abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 10:52:44 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199893827
Een aantal dagen geleden heeft Amazon Clarkson's Farm online gezet.
Acht episodes van rond de 40 a 50 mins rondom de boerderij die Jeremy Clarkson een aantal jaar geleden al gekocht had in de Cotswolds.
Hij gaat samen met een team verschillende gewassen verbouwen en oogsten. En nog een paar side projects die verrassend uitpakken.


Ik heb deze serie zodat zitten bingen. Zoveel humor, leuke momenten, trieste momenten, en een interessant inkijkje in de hersenpan van de ex Top Gear en Grand Tour orangatang. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199901577
briljante serie. we hebben hem gisteren geheel gekeken.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_199901687
Hij is leuk, hè, vooral die onverstaanbare _O-
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 juni 2021 @ 21:33:23 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_199902968
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 20:41 schreef Nielojram75 het volgende:
Hij is leuk, hè, vooral die onverstaanbare _O-
Geweldig inderdaad dat je 'm wel ziet knikken enzovoorts, maar geen idee heeft waar hij nou ja of nee tegen zegt. _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_199917110
quote:
3s.gif Op woensdag 16 juni 2021 16:36 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb begrepen dat ze alle drie een eigen serie kregen:

May heeft die serie in japan gehad en o cook.
Clarkson dit programma.

Wat staat er op de planning voor hammond??
speak only if it improves the silence.
pi_199917624
quote:
3s.gif Op woensdag 16 juni 2021 21:06 schreef TjjWester het volgende:

[..]

The Great Escapists

Staat er al een poosje op, hoor..
  zondag 20 juni 2021 @ 11:24:33 #7
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_199972642
Een compleet zinloze enorme tractor kopen want, 'it's a Lamborghini'.
En dan die Caleb, geweldige tv weer! _O_ _O_ _O_
pi_199974290
Gerald is toch wel de held van de show _O_
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
  zondag 20 juni 2021 @ 16:26:41 #9
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_199977355
Ook 2 episodes gekeken, leuke serie ja. :P


Clarkson blijft vermakelijk.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 21 juni 2021 @ 10:27:52 #10
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199986971
Nou ik zal de spelbreker maar zijn, ik vind er geen fuck aan.

Misschien als je 0 idee hebt van wat een boer doet dat je er iets van opsteekt, maar nee totaal niet informatief, boeiend, of enigzins leuk.

Haha die onverstaanbare, ja leuk.. als ze hem nou ondertitelden was het misschien echt grappig.
Hihi wat een grote tractor.
hoho als we maar op tijd de aardappels kunnen verkopen.
hehe, het is gelukkig optijd af, dat gebouw voor de winkel.

Nou nou..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  vrijdag 25 juni 2021 @ 12:14:59 #11
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_200055386
Jezza op zijn best, heerlijke TV. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_200057033
Leuk was het.

Een tweede seizoen zou nog wel leuk zijn denk ik. Daarna houdt het thema wel op imo. Maar ik vermoed dat het bij één blijft?
pi_200057049
Het was wel gek dat hij ineens wel open mocht met dat verkeerde dak.

En die Kaleb kwam over als een jonge tiener die nog thuis woont, maar heeft gewoon een gezin met kind.

Dat stuk met wasabi verkopen was leuker geweest als Clarkson dat zelf deed, maar kreeg het idee dat hij last minute niet kon en dat ze toen maar Kaleb hebben gestuurd.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 10:01:59 #14
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_200068670
quote:
15s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:27 schreef junkiesietze het volgende:
Nou ik zal de spelbreker maar zijn, ik vind er geen fuck aan.

Misschien als je 0 idee hebt van wat een boer doet dat je er iets van opsteekt, maar nee totaal niet informatief, boeiend, of enigzins leuk.

Haha die onverstaanbare, ja leuk.. als ze hem nou ondertitelden was het misschien echt grappig.
Hihi wat een grote tractor.
hoho als we maar op tijd de aardappels kunnen verkopen.
hehe, het is gelukkig optijd af, dat gebouw voor de winkel.

Nou nou..
Protip, je hoeft je er niet aan te storen als je er niet naar kijkt.
pi_200071513
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 14:19 schreef Tegan het volgende:
Het was wel gek dat hij ineens wel open mocht met dat verkeerde dak.

En die Kaleb kwam over als een jonge tiener die nog thuis woont, maar heeft gewoon een gezin met kind.

Dat stuk met wasabi verkopen was leuker geweest als Clarkson dat zelf deed, maar kreeg het idee dat hij last minute niet kon en dat ze toen maar Kaleb hebben gestuurd.
Nee joh, de boer die nooit verder is geweest als het naastgelegen dorp die naar london gaat....... Dat is de joke, clarkson is heel goed bekend in london, dat zou veel minder leuk zijn.
speak only if it improves the silence.
  roze zaterdag 26 juni 2021 @ 14:06:16 #16
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200071778
Erg leuk 👌🏻
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 26 juni 2021 @ 14:18:24 #17
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_200071867
quote:
15s.gif Op maandag 21 juni 2021 10:27 schreef junkiesietze het volgende:
Nou ik zal de spelbreker maar zijn, ik vind er geen fuck aan.

Misschien als je 0 idee hebt van wat een boer doet dat je er iets van opsteekt, maar nee totaal niet informatief, boeiend, of enigzins leuk.

Haha die onverstaanbare, ja leuk.. als ze hem nou ondertitelden was het misschien echt grappig.
Hihi wat een grote tractor.
hoho als we maar op tijd de aardappels kunnen verkopen.
hehe, het is gelukkig optijd af, dat gebouw voor de winkel.

Nou nou..
Net zo informstief als top gear, maar daarom kijk je die show ook niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 28 juni 2021 @ 11:24:50 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_200105694
Confirmed: Clarkson's farm breaks Amazon Prime records, secures second series.

Amazon Prime has come out and said that Clarkson's Farm has become Amazon’s highest-ever rated show and therefore a second season is on the way.

The second series of Jeremy's new farming show is already underway as videos surface online showing some behind the scenes stuff at Diddly Squat.

Amazon's new show is said to be rated five stars on Amazon and has a 9.3 rating on IMDB, which is practically unheard of, making Clarkson's Amazon's golden ticket to success.

We can't wait to see the farm back in action for the second series, especially with the appearance of his friends from the first season. It is unknown at this stage when it will air, but it will likely be next year.

https://drivetribe.com/p/(...)Uf265FSrWO3_sFnQkyAg

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:38:04 #19
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_200130972
Jaaaa tweede serie. We hebben zo genoten van deze serie. We zijn totaal niet bekend met het boerenleven en hoe het er aan toe gaat. En dol op het oude Top Gear en nu Grand Tour trio.
de kookshow van James May was ook erg leuk. Alleen die van Richard Hammond vonden we niet leuk.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_200131080
Leuk tweede seizoen. De series van James en Richard moet ik nog kijken.
  roze dinsdag 29 juni 2021 @ 19:41:37 #21
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_200131106
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
Confirmed: Clarkson's farm breaks Amazon Prime records, secures second series.

Amazon Prime has come out and said that Clarkson's Farm has become Amazon’s highest-ever rated show and therefore a second season is on the way.

The second series of Jeremy's new farming show is already underway as videos surface online showing some behind the scenes stuff at Diddly Squat.

Amazon's new show is said to be rated five stars on Amazon and has a 9.3 rating on IMDB, which is practically unheard of, making Clarkson's Amazon's golden ticket to success.

We can't wait to see the farm back in action for the second series, especially with the appearance of his friends from the first season. It is unknown at this stage when it will air, but it will likely be next year.

https://drivetribe.com/p/(...)Uf265FSrWO3_sFnQkyAg

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O*
Your beauty never ever scared me.
pi_200131725
James May in japan is leuk, the great escapist met Richard Hammond vond ik niets aan.
Clarkson's farm vind ik ook leuk.
Zo eenvoudig is het runnen van een boerderij toch niet als dat een leek denkt.
pi_200454535
Zeker een aanrader!
  woensdag 21 juli 2021 @ 00:51:48 #24
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_200465142
Wij hebben ze allemaal gezien in een middagje en echt heel leuk.
If you can dream it, you can do it...
  vrijdag 10 februari 2023 @ 19:24:06 #25
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_207939907
Jaaaaa nieuwe seizoen staat op Prime 🎉
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_207940099
Nice! Ik ga kijken :7
  zaterdag 11 februari 2023 @ 00:03:10 #27
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207944502
Ben inmiddels bij aflevering 5, prachtige serie, prachtige opnames.
  zaterdag 11 februari 2023 @ 10:50:17 #28
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_207947133
Weer genoten, er gebeurt genoeg. _O_ _O_ _O_
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_207969729
Afgelopen week wist ik nog niets van deze serie, maar..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Colorchick zondag 12 februari 2023 @ 21:36:01 #30
382129 crew  Donna
pi_207972155
Heerlijk! Wij kijken weer met veel plezier! O+
  zondag 12 februari 2023 @ 22:08:50 #31
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207972798
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 19:15 schreef Firuze60 het volgende:
Afgelopen week wist ik nog niets van deze serie, maar..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serie gebinged, wat een prachtige serie. Prachtige opnames, drama, jolijt, humor, ellende, heeft alles en het is geeneens een reality show maar eigenlijk gewoon een documentaire serie.
En oh wat heeft die gemeenteraad een pleurishekel aan hem.
pi_207973146
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 22:08 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Serie gebinged, wat een prachtige serie. Prachtige opnames, drama, jolijt, humor, ellende, heeft alles en het is geeneens een reality show maar eigenlijk gewoon een documentaire serie.
En oh wat heeft die gemeenteraad een pleurishekel aan hem.
Ja he, hij laat ook zien hoe verrot het is om te boeren in een Europees land, alleen door subsidies overeind gehouden, winst na de brexit gelijk bijna op nul.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 15% gewijzigd door Firuze60 op 12-02-2023 22:43:03 ]
  Moderator / Colorchick woensdag 22 februari 2023 @ 11:50:52 #33
382129 crew  Donna
pi_208098766
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 22:28 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja he, hij laat ook zien hoe verrot het is om te boeren in een Europees land, alleen door subsidies overeind gehouden, winst na de brexit gelijk bijna op nul.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over je spoiler, het was normaal 230 pond toch ofzo? Dus dan is dit best fiks.

Anyway, wij hebben weer genoten. Hierna komt nog wel een seizoen toch?
pi_208102251
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 11:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Over je spoiler, het was normaal 230 pond toch ofzo? Dus dan is dit best fiks.

Anyway, wij hebben weer genoten. Hierna komt nog wel een seizoen toch?
Voor dat harde werken? Ik vond het dramatisch gierig.
pi_208102875
Zoveel spijt dat ik het in 1 zondag heb afgekeken @Lange_Lans
  Moderator / Colorchick woensdag 22 februari 2023 @ 18:28:05 #36
382129 crew  Donna
pi_208102999
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 16:58 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Voor dat harde werken? Ik vond het dramatisch gierig.
Ja het was normaliter 230 of 240 pond zei die kerel van de organisatie. Dus dat heeft hij al verdubbeld.
pi_208103662
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 18:28 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja het was normaliter 230 of 240 pond zei die kerel van de organisatie. Dus dat heeft hij al verdubbeld.
Tsssk, wat een opgave zeg! Voorheen stond er geen televisiecamera op hun, verdubbelen blijft enorm gierig. Als je beseft dat Clarkson zijn inkomen voornamelijk haalde uit televisiewerk. Ik snap ook achteraf wel een beetje de bezwaren van het dorp. Je eerste boerderijwinkel opzetten en dan op twitter lui uitnodigen wat leidde tot 1 km lang parkeren in de berm.
  Moderator / Colorchick woensdag 22 februari 2023 @ 19:29:48 #38
382129 crew  Donna
pi_208103735
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 19:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tsssk, wat een opgave zeg! Voorheen stond er geen televisiecamera op hun, verdubbelen blijft enorm gierig. Als je beseft dat Clarkson zijn inkomen voornamelijk haalde uit televisiewerk. Ik snap ook achteraf wel een beetje de bezwaren van het dorp. Je eerste boerderijwinkel opzetten en dan op twitter lui uitnodigen wat leidde tot 1 km lang parkeren in de berm.
Dus de prijs is al JARENLANG hetzelfde en dan moet hij ineens all in gaan omdat hij Jeremy Clarkson is?
pi_208103742
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 19:29 schreef Donna het volgende:

[..]
Dus de prijs is al JARENLANG hetzelfde en dan moet hij ineens all in gaan omdat hij Jeremy Clarkson is?
Ja!
  Moderator / Colorchick woensdag 22 februari 2023 @ 19:30:47 #40
382129 crew  Donna
pi_208103749
Ok. Weird.
pi_208105087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 19:30 schreef Donna het volgende:
Ok. Weird.
Jij snapt dus niet het verschil van een jarenlange prijs tussen een stel arme hegvlechters/boeren die de prijs onderling ophoesten of een commerciele televisiester die diezelfde lui gebruikt in zijn documentaire?
  Moderator / Colorchick woensdag 22 februari 2023 @ 22:29:09 #42
382129 crew  Donna
pi_208106548
Dat zou geen verschil moeten maken nee.
Het is een jaarlijkse wedstrijd met altijd zo ongeveer dezelfde prijs die elk jaar door een andere boer gehost/betaalt wordt.

Of die boer nou Jeremy Clarkson of Henk Visser heet, maakt geen zak uit.
  roze woensdag 22 februari 2023 @ 22:31:33 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_208106582
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 13:39 schreef Cheeseburgert het volgende:
Gerald is toch wel de held van de show _O_
Toch jammer dat ik nog steeds geen fuck begrijp wat die zegt.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 22 februari 2023 @ 23:12:25 #44
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_208107049
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 19:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tsssk, wat een opgave zeg! Voorheen stond er geen televisiecamera op hun, verdubbelen blijft enorm gierig. Als je beseft dat Clarkson zijn inkomen voornamelijk haalde uit televisiewerk. Ik snap ook achteraf wel een beetje de bezwaren van het dorp. Je eerste boerderijwinkel opzetten en dan op twitter lui uitnodigen wat leidde tot 1 km lang parkeren in de berm.
Tuurlijk wel, heb dit al vaker zien langskomen bij Country File. Heerlijk programma op de zondag morgen met een bord baked beanz on toast met een kan thee, spiegeleieren en spek
pi_208107466
Leuke serie ook de tweede, jammer dat dit wellicht de laatste is. Hoorde dat hij wellicht ontslagen is bij amazon. Heb nog nergens echt OFFICIEEL bevestiging gelezen maar je leest het op diverse platvorms.
pi_208107490
https://www.irishmirror.i(...)3-confirmed-29220280

Derde seizoen komt er blijkbaar wel
pi_208110903
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoveel spijt dat ik het in 1 zondag heb afgekeken @:lange_lans
Dit verdient inderdaad meer dagen jolijt en plezier.
  maandag 27 februari 2023 @ 15:37:48 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208166728
Begonnen aan aflevering 1 van seizoen 1.
Wek grappig tot nu toe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208167192
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2023 15:37 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan aflevering 1 van seizoen 1.
Wek grappig tot nu toe.
Ik weet zeker dat jij als zelfbenoemde snob hier van gaat genieten en om moet lachen. }) _O-
pi_213482962
Mensen al met seizoen 3 begonnen? Heftig seizoen tot nu toe...
  donderdag 9 mei 2024 @ 22:00:12 #51
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_213487232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 19:27 schreef tralalala het volgende:
Mensen al met seizoen 3 begonnen? Heftig seizoen tot nu toe...
Ja net vandaag gekeken tot en met 4.
Heb Jeremy zelfden zo emotioneel gezien.
  donderdag 9 mei 2024 @ 22:36:03 #52
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_213489185
Net aflevering 1 gezien. Ben zeer benieuwd
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  donderdag 9 mei 2024 @ 22:59:53 #53
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213490139
Het een prachtige serie die de leek laat zien wat de realiteit van boeren is, op een manier die onderhoudend en humorvol is. Denk dat er niets vergelijkbaars is wat dit maar in de verste verte ook doet.
pi_213490248
Leuk! Een 3e seizoen *O*
pi_213503660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2024 19:27 schreef tralalala het volgende:
Mensen al met seizoen 3 begonnen? Heftig seizoen tot nu toe...
Nou, hè ;(
Hopelijk morgen wat meer fleurigheid, maar ik snap ook wel dat dit het boerenleven is, icm wat ervaring.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  roze vrijdag 10 mei 2024 @ 19:58:58 #56
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213503820
Ik zit te wachten op het tweede deel.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 10 mei 2024 @ 19:59:25 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_213503831
Grapje. Is er al.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 10 mei 2024 @ 20:21:10 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213504439
Speciaal hiervoor maar weer een abonnement op Amazon Prime genomen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 mei 2024 @ 11:23:18 #59
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_213567989
we hebben er nu 6 gezien van de 8. Ik blijf het geweldig vinden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 15 mei 2024 @ 22:02:42 #61
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_213575389
Afgekeken. Mooie serie weer. Nu alweer zin in 4 :)
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  woensdag 15 mei 2024 @ 23:43:32 #62
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_213576413
Net klaar met de derde aflevering van het derde seizoen.
If you can dream it, you can do it...
  zondag 19 mei 2024 @ 11:50:27 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213615284
Laatste aflevering gisteren bekeken.
Wat een bedragen gaan er om op zo'n grote boerderij en wat weinig levert het allemaal op. :{
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 19 mei 2024 @ 13:03:54 #64
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_213616102
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 11:50 schreef golfer het volgende:
Laatste aflevering gisteren bekeken.
Wat een bedragen gaan er om op zo'n grote boerderij en wat weinig levert het allemaal op. :{
En dat het derde jaar op een rij
pi_214985439
Weinig reacties voor een topserie -O-
pi_214985990
Ik kijk het nu voor het eerst op Veronica en tot nu toe een topserie! ^O^
  zondag 15 september 2024 @ 10:27:38 #67
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_214986049
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2024 09:15 schreef Jeroboam het volgende:
Weinig reacties voor een topserie -O-
Ben deze week begonnen met seizoen 1. Het wordt al snel duidelijk waarom 'boeren' een manier van leven is en niet 'een baan'. Dit moet echt je leven zijn anders is het niet te doen.
pi_217752716
Yessss S04 *O* ):O >:O
  zondag 25 mei 2025 @ 21:52:56 #69
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_217752937
Eerste 4 afleveringen vond ik maar zozo.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 25 mei 2025 @ 22:47:52 #70
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217753631
Bollocks
pi_217756412
quote:
0s.gif Op zondag 25 mei 2025 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste 4 afleveringen vond ik maar zozo.
Beetje wel he. Voelt meer als een inleiding van de verhaallijnen die volgende week pas tot explosie komen.

En die vervangende boerin voor Kaleb was allemaal een beetje teveel.
  roze maandag 26 mei 2025 @ 10:33:42 #72
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217756575
Oeh seizoen 4 is er? _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 26 mei 2025 @ 10:35:35 #73
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_217756591
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:33 schreef Ama het volgende:
Oeh seizoen 4 is er? _O_
De helft, binnenkort de rest.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  roze maandag 26 mei 2025 @ 10:36:02 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217756596
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:35 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
De helft, binnenkort de rest.
Hoeveel afleveringen zijn er nu?
Your beauty never ever scared me.
  maandag 26 mei 2025 @ 10:36:09 #75
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_217756599
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:18 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Beetje wel he. Voelt meer als een inleiding van de verhaallijnen die volgende week pas tot explosie komen.

En die vervangende boerin voor Kaleb was allemaal een beetje teveel.
Dat vond ik wel een leuke toevoeging, ze is erg lekker. :9~
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  maandag 26 mei 2025 @ 10:36:22 #76
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_217756603
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Hoeveel afleveringen zijn er nu?
4.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_217756608
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:36 schreef Ama het volgende:

[..]
Hoeveel afleveringen zijn er nu?
4, 30 mei de laatste 4.
  roze maandag 26 mei 2025 @ 10:37:35 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217756614
quote:
0s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:36 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
4, 30 mei de laatste 4.
Oh 30 mei dat is over een paar dagen al ja.
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 26 mei 2025 @ 10:38:26 #79
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217756626
Dan zie ik het nut helemaal niet van het seizoen in twee delen uitzenden. Maar goed fijn dat we niet lang hoeven te wachten op de rest dan.
Your beauty never ever scared me.
pi_217756748
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Dan zie ik het nut helemaal niet van het seizoen in twee delen uitzenden. Maar goed fijn dat we niet lang hoeven te wachten op de rest dan.
Was bij serie 3 ook zo, beetje de hype opbouwen.

Al vind ik het zelf ook wel fijn zo. Gewoon 2 weekenden oprij 4 uur kijkplezier.
  maandag 26 mei 2025 @ 11:20:24 #81
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217757022
Ik ben blij dat Caleb terug is, maar vind het jammer dat Harriet Cowan weer weg is. Maar goed, ze was een temp.
pi_217761988
quote:
10s.gif Op maandag 26 mei 2025 10:38 schreef Ama het volgende:
Dan zie ik het nut helemaal niet van het seizoen in twee delen uitzenden. Maar goed fijn dat we niet lang hoeven te wachten op de rest dan.
En genieten? Ik baal inmiddels dat ik ze alle 4 achter elkaar heb gekeken :D
  roze maandag 26 mei 2025 @ 21:00:35 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217762597
Volgens Harriet krijgen we de 30e nog twee afleveringen en 6 juni ook nog twee.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 26 mei 2025 @ 21:05:22 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217762657
Kijken nu naar s4e1.
De Caleb Coopershow in een theater. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 26 mei 2025 @ 21:27:10 #85
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217762861
Harriet. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 26 mei 2025 @ 21:30:47 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_217762889
Tiktok. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 26 mei 2025 @ 21:46:20 #87
46794 Berkery
Fat bastard
pi_217763042
quote:
1s.gif Op maandag 26 mei 2025 21:05 schreef golfer het volgende:
Kijken nu naar s4e1.
De Caleb Coopershow in een theater. _O-
Die is ook te vinden op Amazon, overigens.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_217773550
Blijft toch wel een goede serie die inzicht geeft waar boeren zoal tegenaan lopen, en hoeveel geld ze krijgen om natuur te steunen (wat lang niet altijd werkt).

En ook leuk om te zien wat de boeren hier in de omgeving allemaal doen (woon zeg maar tussen Diddly Squat en de Farmer's Dog in).
pi_217798397
He... Slechts 2 afleveringen en de laatste 6 juni.

Verdorie.
pi_217799372
Richard Hammond in de show _O_
pi_217801597
Schokkend dat er geen animo is voor deze serie. Staat ook in het verkeerde sub-forum uiteindelijk.

@GGMM
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:40:18 #92
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217871313
Heb besloten de oude afleveringen nog maar eens te kijken. Geweldig het weer terug te zien.
Seizoen 1 erdoor, nu seizoen 2
  roze vrijdag 6 juni 2025 @ 23:45:00 #93
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217871355
Is Gerald familie van Kaleb of hebben ze toevallig dezelfde achternaam?
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 6 juni 2025 @ 23:46:04 #94
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_217871367
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:45 schreef Ama het volgende:
Is Gerald familie van Kaleb of hebben ze toevallig dezelfde achternaam?
Nee, Gerald en Kaleb uit Clarkson’s Farm zijn geen familie van elkaar, ondanks dat ze allebei de achternaam Cooper dragen. Dit is puur toeval en er bestaat geen enkele familieband tussen de twee. Kaleb heeft dit zelf bevestigd in een interview, en ook diverse betrouwbare bronnen geven aan dat er geen relatie is tussen Gerald en Kaleb.
Hoewel fans vaak speculeren of Gerald misschien Kalebs vader is, is dat dus niet het geval. Ze hebben simpelweg dezelfde achternaam en werken samen op Diddly Squat Farm, waar ze inmiddels een hechte vriendschap hebben opgebouwd

https://www.heart.co.uk/s(...)oper-job-age-family/
https://www.countryandtownhouse.com/culture/who-is-kaleb-cooper/
https://www.womanandhome.(...)larksons-farm-kaleb/
  roze vrijdag 6 juni 2025 @ 23:46:44 #95
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_217871373
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2025 23:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Nee, Gerald en Kaleb uit Clarkson’s Farm zijn geen familie van elkaar, ondanks dat ze allebei de achternaam Cooper dragen. Dit is puur toeval en er bestaat geen enkele familieband tussen de twee. Kaleb heeft dit zelf bevestigd in een interview, en ook diverse betrouwbare bronnen geven aan dat er geen relatie is tussen Gerald en Kaleb.
Hoewel fans vaak speculeren of Gerald misschien Kalebs vader is, is dat dus niet het geval. Ze hebben simpelweg dezelfde achternaam en werken samen op Diddly Squat Farm, waar ze inmiddels een hechte vriendschap hebben opgebouwd
Duidelijk :D
Your beauty never ever scared me.
pi_218050407
Ik ben nu seizoen 3 aan het kijken, ze hebben eindelijk iemand gevonden die gerald kan verstaan. :P :P :P
speak only if it improves the silence.
pi_218077428
Dit weekend begonnen met bingen en nu halverwege seizoen 3.
Ben er notabene geweest met Pasen, maar kende het alleen van de youtube shorts :D

Maar leuke serie! Wat een geld gaat er in om, wat een gezeik met de lokale overheid. Al snap ik dat deels ook wel weer gezien de enorme drukte die het oplevert daar.
A mind with a heart of it's own
pi_220944429
Morgen seizoen 5 *G*

Bekijk deze YouTube-video
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:13:02 #99
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220950432
Het hele seizoen is te zien.
Clarkson had hartproblemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 juni 2026 @ 14:53:29 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220950709
Gadver, dat dooie schaap. :r
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:06:58 #101
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220950837
Guy Fawkes bonfire met een prachtige drone-show. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 juni 2026 @ 15:57:00 #102
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951148
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:53 schreef golfer het volgende:
Gadver, dat dooie schaap. :r
Weet je waar vlees vandaan komt
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:01:06 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220951169
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Weet je waar vlees vandaan komt
Dat weet ik heel goed.
Heb jij deze aflevering gezien?
Als dat zo zou zijn dan had je mijn opmerking wel gesnapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 03-06-2026 16:43:02 (typo) ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  roze woensdag 3 juni 2026 @ 16:04:07 #104
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220951189
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:13 schreef golfer het volgende:
Het hele seizoen is te zien.
Nee, het komt in delen online. 10 juni nog 2 afleveringen en 17 juni ook.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 3 juni 2026 @ 16:12:04 #105
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220951236
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:04 schreef Ama het volgende:


Nee, het komt in delen online. 10 juni nog 2 afleveringen en 17 juni ook.
Je hebt gelijk.

Hieronder vind je een volledig overzicht van wanneer de afleveringen van seizoen 5 van Clarkson's Farm op Prime Video verschijnen:

Aflevering 1 - Woensdag 3 juni
Aflevering 2 - Woensdag 3 juni
Aflevering 3 - Woensdag 3 juni
Aflevering 4 - Woensdag 3 juni
Aflevering 5 - Woensdag 10 juni
Aflevering 6 - Woensdag 10 juni
Aflevering 7 - Woensdag 17 juni
Aflevering 8 - Woensdag 17 juni
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:00:16 #106
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 16:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Dat weet ik heel goed.
Heb jij deze aflevering gezien?
Als dat zo zou zijn dan had je mijn opmerking wel gesnapt.
Nee, alleen de teaser.
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:05:22 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220951596
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:


Nee, alleen de teaser.
Dan moet maar eerst de eerste aflevering bekijken voordat je commentaar geeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:10:12 #108
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951626
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:05 schreef golfer het volgende:

[..]
Dan moet maar eerst de eerste aflevering bekijken voordat je commentaar geeft.
Kijk, een Boomer
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:35:12 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220951760
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:10 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Kijk, een Boomer
Kijk, een Betweter die commentaar levert op iets wat ie niet gezien heeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 3 juni 2026 @ 17:38:01 #110
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220951775
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:35 schreef golfer het volgende:

[..]
Kijk, een Betweter die commentaar levert op iets wat ie niet gezien heeft.
Wil je een vochtig doekje om daar boven op de kast ff te stoffen?
  woensdag 3 juni 2026 @ 18:26:37 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220952045
Pietverdriet blijft een troll. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220952129
Ben benieuwd, vond vorig seizoen wat tegenvallen, ook dat gedoe rond dat cafe vind ik minder.
life is like a box of chocolates
pi_220952184
*O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:27:21 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220961362
Aflevering 2. The Corrs in de pub.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:54:10 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220961543
Kaleb bij the Royal Alberthall: is dit een museum?
Kaleb bij de kerststal: who is Barry Gibb?
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:57:32 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220961592
Geiten die het kindeke Jezus opeten en Kaleb die keihard zijn kop stoot tegen het glas in de stal.
Ik kwam niet meer bij van het lachen
_O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220973639
Schapen puur gefokt voor de vleesconsumptie, zonder vacht en baren makkelijk.

Tja.

Wel erg blij dat ik een seizoen te kijken heb daarentegen.
pi_220973641
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2026 14:53 schreef golfer het volgende:
Gadver, dat dooie schaap. :r
Hier ben ik nog geen eens.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:12:54 #119
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220973846
Nederland als hypermoderne agri Staat
5 miljoen per jaar aan aardappelen
pi_220974179
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Nederland als hypermoderne agri Staat
5 miljoen per jaar aan aardappelen
We staan er goed op als land, waren al onze boeren maar zo innovatief in plaats van snelwegen blokkeren.
pi_220974653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 15:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Weet je waar vlees vandaan komt
En dan geen emotioneel bericht voor het einde van de echte Engelse varkens.
Kan niet wachten tot volgende week.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 22:11:07 #122
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220974907
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:38 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
En dan geen emotioneel bericht voor het einde van de echte Engelse varkens.
Kan niet wachten tot volgende week.
Was wel héél erg vet
pi_220975277
Toch leuk hoe ze de Nederlandse agrarische sector op een positieve manier laten zien
pi_220975420
Dat met die paardenraces is wel een dingetje hier. Die kunnen gewoon daar racen met hun paarden vanwege een of andere wet, en dat is gewoon een 2-baans weg waar je 70mph mag rijden.

Die Nederlandse boer die zijn boerderij een vliegveld heeft gemaakt :D
pi_220975444
En Reggie, die eigenaar van Cotswold Wildlife park ken ik ook wel, aardige vent! Mocht altijd gratis daar naartoe met mijn studenten. Dit jaar een paar planten (spiral alors, Aloe polyphyllas) aan ze gegeven waar ze nogal blij mee waren, hebben mooie borders daar!
pi_220975461
"this is perfect, it's Dutch"
  zondag 7 juni 2026 @ 11:37:45 #127
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220977378
Dit seizoen is tot nu toe fantastisch. Caleb met zijn eindeloze onwetendheid O+ _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220977567
quote:
99s.gif Op zondag 7 juni 2026 11:37 schreef Vlinder het volgende:
Dit seizoen is tot nu toe fantastisch. Caleb met zijn eindeloze onwetendheid O+ _O-
Ongelofelijk he! Die jongen leeft onder een steen kijkt geen tv/luistert geen radio/leest geen kranten denk ik.
  zondag 7 juni 2026 @ 14:16:38 #129
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220978289
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 12:24 schreef Blues het volgende:

[..]
Ongelofelijk he! Die jongen leeft onder een steen kijkt geen tv/luistert geen radio/leest geen kranten denk ik.
Hij werkt, gaat naar de kapper, naar de pub en naar bed.
Maar goed, het is TV, dus zou net zo goed een act kunnen zijn
  zondag 7 juni 2026 @ 14:52:08 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_220978545
Het is een leuke act.
Hij treedt op in theaters, heeft 3 boeken 'geschreven' en heeft zijn eigen TV-shows.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_220983177
quote:
0s.gif Op zondag 7 juni 2026 14:16 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hij werkt, gaat naar de kapper, naar de pub en naar bed.
Maar goed, het is TV, dus zou net zo goed een act kunnen zijn
Het is de Britse @derLudolf maar dan eentje die wel grappig en succesvol is ;)
pi_221002981
Laatste 4 afleveringen ook online!

Wil eigenlijk rustig kijken maar vrees dat ik bij thuiskomst al begin en doorkijk.
  roze woensdag 10 juni 2026 @ 17:49:54 #133
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221002991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:47 schreef Makamba_ het volgende:
Laatste 4 afleveringen ook online!

Wil eigenlijk rustig kijken maar vrees dat ik bij thuiskomst al begin en doorkijk.
Nee er zijn er 2 online gekomen vandaag, volgende week de laatste 2.
Your beauty never ever scared me.
pi_221003027
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2026 17:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee er zijn er 2 online gekomen vandaag, volgende week de laatste 2.
Prime had mijn Clarkson farm naar seizoen 1 gezet. Ik was al extreem in de war dat het flashbacks naar corona waren toen ik aflevering 5 opzette _O-
pi_221003039
Het pastte wel precies met data en jaartallen eronder alsof het flashback waren om niet totaal debiel over te komen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Makamba_ op 10-06-2026 18:09:36 ]
pi_221003382
A cow shat in my mouth :D
pi_221003625
Honden porno voor de liefhebbers.
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:08:48 #138
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221004721
Arme korhoenders. :{
Dat stierkalfje die hem onderpoepte en zijn reactie daarop. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 10 juni 2026 @ 23:52:43 #139
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221005197
quote:
11s.gif Op woensdag 10 juni 2026 22:08 schreef golfer het volgende:
Arme korhoenders. :{
Dat stierkalfje die hem onderpoepte en zijn reactie daarop. _O-
Parelhoenders
Korhoen is Grouse (ook lekker)
  donderdag 11 juni 2026 @ 00:02:35 #140
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221005218
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 23:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:

Korhoen is Grouse (ook lekker)
Ik drink dagelijks de Famous daarvan. *)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 juni 2026 @ 00:27:16 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221005257
1970 porno met slakken. _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 juni 2026 @ 00:34:49 #142
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221005266
Een stel bevers in de Beek zouden het beter doen, maar dan natuurlijk geen soepsidie
  donderdag 11 juni 2026 @ 00:53:48 #143
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221005292
Die veiling. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 11 juni 2026 @ 00:56:24 #144
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221005296
Om het in perspectief te zetten
Sambal oelek scoort op de schaal van Scoville 2000
  donderdag 11 juni 2026 @ 00:58:17 #145
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221005298
Dog porn. :o
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 17 juni 2026 @ 11:41:38 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221068542
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221072110
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 00:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om het in perspectief te zetten
Sambal oelek scoort op de schaal van Scoville 2000
Staat sarin-gas niet op #1 in die schaal?
pi_221073648
Wat ontzettend kut om dit seizoen zo af te sluiten.

En koeTBC moet toch ze fiksen zijn? Wat ontzettend middeleeuws -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 17 juni 2026 @ 21:34:07 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221073895
Kijken nu naar het begin van aflevering 7.
Galeb over een zeppelin: it's an antilope? _O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221087493
quote:
Ik las het inderdaad, hopelijk kan het nog behandeld worden. :'(
  vrijdag 19 juni 2026 @ 13:49:55 #151
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221087831
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Vlinder het volgende:
Wat ontzettend kut om dit seizoen zo af te sluiten.

En koeTBC moet toch ze fiksen zijn? Wat ontzettend middeleeuws -O-
Behandeling van TBC bij runderen is niet mogelijk en verboden. De enige manier van bestrijding is testen, positieve dieren ruimen, en verspreiding voorkomen
pi_221088306
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Behandeling van TBC bij runderen is niet mogelijk en verboden. De enige manier van bestrijding is testen, positieve dieren ruimen, en verspreiding voorkomen
niet en verspreiding voorkomen maar om verspreiding te voorkomen
pi_221088311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:22 schreef Chea49 het volgende:

[..]
Ik las het inderdaad, hopelijk kan het nog behandeld worden. :'(
Daar ga ik wel vanuit, anders zou hij niet zeggen hopelijk tot seizoen 6. Of het aanslaat is een tweede.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 14:56:47 #154
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221088390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:22 schreef Chea49 het volgende:

Ik las het inderdaad, hopelijk kan het nog behandeld worden. :'(
Hij heeft prostaatkanker en dat is in een vroegtijdig stadium goed te behandelen met bestralingen en eventueel verwijderen van (een deel) van de prostaat.
Ik heb het ook gehad en ben er nu al 2 jaar volkomen van genezen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  roze vrijdag 19 juni 2026 @ 14:57:26 #155
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221088396
Leuk een Nederlands tintje dit seizoen. Erger me wel een beetje aan Kaleb die doet alsof die vet dom is.
Your beauty never ever scared me.
pi_221088888
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef golfer het volgende:

[..]
Hij heeft prostaatkanker en dat is in een vroegtijdig stadium goed te behandelen met bestralingen en eventueel verwijderen van (een deel) van de prostaat.
Ik heb het ook gehad en ben er nu al 2 jaar volkomen van genezen.
Komt bij dat alle beelden van een jaar geleden zijn. Als het helemaal misse boel was geweest hadden we er wel iets van gehoord denk ik.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 19 juni 2026 @ 15:46:52 #157
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221089072
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:47 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
niet en verspreiding voorkomen maar om verspreiding te voorkomen
Nee, er is meer te doen om verspreiding te voorkomen, zoals verdachte melk te pasteuriseren
pi_221089402
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 15:33 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Komt bij dat alle beelden van een jaar geleden zijn. Als het helemaal misse boel was geweest hadden we er wel iets van gehoord denk ik.
Nee, zijn diagnose is van Mei dit jaar.
speak only if it improves the silence.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 16:22:11 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221089416
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:20 schreef TjjWester het volgende:

Nee, zijn diagnose is van Mei dit jaar.
Nee.
De opnames van ‘Clarkson’s Farm’ vonden plaats tussen eind 2024 en midden 2025. Hij kreeg de diagnose naar eigen zeggen in mei 2025.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221090004
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef golfer het volgende:

[..]
Hij heeft prostaatkanker en dat is in een vroegtijdig stadium goed te behandelen met bestralingen en eventueel verwijderen van (een deel) van de prostaat.
Ik heb het ook gehad en ben er nu al 2 jaar volkomen van genezen.
Gelukkig ben jij ervan genezen, proficiat. ^O^ Nare ziekte ook. :'(
pi_221090146
quote:
3s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 16:20 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Nee, zijn diagnose is van Mei dit jaar.
Nope, serie loopt altijd een jaar achter. Bovendien had ie zijn operatie in juli wat het nu nog niet is.
A mind with a heart of it's own
pi_221090172
quote:
99s.gif Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Vlinder het volgende:
Wat ontzettend kut om dit seizoen zo af te sluiten.

En koeTBC moet toch ze fiksen zijn? Wat ontzettend middeleeuws -O-
Ook bij mensen is er niet echt een goed tb vaccin (bcg is vrij heftig en geeft geen volledige bescherming), en behandeling is vaak een kuur van dagelijks antibiotica voor 6+ maanden, die je vrij nauwkeurig moet volgen.
pi_221090178
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 14:56 schreef golfer het volgende:

[..]
Hij heeft prostaatkanker en dat is in een vroegtijdig stadium goed te behandelen met bestralingen en eventueel verwijderen van (een deel) van de prostaat.
Ik heb het ook gehad en ben er nu al 2 jaar volkomen van genezen.
De ene prostaatkanker is de andere niet. Hij had het zelf over een agressieve vorm, die dan wel in een heel vroeg stadium is ontdekt, maar dat is toch wat anders als het geen agressieve vorm was.
  vrijdag 19 juni 2026 @ 18:21:52 #164
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221090311
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 18:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:


De ene prostaatkanker is de andere niet. Hij had het zelf over een agressieve vorm, die dan wel in een heel vroeg stadium is ontdekt, maar dat is toch wat anders als het geen agressieve vorm was.
Dat weet ik uiteraard ook.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221104275
Op Insta bevestigd Clarkson dat het goed met hem gaat, hij oproept om je prostaat te laten checken dmv bloedonderzoek en dat S06 nu opgenomen wordt *O*
  zondag 21 juni 2026 @ 13:02:06 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_221108288
Jeremy Clarkson kankervrij
In de eerste plaats kon hij melden dat de behandeling een succes was: artsen waren er op tijd bij en konden de agressieve aandoening in een vroeg stadium aanpakken. Nu het aangetaste deel van zijn prostaat operatief is verwijderd, kreeg hij van zijn oncoloog te horen officieel kankervrij te zijn.

'Laat je testen'
Clarkson was uiteraard blij met het nieuws, maar in zijn bericht op social media probeert hij zijn volgers ook wakker te schudden: "Zoals je kunt zien leef ik nog. Sterker nog, ik voel me kiplekker'. Maar dat is alleen te danken aan het feit dat ik me heb laten testen. Alleen al in het Verenigd Koninkrijk sterven jaarlijks 10.000 tot 12.000 mannen aan prostaatkanker, zorg dat je er niet één van wordt en laat je testen."

'Lieg desnoods'
Het voormalig Top gear-boegbeeld kon het niet laten een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid aan te raden: "Zorg dat ze je testen. Lieg desnoods over je symptomen als je huisarts denkt dat 't niet nodig is. Zeg gewoon dat je iedere nacht 32 keer eruit moet om te plassen en dat je nadruppelt."

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ben ik het helemaal mee eens. Zoals vrouwen oproepen krijgen voor onderzoeken naar baarmoederhalskanker en borstkanker zou het bij alle mannen boven de 50 jaar ook verplicht moeten worden om opgeroepen te worden voor een PSA-test (met een prikje bloed al te vinden of de PSA-waarde te hoog is.)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_221119620
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 13:49 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Behandeling van TBC bij runderen is niet mogelijk en verboden. De enige manier van bestrijding is testen, positieve dieren ruimen, en verspreiding voorkomen
Wel triest dat de koe geruimd werd zwanger met een tweeling en later geen TBC bleek te hebben en dat testje is wel erg simpel-
life is like a box of chocolates
pi_221119628
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:59 schreef Blues het volgende:
Op Insta bevestigd Clarkson dat het goed met hem gaat, hij oproept om je prostaat te laten checken dmv bloedonderzoek en dat S06 nu opgenomen wordt *O*
Paar jaar geleden had hij heel andere klachten, daarna hart en daarna kanker. Ziet er ook niet echt gezond uit maar programma is niets zonder hem.
life is like a box of chocolates
  dinsdag 23 juni 2026 @ 14:18:03 #169
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_221127215
Waarom bewateren ze daar niet? Mag dat niet ofzo? Of lag alles droog?
pi_221127570
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 14:18 schreef xzaz het volgende:
Waarom bewateren ze daar niet? Mag dat niet ofzo? Of lag alles droog?
Logistiek lastig. Heuvelachtig onder andere. Hij heeft wel pijpen liggen voor waterbakken, maar als het voor beregenen zou zijn zou het een flinke investering zijn weer om het mogelijk te maken. Je ziet hier in de buurt sowieso eigenlijk nooit gewassen gesproeid worden. Veel zomers zijn er ook wel hose-pipe-bans, maar dan is er wel een uitzondering voor voedselgewassen (ik mag dan mijn tuin niet besproeien, maar mijn allotment/volkstuin wel). Voor boeren zullen de regelingen ook weer anders zijn.
pi_221127922
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2026 15:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Logistiek lastig. Heuvelachtig onder andere. Hij heeft wel pijpen liggen voor waterbakken, maar als het voor beregenen zou zijn zou het een flinke investering zijn weer om het mogelijk te maken. Je ziet hier in de buurt sowieso eigenlijk nooit gewassen gesproeid worden. Veel zomers zijn er ook wel hose-pipe-bans, maar dan is er wel een uitzondering voor voedselgewassen (ik mag dan mijn tuin niet besproeien, maar mijn allotment/volkstuin wel). Voor boeren zullen de regelingen ook weer anders zijn.
Hier in Spanje praktisch elk jaar een droogte probleem en constant praat men over mega bassins aanleggen en er gebeurd weinig behalve velden vol leggen met zonnepanelen.
life is like a box of chocolates
  dinsdag 23 juni 2026 @ 16:12:58 #172
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_221127963
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:27 schreef hondonspain het volgende:

[..]
Wel triest dat de koe geruimd werd zwanger met een tweeling en later geen TBC bleek te hebben en dat testje is wel erg simpel-
Het injecteren met een tbc eiwit en later de zwelling meten is de standaard test, heb geen idee hoe vaak daar een vals positief bij voorkomt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')