Bij de Denen lukte het ookquote:
Hij wilde zijn tenue compleet hebben met een kaart. Ik gok dat de tegenstander nog een rode kaart krijgt vraagt.quote:
Watquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
dat daar nog geel voor gegeven word .......
dat zie je niet snel meer want als je geen penalty geeft dan zouden ze hem altijd aan de andere moeten geven ... zo als de regels dat voorschrijven maar word ook bijna nooit gedaan
Zonnesteek gespot.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
dat zie je niet snel meer want als je geen penalty geeft dan zouden ze hem altijd aan de andere moeten geven ... zo als de regels dat voorschrijven maar word ook bijna nooit gedaan
Er zit wel wat tussen een penalty en een schwalbe hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:45 schreef RAVW het volgende:
net zo als vragen om een kaart ... geef je hem niet aan de overtreder dan aan de vrager
dan houden ze snel op met blaten
quote:
je eet hem alleen met huid en haar opquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een regenboogijsje. Dit om de LGBTQ een hart onder de riem te steken
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
Ik heb een regenboogijsje. Dit om de LGBTQ een hart onder de riem te steken
Ik vind alleen magnum white lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.
Lekker maat. Ik pak zo weer een Snickers WHITE.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb een mini Magnum PUUR. Zo racistisch als een ijsje maar kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |