Ik voel walging en opwinding tegelijk als ik dit lees.quote:
Perfect toch?quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voel walging en opwinding tegelijk als ik dit lees.
Liever geen gevoel van walging icm Debsterr.quote:
Een beetje vies is niet verkeerd thoughquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liever geen gevoel van walging icm Debsterr.
Liever gewoon een selfie natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:07 schreef Debsterr het volgende:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0966488003.html deze is het
Vies kan opwindend zijn. Walging niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Een beetje vies is niet verkeerd though
quote:
Leuk!quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:07 schreef Debsterr het volgende:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0966488003.html deze is het
Waarom?quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Op dit soort dagen haat ik de inhoud van m'n kledingkast.
Oh, dat is met dit warme weer wel pittig jaquote:
Gelukkig zit ik binnen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, dat is met dit warme weer wel pittig ja
Hier staat de zon al vol op het voorraam, dus heb hier de ramen al dicht. Het is nu (nog) relatief koel binnen, maar ik heb alleen luxaflex en dat houdt de zon net niet genoeg tegen om opwarming tegen te gaanquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:29 schreef babylon het volgende:
Ik zit nu met het raam open, beneden open, in de doortocht, maar wel vol in de zon, dus gordijn dicht. Maar is dus heel erg passen en meten wanneer ik het hier potdicht moet doen.
De zonwering voor mijn werkkamer is wel al klaar mailden ze maandag maar is nog niet verstuurdquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier staat de zon al vol op het voorraam, dus heb hier de ramen al dicht. Het is nu (nog) relatief koel binnen, maar ik heb alleen luxaflex en dat houdt de zon net niet genoeg tegen om opwarming tegen te gaan
Lekker!quote:
Wat voor zonwering heb je?quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De zonwering voor mijn werkkamer is wel al klaar mailden ze maandag maar is nog niet verstuurd
Heb het wel nodig vanmiddag.
Nu nog wel lekker met de ramen open
Als je aan de buitenkant een wit laken hangt, helpt het al enorm.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor zonwering heb je?
Ik zit in een huurhuis van een particuliere huurder en mag niets anders ophangen dan wat er hangtIk wil zo graag extra zonwerend iets
Ik heb Suneclipse besteld, die doe je met zuignappen buiten aan het raam.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat voor zonwering heb je?
Ik zit in een huurhuis van een particuliere huurder en mag niets anders ophangen dan wat er hangtIk wil zo graag extra zonwerend iets
Oja, dat is wel een goede tip. Moet ik alleen even kijken hoe ik die dan bevestig.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Als je aan de buitenkant een wit laken hangt, helpt het al enorm.
Oh dat klinkt goed! Ik ga gelijk even googlenquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb Suneclipse besteld, die doe je met zuignappen buiten aan het raam.
Ideaal dus ook voor jouw situatie denk ik.
We hadden er al eerder 1 besteld voor het keukenraam, werkt echt top
Alleen wel lange levertijd
Mijn buitenkant is 3 hoog. Dat schiet niet echt op.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Als je aan de buitenkant een wit laken hangt, helpt het al enorm.
Ik moet ook af en toe naar buiten helaas.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker!Dan kan je prima zwarte kleren aan hebben
Ohquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe naar buiten helaas.
Al heb ik wel lichte sportkleren, dus dat gaat aan zodra ik de kans krijg.
Correct.quote:Op woensdag 16 juni 2021 09:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar jij bent geen fan van gekleurde kleding, begrijp ik?
https://www.boels.nl/hure(...)scoophoogwerker-11-mquote:Op woensdag 16 juni 2021 09:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn buitenkant is 3 hoog. Dat schiet niet echt op.
Ik leef nog, en jij?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedemorgen Barb![]()
How's life?
Hahaquote:
Haha, hoe staat het met je sollicitatie(s) en huisje?quote:
Ik leef in rokken en jurken met dit weer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik heb zelf bij Otto deze besteld, lekker luchtig en zwart: https://www.otto.nl/p/100(...)bevestiging_internet
Voor op kantoor waar we geen korte broeken mogen dragen
Ahquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik leef in rokken en jurken met dit weer.
Korte broek is hier overigens geen probleem, maar ik vind de meeste stom staan bij mezelf.
Moet een tijdstip voor een 2e test geven, dat moet de laatste zijnquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, hoe staat het met je sollicitatie(s) en huisje?
Ik leef ook nogHeel erg veel zin in het weekend
En dan ben je binnen?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Moet een tijdstip voor een 2e test geven, dat moet de laatste zijn
Qua huisje hebben we een aantal hypotheekvoorstellen gehad, nu kijken welke de beste is
Ben ook wel toe aan weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |