Bij de Denen lukte het ookquote:
Hij wilde zijn tenue compleet hebben met een kaart. Ik gok dat de tegenstander nog een rode kaart krijgt vraagt.quote:
Watquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
dat daar nog geel voor gegeven word .......
dat zie je niet snel meer want als je geen penalty geeft dan zouden ze hem altijd aan de andere moeten geven ... zo als de regels dat voorschrijven maar word ook bijna nooit gedaan
Zonnesteek gespot.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
dat zie je niet snel meer want als je geen penalty geeft dan zouden ze hem altijd aan de andere moeten geven ... zo als de regels dat voorschrijven maar word ook bijna nooit gedaan
Er zit wel wat tussen een penalty en een schwalbe hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
net zo als vragen om een kaart ... geef je hem niet aan de overtreder dan aan de vrager
dan houden ze snel op met blaten
quote:
je eet hem alleen met huid en haar opquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een regenboogijsje. Dit om de LGBTQ een hart onder de riem te steken
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een regenboogijsje. Dit om de LGBTQ een hart onder de riem te steken
Ik vind alleen magnum white lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.
Lekker maat. Ik pak zo weer een Snickers WHITE.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.
Deze man.quote:
Het is blanke Magnum, maar verder eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:55 schreef De_Kraam het volgende:
Witte Magnum > pure Magnum
dit ter info.
Fleshlight?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jaaaaaaaaa, pakketje is er vandaag tussen 18:30 en 20:30, genot
Erg mooi.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus omdat jij zo nodig een headset wil (terwijl je alleen woont) is er nu iemand die wel werkt heel laat thuis in deze hitte.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ontslagbrief van Danny?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@BradgeTVquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus omdat jij zo nodig een headset wil (terwijl je alleen woont) is er nu iemand die wel werkt heel laat thuis in deze hitte.
Witte chocolade is fake chocolade.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik vind alleen magnum white lekker
90% van de modellen zijn ook fake maar iedereen vindt ze lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:01 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Witte chocolade is fake chocolade.
Had die ook al hartproblemen?quote:
Veel plezier!quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:57 schreef Oriente het volgende:
Breezer geïnstalleerd @:GurneyIsBestOke
Pics van je sletje?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:57 schreef Oriente het volgende:
Breezer geïnstalleerd @:GurneyIsBestOke
Michael J. heeft daar vast nog tips voor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:06 schreef SamCooke het volgende:
Leuke discussie tussen die spelers over hoe je een baby vast moet houden.
Was een beetje vaag wat hij precies had volgens mij, ik kan het nu ook niet vinden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had die ook al hartproblemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |