Mooi verhaal, ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
even voor mee lees brady, want ik was al weg op fok.
en bij je stream.
je zeurde dat ik op vakantie ging... en iedereen boos was..
en dat ik in de zorg werkt.. man jij weet niet eens wat werken is deed je dat maar eens. Zou goed zijn voor je lichaam en geest...
en een tip dan heb je geld om op vakantie te gaan dus zeik maar raak, dat ik net voor de lock down nog op vakantie ben geweest .. ik heb er van genoten en zou jij ook eens moeten doen genieten van het leven ipv zeiken zeuren klagen....
t boeit mij weinig kerel wat je over mij zeg..... ik lach jou vierkant uit
Plantjes en schilderijen zijn ook echt luxe dingetjesiddquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hij had weinig geld toen hij dit huisje kreeg
Z'n tuin wordt in ieder geval langzaam weer teruggenomen door moeder natuur.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Heeft Braad wel planten in huis of iets aan de muur hangen? Het ziet er zo doods uit dat je vanzelf depri wordt.
t is te zien dat het je zo weinig boeit jaquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en bij je stream.
en dat ik in de zorg werkt.. man jij weet niet eens wat werken is deed je dat maar eens. Zou goed zijn voor je lichaam en geest...
en een tip dan heb je geld om op vakantie te gaan dus zeik maar raak, dat ik net voor de lock down nog op vakantie ben geweest .. ik heb er van genoten en zou jij ook eens moeten doen genieten van het leven ipv zeiken zeuren klagen....
Lijkt mij een prima tuin van te maken. Ik zou eerst wat klimplanten door dat hekwerk doen zodat je de straat niet ziet.quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Z'n tuin wordt in ieder geval langzaam weer teruggenomen door moeder natuur.
[ afbeelding ]
Goed voor de biodiversiteitquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die komen pas aan de beurt na primaire levensbehoeftes als microfoons en gitaarpedalen iddquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:56 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Plantjes en schilderijen zijn ook echt luxe dingetjesidd
Jij bent ook best wel een dramaqueen hequote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en bij je stream.
Braadpan heeft wel 2 pluspunten, hij kan redelijk gitaar spelen en zijn Engels is beter dan de meeste die zogenaamd vloeiend en accentloos Engels denken te spreken.quote:
bedankt ik heb een hersenbloedingquote:
Tering maak je je nu nog steeds druk?quote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en bij je stream.
mij boeit het ook niet dat ik boze dm kreeg van @Sprokkelaar maar wel hele nacht wakker gelegenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
t is te zien dat het je zo weinig boeit ja
quote:Nederlandse crimineel: moorden vergelijkbaar met autorijden
HILVERSUM - De naam George van Dijk is verbonden aan zo'n 40 veroordelingen, 25 jaar cel, talloze geweldsdelicten en tenminste 3 omgekomen slachtoffers.
quote:Autorijden
Doden is vergelijkbaar met autorijden, legt Van Dijk uit. "Na een paar keer is het routine en schakel je je gevoel uit. Het is niet moeilijk iemand dood te schieten. Jij voelt zelf die pijn toch niet? Je doet zó en paf, hij zakt neer. Het pistool doet het, jij hebt alleen maar je vinger een beetje bewogen. Daar ligt hij dan en je loopt weg. Dan zit je thuis en dan denk je: dat was het."
Als @Sprokkelaar net zo beroerd schiet als hij rijdt heb je weinig te vrezenquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:09 schreef Boze_Eend het volgende:
ar met autorijden, legt Van Dijk uit. "Na een paar keer is het routine en schakel je je gevoel uit. Het is niet moeilijk iemand dood te schieten. Jij voelt zelf die pijn toch niet? Je doet zó en paf,
Vanavond sollicitatievlogquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hopelijk gaat vandaag de sollicitatie goed
Die saboteert hij toch Caney. Hij laat een dikke boer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hopelijk gaat vandaag de sollicitatie goed
ja en is aangenomen en gaat ervoor . en hebben we over half jaar een brady met normaal postuurquote:
Nouuuuuuuuuquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:04 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Braadpan heeft wel 2 pluspunten, hij kan redelijk gitaar spelen en zijn Engels is beter dan de meeste die zogenaamd vloeiend en accentloos Engels denken te spreken.
Ik moet altijd denken aan die video waar 2 gasten op een dakterras het hebben over “A straw to drink from your blik”quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:43 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuu
Ik vind zijn Engels altijd zo tenenkrommend om aan te horen
Vorige week postte je nog dat je niet begrijpt waarom iedereen Braddie zo belangrijk maaktquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en is aangenomen en gaat ervoor . en hebben we over half jaar een brady met normaal postuur
quote:Op woensdag 16 juni 2021 11:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tering maak je je nu nog steeds druk?
te druk om dat schoon te makenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Her en der een beetje groen en op de koop toe een auto voor de deur. Ik ben jaloers op Braddiequote:Op woensdag 16 juni 2021 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |