Ik verwacht een doelpuntenfestijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:12 schreef 297534 het volgende:
Dit is toch wel de partij waar de voetballiefhebbers lang naar hebben uitgekeken
Gister ook al 2 potjes gemist. Ik slinger hem in de tuin wel even aan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de vaste EK FOK users.
Klaarquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zal allemaal wel, want niemand kijkt dit.
Al is het maar op de achtergrond terwijl je iets anders doet.quote:
Heb je je koptelefoon al?quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Al is het maar op de achtergrond terwijl je iets anders doet.
Hebben die ook een Promes in de selectie?quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Noord-Macedonië was wel verdedigend, maar Oostenrijk kon er alsnog drie prikken.
Nog niet, volgens Mediamarkt is het ding onderweg, maar heb nog geen mailtje met track & trace ontvangen.quote:
Had je 'm beter bij Coolblue kunnen kopen, ook 101 euro.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog niet, volgens Mediamarkt is het ding onderweg, maar heb nog geen mailtje met track & trace ontvangen.
Mja ach, zie wel wanneer dat ding hier is.quote:Op donderdag 17 juni 2021 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had je 'm beter bij Coolblue kunnen kopen, ook 101 euro.
Ter info.
Goeie bitchslapquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100002048_43254562
quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/filmpjes?selectedId=100002048_43254562
neequote:Op donderdag 17 juni 2021 14:29 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100002059_dbbd3e83
(lol)
Vraag me af wat hij er van zou vinden als een voorganger binnen het jaar zijn mond open zou trekken over de situatie.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:35 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende opportunist Ronald Koemand die zelf totaal niet tegen kritiek kan.
Hij geeft toch geen kritiek op Frank, hij weet tot wat de spelersgroep in staat is op basis van zijn ervaring met hen, dus dan kan hij prima zeggen dat ze het niet goed genoeg doen nu.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vraag me af wat hij er van zou vinden als een voorganger binnen het jaar zijn mond open zou trekken over de situatie.
Het interesseert me niet wát hij zegt, maar een beetje meer afstand bewaren vin ik wel iets chiquer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij geeft toch geen kritiek op Frank, hij weet tot wat de spelersgroep in staat is op basis van zijn ervaring met hen, dus dan kan hij prima zeggen dat ze het niet goed genoeg doen nu.
*halve bakquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:Oriente heeft nog een bak over.
Dat is wel heel gevoelig zijn. Was redelijk onschuldig en met de goede bedoeling ze wat te prikkelen wat beter hun best te doen lijkt me.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wát hij zegt, maar een beetje meer afstand bewaren vin ik wel iets chiquer.
Alsof ze meneer Koeman nodig hebben om 'wat meer hun best te doen'.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel gevoelig zijn. Was redelijk onschuldig en met de goede bedoeling ze wat te prikkelen wat beter hun best te doen lijkt me.
Laat ze hier maar meelezen. Dat prikkelt veel meer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof ze meneer Koeman nodig hebben om 'wat meer hun best te doen'.
Als er iemand is die gevoelig is voor kritische meningen van buitenaf, is het Koeman zelf wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel gevoelig zijn. Was redelijk onschuldig en met de goede bedoeling ze wat te prikkelen wat beter hun best te doen lijkt me.
Het is niet alsof hij uit eigen initiatief een stuk in de krant heeft geschreven ofzo. En als ze niets nodig hebben om het beste uit henzelf te halen, dan hadden ze hun beste spel al wel laten zien.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof ze meneer Koeman nodig hebben om 'wat meer hun best te doen'.
Ik vond het zondag (veel) beter dan ik had gedacht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Laat ze hier maar meelezen. Dat prikkelt veel meer.
Alsof dat dan 'je best doen' is. Harder werken. Gras opvreten. Altijd zo'n gemakkelijk argument als het voetballend niet wil/werkt/lukt/goed staat. Als je bij een EK motivatie nodig hebt van ome Ronald hebben ze wel andere problemen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij uit eigen initiatief een stuk in de krant heeft geschreven ofzo. En als ze niets nodig hebben om het beste uit henzelf te halen, dan hadden ze hun beste spel al wel laten zien.
M'n land moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het EK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat dan 'je best doen' is. Harder werken. Gras opvreten. Altijd zo'n gemakkelijk argument als het voetballend niet wil/werkt/lukt/goed staat. Als je bij een EK motivatie nodig hebt van ome Ronald hebben ze wel andere problemen.
Ik zie vooral een problematische haarlijn @Mani89quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan niet meer aan Pandev denken zonder zijn piemelhoofd te zien. Bedankt @:showtimer
Daardoor ziet ie er al 10 jaar uit als 35+quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie vooral een problematische haarlijn @:mani89
Je zou voor minder.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zijn haarlijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pripyat Chernobylquote:
Dank je.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is zijn haarlijn.
[ afbeelding ]
Ik heb niet echt een voorkeur.quote:
Gepost exact om 15:00:00.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een voorkeur.
Geef DrizztGod maar een like dan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gepost exact om 15:00:00.
Van harte.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geef DrizztGod maar een like dan.
Ja, en dan de PlayStation uit en dan slapen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:02 schreef RAVW het volgende:
zal mooi zijn halve finale
Oekraïen - Rusland
en dan de andere
Duitsland - Nederland
Finale
Nederland - Rusland
@Oriente daar gaat ie weer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om dit te vieren pak ik wat chocolade ijs van Hertog erbij.
Wie weigert, verliest reglementair zou ik zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef TLC het volgende:
Wat als de finale van het EK Rusland - Oekraine gaat worden ? ze mogen toch nooit tegen elkaar spelen ?
Jawel, ze proberen ze alleen zo lang mogelijk gescheiden te houden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef TLC het volgende:
Wat als de finale van het EK Rusland - Oekraine gaat worden ? ze mogen toch nooit tegen elkaar spelen ?
ja en dan op de Krim laten voelballenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef TLC het volgende:
Genot.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gepost exact om 15:00:00.
Van harte.
Ja, ik heb mijn tuinstoelen opgeruimd.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al maatregelen getroffen voor het naderende noodweer?
ja de ramen staan open laat het maar even lekker uitwaaienquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Mag wel, ze komen alleen nooit in dezelfde groep terecht dus ze kunnen elkaar pas tegenkomen in de knockoutfase.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:04 schreef TLC het volgende:
Nee, altijd die aanstellerij in Nederland. CODE GEEL. Nou en.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Dat is juist dom. Zo haal je warme lucht naar binnen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja de ramen staan open laat het maar even lekker uitwaaien
benauwd hier in huis
Spanjaard zei die netquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:11 schreef TLC het volgende:
Is er ook een Europese scheidsrechter bij de Copa America als ze toch aan uitwisselingprogramma's doen ?
Liever warme wind dan geen luchtverplaatsing.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is juist dom. Zo haal je warme lucht naar binnen.
Die is al geweest bij Oostenrijk - Noord Macedoniëquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:13 schreef VoMy het volgende:
Macedonië speelt tegen Oekraïne in Roemenië. Dit moet linksom of rechtsom toch tot een halve burgeroorlog leiden.
Hebben die iets tegen elkaar of tegen Roemenië?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:13 schreef VoMy het volgende:
Macedonië speelt tegen Oekraïne in Roemenië. Dit moet linksom of rechtsom toch tot een halve burgeroorlog leiden.
jeps maar is er nog wat gaande ivm het onderzoek van die FIFA naar die uitlatingen van die speler van Oostenrijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is al geweest bij Oostenrijk - Noord Macedonië
Nee waarom?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Dat is al klaar toch? 1 potje geworden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps maar is er nog wat gaande ivm het onderzoek van die FIFA naar die uitlatingen van die speler van Oostenrijk
Ik meende dat de UEFA het onderzocht had en Arnautovic geschorst had of gaat de FIFA er nu ook mee aan de haal?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps maar is er nog wat gaande ivm het onderzoek van die FIFA naar die uitlatingen van die speler van Oostenrijk
Er is vast een of andere bevolkingsgroep in het andere land en waar ze dan een hekel aan hebben. Grieken, Albanezen, Bulgaren, Roemenen, Roma, Macedoniërs, Oekraïners - ik zie genoeg aanknopingspunten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben die iets tegen elkaar of tegen Roemenië?
Is afgehandeld door de UEFA inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik meende dat de UEFA het onderzocht had en Arnautovic geschorst had of gaat de FIFA er nu ook mee aan de haal?
Die haten elkaar allemaal historisch gezien. Als je met ze praat hebben ze zelf geen idee waarom.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
heb het even opgezocht krijgt 1 wedstrijd inderdaad .. wel erg weinigquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik meende dat de UEFA het onderzocht had en Arnautovic geschorst had of gaat de FIFA er nu ook mee aan de haal?
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Piet Paulusma.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Veel mensen die het KNMI niet serieus nemen. Klap in het gezicht van de meteorologie.
Er wordt al geflotenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is vast een of andere bevolkingsgroep in het andere land en waar ze dan een hekel aan hebben. Grieken, Albanezen, Bulgaren, Roemenen, Roma, Macedoniërs, Oekraïners - ik zie genoeg aanknopingspunten.
Piet is grote miet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Piet Paulusma.
houd me nog wel vast aan Jan Pelleboerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Piet Paulusma.
Ik zit in het oosten en het lijkt daar mee te gaan vallen, vandaar mijn sarcasme.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Veel mensen die het KNMI niet serieus nemen. Klap in het gezicht van de meteorologie.
Ik woon 2 hoog (met een bergruimte als extra marge) dus een meter of 6 aan water red ik makkelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:25 schreef byah het volgende:
Zijn er mensen die hier serieus naar kijken?
hier 6 hoog dus het mag nog wel even door stijgen wil ik problemen gaat krijgenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik woon 2 hoog (met een bergruimte als extra marge) dus een meter of 6 aan water red ik makkelijk.
Opzich een leuk idee, maar misschien kan je het iets verder uitwerken en hier een topic over openenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens Ik heb een idee:
Moest je nu eens de corners afschaffen en gewoon ingooien van waar de bal buiten was. Dat moet toch ook voor een bepaald spektakel zorgen. Vliegt de bal over het doel dan ingooien vlak naast het doel.
Dat zal voor heel harde duels zorgen in de zestien .
idem maar heb vakantiequote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.
Idd vroeger had je Servië, Bosnië precies allemaal weg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 0-1.
@:doublepain Waar is Servië eigenlijk?
dat is wel lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.
Dan liever andersom: alle ingooien vervangen door wat ze bij hockey doen: tegenstander moet een meter of 32, 3 weglopen en dan mag de bal aan de voet meegenomen worden door een speler of geschoten worden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens Ik heb een idee:
Moest je nu eens de corners afschaffen en gewoon ingooien van waar de bal buiten was. Dat moet toch ook voor een bepaald spektakel zorgen. Vliegt de bal over het doel dan ingooien vlak naast het doel.
Dat zal voor heel harde duels zorgen in de zestien .
Die heb ik al ruim een week na een te koud zwembad vorige week. Geen pretje met deze hitte.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:30 schreef MC-Morgan het volgende:
Ventilator aangezet. Morgen misschien een klein verkoudheidje.
Rusquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:30 schreef hhh38 het volgende:
Wie is nou die Karavaev die bij Vitesse zat? Deze of die Rus?
Russischquote:
Eerst een PCR test afleggen aubquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:30 schreef MC-Morgan het volgende:
Ventilator aangezet. Morgen misschien een klein verkoudheidje.
Oei. Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die heb ik al ruim een week na een te koud zwembad vorige week. Geen pretje met deze hitte.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst een PCR test afleggen aub
https://www.vi.nl/pro/ove(...)an-acht-miljoen-euroquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:30 schreef hhh38 het volgende:
Wie is nou die Karavaev die bij Vitesse zat? Deze of die Rus?
Ben al op de weg terug, hopelijk vanavond een biertje bij Oranje want heb weinig tot niets van dit EK meegekregenquote:
Dit jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je in deze poule moet kijken wat je tegenstanders doen kan je beter gewoon naar huis gaan
Verwacht er niet te veel vanquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Macedonië MOET nu wel gaan komen. Dit wordt spektakel!
Heb er nog 2 liggen, waren in de aanbieding 3 voor 5.75quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eerst een PCR test afleggen aub
ja hier ook maar gisteren Pfizer gehad ( 1ste)quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb er nog 2 liggen, waren in de aanbieding 3 voor 5.75
Het is wel gunstig als de nummer 3 uit Groep C door gaat mits Nederland eerste wordt (krijgen we die hogere wiskunde weerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je in deze poule moet kijken wat je tegenstanders doen kan je beter gewoon naar huis gaan
Heb de prikken op 2 juli en 8 augustus staan.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:33 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja hier ook maar gisteren van Pfizer gehad ( 1ste)
Ik mag aannemen dat die nog komen als zijn ban voorbij isquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan had je normaal ook nog likes van @:scrummie gekregen.
Minder gescoord dan de tegenstander.quote:
Hoe lang moet hij brommen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En dan had je normaal ook nog likes van @:scrummie gekregen.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat die nog komen als zijn ban voorbij is
Zou belachelijk zijn als ik door zijn wangedrag nu minder likes krijg
Erg mooi.quote:
Wangedrag?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat die nog komen als zijn ban voorbij is
Zou belachelijk zijn als ik door zijn wangedrag nu minder likes krijg
9 uit 3, ga ik gewoon van uitquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou die eerst plek is wel binnen als je vanavond wint
Frankrijk scoorde ook minder dan de tegenstander. Won toch.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder gescoord dan de tegenstander.
Moeten en kunnen zijn 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Macedonië MOET nu wel gaan komen. Dit wordt spektakel!
Ja van Telstar 3 winnen ze vast ook wel.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder gescoord dan de tegenstander.
Ja dat is de wereldwijde versie van langedragquote:
in de poule heb ik staan dat we de 1/8e tegen Portugal eruit vliegen. Maar denk dat ik dat nog ga wijzigen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan hopelijk niet tegen Duitsland/Portugal
Bans worden niet besproken.quote:
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen!quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan hopelijk niet tegen Duitsland/Portugal
Erg jammer. Bijna een note kunnen zetten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken.
Hier trap ik niet in
[..]
Als je kampioen wil worden moet je van iedereen kunnen winnen!
quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg jammer. Bijna een note kunnen zetten.
Dat doen we wel in de halve finalequote:Op donderdag 17 juni 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. 3 in de voorronde en dan elke ronde erna is niet iedereenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:37 schreef GGMM het volgende:
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doen we wel in de halve finale
Het is met een Tquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
"Vorendscheidung" goed Nederlands woord?
Nee want het is "Vorentscheidung"quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:38 schreef OmniRocket het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een domme opmerking.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Pfffffff kunnen ze die buitenspel niet afschaffen ofzo.
Dat is zo'n spelbreker.
Hallo Marco van Basten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is zo'n spelbreker.
Ah ok bedankt, weer wat Duits geleerd.quote:
Eens. Van Bastenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is zo'n spelbreker.
Daarom heet het ook buitenspelquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat is zo'n spelbreker.
Prima plek voor een regenboogprotest.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:39 schreef Benny het volgende:
Dus bij winst vanavond spelen we de 27ste 18.00 uur in Boedapest?
Van Baastenquote:
Bij de Denen lukte het ookquote:
Hij wilde zijn tenue compleet hebben met een kaart. Ik gok dat de tegenstander nog een rode kaart krijgt vraagt.quote:
Watquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
dat daar nog geel voor gegeven word .......
dat zie je niet snel meer want als je geen penalty geeft dan zouden ze hem altijd aan de andere moeten geven ... zo als de regels dat voorschrijven maar word ook bijna nooit gedaan
Zonnesteek gespot.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
dat zie je niet snel meer want als je geen penalty geeft dan zouden ze hem altijd aan de andere moeten geven ... zo als de regels dat voorschrijven maar word ook bijna nooit gedaan
Er zit wel wat tussen een penalty en een schwalbe hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
net zo als vragen om een kaart ... geef je hem niet aan de overtreder dan aan de vrager
dan houden ze snel op met blaten
je eet hem alleen met huid en haar opquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een regenboogijsje. Dit om de LGBTQ een hart onder de riem te steken
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een regenboogijsje. Dit om de LGBTQ een hart onder de riem te steken
Ik vind alleen magnum white lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.
Lekker maat. Ik pak zo weer een Snickers WHITE.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.
Deze man.quote:
Het is blanke Magnum, maar verder eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:55 schreef De_Kraam het volgende:
Witte Magnum > pure Magnum
dit ter info.
Fleshlight?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaaaaaaaaa, pakketje is er vandaag tussen 18:30 en 20:30, genot
Erg mooi.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus omdat jij zo nodig een headset wil (terwijl je alleen woont) is er nu iemand die wel werkt heel laat thuis in deze hitte.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ontslagbrief van Danny?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@BradgeTVquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus omdat jij zo nodig een headset wil (terwijl je alleen woont) is er nu iemand die wel werkt heel laat thuis in deze hitte.
Witte chocolade is fake chocolade.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vind alleen magnum white lekker
90% van de modellen zijn ook fake maar iedereen vindt ze lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Witte chocolade is fake chocolade.
Had die ook al hartproblemen?quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:57 schreef Oriente het volgende:
Breezer geïnstalleerd @:GurneyIsBestOke
Pics van je sletje?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:57 schreef Oriente het volgende:
Breezer geïnstalleerd @:GurneyIsBestOke
Michael J. heeft daar vast nog tips voor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:06 schreef SamCooke het volgende:
Leuke discussie tussen die spelers over hoe je een baby vast moet houden.
Was een beetje vaag wat hij precies had volgens mij, ik kan het nu ook niet vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had die ook al hartproblemen?
Ben jij lelijk dan?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er ook maar 1 afspraak uit voort gaat vloeien maar afijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |