Het interesseert me niet wát hij zegt, maar een beetje meer afstand bewaren vin ik wel iets chiquer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij geeft toch geen kritiek op Frank, hij weet tot wat de spelersgroep in staat is op basis van zijn ervaring met hen, dus dan kan hij prima zeggen dat ze het niet goed genoeg doen nu.
*halve bakquote:Op donderdag 17 juni 2021 14:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:Oriente heeft nog een bak over.
Dat is wel heel gevoelig zijn. Was redelijk onschuldig en met de goede bedoeling ze wat te prikkelen wat beter hun best te doen lijkt me.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wát hij zegt, maar een beetje meer afstand bewaren vin ik wel iets chiquer.
Alsof ze meneer Koeman nodig hebben om 'wat meer hun best te doen'.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel gevoelig zijn. Was redelijk onschuldig en met de goede bedoeling ze wat te prikkelen wat beter hun best te doen lijkt me.
Laat ze hier maar meelezen. Dat prikkelt veel meer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof ze meneer Koeman nodig hebben om 'wat meer hun best te doen'.
Als er iemand is die gevoelig is voor kritische meningen van buitenaf, is het Koeman zelf wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is wel heel gevoelig zijn. Was redelijk onschuldig en met de goede bedoeling ze wat te prikkelen wat beter hun best te doen lijkt me.
Het is niet alsof hij uit eigen initiatief een stuk in de krant heeft geschreven ofzo. En als ze niets nodig hebben om het beste uit henzelf te halen, dan hadden ze hun beste spel al wel laten zien.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof ze meneer Koeman nodig hebben om 'wat meer hun best te doen'.
Ik vond het zondag (veel) beter dan ik had gedacht.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Laat ze hier maar meelezen. Dat prikkelt veel meer.
Alsof dat dan 'je best doen' is. Harder werken. Gras opvreten. Altijd zo'n gemakkelijk argument als het voetballend niet wil/werkt/lukt/goed staat. Als je bij een EK motivatie nodig hebt van ome Ronald hebben ze wel andere problemen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is niet alsof hij uit eigen initiatief een stuk in de krant heeft geschreven ofzo. En als ze niets nodig hebben om het beste uit henzelf te halen, dan hadden ze hun beste spel al wel laten zien.
M'n land moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). Het EK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alsof dat dan 'je best doen' is. Harder werken. Gras opvreten. Altijd zo'n gemakkelijk argument als het voetballend niet wil/werkt/lukt/goed staat. Als je bij een EK motivatie nodig hebt van ome Ronald hebben ze wel andere problemen.
Ik zie vooral een problematische haarlijn @Mani89quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan niet meer aan Pandev denken zonder zijn piemelhoofd te zien. Bedankt @:showtimer
Daardoor ziet ie er al 10 jaar uit als 35+quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie vooral een problematische haarlijn @:mani89
Je zou voor minder.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is zijn haarlijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |