Ik woon 2 hoog (met een bergruimte als extra marge) dus een meter of 6 aan water red ik makkelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al maatregelen getroffen voor het naderende noodweer?
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:25 schreef byah het volgende:
Zijn er mensen die hier serieus naar kijken?
hier 6 hoog dus het mag nog wel even door stijgen wil ik problemen gaat krijgenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik woon 2 hoog (met een bergruimte als extra marge) dus een meter of 6 aan water red ik makkelijk.
Opzich een leuk idee, maar misschien kan je het iets verder uitwerken en hier een topic over openenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens Ik heb een idee:
Moest je nu eens de corners afschaffen en gewoon ingooien van waar de bal buiten was. Dat moet toch ook voor een bepaald spektakel zorgen. Vliegt de bal over het doel dan ingooien vlak naast het doel.
Dat zal voor heel harde duels zorgen in de zestien .
idem maar heb vakantiequote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.
Idd vroeger had je Servië, Bosnië precies allemaal weg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 0-1.
@:doublepain Waar is Servië eigenlijk?
dat is wel lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |