quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik wel.Hij had het toen over de Dacia Spring, dat hij ging kijken of de actieradius genoeg was voor hem. Toen ik opmerkte dat het gewicht van de bestuurder ook invloed heeft op de actieradius werd hij kwaad en kreeg ik een ban.
Dat is Fijnquote:
Klaar we kunnen weerquote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:48 schreef spinazieruiker het volgende:
Jongons even stil nu zodat ik rustig mijn cracker kan maken
AI heeft icm deepfake Braddie overgenomen, de echte is 2 jaar geleden bezweken aan bedenk maar iets.quote:Op woensdag 16 juni 2021 00:38 schreef Solotovski het volgende:
Ook een dm van sprokkelaar
Is braddie niet eens man, stelletje lutsers
Volledig terecht. Braadslee weet ook wel dat hij dat prima kan compenseren met een hogere bandendruk.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 23:44 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik wel.Hij had het toen over de Dacia Spring, dat hij ging kijken of de actieradius genoeg was voor hem. Toen ik opmerkte dat het gewicht van de bestuurder ook invloed heeft op de actieradius werd hij kwaad en kreeg ik een ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.
quote:Op woensdag 16 juni 2021 04:46 schreef Makrelis het volgende:
![]()
Julie Ea, 32 år og fra KøbenhavnGatverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.
![]()
Julie Ea, 32 år og fra KøbenhavnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.![]()
![]()
Julie Ea, 32 år og fra KøbenhavnWat een spook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.
![]()
Julie Ea, 32 år og fra KøbenhavnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben wel gelijk wakker.
Zo kan het ook maat en dat hoeft niet in een spoiler![]()
Model: Sofia Jamora
Lachenquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:33 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo kan het ook maat en dat hoeft niet in een spoiler![]()
Model: Sofia Jamora
Alleen in Kortenhoefquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:32 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
is thuisbezorgd nog niet open in loosdrecht?
Wat stuurt die gast je dan allemaal?quote:Op woensdag 16 juni 2021 08:01 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Sprokkelaar ik lach nog steeds, en nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |