quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik wel.Hij had het toen over de Dacia Spring, dat hij ging kijken of de actieradius genoeg was voor hem. Toen ik opmerkte dat het gewicht van de bestuurder ook invloed heeft op de actieradius werd hij kwaad en kreeg ik een ban.
Dat is Fijnquote:
Klaar we kunnen weerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Jongons even stil nu zodat ik rustig mijn cracker kan maken
AI heeft icm deepfake Braddie overgenomen, de echte is 2 jaar geleden bezweken aan bedenk maar iets.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:38 schreef Solotovski het volgende:
Ook een dm van sprokkelaar
Is braddie niet eens man, stelletje lutsers
Volledig terecht. Braadslee weet ook wel dat hij dat prima kan compenseren met een hogere bandendruk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik wel.Hij had het toen over de Dacia Spring, dat hij ging kijken of de actieradius genoeg was voor hem. Toen ik opmerkte dat het gewicht van de bestuurder ook invloed heeft op de actieradius werd hij kwaad en kreeg ik een ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 04:46 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Julie Ea, 32 år og fra KøbenhavnGatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.
![]()
Julie Ea, 32 år og fra KøbenhavnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.![]()
![]()
Julie Ea, 32 år og fra KøbenhavnWat een spook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.
![]()
Julie Ea, 32 år og fra KøbenhavnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.
Zo kan het ook maat en dat hoeft niet in een spoiler![]()
Model: Sofia Jamora
Lachenquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen in Kortenhoefquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:32 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
is thuisbezorgd nog niet open in loosdrecht?
Wat stuurt die gast je dan allemaal?quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:01 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Sprokkelaar ik lach nog steeds, en nu?
Oa. dat ik nu nog lach.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:38 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wat stuurt die gast je dan allemaal?
Nee hoor, want hij zat al een tijd niet in de buurt van zijn toetsenbord op de stream toen ik ze kreeg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:45 schreef Solotovski het volgende:
Jochemsjakie tuint er met open ogen in dat het Braddie is![]()
Ohquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee hoor, want hij zat al een tijd niet in de buurt van zijn toetsenbord op de stream toen ik ze kreeg.
En ik heb dan ook nergens gezegd dat het Braddie was die mij geDMt heeft.
Ik heb deze scène altijd als ik even rustig wil FOK!kenquote:
Ik ben gelijk van de leg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mee eens hij kan ook werken, heeft twee benen en handenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben van mening dat WA-jongeren gewoon verplicht moeten werken voor hun uitkering en weinig keus hebben omtrent het werk wat ze moeten doen. Godverdomme de hele dag op mijn kosten muziek maken en hamburgers klappen terwijl ik een hele maand krom moet liggen voor de baas en geen vrije tijd meer over hou.
Ok mapimaquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
even voor mee lees brady, want ik was al weg op fok.
en bij je stream.
je zeurde dat ik op vakantie ging... en iedereen boos was..
en dat ik in de zorg werkt.. man jij weet niet eens wat werken is deed je dat maar eens. Zou goed zijn voor je lichaam en geest...
en een tip dan heb je geld om op vakantie te gaan dus zeik maar raak, dat ik net voor de lock down nog op vakantie ben geweest .. ik heb er van genoten en zou jij ook eens moeten doen genieten van het leven ipv zeiken zeuren klagen....
t boeit mij weinig kerel wat je over mij zeg..... ik lach jou vierkant uit
Jongon wie eet anders al die hamburgers op die de Lidl in het schap heeft liggenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben van mening dat WA-jongeren gewoon verplicht moeten werken voor hun uitkering en weinig keus hebben omtrent het werk wat ze moeten doen. Godverdomme de hele dag op mijn kosten muziek maken en hamburgers klappen terwijl ik een hele maand krom moet liggen voor de baas en geen vrije tijd meer over hou.
Hij had weinig geld toen hij dit huisje kreegquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Heeft Braad wel planten in huis of iets aan de muur hangen? Het ziet er zo doods uit dat je vanzelf depri wordt.
Mooi verhaal, ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en bij je stream.
en dat ik in de zorg werkt.. man jij weet niet eens wat werken is deed je dat maar eens. Zou goed zijn voor je lichaam en geest...
en een tip dan heb je geld om op vakantie te gaan dus zeik maar raak, dat ik net voor de lock down nog op vakantie ben geweest .. ik heb er van genoten en zou jij ook eens moeten doen genieten van het leven ipv zeiken zeuren klagen....
Plantjes en schilderijen zijn ook echt luxe dingetjesiddquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij had weinig geld toen hij dit huisje kreeg
Z'n tuin wordt in ieder geval langzaam weer teruggenomen door moeder natuur.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Heeft Braad wel planten in huis of iets aan de muur hangen? Het ziet er zo doods uit dat je vanzelf depri wordt.
t is te zien dat het je zo weinig boeit jaquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en bij je stream.
Lijkt mij een prima tuin van te maken. Ik zou eerst wat klimplanten door dat hekwerk doen zodat je de straat niet ziet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Z'n tuin wordt in ieder geval langzaam weer teruggenomen door moeder natuur.
[ afbeelding ]
Goed voor de biodiversiteitquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komen pas aan de beurt na primaire levensbehoeftes als microfoons en gitaarpedalen iddquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Plantjes en schilderijen zijn ook echt luxe dingetjesidd
Jij bent ook best wel een dramaqueen hequote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en bij je stream.
Braadpan heeft wel 2 pluspunten, hij kan redelijk gitaar spelen en zijn Engels is beter dan de meeste die zogenaamd vloeiend en accentloos Engels denken te spreken.quote:
bedankt ik heb een hersenbloedingquote:
Tering maak je je nu nog steeds druk?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en bij je stream.
mij boeit het ook niet dat ik boze dm kreeg van @Sprokkelaar maar wel hele nacht wakker gelegenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
t is te zien dat het je zo weinig boeit ja
quote:Nederlandse crimineel: moorden vergelijkbaar met autorijden
HILVERSUM - De naam George van Dijk is verbonden aan zo'n 40 veroordelingen, 25 jaar cel, talloze geweldsdelicten en tenminste 3 omgekomen slachtoffers.
quote:Autorijden
Doden is vergelijkbaar met autorijden, legt Van Dijk uit. "Na een paar keer is het routine en schakel je je gevoel uit. Het is niet moeilijk iemand dood te schieten. Jij voelt zelf die pijn toch niet? Je doet zó en paf, hij zakt neer. Het pistool doet het, jij hebt alleen maar je vinger een beetje bewogen. Daar ligt hij dan en je loopt weg. Dan zit je thuis en dan denk je: dat was het."
Als @Sprokkelaar net zo beroerd schiet als hij rijdt heb je weinig te vrezenquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:09 schreef Boze_Eend het volgende:
ar met autorijden, legt Van Dijk uit. "Na een paar keer is het routine en schakel je je gevoel uit. Het is niet moeilijk iemand dood te schieten. Jij voelt zelf die pijn toch niet? Je doet zó en paf,
Vanavond sollicitatievlogquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hopelijk gaat vandaag de sollicitatie goed
Die saboteert hij toch Caney. Hij laat een dikke boer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hopelijk gaat vandaag de sollicitatie goed
ja en is aangenomen en gaat ervoor . en hebben we over half jaar een brady met normaal postuurquote:
Nouuuuuuuuuquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:04 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Braadpan heeft wel 2 pluspunten, hij kan redelijk gitaar spelen en zijn Engels is beter dan de meeste die zogenaamd vloeiend en accentloos Engels denken te spreken.
Ik moet altijd denken aan die video waar 2 gasten op een dakterras het hebben over “A straw to drink from your blik”quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuu
Ik vind zijn Engels altijd zo tenenkrommend om aan te horen
Vorige week postte je nog dat je niet begrijpt waarom iedereen Braddie zo belangrijk maaktquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en is aangenomen en gaat ervoor . en hebben we over half jaar een brady met normaal postuur
quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering maak je je nu nog steeds druk?
te druk om dat schoon te makenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Her en der een beetje groen en op de koop toe een auto voor de deur. Ik ben jaloers op Braddiequote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik Braddie zijn situatie zo bekijk is er weinig om jaloers op te zijn.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Her en der een beetje groen en op de koop toe een auto voor de deur. Ik ben jaloers op Braddie
Moet je ook maar gewoon gaan werkenquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:55 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Her en der een beetje groen en op de koop toe een auto voor de deur. Ik ben jaloers op Braddie
Dan ken je mijn situatie nog niet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:57 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als ik Braddie zijn situatie zo bekijk is er weinig om jaloers op te zijn.
Ja, schattig ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:57 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Moet je ook maar gewoon gaan werken
Planten ie niet in de magnetron oppiepen en opeten dus daar heeft ie niks aan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Hee jij bent toch die ene die altijd der tieten op de foto zet ??quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan hoop ik oprecht voor je dat dat zal verbeteren.
Sssst. niet verder vertellen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee jij bent toch die ene die altijd der tieten op de foto zet ??
Picsquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:11 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hee jij bent toch die ene die altijd der tieten op de foto zet ??
Ik help het je hopen. Dat het echt zal verbeteren is echter nogal onwaarschijnlijk met alle onredelijkheid waar ik mee word opgezadeld.quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan hoop ik oprecht voor je dat dat zal verbeteren.
Hij kan het iig proberenquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Planten ie niet in de magnetron oppiepen en opeten dus daar heeft ie niks aan.
Maar hij zeikt ook gewoon z’n mattie Marc af:quote:Want de 3000+ abonnees op zijn kanaal kijken omdat hij een banaan pelt zeker? Ik vind dat hij best talent heeft, als je zijn livestreams bekijkt dan hoeft hij een liedje meestal maar 1x te horen en speelt hij het na
quote:Het Marc Show op YouTube, zit vol met deze verschrikkelijke grappen. Eigenlijk zijn de filmpjes op zijn kanaal allemaal Dumpertwaardig
Moet je snel naar de SEH gaan, daar word je dan vervolgens nog zo'n 5 keer naar huis gestuurd en mag je een maand met knallende hoofdpijn rondlopen, en dan pas denken ze goh laten we een scan maken.quote:
dat @Sprokkelaar een leugenachtige rat is. is niks nieuws. die gast is ziek in zijn hoofd altijd liegen nooit de waarheidquote:Op woensdag 16 juni 2021 12:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
https://dumpstats.nl/reaguurder/030BeterHe/flop
[..]
Maar hij zeikt ook gewoon z’n mattie Marc af:
[..]
quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:37 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
https://dumpstats.nl/reaguurder/030BeterHe/flop
[..]
Maar hij zeikt ook gewoon z’n mattie Marc af:
[..]
Geloof niet dat dit Braad is btwquote:ik heb op 15 m2 gewoond, 2 jaar lang. Dat is toch wel het minimale wat je nodig hebt om in elk geval met een klein beetje fatsoen iemand uit te nodigen bij je thuis. 8 m2 voor 260 euro per maand? Ik tik wel even wat winkelruiten in, heb ik het ook, en kost het niets.
hij is terugquote:Op dinsdag 15 juni 2021 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kan nooit teveel haat op haags zijn
kans op goedmaak pijpen is aanwezigquote:Op woensdag 16 juni 2021 13:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij is zwart dus gewoon lekker blijven haten
Maar er bestaan wel planten die je kunt verkopen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Planten ie niet in de magnetron oppiepen en opeten dus daar heeft ie niks aan.
Dat klinkt niet best. Sterkte!quote:Op woensdag 16 juni 2021 12:16 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik help het je hopen. Dat het echt zal verbeteren is echter nogal onwaarschijnlijk met alle onredelijkheid waar ik mee word opgezadeld.
Positiviteit is goed voor een mens.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuu
Ik vind zijn Engels altijd zo tenenkrommend om aan te horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |