Spanjaard zei die netquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:11 schreef TLC het volgende:
Is er ook een Europese scheidsrechter bij de Copa America als ze toch aan uitwisselingprogramma's doen ?
Liever warme wind dan geen luchtverplaatsing.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is juist dom. Zo haal je warme lucht naar binnen.
Die is al geweest bij Oostenrijk - Noord Macedoniëquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:13 schreef VoMy het volgende:
Macedonië speelt tegen Oekraïne in Roemenië. Dit moet linksom of rechtsom toch tot een halve burgeroorlog leiden.
Hebben die iets tegen elkaar of tegen Roemenië?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:13 schreef VoMy het volgende:
Macedonië speelt tegen Oekraïne in Roemenië. Dit moet linksom of rechtsom toch tot een halve burgeroorlog leiden.
jeps maar is er nog wat gaande ivm het onderzoek van die FIFA naar die uitlatingen van die speler van Oostenrijkquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die is al geweest bij Oostenrijk - Noord Macedonië
Nee waarom?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al maatregelen getroffen voor het naderende noodweer?
Dat is al klaar toch? 1 potje geworden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps maar is er nog wat gaande ivm het onderzoek van die FIFA naar die uitlatingen van die speler van Oostenrijk
Ik meende dat de UEFA het onderzocht had en Arnautovic geschorst had of gaat de FIFA er nu ook mee aan de haal?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef RAVW het volgende:
[..]
jeps maar is er nog wat gaande ivm het onderzoek van die FIFA naar die uitlatingen van die speler van Oostenrijk
Er is vast een of andere bevolkingsgroep in het andere land en waar ze dan een hekel aan hebben. Grieken, Albanezen, Bulgaren, Roemenen, Roma, Macedoniërs, Oekraïners - ik zie genoeg aanknopingspunten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben die iets tegen elkaar of tegen Roemenië?
Is afgehandeld door de UEFA inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik meende dat de UEFA het onderzocht had en Arnautovic geschorst had of gaat de FIFA er nu ook mee aan de haal?
Die haten elkaar allemaal historisch gezien. Als je met ze praat hebben ze zelf geen idee waarom.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
heb het even opgezocht krijgt 1 wedstrijd inderdaad .. wel erg weinigquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik meende dat de UEFA het onderzocht had en Arnautovic geschorst had of gaat de FIFA er nu ook mee aan de haal?
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Piet Paulusma.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Veel mensen die het KNMI niet serieus nemen. Klap in het gezicht van de meteorologie.
Er wordt al geflotenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef VoMy het volgende:
[..]
Er is vast een of andere bevolkingsgroep in het andere land en waar ze dan een hekel aan hebben. Grieken, Albanezen, Bulgaren, Roemenen, Roma, Macedoniërs, Oekraïners - ik zie genoeg aanknopingspunten.
Piet is grote miet.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Piet Paulusma.
houd me nog wel vast aan Jan Pelleboerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:18 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Piet Paulusma.
Ik zit in het oosten en het lijkt daar mee te gaan vallen, vandaar mijn sarcasme.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:16 schreef MC-Morgan het volgende:
Veel mensen die het KNMI niet serieus nemen. Klap in het gezicht van de meteorologie.
Ik vind jou erg traag van begripquote:
Ik woon 2 hoog (met een bergruimte als extra marge) dus een meter of 6 aan water red ik makkelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:09 schreef MC-Morgan het volgende:
Hebben jullie al maatregelen getroffen voor het naderende noodweer?
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:25 schreef byah het volgende:
Zijn er mensen die hier serieus naar kijken?
hier 6 hoog dus het mag nog wel even door stijgen wil ik problemen gaat krijgenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik woon 2 hoog (met een bergruimte als extra marge) dus een meter of 6 aan water red ik makkelijk.
Opzich een leuk idee, maar misschien kan je het iets verder uitwerken en hier een topic over openenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens Ik heb een idee:
Moest je nu eens de corners afschaffen en gewoon ingooien van waar de bal buiten was. Dat moet toch ook voor een bepaald spektakel zorgen. Vliegt de bal over het doel dan ingooien vlak naast het doel.
Dat zal voor heel harde duels zorgen in de zestien .
idem maar heb vakantiequote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.
Idd vroeger had je Servië, Bosnië precies allemaal weg.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 0-1.
@:doublepain Waar is Servië eigenlijk?
dat is wel lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja..lig op de bank..moet eigenlijk werken maar te warm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |