Oa. dat ik nu nog lach.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:38 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Wat stuurt die gast je dan allemaal?
Nee hoor, want hij zat al een tijd niet in de buurt van zijn toetsenbord op de stream toen ik ze kreeg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:45 schreef Solotovski het volgende:
Jochemsjakie tuint er met open ogen in dat het Braddie is![]()
Ohquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:53 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nee hoor, want hij zat al een tijd niet in de buurt van zijn toetsenbord op de stream toen ik ze kreeg.
En ik heb dan ook nergens gezegd dat het Braddie was die mij geDMt heeft.
Ik heb deze scène altijd als ik even rustig wil FOK!kenquote:
Ik ben gelijk van de leg.quote:Op woensdag 16 juni 2021 07:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan het ook maat en dat hoeft niet in een spoiler![]()
Model: Sofia Jamora
mee eens hij kan ook werken, heeft twee benen en handenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben van mening dat WA-jongeren gewoon verplicht moeten werken voor hun uitkering en weinig keus hebben omtrent het werk wat ze moeten doen. Godverdomme de hele dag op mijn kosten muziek maken en hamburgers klappen terwijl ik een hele maand krom moet liggen voor de baas en geen vrije tijd meer over hou.
Ok mapimaquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
even voor mee lees brady, want ik was al weg op fok.
en bij je stream.
je zeurde dat ik op vakantie ging... en iedereen boos was..
en dat ik in de zorg werkt.. man jij weet niet eens wat werken is deed je dat maar eens. Zou goed zijn voor je lichaam en geest...
en een tip dan heb je geld om op vakantie te gaan dus zeik maar raak, dat ik net voor de lock down nog op vakantie ben geweest .. ik heb er van genoten en zou jij ook eens moeten doen genieten van het leven ipv zeiken zeuren klagen....
t boeit mij weinig kerel wat je over mij zeg..... ik lach jou vierkant uit
Jongon wie eet anders al die hamburgers op die de Lidl in het schap heeft liggenquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben van mening dat WA-jongeren gewoon verplicht moeten werken voor hun uitkering en weinig keus hebben omtrent het werk wat ze moeten doen. Godverdomme de hele dag op mijn kosten muziek maken en hamburgers klappen terwijl ik een hele maand krom moet liggen voor de baas en geen vrije tijd meer over hou.
Hij had weinig geld toen hij dit huisje kreegquote:Op woensdag 16 juni 2021 10:53 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Heeft Braad wel planten in huis of iets aan de muur hangen? Het ziet er zo doods uit dat je vanzelf depri wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |