koel binnen, maar ik heb alleen luxaflex en dat houdt de zon net niet genoeg tegen om opwarming tegen te gaanquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:29 schreef babylon het volgende:
Ik zit nu met het raam open, beneden open, in de doortocht, maar wel vol in de zon, dus gordijn dicht. Maar is dus heel erg passen en meten wanneer ik het hier potdicht moet doen.
De zonwering voor mijn werkkamer is wel al klaar mailden ze maandag maar is nog niet verstuurdquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier staat de zon al vol op het voorraam, dus heb hier de ramen al dicht. Het is nu (nog) relatief koel binnen, maar ik heb alleen luxaflex en dat houdt de zon net niet genoeg tegen om opwarming tegen te gaan
Lekker!quote:
Wat voor zonwering heb je?quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De zonwering voor mijn werkkamer is wel al klaar mailden ze maandag maar is nog niet verstuurd
Heb het wel nodig vanmiddag.
Nu nog wel lekker met de ramen open
Als je aan de buitenkant een wit laken hangt, helpt het al enorm.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor zonwering heb je?
Ik zit in een huurhuis van een particuliere huurder en mag niets anders ophangen dan wat er hangtIk wil zo graag extra zonwerend iets
Ik heb Suneclipse besteld, die doe je met zuignappen buiten aan het raam.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor zonwering heb je?
Ik zit in een huurhuis van een particuliere huurder en mag niets anders ophangen dan wat er hangtIk wil zo graag extra zonwerend iets
Oja, dat is wel een goede tip. Moet ik alleen even kijken hoe ik die dan bevestig.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Als je aan de buitenkant een wit laken hangt, helpt het al enorm.
Oh dat klinkt goed! Ik ga gelijk even googlenquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb Suneclipse besteld, die doe je met zuignappen buiten aan het raam.
Ideaal dus ook voor jouw situatie denk ik.
We hadden er al eerder 1 besteld voor het keukenraam, werkt echt top
Alleen wel lange levertijd
Mijn buitenkant is 3 hoog. Dat schiet niet echt op.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Als je aan de buitenkant een wit laken hangt, helpt het al enorm.
Ik moet ook af en toe naar buiten helaas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!Dan kan je prima zwarte kleren aan hebben
Ohquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe naar buiten helaas.
Al heb ik wel lichte sportkleren, dus dat gaat aan zodra ik de kans krijg.
Correct.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar jij bent geen fan van gekleurde kleding, begrijp ik?
https://www.boels.nl/hure(...)scoophoogwerker-11-mquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn buitenkant is 3 hoog. Dat schiet niet echt op.
Ik leef nog, en jij?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedemorgen Barb![]()
How's life?
Hahaquote:
Haha, hoe staat het met je sollicitatie(s) en huisje?quote:
Ik leef in rokken en jurken met dit weer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb zelf bij Otto deze besteld, lekker luchtig en zwart: https://www.otto.nl/p/100(...)bevestiging_internet
Voor op kantoor waar we geen korte broeken mogen dragen
Ahquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leef in rokken en jurken met dit weer.
Korte broek is hier overigens geen probleem, maar ik vind de meeste stom staan bij mezelf.
Moet een tijdstip voor een 2e test geven, dat moet de laatste zijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, hoe staat het met je sollicitatie(s) en huisje?
Ik leef ook nogHeel erg veel zin in het weekend
En dan ben je binnen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet een tijdstip voor een 2e test geven, dat moet de laatste zijn
Qua huisje hebben we een aantal hypotheekvoorstellen gehad, nu kijken welke de beste is
Ben ook wel toe aan weekend
Ik hoop van wel ja 🤐quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan ben je binnen?![]()
Nice! Goed vooruitzicht dus
Klinkt wel als een goed alternatief.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah![]()
Ik hou dan weer helemaal niet van jurken en rokkenIk leef in harembroeken in de zomer
Oeh, succes!quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet een tijdstip voor een 2e test geven, dat moet de laatste zijn
Qua huisje hebben we een aantal hypotheekvoorstellen gehad, nu kijken welke de beste is
Ben ook wel toe aan weekend
Heb de laatste assessment morgenavond hoor ik netquote:
Merciquote:
Spannend! Succes inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb de laatste assessment morgenavond hoor ik net
quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:36 schreef Barbusse het volgende:
Ze gaan wel echt razendsnel... Vorige week dinsdag gesolliciteerd, donderdag 1e gesprek, vrijdag 2e gesprek, 1e assessment afgelopen weekend, dinsdag resultaat binnen en donderdag laatste assessment. Dit is echt de snelste sollicitatie die ik ooit gehad heb
Betaald Fok!ken, here I comequote:
Ach, over twee jaar vallen we toch allemaal dood neer door de gentherapie!quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:05 schreef DrMarten het volgende:
Nummer 2 zit in de arm
Altijd fijn als er vlak voordat je geprikt wordt iemand in de wachtruinte flauwvalt en je artsen ziet rennen
Bierquote:
Want vroeger was alles beterquote:
Het lijkt erop dat ik dat nu ook kanquote:
Nice!quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:51 schreef gcjoel het volgende:
Jippie! vriendje heeft zijn tweede vaccinatie afspraak naar eerder op de dag kunnen verplaatsen
hij moet namelijk op de dag dat we op vakantie gaan en vond het zo zonde van die dag als je pas om 3 uur kunt vertrekken. Nu mag hij om 10 uur, chillll
WAT?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren een verkocht, gaat veel makkelijker.
WAT?quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het warm, sorry.quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had ook nog even mee kunnen spelen
Ik was al helemaal blij dat je naar Nijmegen kwam!quote:Op woensdag 16 juni 2021 13:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je had ook nog even mee kunnen spelen
In 2021 nog nietquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik was al helemaal blij dat je naar Nijmegen kwam!
Goed verhaal lekker kortquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kat lag lekker op schoot te slapen. Kat niest uit het niets, ik schrik me dood, door mijn schrikreactie schrikt hij zich dood, krassen in mijn been. Top
De dierenwet heeft echt nul impact op mij en mijn kattenquote:Op woensdag 16 juni 2021 14:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Goed verhaal lekker kort
Geniet ervan nu het nog kan met de dierenwet incoming
Het aantal katten moet drastisch worden beperkt en die paar die mogen blijven leven moeten buiten kunnen leven, wellicht kun je jouw kat als buurtkat laten aanmerken waardoor hij niet wordt gedeporteerd.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De dierenwet heeft echt nul impact op mij en mijn katten
Waar haal je deze onzin vandaan?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het aantal katten moet drastisch worden beperkt en die paar die mogen blijven leven moeten buiten kunnen leven, wellicht kun je jouw kat als buurtkat laten aanmerken waardoor hij niet wordt gedeporteerd.
Begin een betere wereld bij jezelfquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan?
https://www.nu.nl/politie(...)voor-huisdieren.html
Mijn katten hebben zeer zeker niets te klagenquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Begin een betere wereld bij jezelf
Ik ben het wel eens met Jan1957 onder dat artikel. Lekker de katten in eigen tuin houden.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar haal je deze onzin vandaan?
https://www.nu.nl/politie(...)voor-huisdieren.html
Daar ben ik het ook mee eensquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben het wel eens met Jan1957 onder dat artikel. Lekker de katten in eigen tuin houden.
Ik ookquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar ben ik het ook mee eens
Wel fijn dat ze je als stootkussen mogen gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn katten hebben zeer zeker niets te klagen
Whehequote:Op woensdag 16 juni 2021 15:25 schreef Barbusse het volgende:
Mijn kat is een proto-Fok!ker, dus die wilt niet eens naar buiten
Zo ervaar ik mijn katten echt totaal nietquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:27 schreef babylon het volgende:
Huisdieren, net als kinderen, worden hier niet meer toegevoegd. Vrijheidbeperkers
Je kan niet spontaan een paar dagen weg als je huisdieren hebt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo ervaar ik mijn katten echt totaal niet![]()
Mijn kind gaat dat straks wel zijn, maar dat vind ik niet erg
Neem je ze toch mee?quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Je kan niet spontaan een paar dagen weg als je huisdieren hebt.
Ik ben ook beperkt door mijn bankrekeningquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:04 schreef babylon het volgende:
[..]
Dan ben je dus weer beperkt in waar je heen kan en hoe je daar komt
Dat is afhankelijk van je leefstijl en de mensen in je omgeving.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Snap ik, maar nu gebleken is dat thuiswerken prima werkt is er een enorme groep kale middenkader managers die hun hele bestaansrecht hebben verloren, en dat kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:39 schreef gcjoel het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-afstand-per-26-juni wat is deze? we willen niet naar kantoor!
JA MAAR ZO KUNNEN WE ZE NIET IN DE GATEN HOUDEN!!quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar nu gebleken is dat thuiswerken prima werkt is er een enorme groep kale middenkader managers die hun hele bestaansrecht hebben verloren, en dat kan natuurlijk niet.
Er valt nu niemand meer mierenneukend te micromanagen, nergens meer een "plasje overheen te doen" en geen eindeloze nutteloze vergadringen te houden, niets meer te veranderen om het veranderen..
Proest. Bij grote bedrijven blijft dat altijd bestaan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, maar nu gebleken is dat thuiswerken prima werkt is er een enorme groep kale middenkader managers die hun hele bestaansrecht hebben verloren, en dat kan natuurlijk niet.
Er valt nu niemand meer mierenneukend te micromanagen, nergens meer een "plasje overheen te doen" en geen eindeloze nutteloze vergadringen te houden, niets meer te veranderen om het veranderen..
Netjesquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
JA MAAR ZO KUNNEN WE ZE NIET IN DE GATEN HOUDEN!!
Er zijn echt bedrijven die daar nog naar luisteren ook en de boel weer compleet naar kantoor willen hebben.
Ik heb gelukkig mijn thuiswerkovereenkomst al getekend liggen en hoef nog maximaal 2 dagen per week naar kantoor, prima
Uiteraard, dat zal vrij vaak het geval zijn. Maar wellicht zijn er bedrijven waarvan de top heeft kunnen constateren dat mensen eigenlijk prima zelfstandig kunnen werken zonder zo'n droeftoeter die de hele tijd over je schouder meekijkt.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Proest. Bij grote bedrijven blijft dat altijd bestaan.
Denk dat het erg afhankelijk is van het soort werk dat je doet. Het afgelopen jaar heb ik een integratie-project gedaan voor een klant in Azie. Normaal gesproken was ik 2-3 maanden daar geweest maar dat moet nu allemaal remote gebeuren. Dan is het fijn dat er een paar droeftoeters zijn die de teams op te hoogte houden van wat we nu echt aan het doen zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zal vrij vaak het geval zijn. Maar wellicht zijn er bedrijven waarvan de top heeft kunnen constateren dat mensen eigenlijk prima zelfstandig kunnen werken zonder zo'n droeftoeter die de hele tijd over je schouder meekijkt.
Ach ja,ik loop uiteraard gewoon een beetje te rellenquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat het erg afhankelijk is van het soort werk dat je doet. Het afgelopen jaar heb ik een integratie-project gedaan voor een klant in Azie. Normaal gesproken was ik 2-3 maanden daar geweest maar dat moet nu allemaal remote gebeuren. Dan is het fijn dat er een paar droeftoeters zijn die de teams op te hoogte houden van wat we nu echt aan het doen zijn.
Ander project is gewoon afhandelen van dagelijkse dingen; die mensen kunnen zonder problemen thuis werken zonder al teveel extra context.
Ik wel hoor, daar heb ik Kaneel voorquote:Op woensdag 16 juni 2021 16:02 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb ook collega's waarvan ik niet weet wat ze doen. Bijna een volledige "afdeling" die bepaald klantcontact moet onderhouden. Die zijn gewoon doorgeefluik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja,ik loop uiteraard gewoon een beetje te rellen.
Er zijn echt wel nuttige en goeie managers, maar er zijn er veel meer die echt geen ene moer toevoegen. En ja, het is voornamelijk eigen ervaring, frustratie.
Ik ben zelf ook afdelingsmanager etc geweest hoor, maar ik vertikte het om iedereen de hele tijd in de gaten te houden, was het werk goed en op tijd, wat moet ik dan nog "toevoegen"?quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook collega's waarvan ik niet weet wat ze doen. Bijna een volledige "afdeling" die bepaald klantcontact moet onderhouden. Die zijn gewoon doorgeefluik.
Dan kan die niet spontaan weg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 17:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wel hoor, daar heb ik Kaneel voor
Ik verheug me op nooit meer een naald kwijtraken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:29 schreef Debsterr het volgende:
Auw arm. En al die theelepels die aan me vast blijven hangen is ook maar onhandig
.
AH yesquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:29 schreef Debsterr het volgende:
Auw arm. En al die theelepels die aan me vast blijven hangen is ook maar onhandig
.
Hue huequote:Op donderdag 17 juni 2021 08:33 schreef Sounddragon het volgende:
supervisor; I do not have a job for your crane today, have fun with the coffee-machine 👋
![]()
Pardon?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:35 schreef TaMieke het volgende:
Op het werk willen ze me maandag allemaal gaan slaan vanwege de spuit
Kijken of je superpowers hebt?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:35 schreef TaMieke het volgende:
Op het werk willen ze me maandag allemaal gaan slaan vanwege de spuit
Het is een Portugees, het is al gek zat dat hij decent engels spreekt 😋quote:
Zijn voorhoofd met een kort daadkrachtig tikje tegen de salontafel gemept?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren visite met iemand die de noodzaak van vaccinatie niet zo zag, ik moest me inhouden om niet continu zo'n hoofd:te trekken om de redenaties.
want niet míjn visite en ik ga mezelf niet tussen kerel en z'n beste vriend gooien
Nee gelukkig niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ohhh gelukkig, ik dacht anti vax gekkies ofzo.
Echt 0,0 last gehad van mijn prikkie.. naks, nada, niente, rien, nichego takogo.quote:
Ik heb het maar gehouden bij wat redenen droppen waarom het toch wel belangrijk is om die prik te halen, ook als je het al gehad hebt. (Hij heeft het vorig jaar hoogstwaarschijnlijk al gehad, in die eerste golf)quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zijn voorhoofd met een kort daadkrachtig tikje tegen de salontafel gemept?
Shedding.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Echt 0,0 last gehad van mijn prikkie.. naks, nada, niente, rien, nichego takogo.
Gisteren stond er een gekkie te vertellen hier dat iedereen die gevaccineerd is binnen 2 jaar zal overlijden, heel verhaal over spikes en auto-immuunziektes enzo... sommige mensen hebben echt een heel ander spuitje nodig
ik zat hier gisteren op een aantal terrasjes, geen centje pijnquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:40 schreef babylon het volgende:
Wij proberen een tafel voor vier te reserveren bij een restaurant dat ontzettend anal zit te doen over de 1,5 meter als je niet uit hetzelfde huishouden komt
Ik vind soms nog haren van een hond die ik in mijn jeugd had (ander huis). Eigenlijk moet ik ook gewoon alles van stof uit die tijd weggooien.quote:Op woensdag 16 juni 2021 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, toen ik samenwoonde hadden we ook (haar) huisdieren, gezellig hoor, maar idd bloedirritant vaak.
Na werk niet meteen in de kroeg kunnen afspreken, want honden uitlaten, overal haar etc.
Ze is al jaren weg maar soms heb ik het idee dat ik nog ergens een hondenhaar tegenkom.
mafkezenquote:
Het is dat ze er bloedserieus over zijn, maar wat een fantasie.quote:
bewaren; ooit mag je uit DNA huisdieren klonen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind soms nog haren van een hond die ik in mijn jeugd had (ander huis). Eigenlijk moet ik ook gewoon alles van stof uit die tijd weggooien.
Oh, even goed stofzuigen dan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
bewaren; ooit mag je uit DNA huisdieren klonen.
Hoochie
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, even goed stofzuigen dan.
Iets met kattenharen en klojokat.
Ik heb ook al op meerdere terrassen gezeten in Zwolle waar het geen enkel probleem is. Maar deze denken nog steeds dat het allemaal verschrikkelijk is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik zat hier gisteren op een aantal terrasjes, geen centje pijn, nergens gezeik over bekbikini's, alleen die je ergens naar binnen gaat.
onbetrouwbaar?quote:Op donderdag 17 juni 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Hij kon wel lief zijn hoor, maar wel enorm onbetrouwbaar en een sterk "fight" instinct.
hier in Bels zijn ze soms heel tightassed, en soms hebben ze net zoveel schijt als in NL. geen peil op te trekken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb ook al op meerdere terrassen gezeten in Zwolle waar het geen enkel probleem is. Maar deze denken nog steeds dat het allemaal verschrikkelijk is.
Voor de kat was het ongetwijfeld enorm logisch, maar hij was enorm lastig te lezen. Ene moment zat 'ie op schoot te chillen, andere moment had je een blazende en bijtende kat op schoot. En het was niet dat ik dan aan 'm had gezeten ofzo.quote:
De boete voor een bedrijf zijn ook niet zo tof, snap het wel dat ze voorzichtig zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik heb ook al op meerdere terrassen gezeten in Zwolle waar het geen enkel probleem is. Maar deze denken nog steeds dat het allemaal verschrikkelijk is.
Kat met een trauma waarschijnlijk.quote:
Dit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De boete voor een bedrijf zijn ook niet zo tof, snap het wel dat ze voorzichtig zijn.
Ja want hoe zit het nou, je moet hem op als je over het terras loopt en naar je tafeltje loopt, dan kan ie af, en als je drie stappen wegloopt de straat op, moet ie weer op?quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:00 schreef babylon het volgende:
[..]
Is het verhaal niet dat wanneer je binnen die anderhalve meter komt, je een mondkapje op moet? Dus zou volgens die redenatie "ja" zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want hoe zit het nou, je moet hem op als je over het terras loopt en naar je tafeltje loopt, dan kan ie af, en als je drie stappen wegloopt de straat op, moet ie weer op?
Nee hoor, hier hoeft het buiten niet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja want hoe zit het nou, je moet hem op als je over het terras loopt en naar je tafeltje loopt, dan kan ie af, en als je drie stappen wegloopt de straat op, moet ie weer op?
Dat idd. 1 chagrijnige BOA en je mag 4K aftikken als restaurant.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De boete voor een bedrijf zijn ook niet zo tof, snap het wel dat ze voorzichtig zijn.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:22 schreef Tegan het volgende:
Sinds de hitte 2-3 dagen ben ik moe en heb ik hoofdpijn. En ik slaap best aardig dus
.
Dat dus, om 21:59 staan ze om de hoek te wachten om elke uitbater die het gore lef heeft iemand zijn laatste slok van zijn 8 euro kostende biertje te laten opdrinken een boete aan te naaien.quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idd. 1 chagrijnige BOA en je mag 4K aftikken als restaurant.
Dan zou ik ook zeggen van wacht nog maar een paar weken tot je hier met zijn vieren komt zitten.
Alleen mag je nu gewoon met vier op een terras zitten... toch...quote:Op donderdag 17 juni 2021 10:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idd. 1 chagrijnige BOA en je mag 4K aftikken als restaurant.
Dan zou ik ook zeggen van wacht nog maar een paar weken tot je hier met zijn vieren komt zitten.
Daar zijn ze bij ons wel wat minder streng in, gewoon ja zeggen en ze vragen niet verder. Ze zijn niet aansprakelijk voor als jij liegt natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Alleen mag je nu gewoon met vier op een terras zitten... toch...
Maar voor alles blijft toch 1,5 meter afstand gelden? En kijk, als wij er dus allemaal niks van snappen, dan de BOA's en horeca zelf ook niet. En om dan risico te lopen met een boete van ¤4000,- tot gevolg...quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef babylon het volgende:
[..]
op anderhalve meter, tenzij je 1 huishouden vormt. Dus die restauranteigenaar staat volledig in zijn recht daar "anal" over te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Omggquote:Op donderdag 17 juni 2021 13:23 schreef Californium het volgende:
Zwaai naar gcjoel en bf
Ik ben in de buurt
Onbegrip; hij wil gewoon rustig chillen en niet gekroeld worden..quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kat met een trauma waarschijnlijk.(Was al ouder toen 'ie geadopteerd werd, geen idee wat 'm overkomen is in de eerste helft van z'n leven)
zodra je je verplaatst mbv je voetjes moet je hem eigenlijk op.quote:Op donderdag 17 juni 2021 09:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18 graden hier, maar 14 kan ook merkte ik gisteren..quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
De hitte is wel slopend hoor. En dan staat hier de airco nog wel aan.
Welke hitte?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]![]()
De hitte is wel slopend hoor. En dan staat hier de airco nog wel aan.
Gebeurt in mijn stamcafeetje ook niet. Al moet het formeel nog steeds.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:24 schreef HeatWave het volgende:
Hier hoef je helemaal geen kap meer op, niet als je loopt en ook niet meer als je binnen naar de WC gaat.
Nou ja, dit is op het Leidseplein, politie zit letterlijk om de hoek. Geen enkele tent doet nog aan maskers, dus het zal wel toegestaan zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gebeurt in mijn stamcafeetje ook niet. Al moet het formeel nog steeds.
Nou zaten we ook niet op anderhalve meter en liepen we om 10 voor half 11 naar buiten. Maar formeel magvhwt allemaal niet natuurlijk.
Scheelt wel dat we daar achterbhet cafe zitten en het vanaf de straat dus niet te zien is.
Ik snap wel dat cafés en restaurants waar alles open en bloot zichtbaar is er voorzichtiger mee omgaan.
Ik moest even naar de gezondheidspraktijk bij jullie verderop. Even snel naar de Jumbo geweest ookquote:
Jezus je zat zowat in mijn huis dus!quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moest even naar de gezondheidspraktijk bij jullie verderop. Even snel naar de Jumbo geweest ook
Ja! Als ik nou nog extra tijd te verspillen had dan had ik even op de bel gedruktquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus je zat zowat in mijn huis dus!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja! Als ik nou nog extra tijd te verspillen had dan had ik even op de bel gedrukt
I know! Gewoon met z’n allen terras op binnenkortquote:
Moet je niet zo ver weg wonenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef HeatWave het volgende:
De tijd dat foksters nog spontaan aanbelden is lang achter me helaas.
Ik heb nergens kroelen gezegd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onbegrip; hij wil gewoon rustig chillen en niet gekroeld worden..
ook wel eens gehad dat een kat (van een buur toentertijd) dat soort gedrag vertoonde, en dat bleek later leverkanker te zijn.. was dus gewoon een reactie op een pijnprikkel.
Ik woon helemaal niet ver, het is letterlijk hier!quote:
Goed ideequote:Op donderdag 17 juni 2021 14:42 schreef Californium het volgende:
[..]
I know! Gewoon met z’n allen terras op binnenkort
We hebben je adres niet eensquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:43 schreef HeatWave het volgende:
De tijd dat foksters nog spontaan aanbelden is lang achter me helaas.
Dat zou evt een van de redenen kunnen zijnquote:
Mensen die spontaan aanbellen moet je ook niet willenquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou evt een van de redenen kunnen zijn.
True, ik heb daar net zo'n hekel aan als aan mensen die me bellen, ik haat iets te moeten omdat een ander zo nodig iets van me wilquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mensen die spontaan aanbellen moet je ook niet willen
tijdens werktijd mag iedereen mij bellen, daar word ik voor betaald.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, ik heb daar net zo'n hekel aan als aan mensen die me bellen, ik haat iets te moeten omdat een ander zo nodig iets van me wil.
Nou, of hij nou wel of niet gelijk heeft, wij gaan wel naar DAVO waar het wel gewoon kan. En ze nog grandioos bier hebben ookquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
op anderhalve meter, tenzij je 1 huishouden vormt. Dus die restauranteigenaar staat volledig in zijn recht daar "anal" over te doen.
Ik geef hem groot gelijk.
Die lui willen niets liever dan alles weer open en de terrassen vol, maar ze mogen nu eenmaal niet en de boetes zijn te hoog om de regels te laten voor wat ze zijn.
Ik heb nu met name een hekel aan mensen die zeggen dst ze zo terugbellen en dat dan vervolgens niet doenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, ik heb daar net zo'n hekel aan als aan mensen die me bellen, ik haat iets te moeten omdat een ander zo nodig iets van me wil.
De zuurkool bitterballenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Nou, of hij nou wel of niet gelijk heeft, wij gaan wel naar DAVO waar het wel gewoon kan. En ze nog grandioos bier hebben ook
Ja ok, dat is uiteraard anders, maar ook dan prefereer ik email. Alleen bij spoed bellen is wel de richtlijn gelukkig.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens werktijd mag iedereen mij bellen, daar word ik voor betaald.
s avonds heb ik daar ook een hekel aan
Ligt eraan, als ze iets willen en daarna niet meer bellen, lekker rustigquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:12 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb nu met name een hekel aan mensen die zeggen dst ze zo terugbellen en dat dan vervolgens niet doen
De allerergste lui zijn die mensen waar je een mail naartoe stuurt en die je vervolgens opbellen om te antwoordenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, dat is uiteraard anders, maar ook dan prefereer ik email. Alleen bij spoed bellen is wel de richtlijn gelukkig.
Ach ja, irritantjes heb je helaas overalquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De allerergste lui zijn die mensen waar je een mail naartoe stuurt en die je vervolgens opbellen om te antwoorden
Minstens 20% van de opbrengst afstaanquote:
Ik wil iets van haarquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan, als ze iets willen en daarna niet meer bellen, lekker rustig.
Ah ja, in de datingwereld is het anders natuurlijk, dan doe ik ook dingen waar ik normaal niet zo'n zin in heb, je kan een nieuwe vlam niet proberen vanaf moment 1 je afwijkingen te laten accepterenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wil iets van haar
Maar zij wil niet liet ze al doorschemeren
Nee die mensen die mailen en daarna meteen bellen met dezelfde vraag.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De allerergste lui zijn die mensen waar je een mail naartoe stuurt en die je vervolgens opbellen om te antwoorden
True, maar dat is alleen voordelig voor de beller, niet per se de gebeldequote:
ja, maar dat moet somsquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee die mensen die mailen en daarna meteen bellen met dezelfde vraag.
Mail dan niet als je niet wil wachten op het antwoord
Is toch heel gezellig in het mooie sallandquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:17 schreef babylon het volgende:
Vanavond uit eten bij Het Zusje in Deventer
Morgenavond beste friet/patat van Nederland en dan een ijscoupe in Zwolle
Zaterdagavond DAVO
Zondagavond sushi op de boot
Mijn leven is echt kutFML
Samequote:Op donderdag 17 juni 2021 15:35 schreef Tegan het volgende:
Bellen met partners nooit een probleem. Bellen naar bedrijven *ril*.
Aanbellers bij de voordeur doe ik niet open als ik niemand verwacht.
Als het een bekende aan de deur is hebben ze ook mijn telefoonnummer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same.
Gelukkig kan ik zien wie er voor de deur staat.
true, maar een PostNL medewerker met een pakketje voor de buren laat ik wel binnen uiteraardquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het een bekende aan de deur is hebben ze ook mijn telefoonnummer.
Alleen als ik zelf reden had om open te doen (ook iets besteld of als ik bezoek verwacht). Maar dan is het ook awkward dat het pakket soms dagen hier ligt, of contact met buren *ril*.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar een PostNL medewerker met een pakketje voor de buren laat ik wel binnen uiteraard.
Dit vond ik vorig jaar ook al zo vaag of eenmaal zittend buiten nou minder dan 1,5 m mocht of niet. Zag het wel overal en bij ons is er ook nooit naar gevraagd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
op anderhalve meter, tenzij je 1 huishouden vormt. Dus die restauranteigenaar staat volledig in zijn recht daar "anal" over te doen.
Ik geef hem groot gelijk.
Die lui willen niets liever dan alles weer open en de terrassen vol, maar ze mogen nu eenmaal niet en de boetes zijn te hoog om de regels te laten voor wat ze zijn.
Dat doe ik, want dan hebben ze de stukken om mijn vraag überhaupt te kunnen beantwoorden in ieder geval.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee die mensen die mailen en daarna meteen bellen met dezelfde vraag.
Mail dan niet als je niet wil wachten op het antwoord
was het maar in de datingwereldquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, in de datingwereld is het anders natuurlijk, dan doe ik ook dingen waar ik normaal niet zo'n zin in heb, je kan een nieuwe vlam niet proberen vanaf moment 1 je afwijkingen te laten accepteren.
Maar na een korte tijd is "ik bel liever niet" wel even een aandachtspuntje.
Leuk meidquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Zo gek wanneer je ineens uit meerdere hoeken gevraagd word om iets leuks te gaan doen. Oude buurvrouw vroeg of ik misschien leuk vind om samen met haar te gaan wandelen. Op t werk willen ze dat ik mee ga terrassen en vragen ze van alle kanten of ik zin heb om iets te ondernemen. Ik ben dat niet gewend was altijd een buitenbeentje en wordt gewoon verlegen wanneer er mensen bevriend met mij willen worden
Haha ja geeft een boost aan mijn zelfvertrouwen, blijkbaar ben ik toch niet zo rukquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk meid![]()
Lekker doen, nu kan het weer
Ze zien natuurlijk een eenzame verwarde vrouwquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Zo gek wanneer je ineens uit meerdere hoeken gevraagd word om iets leuks te gaan doen. Oude buurvrouw vroeg of ik misschien leuk vind om samen met haar te gaan wandelen. Op t werk willen ze dat ik mee ga terrassen en vragen ze van alle kanten of ik zin heb om iets te ondernemen. Ik ben dat niet gewend was altijd een buitenbeentje en wordt gewoon verlegen wanneer er mensen bevriend met mij willen worden
Die paar keer dat ik je heb gesproken vond ik je tof hoorquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Ben je ook echt niet. En je zit zelf nu ook lekkerder in je vel, dat is ook leuker toch?quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha ja geeft een boost aan mijn zelfvertrouwen, blijkbaar ben ik toch niet zo ruk
quote:Op donderdag 17 juni 2021 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik je heb gesproken vond ik je tof hoor
Ja duidelijk dat dat opgepikt word. Moet er nog wel aan wennenquote:Op donderdag 17 juni 2021 20:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben je ook echt niet. En je zit zelf nu ook lekkerder in je vel, dat is ook leuker toch?
Terrasje doen met jou was leukquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Doen, of 'doen'quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Terrasje doen met jou was leuk
Dus gewoon doen allemaal![]()
'doen'quote:
Dat was je nooitquote:Op donderdag 17 juni 2021 19:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Haha ja geeft een boost aan mijn zelfvertrouwen, blijkbaar ben ik toch niet zo ruk
Joh!quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2021 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Terrasje doen met jou was leuk
Dus gewoon doen allemaal![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2021 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Wie gaat er dan ook in zo’n uithoek wonen Debquote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:54 schreef Debsterr het volgende:
Als je dichterbij woonde @:senn88 dan gingen we samen hondjes wandelen
Ja sorry. Wel veel bos in de buurt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in zo’n uithoek wonen Deb
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 10:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]Het is gewoon een deuk die ik heb overgehouden aan het gepest worden van vroeger. Niet mee mogen doen en geen aansluiting kunnen vinden. Niets fijner dan merken dat je wel geaccepteerd wordt. Kan er zelfs beetje emo van worden.
Goed idee. Dan houden Q en ik wel een katten meet in het katten cafequote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Eigenlijk zouden we een hondjes meet moet doen op de Veluwe ofzo
Darmflora bestaat ook uit beesten.quote:
Graag gedaanquote:
Een zuip-en-neukmeet.quote:
Jaaaa! Hondjesquote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:30 schreef Debsterr het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed idee. Dan houden Q en ik wel een katten meet in het katten cafe
Met een kater als gevolg hi ha ho badum tssj I'll let myself out.
Veluwe.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:30 schreef Debsterr het volgende:
Wil ik ook heen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Goed idee. Dan houden Q en ik wel een katten meet in het katten cafe
Met een kater als gevolg hi ha ho badum tssj I'll let myself out.
Ik zag dat vannacht kennelijk geregend heeft. Niets van gemerkt.quote:
Uiteraard. Wij zijn namelijk heul tofquote:
Hier niet hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zag dat vannacht kennelijk geregend heeft. Niets van gemerkt.
Zoveel wijsheid bij elkaar kan je toch ook niet weerstaan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Wij zijn namelijk heul tof
Jaloers.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 13:10 schreef babylon het volgende:
Holy fuck, ik ben heel blij met de sauna. Even heel warm en gelijk er na kan ik de gewone temperatuur erg goed hebben
🥵🥵🥵🥵🥳
Is de rust wel wedergekeerd in huize Q?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:02 schreef Q. het volgende:
Vanmiddag maar vrij genomen. Zo enorm moe na een week beroerd slapen door de hitte.
Hier overdag ook. Maar kan jij slapen met dat geluid aan of he je een hele dure stille?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:35 schreef gcjoel het volgende:
Afgelopen nacht gewoon hele nacht de mobiele airco aan gehad. Zo blij mee nog steeds.
Hier afgelopen nacht ook; voelt toch een stuk beter als je nachtje door kunt slapen.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:35 schreef gcjoel het volgende:
Afgelopen nacht gewoon hele nacht de mobiele airco aan gehad. Zo blij mee nog steeds.
Ik vond hem wel duur maar stil kan je hem niet noemen. Ik kan wel slapen door zo'n monotoon geluid.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 14:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier overdag ook. Maar kan jij slapen met dat geluid aan of he je een hele dure stille?
Uit de categorie; er zijn twee soorten mannen; mannen die porno kijken en mannen die liegen.quote:
Heeft hij je benaderd om wingman te spelen?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:51 schreef AirwiN het volgende:
@:Faxie is een chickie aan het binnenhengelen in S&G.Komt dat zien!
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 17:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit de categorie; er zijn twee soorten mannen; mannen die porno kijken en mannen die liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |